Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
PLN
Sortuj
Znaleziono: 650
-15%
20,32 zł
23,90 zł
Najniższa cena: 23,90 zł
Filtr oleju HifloFiltro HF 183 Benelli/Gilera/Italjet/Piaggio - HF183
(1)
46,95 zł
Tuleja silnika silentblok
-15%
24,57 zł
28,90 zł
Najniższa cena: 28,90 zł
Gąbkowy filtr powietrza HifloFiltro HFA 5203 DS - HFA5203DS
(1)
-10%
33,93 zł
37,70 zł
Najniższa cena: 37,70 zł
Pasuje na przódKlocki hamulcowe EBC FA 353 SFA (2 szt.) - SFA353
-10%
30,24 zł
33,60 zł
Najniższa cena: 33,60 zł
Uszczelka wydechu łącząca Athena 32x37x26 - S410250012009
17,36 zł
Ślizg wariatora - oryginał - 4348555
9,72 zł
Tuleja wahacza OEM - 273460
88,94 zł
Cewka zapłonowa - 185550
Posiadamy Części motocyklowe do Piaggio Xevo 125
- Piaggio Xevo 125 2007
- Piaggio Xevo 125 2008
- Piaggio Xevo 125 2009
- Piaggio Xevo 125 i.e. 2010
- Piaggio Xevo 125 2011
- Piaggio Xevo 125 2012
- Piaggio Xevo 125 Sport 2014
- Piaggio Xevo 125 2015
- Piaggio Xevo 125 Sport 2015
- Piaggio Xevo 125 2016
- Piaggio Xevo 125 Sport 2016
- Piaggio Xevo 125 2013
- Piaggio Xevo 125 2014
- Piaggio Xevo 125 2010
Inne modele
- Piaggio Xevo 400
- Piaggio Xevo 250
- Piaggio Free 50
- Piaggio Velofax 25
- Piaggio Free 25
- Piaggio Scatto 50
- Piaggio X10 350
- Piaggio X10 125
- Piaggio X7 300
- Piaggio SKR 150
- Piaggio X8 125
- Piaggio Sfera 125
- Piaggio Hexagon 180
- Piaggio Sfera 80
- Piaggio Medley 150
- Piaggio Medley 125
- Piaggio Fly 50
- Piaggio Fly 150
- Piaggio Beverly 500
- Piaggio Beverly 250
- Piaggio Beverly 350
- Piaggio Beverly 125
- Piaggio Beverly 400
- Piaggio Beverly 300
- Piaggio Zip 125
- Piaggio Zip II 50
- Piaggio Zip 50
- Piaggio Zip 100
- Piaggio Liberty 50
- Piaggio Liberty 125
- Piaggio Liberty 150
- Piaggio Liberty 100
- Piaggio R 50
- Piaggio VESPINO 50
- Piaggio MP3 500
- Piaggio MP3 350
- Piaggio MP3 400
- Piaggio MP3 300
- Piaggio MP3 125
- Piaggio MP3 250
- Piaggio Si 50
- Piaggio Si 25
- Piaggio Ape 175
- Piaggio Ape 220
- Piaggio Ape 190
- Piaggio Ape 50
Piaggio Xevo 125
Piaggio X-EVO 125 to dynamiczny maxi-skuter z najpopularniejszej klasy pojemnościowej, produkowany przez włoski koncern w latach 2007-2016. Jakość wykonania i wyposażenie klasy zarezerwowane dla klasy Premium, fenomenalne wrażenia z jazdy i dopracowana konstrukcja gwarantująca lata bezawaryjnej eksploatacji to dopiero początek długiej listy zalet tego skutera.
Piaggio X-EVO 125 zostało wyposażone w jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności skokowej 124 ccm, co sprawia, że można je prowadzić na podstawie prawa jazdy kategorii A1 lub B (na określonych warunkach). Chłodzony cieczą silnik czterosuwowy cechuje się rozrządem SOHC (cztery zawory na cylinder sterowane za pomocą jednego wałka rozrządu), gaźnikowym układem zasilania (w ostatniej generacji zastosowano elektroniczny system wtrysku paliwa), zapłonem CDI i rozrusznikiem elektrycznym. Serce modelu X-EVO 125 generuje moc maksymalną 15 KM przy 10 000 obr./min i maksymalny moment obrotowy 12 Nm przy 8000 obr./min, co przy masie 117 kilogramów (na sucho) jest gwarancją zarówno dynamicznych przyspieszeń, jak i wysokiej prędkości maksymalnej (v-max 125 km/h). Moc i moment obrotowy trafiają na tylne koło za pomocą bezstopniowej przekładni automatycznej CVT, w której pracują sprzęgło odśrodkowe, wariator i pasek napędowy. Na pokładzie Piaggio X-EVO 125 znajdziemy zbiornik paliwa o pojemności 12,5 litra. Przy średnim spalaniu na poziomie 3 l/100 kilometrów gwarantuje on zasięg ponad 400 kilometrów, co zachęca do długich wycieczek poza miasto.
Konstrukcja Piaggio X-EVO 125 opiera się na ramie kołyskowej z rur stalowych, która stała się bazą dla optymalnie zestrojonego zawieszenia zapewniającego wysoki komfort jazdy i skutecznego układu hamulcowego. Z przodu zastosowano konwencjonalny widelec teleskopowy i wentylowaną tarczę hamulcową o średnicy 260 mm z 2-tłoczkowym zaciskiem hamulcowym. Z tyłu znajdziemy dwa amortyzatory hydrauliczne z regulacją napięcia wstępnego sprężyny i wentylowaną tarczę hamulcową o średnicy 240 mm z zaciskiem 1-tłoczkowym. Piaggio X-EVO 125 porusza się na 14 i 13 calowych felgach z lekkich stopów aluminium, które obuto w opony szosowe o rozmiarach 120/70-14 i 140/60-13 (przód/tył).