Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
13,46 zł
Szpilka cylindra M6x106mm 1 szt
25,20 zł
Szpilki wydechu M6 10szt - NK101.89
Posiadamy Części motocyklowe do Piaggio Sfera 50
- Piaggio Sfera 50 4T
- Piaggio Sfera 50 2 DT RST 1997
- Piaggio Sfera 50 2 DT RST z katalizatorem 1997
- Piaggio Sfera 50 TT 1992
- Piaggio Sfera 50 TT z katalizatorem 1992
- Piaggio Sfera 50 TT 1993
- Piaggio Sfera 50 TT z katalizatorem 1993
- Piaggio Sfera 50 TT 1994
- Piaggio Sfera 50 TT z katalizatorem 1994
- Piaggio Sfera 50 TT 1995
- Piaggio Sfera 50 TT z katalizatorem 1995
- Piaggio Sfera 50 TT 1996
- Piaggio Sfera 50 TT z katalizatorem 1996
- Piaggio Sfera 50 TT 1991
- Piaggio Sfera 50 TT z katalizatorem 1991
- Piaggio Sfera 50 RST 1995
- Piaggio Sfera 50 RST z katalizatorem 1995
- Piaggio Sfera 50 1995
- Piaggio Sfera 50 1996
- Piaggio Sfera 50 1997
Inne modele
- Piaggio Sfera 125
- Piaggio Sfera 80
- Piaggio Sfera 150
- Piaggio Free 50
- Piaggio Velofax 25
- Piaggio Free 25
- Piaggio Scatto 50
- Piaggio X10 350
- Piaggio X10 125
- Piaggio X7 300
- Piaggio SKR 150
- Piaggio X8 125
- Piaggio Xevo 400
- Piaggio Hexagon 180
- Piaggio Xevo 250
- Piaggio Xevo 125
- Piaggio Medley 150
- Piaggio Medley 125
- Piaggio Fly 50
- Piaggio Fly 150
- Piaggio Beverly 500
- Piaggio Beverly 250
- Piaggio Beverly 350
- Piaggio Beverly 125
- Piaggio Beverly 400
- Piaggio Beverly 300
- Piaggio Zip 125
- Piaggio Zip II 50
- Piaggio Zip 50
- Piaggio Zip 100
- Piaggio Liberty 50
- Piaggio Liberty 125
- Piaggio Liberty 150
- Piaggio Liberty 100
- Piaggio R 50
- Piaggio VESPINO 50
- Piaggio MP3 500
- Piaggio MP3 350
- Piaggio MP3 400
- Piaggio MP3 300
- Piaggio MP3 125
- Piaggio MP3 250
- Piaggio Si 50
- Piaggio Si 25
- Piaggio Ape 175
- Piaggio Ape 220
- Piaggio Ape 190
Piaggio Sfera 50
Model Sfera 50 był jednym z pierwszych skuterów produkowanych przez koncern Piaggio. Podczas prezentacji na targach w Monte Carlo w 1990 roku wywołał ogromne zainteresowanie wśród odwiedzających, a niedługo potem stał się podstawą włoskiego transportu miejskiego w dużych aglomeracjach. Przez ponad 8 lat produkcji zyskał dużą popularność wśród wielbicieli skuterów z całego świata, w tym także z Polski.
Masy pokochały go głównie za prostotę wykonania i ciekawą stylistykę, która nawet w dzisiejszych czasach wzbudza nie mniejszy zachwyt niż ćwierć wieku temu. Dwusuwowy, chłodzony powietrzem silnik został wyposażony w tradycyjny gaźnik renomowanej marki Dell'Orto oraz bezstopniową przekładnię automatyczną CVT. Żwawa jednostka napędowa świetnie radziła sobie z niewielką masą motocykla, wynoszącą tylko 85 kilogramów w stanie przygotowanym do jazdy. Moc 4,5 KM i moment obrotowy 4 Nm zapewniał dynamiczne przyspieszenie oraz prędkość maksymalną (w odblokowanej wersji) na zadowalającym poziomie 70 km/h.
Sfera zapewniała komfort i bezpieczeństwo jazdy na ówcześnie najwyższym poziomie. Tradycyjne zawieszenie i bębnowy układ hamulcowy osadzony na 10 calowych kołach dawały poczucie stabilności i wygody nawet na drogach o kiepskiej jakości, których w tamtych latach użytkownicy mieli pod dostatkiem.
Piaggio Sfera było również cenione za swoją funkcjonalność. Pojemny schowek pod siedzeniem mieścił kast typu Jet i inne drobiazgi, 5,5 litrowy zbiornik paliwa zapewniał ponad 200 kilometrów zasięgu na jednym tankowaniu, a przestronna kanapa zapewniała komfort podróży dwóm osobom nawet na dłuższych dystansach.
Wszystkie atuty Sfery zestawione z przystępną ceną nowego egzemplarza sprawiły, że w historii włoskiej motoryzacji ustępuje ona jedynie kultowej Vespie. Coraz większe wymagania klientów oraz nieco przestarzała konstrukcja zakończyły jej sprzedaż w 1998 roku, a nieoficjalnym zastępcą został model Fly, który jednak nie powtórzył imponującego sukcesu.