Posiadamy Części motocyklowe do Rex RS 500 50
- Rex RS 500 50 4T 2010
- Rex RS 500 50 4T 2011
- Rex RS 500 50 4T 2012
- Rex RS 500 50 4T 2006
- Rex RS 500 50 4T 2008
- Rex RS 500 50 4T 2009
- Rex RS 500 50 4T 2007
- Rex RS 500 50 4T 2013
- Rex RS 500 50 4T 2014
- Rex RS 500 50 4T 2015
- Rex RS 500 50 4T 2016
- Rex RS 500 50 4T 2017
Rex RS 500 50
Rex RS 500 50 to skuter miejski z najniższej klasy pojemnościowej produkowany przez koncern z ChRL od 2010 roku. Kompaktowe rozmiary, ciekawa stylistyka, satysfakcjonująca jakość wykonania, ekonomiczny silnik i cena, która czyni model RS 500 jednym z najtańszych skuterów czterosuwowych na naszym rynku - oto cechy Rexa, dzięki którym zdobył on dużą popularność w Polsce i nie tylko.
Rex RS 500 50 został wyposażony w jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności skokowej 49 ccm. Chłodzony powietrzem silnik czterosuwowy posiada rozrząd SOHC (dwa zawory na cylinder sterowane przez jeden wałek rozrządu), gaźnikowy układ zasilania, zapłon CDI oraz dwa rozruszniki (nożny i elektryczny). Serce modelu RS 500 generuje moc maksymalną 2,9 KM i maksymalny moment obrotowy 3 Nm, które trafiają na tylne koło za pośrednictwem automatycznej przekładni bezstopniowej CVT. Nawet takie osiągi przy tak niskiej masie własnej skutera (na sucho, czyli bez płynów eksploatacyjnych i paliwa, Rex waży tylko 76 kilogramów) są gwarancją dynamicznych przyspieszeń i prędkości maksymalnej 75 km/h. Jednakże, aby cieszyć się pełnymi możliwościami jednostki napędowej nabywcy będą zmuszeni do demontażu blokad fabrycznych, które ograniczają v-max do 45 km/h. Lekka konstrukcja i silnik czterosuwowy to czynniki, które od zawsze zapewniają niskie zużycie paliwa. Nie inaczej jest w przypadku modelu RS 500 50. Średnie spalanie na poziomie 2,5 l/100 kilometrów sprawia, że na zbiorniku paliwa o pojemności 6,3 litra użytkownicy będą mogli pokonać dystans ponad 250 kilometrów na jednym tankowaniu.
Rex RS 500 50 to skuter bez wątpienia komfortowy - za sprawą miękko zestrojonego zawieszenia, wygodnej pozycji za kierownicą i szerokiej kanapy - oraz bezpieczny. Przy przednim kole znajdziemy wentylowaną tarczę hamulcową i jednotłoczkowy zacisk hamulcowy, a przy tylnym - mechaniczny hamulec bębnowy o dużej średnicy. Taki zestaw doskonale radzi sobie zarówno z niewielką masą skutera, jak i nie wygórowanymi osiągami czterosuwowego silnika, zapewniając użytkownikom krótką drogę hamowania.