Posiadamy Części motocyklowe do Rex RS 450 50
- Rex RS 450 50 4T 2010
- Rex RS 450 50 4T 2011
- Rex RS 450 50 4T 2012
- Rex RS 450 50 4T 2008
- Rex RS 450 50 4T 2009
- Rex RS 450 50 4T 2006
- Rex RS 450 50 4T 2007
- Rex RS 450 50 4T 2013
- Rex RS 450 50 4T 2014
- Rex RS 450 50 4T 2015
- Rex RS 450 50 4T 2016
- Rex RS 450 50 4T 2017
Inne modele
- Rex RS 125
- Rex Trophy 25
- Rex Silverstreet 50
- Rex Silverstreet 25
- Rex Scooter 25
- Rex Rexy 50
- Rex Rexy 25
- Rex Rexy 125
- Rex MK2 50
- Rex Escape 50
- Rex Escape 25
- Rex Chopper 125
- Rex Capriolo 50
- Rex Torino 125
- Rex Supermoto 125
- Rex SC 125
- Rex RS 900 50
- Rex RS 750 50
- Rex RS 700 50
- Rex RS 600 50
- Rex RS 500 50
- Rex RS 50 Classic
- Rex RS 460 50
- Rex RS 400 50
- Rex RS 400 50 4T
- Rex RS 250 50
- Rex RS 1100 125
- Rex RS 1000 125
- Rex Palermo 50
- Rex Monza 50
- Rex Monaco 50
- Rex Monaco 125
- Rex Milano 50
- Rex Milano 125
- Rex Imola 50
- Rex Imola 125
- Rex Genua 50
- Rex Enduro 125
- Rex E-Rex 0
- Rex Boston 8 50
- Rex Bergamo 50
- Rex Off Limit 50
- Rex Tribal Scooter 50
- Rex Scooter 50
- Rex Speedy 125
- Rex Flash 50
- Factory Rex 50
- Factory Rex 100
Rex RS 450 50
Rex RS 450 50 to kompaktowy skuter miejski produkowany przez chiński koncern od 2004 roku. Niska masa, niewielkie rozmiary i ekonomiczny silnik czterosuwowy to cechy, za które tysiące początkujących motocyklistów pokochało model RS 450. Na długiej liście zalet znajdziemy również łatwość prowadzenia, niskie koszty zakupu i eksploatacji oraz prostą konstrukcję, z której naprawą przy odrobinie chęci poradzi sobie każdy entuzjasta skuterów.
Rex RS 450 50 został wyposażony w jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności skokowej 49 ccm. Chłodzony powietrzem silnik czterosuwowy generuje moc maksymalną 3,5 KM i maksymalny moment obrotowy 3 Nm. Taka specyfikacja w połączeniu z niską masą własną skutera (model RS 450 na sucho waży tylko 72 kilogramy) to gwarancja dynamicznych przyspieszeń i prędkości maksymalnej ponad 75 km/h - oczywiście pod warunkiem, że nabywca zdecyduje się na demontaż blokad fabrycznych. Moc i moment obrotowy są przenoszone na tylne koło za pośrednictwem bezstopniowej przekładni automatycznej CVT. Na pokładzie modelu RS 450 50 znajdziemy również gaźnikowy układ zasilania, zapłon CDI i dwa rozruszniki (nożny i elektryczny). Nie wysilona jednostka napędowa i niska masa własna skutera zaowocowały niskim zużyciem paliwa. Średnie spalanie na poziomie 2,2 l/100 kilometrów sprawia, że na zbiorniku paliwa o pojemności 6,2 litra użytkownicy pokonają dystans prawie 300 kilometrów na jednym tankowaniu.
Szkieletem Rex RS 450 50 jest rama stalowa, na której osadzono miękko zestrojone zawieszenie i skuteczny układ hamulcowy. Z przodu skutera znajdziemy klasyczny widelec teleskopowy i wentylowaną tarczę hamulcową z jednotłoczkowym zaciskiem hamulcowym. Z tyłu zamontowano jeden amortyzator olejowy z regulacją napięcia wstępnego sprężyny i mechaniczny hamulec bębnowy, który zaskakująco dobrze radzi sobie zarówno z masą, jak i osiągami jednośladu. Rex RS 450 50 porusza się na 12. calowych felgach z lekkich stopów aluminium, które obuto w opony szosowe.