check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części motocyklowe
Piaggio MP3 300

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 625
Ramka do tablicy rejestracyjnej motocykl - 18
Naklejka serwisowa wymiany filtra i oleju - 203300
Łożysko SKF 6202 2RS

22,90 zł

Łożysko SKF 6202 2RS

stars    (3)
Filtr oleju HifloFiltro HF 183 Benelli/Gilera/Italjet/Piaggio - HF183 -15%

20,32 zł

23,90 zł

Najniższa cena: 23,90 zł

Filtr oleju HifloFiltro HF 183 Benelli/Gilera/Italjet/Piaggio - HF183

stars    (1)
Świeca zapłonowa NGK CR8EIX irydowa - CR8EIX -10%

59,85 zł

66,50 zł

Najniższa cena: 66,50 zł

Świeca zapłonowa NGK CR8EIX irydowa - CR8EIX

stars    (7)
Ramka do tablicy rejestracyjnej metalizowana
Korek zatyczka do wydechu 4T z uchwytem JMP
Akumulator żelowy 12V 12Ah WM YTX14-BS
Akumulator żelowy 12V 10 Ah WM YTX12-BS
Czujnik stopu 0010 zamiennik RMS - 185738
Łożysko 6202 2RSC3 SKF - 6202 2RSH/C3
Automat stopu przód/tył JMP

36,31 zł

Automat stopu przód/tył JMP

stars    (3)
Przełącznik świateł Piaggio
Klocki hamulcowe EBC FA 260 SFA (2 szt.) - SFA260 -10%

27,61 zł

30,68 zł

Najniższa cena: 30,68 zł

Pasuje na przód

Klocki hamulcowe EBC FA 260 SFA (2 szt.) - SFA260

stars    (3)
Gąbkowy filtr powietrza HifloFiltro HFA 5201 DS - HFA5201DS -15%

23,88 zł

28,09 zł

Najniższa cena: 28,09 zł

Gąbkowy filtr powietrza HifloFiltro HFA 5201 DS - HFA5201DS

stars    (1)
Uszczelniacz zaworowy - 135887

10,99 zł

Uszczelniacz zaworowy - 135887

stars    (1)
Tuleja silnika silentblok
Gąbkowy filtr powietrza HifloFiltro HFA 5203 DS - HFA5203DS -15%

24,57 zł

28,90 zł

Najniższa cena: 28,90 zł

Gąbkowy filtr powietrza HifloFiltro HFA 5203 DS - HFA5203DS

stars    (1)
Klocki hamulcowe EBC FA 260 SFAC (2 szt.) - SFAC260 -10%

31,32 zł

34,80 zł

Najniższa cena: 34,80 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 260 SFAC (2 szt.) - SFAC260

stars    (3)
Akumulator żelowy 12V 12Ah JMT YTX14-BS (WP14-BS)

280,43 zł

dostawa 0 zł

Akumulator żelowy 12V 12Ah JMT YTX14-BS (WP14-BS)

stars    (22)
Zaślepka koła kapsel Vespa
Filtr powietrza gąbkowy Athena Piaggio/Vespa - S410480200019 -10%

23,76 zł

26,40 zł

Najniższa cena: 26,40 zł

Filtr powietrza gąbkowy Athena Piaggio/Vespa - S410480200019

Klocki hamulcowe EBC FA 257/2 SFA (2 szt.) - SFA257/2 -10%

31,05 zł

34,50 zł

Najniższa cena: 34,50 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 257/2 SFA (2 szt.) - SFA257/2

Automat stopu przód/tył JMT Piaggio
Uszczelka wydechu łącząca Athena 32x37x26 - S410250012009 -10%

30,24 zł

33,60 zł

Najniższa cena: 33,60 zł

Uszczelka wydechu łącząca Athena 32x37x26 - S410250012009

Ślizg wariatora - oryginał - 4348555
Tuleja wahacza OEM  - 273460
Akumulator żelowy 12V 12 Ah JMT YTX12-BS (WP12-BS)
Łożysko 6006 2RSC3 SKF - 6006 2RS1/C3
Akumulator bezobsługowy 12V 12Ah JMT YTX14-BS (WP14-B)
Klocki hamulcowe EBC FA 418 SFAC (2 szt.) - SFAC418 -10%

37,71 zł

41,90 zł

Najniższa cena: 41,90 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 418 SFAC (2 szt.) - SFAC418

Uszczelka wydechu łącząca Athena 32x38x30,5 - S410485012021 -10%

33,27 zł

36,97 zł

Najniższa cena: 36,97 zł

Uszczelka wydechu łącząca Athena 32x38x30,5 - S410485012021

stars    (1)
Uszczelka napinacza łańcuszka rozrządu Athena -10%

14,27 zł

15,85 zł

Najniższa cena: 15,85 zł

Uszczelka napinacza łańcuszka rozrządu Athena

stars    (1)
Klocki hamulcowe EBC FA 159 TT (2 szt.) - FA159TT -10%

78,60 zł

87,33 zł

Najniższa cena: 87,33 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 159 TT (2 szt.) - FA159TT

stars    (1)

Posiadamy Części motocyklowe do Piaggio MP3 300

  • Piaggio MP3 300 LT i.e. 2011
  • Piaggio MP3 300 LT i.e. Hybrid 2011
  • Piaggio MP3 300 LT i.e. 2010
  • Piaggio MP3 300 LT i.e. Yourban 2011
  • Piaggio MP3 300 LT i.e. Hybrid 2012
  • Piaggio MP3 300 LT i.e. Touring 2012
  • Piaggio MP3 300 LT i.e. Sport 2012
  • Piaggio MP3 300 LT i.e. Yourban 2012
  • Piaggio MP3 300 LT i.e. 2012
  • Piaggio MP3 300 2012
  • Piaggio MP3 300 i.e. Hybrid 2012
  • Piaggio MP3 300 i.e. Business ASR ABS 2015
  • Piaggio MP3 300 i.e. Business ASR ABS 2016
  • Piaggio MP3 300 i.e. Sport ASR ABS 2016
  • Piaggio MP3 300 i.e. Business ASR ABS 2017
  • Piaggio MP3 300 i.e. Sport ASR ABS 2017
  • Piaggio MP3 300 i.e. Business ASR ABS 2018
  • Piaggio MP3 300 i.e. Sport ASR ABS 2018
  • Piaggio MP3 300 LT i.e. Yourban Sport 2012
  • Piaggio MP3 300 LT i.e. Business 2013
  • Piaggio MP3 300 LT i.e. Sport 2013
  • Piaggio MP3 300 LT i.e. Business 2014
  • Piaggio MP3 300 LT i.e. Sport 2014
  • Piaggio MP3 300 LT i.e. Yourban Sport 2014
  • Piaggio MP3 300 LT i.e. Business 2015
  • Piaggio MP3 300 LT i.e. Sport 2015
  • Piaggio MP3 300 LT i.e. Yourban Sport 2015
  • Piaggio MP3 300 LT i.e. Yourban Sport 2016
  • Piaggio MP3 300 LT i.e. Yourban 2017
  • Piaggio MP3 300 LT i.e. Yourban Sport 2017
  • Piaggio MP3 300 LT i.e. Yourban 2018
  • Piaggio MP3 300 RL i.e. Hybrid 2012
  • Piaggio MP3 300 RL i.e. Hybrid 2013
  • Piaggio MP3 300 RL i.e. Touring 2013
  • Piaggio MP3 300 RL i.e. Yourban 2013
  • Piaggio MP3 300 RL i.e. Yourban Sport 2013
  • Piaggio MP3 300 RL i.e. Yourban 2014
  • Piaggio MP3 300 RL i.e. Yourban Sport 2014
  • Piaggio MP3 300 RL i.e. Yourban 2015
  • Piaggio MP3 300 RL i.e. Yourban Sport 2015
  • Piaggio MP3 300 RL i.e. Yourban 2016
  • Piaggio MP3 300 RL i.e. Yourban Sport 2016
  • Piaggio MP3 300 Business ASR ABS 2017
  • Piaggio MP3 300 Sport ASR ABS 2017
  • Piaggio MP3 300 Yourban Sport 2018
  • Piaggio MP3 300 HPE ABS 2019
  • Piaggio MP3 300 Sport HPE ABS 2019
  • Piaggio MP3 300 Yourban 2019
  • Piaggio MP3 300 Yourban Sport 2019
  • Piaggio MP3 300 LT Hybrid 2012
  • Piaggio MP3 300 LT Hybrid 2013
  • Piaggio MP3 300 LT Touring 2013
  • Piaggio MP3 300 LT Yourban Sport 2013
  • Piaggio MP3 300 LT Yourban 2013
  • Piaggio MP3 300 LT Hybrid 2014
  • Piaggio MP3 300 LT Yourban 2014
  • Piaggio MP3 300 LT Hybrid 2015
  • Piaggio MP3 300 LT Yourban 2015
  • Piaggio MP3 300 LT Hybrid 2016
  • Piaggio MP3 300 LT Yourban 2016
  • Piaggio MP3 300 RL Yourban 2017
  • Piaggio MP3 300 RL Yourban Sport 2017
  • Piaggio MP3 300 HPE ABS 2020
  • Piaggio MP3 300 Sport HPE ABS 2020
  • Piaggio MP3 300 Yourban 2020
  • Piaggio MP3 300 Yourban Sport 2020
  • Piaggio MP3 300 i.e. Mic 2010
  • Piaggio MP3 300 i.e. Touring 2010
  • Piaggio MP3 300 LT i.e. Hybrid 2010
  • Piaggio MP3 300 i.e. Hybrid 2011
  • Piaggio MP3 300 i.e. Mic 2011
  • Piaggio MP3 300 i.e. Touring 2011
  • Piaggio MP3 300 i.e. Yourban 2011
  • Piaggio MP3 300 LT i.e. Touring 2011
  • Piaggio MP3 300 LT i.e. Business ABS 2014
  • Piaggio MP3 300 LT i.e. Sport ABS 2015
  • Piaggio MP3 300 i.e. Mic 2009
  • Piaggio MP3 300 LT i.e. 2009
  • Piaggio MP3 300 i.e. Mic 2008
  • Piaggio MP3 300 LT i.e. 2008
  • Piaggio MP3 300 LT i.e. Sport 2010
  • Piaggio MP3 300 RL i.e. Hybrid Erl 2010
  • Piaggio MP3 300 LT i.e. Sport 2011
  • Piaggio MP3 300 LT Yourban Erl 2011
  • Piaggio MP3 300 RL Yourban Sport Erl 2011
  • Piaggio MP3 300 RL i.e. Touring 2012
  • Piaggio MP3 300 RL Yourban Sport Erl 2012
  • Piaggio MP3 300 RL Yourban Erl 2012
  • Piaggio MP3 300 LT i.e. 2013
  • Piaggio MP3 300 LT i.e. 2014
  • Piaggio MP3 300 LT Sport ABS 2014
  • Piaggio MP3 300 LT Enjoy 2016
  • Piaggio MP3 300 LT i.e. Sport 2009
  • Piaggio MP3 300 LT i.e. Sport ABS 2017
  • Piaggio MP3 300 LT i.e. Sport ABS 2016
  • Piaggio MP3 300 LT i.e. Business ABS 2016
  • Piaggio MP3 300 LT i.e. Business ABS 2017
  • Piaggio MP3 300 HPE Sport ABS 2021
  • Piaggio MP3 300 HPE Sport ABS 2022
  • Piaggio MP3 300 HPE Sport ABS 2023
  • Piaggio MP3 300 HPE ABS 2023
  • Piaggio MP3 300 HPE ABS 2022
  • Piaggio MP3 300 HPE ABS 2021
  • Piaggio MP3 300 HPE Special Edition ABS 2023
  • Piaggio MP3 300 i.e. Hybrid 2014
  • Piaggio MP3 300 i.e. Hybrid 2015
  • Piaggio MP3 300 i.e. Hybrid 2016
  • Piaggio MP3 300 i.e. Hybrid 2013
  • Piaggio MP3 300 i.e. Yourban 2016
  • Piaggio MP3 300 i.e. Yourban 2017
  • Piaggio MP3 300 i.e. Yourban 2012
  • Piaggio MP3 300 i.e. Yourban 2013
  • Piaggio MP3 300 i.e. Yourban 2014
  • Piaggio MP3 300 i.e. Yourban 2015
  • Piaggio MP3 300 i.e. Yourban Sport 2016
  • Piaggio MP3 300 i.e. Yourban Sport 2017
  • Piaggio MP3 300 i.e. Yourban Sport 2013
  • Piaggio MP3 300 i.e. Yourban Sport 2015
  • Piaggio MP3 300 i.e. Touring 2012
  • Piaggio MP3 300 i.e. Touring 2013

Inne modele

Piaggio MP3 300

Części motocyklowe

 Piaggio MP3 to miejski skuter stworzony z myślą o osobach, które nie mają żadnych umiejętności w prowadzeniu motocykla i nie chcą ich zdobywać w konwencjonalny sposób na zwykłym jednośladzie. Nietypowa konstrukcja z dwoma kołami z przodu zapewnia lepszą stabilność podczas jazdy z dowolną prędkością, co z pewnością docenili początkujący użytkownicy, bowiem jak inaczej wytłumaczyć ponad 15 lat obecności w ofercie włoskiego koncernu, nieustanny rozwój i wdrażanie nowych wariantów silnikowych. To wszystko sprawia, że wbrew powszechnym opiniom takie rozwiązania mają większy sens, niż mogło by się wydawać na pierwszy rzut oka.

Gdy MP3 stoi w bezruchu można się oprzeć mylnemu wrażeniu, że Piaggio przejęło technologię ze świata samochodów. Nic bardziej mylnego. Budowa układu jezdnego i kierowniczego pozwala na przechył pojazdu w zakręcie, tak jak ma to miejsce w klasycznych motocyklach. Dzięki dwóm kołom jezdnym z przodu możliwe jest pewniejsze oraz dużo bardziej stabilne "wejście" w zakręt lub niespieszne lawirowanie wśród samochodów stojących w korku. Dodatkowym atutem jest fakt, że przed samym zatrzymaniem pojazdu można ów mechanizm zablokować, dzięki czemu postój nie wymaga podpierania nogą, a pozostawienie MP3 na parkingu nie wiąże się z koniecznością użycia podnóżki. 

Zastosowanie dodatkowego koła to również okazja do podwyższenia poziomu bezpieczeństwa jazdy. MP3 300 zostało wyposażone w tarczowy układ hamulcowy na każdej osi, co zgodnie z zamierzeniami producenta skróciło drogę hamowania o około 20% (w porównaniu do konwencjonalnych skuterów z tej samej klasy pojemnościowej) oraz uczyniło cały proces wytracania prędkości bardziej kontrolowanym. Jednakże większe znaczenie niż ilość użytych układów ma ich jakość i stopień rozbudowania, a także większa powierzchnia styku opon z nawierzchnią. Na przednich osiach widnieją tarcze o średnicy 258 mm i dwutłoczkowe zaciski hydrauliczne, zaś na tylnej jedna o średnicy 240 mm i zacisk jednotłoczkowy. Taki zestaw w połączeniu z układami CBS (sterowanym za pomocą oddzielnego pedału w podeście), ABS i ASR czynią MP3 300 liderem w kwestii bezpieczeństwa. Na uwagę zasługuje również obecność hamulca postojowego, który w skuterach tej klasy nadal nie jest standardem.

MP3 300 napędza jednocylindrowy, chłodzony cieczą silnik o pojemności 278 cm³ w którego głowicy znajdziemy cztery zawory sterowane pojedynczym wałkiem rozrządu, zaś w układzie zasilania- nowoczesny system wtrysku paliwa. Czterosuwowa jednostka napędowa generuje moc 30 KM i moment obrotowy 23 Nm, co przy masie własnej 224 kilogramów zapewnia nie narowiste przyspieszenia oraz prędkość maksymalną przekraczającą wartość 120 km/h. Zastosowanie elektronicznego wtrysku paliwa wraz z układem wydechowym wyposażonym w katalizator nie tylko przystosowało MP3 do normy emisji spalin Euro 4, ale też przyczyniło się do niskiego spalania. Na 12 litrowym zbiorniku paliwa w cyklu mieszanym zasięg skutera może wynieść nawet 350 kilometrów, co zważając na dużą masę jest jak najbardziej zadowalającym wynikiem. Co ciekawe MP3 jest dostępne również z hybrydowym napędem typu Plug-In, który zapewni użytkownikom przedsmak motoryzacyjnej przyszłości.

Jak każdy produkt włoskiego pochodzenia Piaggio MP3 wyróżnia się ponadczasowym wyglądem. Mimo masywnej bryły nadwozia linie zostały poprowadzone miękko, aby oddać elegancki i ekskluzywny charakter pojazdu. Gdy dodamy do tego stonowane barwy i przemyślane dodatki stylistyczne wychodzi na jaw, że wśród konkurencyjnych jednośladów dla użytkowników żyjących biznesem MP3 plasuje się na bardzo wysokiej pozycji. 

MP3 to również nowe standardy w komforcie podróżowania. Rozbudowano centrum zarządzania z dwoma wskaźnikami analogowymi i komputerem pokładowym, ergonomiczna pozycja za szeroką kierownicą oraz przestronna kanapa dla dwojga dają ogromną wygodę nawet na długich dystansach. Mimo że producent nie kieruje trójkołowego skutera w stronę turystyki motocyklowej, to pojemny schowek pod siedzeniem z pewnością pomieściłby ekwipunek na tygodniową eskapadę.