Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
20,32 zł
23,90 zł
Najniższa cena: 23,90 zł
Filtr oleju HifloFiltro HF 183 Benelli/Gilera/Italjet/Piaggio - HF183
14,31 zł
15,90 zł
Najniższa cena: 15,90 zł
Uszczelka kolektora wydechowego Athena 29x36x5,6 - S410510012004
46,95 zł
Tuleja silnika silentblok
Posiadamy Części motocyklowe do Piaggio Skipper 125
- Piaggio Skipper 125 LX 2T 1999
- Piaggio Skipper 125 LX 2T 2000
- Piaggio Skipper 125 ST 4T 2002
- Piaggio Skipper 125 ST 4T 2004
- Piaggio Skipper 125 LX 2T 1998
- Piaggio Skipper 125 ST 4T 2000
- Piaggio Skipper 125 ST 4T 2001
- Piaggio Skipper 125 ST 4T 2003
- Piaggio Skipper 125 4T 1999
- Piaggio Skipper 125 4T 1998
- Piaggio Skipper 125 2T 1994
- Piaggio Skipper 125 2T 1995
- Piaggio Skipper 125 2T 1996
- Piaggio Skipper 125 2T 1997
Piaggio Skipper 125
Piaggio Skipper 125 to jeden z nielicznych modeli włoskiego koncernu w którym doszukamy się sportowego zacięcia. Dynamiczna linia nadwozia bynajmniej nie koliduje z dużymi walorami użytkowymi, zaś oszczędna jednostka napędowa i funkcjonalny charakter to już nieodłączne atrybuty każdego miejskiego skutera z Pontedery.
Skipper został wyposażony w jednocylindrową jednostkę napędową z gamy LEADER o pojemności 124 cm³, generującą moc niespełna 9 KM i moment obrotowy na poziomie 8 Nm. Takie osiągi wystarczają, aby 118 kilogramowy skuter zapewniał dynamiczną jazdę przy zachowaniu dobrej ekonomii spalania. Zasilany gaźnikiem czterosuw skrywa w głowicy cztery zawory sterowane za pomocą pojedynczego wałka rozrządu, jest chłodzony powietrzem, a za przeniesienie mocy na tylne koło odpowiada dopracowana bezstopniowa przekładnia automatyczna CVT. Odważnym posunięciem włoskich konstruktorów było usunięcie rozrusznika nożnego, co z pewnością jest dowodem poparcia niezawodności jednostki, ale niesie za sobą niepokojące konsekwencje. Na pokładzie znajdziemy systemy elektroniczne stale obciążające akumulator (głównie immobilizer), co w połączeniu ze słabą jakością kwasowej baterii może przysporzyć niejednokrotnie sporych nerwów po dłuższym przestoju w eksploatacji.
Spalanie chłodzonego powietrzem "singla" stoi na dobrym poziomie. Przy dynamicznej jeździe w cyklu miejskim nie powinno ono przekroczyć 3,5 l/100 kilometrów, co przy zbiorniku paliwa o pojemności 7,5 litra zapewnia zadowalający zasięg ponad 200 kilometrów na jednym tankowaniu.
Niezaprzeczalną zaletą modelu Skipper 125 jest komfort jazdy. Amortyzacją 12 calowych kół zajmują się nieco "twardo" zestrojone zawieszenia, które zapewniają doskonałą stabilność przy większych prędkościach. Warto zaznaczyć, że Skipper jako jeden z niewielu skuterów tej klasy pojemnościowej został wyposażony z przedni widelec teleskopowy typu Upside-down. Wygodę podróżowania dopełnia rozbudowany komputer pokładowy. Dowiemy się z niego nie tylko o godzinie czy dacie, ale również o temperaturze otoczenia i przebiegu dziennym. Do zastawu dopasowano trzy analogowe wskaźniki (w tym informujący o napięciu akumulatora) oraz rozbudowany zestaw kontrolek.
Kolejną zaletą Skipper'a jest ładowność i możliwości przewozowe. Pod kanapą znajdziemy klasyczny schowek na kask typu Jet, zaś pomiędzy nogami drugi o mniejszej ładowności na najpotrzebniejsze drobiazgi. Kwestia obecności schowka w "przekroku" jest sporna, bowiem zarazem zwiększa i zmniejsza przestrzeń bagażową, co jest wynikiem zaburzenia płaskiej powierzchni podestu pod nogami.
Piaggio Skipper 125 to świetna alternatywa dla zatłoczonych środków komunikacji miejskiej i świetny kompan do walki z betonową dżunglą. Wygodna pozycja za kierownicą, oszczędna i kulturalna praca jednostki napędowej, efektywne działanie zawieszeń oraz układu hamulcowego, a także dynamiczna stylistyka sprawiają, że po zajęciu miejsca za sterami Skipper'a użytkownicy na długo zapomną o innych sposobach przemieszczania się.