check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części motocyklowe
Piaggio Sfera 50

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 1206
Seger tłoka 12 mm (zabezpieczenie sworznia)
Świeca zapłonowa NGK BR9ES - BR9ES -10%

16,47 zł

18,30 zł

Najniższa cena: 18,30 zł

Świeca zapłonowa NGK BR9ES - BR9ES

stars    (23)
Fajka zapłonowa NGK LB05F - 8051 -10%

16,20 zł

18,00 zł

Najniższa cena: 18,00 zł

Fajka zapłonowa NGK LB05F - 8051

stars    (7)
Akumulator standardowy 12V 4 Ah WM Motor YB4L-B
Szpilki 28mm do wydechu z nakrętką M6 GY6 - 149933
Rolki wariatora 16x13 5,0g - 60293
Łożysko SKF 6204 2RS - 83850

25,04 zł

Łożysko SKF 6204 2RS - 83850

stars    (3)
Kranik paliwa

59,77 zł

Kranik paliwa

stars    (4)
Klin wału 3x5x12,0 - 0096

11,87 zł

Klin wału 3x5x12,0 - 0096

stars    (7)
Świeca zapłonowa NGK B9ES - B9ES -10%

12,87 zł

14,30 zł

Najniższa cena: 14,30 zł

Świeca zapłonowa NGK B9ES - B9ES

stars    (2)
Sprężyny sprzęgła 9 szt Top Racing 107mm 2T
Świeca zapłonowa NGK BR9EIX irydowa - BR9EIX -10%

59,31 zł

65,90 zł

Najniższa cena: 65,90 zł

Świeca zapłonowa NGK BR9EIX irydowa - BR9EIX

stars    (11)
Rolki wariatora 16x13 4,5g - 60292
Rolki wariatora 16x13 6,0g Honda - 60294
Cylinder Piaggio Gilera AC 50 cm3 - 63297
Akumulator 12V 4 Ah Yuasa Yumicron YB4L-B -10%

118,20 zł

131,33 zł

Najniższa cena: 131,33 zł

Akumulator 12V 4 Ah Yuasa Yumicron YB4L-B

stars    (19)
Rolki wariatora 16X13 3,5g - 60290
Rolki wariatora JMT 16x13 mm 7,0 g (6 sztuk)
Rolki wariatora 16X13 7,0g - 60295
Rolki wariatora 16x13 4,0g - 60291
Akumulator żelowy 12V 5Ah JMT YB4L-B 5A CB4L-B
Cylinder 70cm3 Piaggio Vespa Zip Gilera Italjet - 76491
Rolki wariatora 16x13 8,0g - 60297
Szpilka cylindra M6x106mm 1 szt
Rolki wariatora 16X13 7,5g - 60296
Rolki wariatora 16x13 6,0g kształt D - 85281
Rolki wariatora 16x13 6,5g - 202685
Cylinder żeliwny Power Force 50 cm3 Piaggio
Rolki wariatora 16x13 8,5g - 60298
Membrana zaworu dolotowego Athena - P400480130002 -10%

26,82 zł

29,80 zł

Najniższa cena: 29,80 zł

Membrana zaworu dolotowego Athena - P400480130002

stars    (1)
Rolki wariatora kształcie D 16x13 5,5g - 77197
Przerywacz kierunkowskazów

51,60 zł

Przerywacz kierunkowskazów

stars    (4)
Króciec gaźnika - 421

35,35 zł

Króciec gaźnika - 421

stars    (1)
Rolki wariatora 16x13 9.5g - 60299
Szpilki wydechu M6 10szt   - NK101.89
Cewka zapłonowa Naraku Racing V2 - NK390.01

Posiadamy Części motocyklowe do Piaggio Sfera 50

  • Piaggio Sfera 50 4T
  • Piaggio Sfera 50 2 DT RST 1997
  • Piaggio Sfera 50 2 DT RST z katalizatorem 1997
  • Piaggio Sfera 50 TT 1992
  • Piaggio Sfera 50 TT z katalizatorem 1992
  • Piaggio Sfera 50 TT 1993
  • Piaggio Sfera 50 TT z katalizatorem 1993
  • Piaggio Sfera 50 TT 1994
  • Piaggio Sfera 50 TT z katalizatorem 1994
  • Piaggio Sfera 50 TT 1995
  • Piaggio Sfera 50 TT z katalizatorem 1995
  • Piaggio Sfera 50 TT 1996
  • Piaggio Sfera 50 TT z katalizatorem 1996
  • Piaggio Sfera 50 TT 1991
  • Piaggio Sfera 50 TT z katalizatorem 1991
  • Piaggio Sfera 50 RST 1995
  • Piaggio Sfera 50 RST z katalizatorem 1995
  • Piaggio Sfera 50 1995
  • Piaggio Sfera 50 1996
  • Piaggio Sfera 50 1997

Inne modele

Piaggio Sfera 50

Model Sfera 50 był jednym z pierwszych skuterów produkowanych przez koncern Piaggio. Podczas prezentacji na targach w Monte Carlo w 1990 roku wywołał ogromne zainteresowanie wśród odwiedzających, a niedługo potem stał się podstawą włoskiego transportu miejskiego w dużych aglomeracjach. Przez ponad 8 lat produkcji zyskał dużą popularność wśród wielbicieli skuterów z całego świata, w tym także z Polski.

Masy pokochały go głównie za prostotę wykonania i ciekawą stylistykę, która nawet w dzisiejszych czasach wzbudza nie mniejszy zachwyt niż ćwierć wieku temu. Dwusuwowy, chłodzony powietrzem silnik został wyposażony w tradycyjny gaźnik renomowanej marki Dell'Orto oraz bezstopniową przekładnię automatyczną CVT. Żwawa jednostka napędowa świetnie radziła sobie z niewielką masą motocykla, wynoszącą tylko 85 kilogramów w stanie przygotowanym do jazdy. Moc 4,5 KM i moment obrotowy 4 Nm zapewniał dynamiczne przyspieszenie oraz prędkość maksymalną (w odblokowanej wersji) na zadowalającym poziomie 70 km/h. 

Sfera zapewniała komfort i bezpieczeństwo jazdy na ówcześnie najwyższym poziomie. Tradycyjne zawieszenie i bębnowy układ hamulcowy osadzony na 10 calowych kołach dawały poczucie stabilności i wygody nawet na drogach o kiepskiej jakości, których w tamtych latach użytkownicy mieli pod dostatkiem.

Piaggio Sfera było również cenione za swoją funkcjonalność. Pojemny schowek pod siedzeniem mieścił kast typu Jet i inne drobiazgi, 5,5 litrowy zbiornik paliwa zapewniał ponad 200 kilometrów zasięgu na jednym tankowaniu, a przestronna kanapa zapewniała komfort podróży dwóm osobom nawet na dłuższych dystansach. 

Wszystkie atuty Sfery zestawione z przystępną ceną nowego egzemplarza sprawiły, że w historii włoskiej motoryzacji ustępuje ona jedynie kultowej Vespie. Coraz większe wymagania klientów oraz nieco przestarzała konstrukcja zakończyły jej sprzedaż w 1998 roku, a nieoficjalnym zastępcą został model Fly, który jednak nie powtórzył imponującego sukcesu.