Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
PLN
Sortuj
Znaleziono: 655
-15%
20,32 zł
23,90 zł
Najniższa cena: 23,90 zł
Filtr oleju HifloFiltro HF 183 Benelli/Gilera/Italjet/Piaggio - HF183
(1)
-15%
23,88 zł
28,09 zł
Najniższa cena: 28,09 zł
Gąbkowy filtr powietrza HifloFiltro HFA 5201 DS - HFA5201DS
(1)
46,95 zł
Tuleja silnika silentblok
-10%
23,76 zł
26,40 zł
Najniższa cena: 26,40 zł
Filtr powietrza gąbkowy Athena Piaggio/Vespa - S410480200019
-10%
30,24 zł
33,60 zł
Najniższa cena: 33,60 zł
Uszczelka wydechu łącząca Athena 32x37x26 - S410250012009
17,36 zł
Ślizg wariatora - oryginał - 4348555
9,72 zł
Tuleja wahacza OEM - 273460
88,94 zł
Cewka zapłonowa - 185550
Posiadamy Części motocyklowe do Piaggio X7 125
- Piaggio X7 125 i.e. 2011
- Piaggio X7 125 i.e. 2012
- Piaggio X7 125 2008
- Piaggio X7 125 2009
- Piaggio X7 125 i.e. 2010
- Piaggio X7 125 i.e. Evo 2014
- Piaggio X7 125 i.e. Evo 2010
- Piaggio X7 125 i.e. Evo 2011
- Piaggio X7 125 i.e. Evo 2012
- Piaggio X7 125 2007
- Piaggio X7 125 i.e. 2009
Inne modele
- Piaggio X7 300
- Piaggio X7 250
- Piaggio Free 50
- Piaggio Velofax 25
- Piaggio Free 25
- Piaggio Scatto 50
- Piaggio X10 350
- Piaggio X10 125
- Piaggio SKR 150
- Piaggio X8 125
- Piaggio Xevo 400
- Piaggio Sfera 125
- Piaggio Hexagon 180
- Piaggio Sfera 80
- Piaggio Xevo 250
- Piaggio Xevo 125
- Piaggio Medley 150
- Piaggio Medley 125
- Piaggio Fly 50
- Piaggio Fly 150
- Piaggio Beverly 500
- Piaggio Beverly 250
- Piaggio Beverly 350
- Piaggio Beverly 125
- Piaggio Beverly 400
- Piaggio Beverly 300
- Piaggio Zip 125
- Piaggio Zip II 50
- Piaggio Zip 50
- Piaggio Zip 100
- Piaggio Liberty 50
- Piaggio Liberty 125
- Piaggio Liberty 150
- Piaggio Liberty 100
- Piaggio R 50
- Piaggio VESPINO 50
- Piaggio MP3 500
- Piaggio MP3 350
- Piaggio MP3 400
- Piaggio MP3 300
- Piaggio MP3 125
- Piaggio MP3 250
- Piaggio Si 50
- Piaggio Si 25
- Piaggio Ape 175
- Piaggio Ape 220
- Piaggio Ape 190
- Piaggio Ape 50
Piaggio X7 125
Piaggio X7 125 to miejski skuter dla posiadaczy prawa jazdy kat. A1 lub B, produkowany przez włoski koncern od 2008 roku. Posiada oszczędny i mocny silnik czterosuwowy oraz duże gabaryty i wysoką szybę, które fenomenalnie sprawdzają się w betonowej dżungli. Jak każdy włoski jednoślad wyróżnia się ciekawym designem i dobrą jakością wykonania.
Piaggio X7 125 został wyposażony w jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności skokowej 124 ccm. Chłodzony cieczą czterosuw posiada rozrząd SOHC (cztery zawory sterowane za pomocą jednego wałka rozrządu), układ zasilania elektroniczny systemem wtrysku paliwa oraz nowoczesny układ wydechowy, dzięki któremu model X7 spełnia rygorystyczne normy emisji spalin Euro 3. Na pokładzie znajdziemy również elektroniczny zapłon CDI oraz bezstopniową przekładnię automatyczną CVT, która niemalże bezobsługowo przenosi osiągi na tylne koło. Moc maksymalna prawie 15 KM (przy 9750 obr/min) i maksymalny moment obrotowy 13 Nm gwarantują emocjonujące przyspieszenie i prędkość maksymalną ponad 125 km/h. Wbrew wysokiej masie własnej pojazdu (z suchą masą 168 kilogramów model X7 to jeden z najcięższych skuterów w tej klasie pojemnościowej) zużycie paliwa utrzymuje się na dobrym poziomie. Średnie spalanie w miejskim kolosie nie przekracza 4 l/100 kilometrów, co przy zbiorniku paliwa o pojemności 12 litrów zagwarantuje użytkownikom 300 kilometrów zasięgu na jednym tankowaniu.
Szkieletem modelu X7 125 jest podwójna rama kołyskowa z rur stalowych, na której osadzono miękko zestrojone zawieszenie i wydajny układ hamulcowy - w końcu komfort i bezpieczeństwo to priorytet także w mieście, nie tylko na długich trasach. Przednie koło amortyzuje hydrauliczny widelec teleskopowy (średnica lag 35 mm, skok 90 mm), a tylne dwa amortyzatory z czterostopniową regulacją napięcia wstępnego. Zarówno z przodu, jak i z tyłu znajdziemy wentylowaną tarczę hamulcową (260 mm i 240 mm - przód/tył) z jednotłoczkowym zaciskiem hamulcowym - taki zestaw to gwarancja krótkiej drogi hamowania.