Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
PLN
Sortuj
Znaleziono: 1548
119,00 zł
Komplet łożysk silnika SKF AM6
-10%
28,08 zł
31,20 zł
Najniższa cena: 31,20 zł
Zębatka przód JT JTF1120.11, 11z rozmiar 420 - JTF1120.11
(12)
190,00 zł
Wał korbowy AM6 - 140510
48,00 zł
Komplet łożysk silnika AM6 - 161379
Posiadamy Części motocyklowe do Rieju MRX 50
- Rieju MRX 50 2003
- Rieju MRX 50 Top 2004
- Rieju MRX 50 2004
- Rieju MRX 50 Top 2006
- Rieju MRX 50 Top 2007
- Rieju MRX 50 Top Edition 2008
- Rieju MRX 50 Top Edition 2009
- Rieju MRX 50 Pro 2004
- Rieju MRX 50 Top 2005
- Rieju MRX 50 2005
- Rieju MRX 50 Top Edition 2005
- Rieju MRX 50 Top Edition 2007
- Rieju MRX 50 2002
- Rieju MRX 50 2006
- Rieju MRX 50 2007
- Rieju MRX 50 2008
- Rieju MRX 50 2009
- Rieju MRX 50 2000
- Rieju MRX 50 2001
- Rieju MRX 50 Pro
- Rieju MRX 50 Pro 2005
- Rieju MRX 50 Pro 2006
- Rieju MRX 50 Pro 2007
- Rieju MRX 50 Pro 2008
- Rieju MRX 50 Pro 2009
Rieju MRX 50
Rieju MRX 50 to motorower klasy cross/enduro produkowany przez hiszpański koncern od 2008 roku. Niska masa, wysokie osiągi dwusuwowego silnika i porządne zawieszenie sprawiły, że model MRX 50 zdobył niezłą rzeszę fanów na całym świecie.
Rieju MRX 50 zostało wyposażone w jednocylindrową, dwusuwową jednostkę napędową o pojemności skokowej 49 ccm. Chłodzony cieczą singiel otrzymał gaźnikowy układ zasilania renomowanej marki Dell’Orto oraz elektroniczny zapłon CDI. Na pokładzie znalazła się również manualna skrzynia biegów o sześciu przełożeniach oraz klasyczny układ przeniesienia napędu, w którego skład - oprócz wspomnianej skrzyni biegów - wchodził również łańcuch napędowy i mokre, wielotarczowe sprzęgło. Warto zaznaczyć, że model MRX 50 w oryginalnej specyfikacji posiadał sportowy układ wydechowy. Rieju postawiło na wysokie osiągi kosztem równie wysokiego zużycia paliwa. Moc maksymalna 5 KM i maksymalny moment obrotowy 5,5 Nm zapewniały fenomenalne wrażenia z jazdy, choć spalanie na poziomie 4,5-5 l/100 kilometrów (podczas agresywnej jazdy w terenie) już nie budziło takiego zachwytu. Nie mniej jednak, dla większości początkujących motocyklistów zużycie paliwa nie miało aż tak dużego znaczenia. W końcu ich pierwszy sprzęt po demontażu blokad mógł rozpędzić się nawet do 90 km/h.
Rieju przyzwyczaiło nas, że w swoich motorowerach nie idzie na kompromisy, co widać niestety w finalnej cenie motocykla. W trudnym terenie przyda się doskonałe zawieszenie i na tym polu model MRX 50 może się pochwalić podzespołami z wysokiej półki. Z przodu zastosowano widelec teleskopowy typu Upside-down z oferty renomowanej marki Paioli (średnica lag - 36 mm), zaś z tyłu - układ PRS z pojedynczym amortyzatorem opartym na dwustronnym wahaczu wleczonym z lekkich stopów aluminium. Jak na tę klasę pojemnościową to naprawdę dobry zestaw. Warto zwrócić uwagę na zastosowany układ hamulcowy. Zarówno z przodu, jak i z tyłu znajdziemy tarczę hamulcową (260 i 200 mm - przód/tył) oraz jednotłoczkowe zaciski hamulcowe.