check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części motocyklowe
Rieju RR 50

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Sortuj

Znaleziono: 1605
Nakrętka szpilki cylindra M7

4,99 zł

Nakrętka szpilki cylindra M7

stars    (19)
Cewko-fajka cewka zapłonowa GY6 4T - 56886
Świeca zapłonowa NGK BR9ES - BR9ES -10%

16,47 zł

18,30 zł

Najniższa cena: 18,30 zł

Świeca zapłonowa NGK BR9ES - BR9ES

stars    (23)
Uszczelki silnika kpl AM6 - 91187
Naklejka serwisowa wymiany filtra i oleju - 203300
Simering - uszczelniacz 20x35x7 - 62313
Komplet simeringów silnika AM6 - 161281
Gaźnik PHBG 21 ssanie ręczne AM6 - 80131
Cylinder z głowicą 90cm3 AM6 Malina - 77166
Klocki hamulcowe FA115 - 77360

17,99 zł

Klocki hamulcowe FA115 - 77360

stars    (13)
Klin wału korbowego 3x12 AM6 50ccm - 63335
Świeca zapłonowa NGK BR8ES - BR8ES -10%

16,02 zł

17,80 zł

Najniższa cena: 17,80 zł

Świeca zapłonowa NGK BR8ES - BR8ES

stars    (7)
Simering - uszczelniacz SKF 20x35x7
Fajka zapłonowa NGK LB05F - 8051 -10%

16,20 zł

18,00 zł

Najniższa cena: 18,00 zł

Fajka zapłonowa NGK LB05F - 8051

stars    (7)
Cewka zapłonowa 2T - 59475

30,49 zł

Cewka zapłonowa 2T - 59475

stars    (13)
Uszczelki cylindra Aprilia AM6 90ccm - 75683
Cewka zapłonowa + fajka 4T - 234664
Uszczelki cylindra Aprilia AM6 70ccm - 75682
Moduł zapłonowy 4T - 188932

17,99 zł

Moduł zapłonowy 4T - 188932

stars    (2)
Łożysko korbowodu 12/15/14 AM6 - 63344
Rozrusznik elektryczny AM6 - 75679
Membrana zawór membranowy - 63347
Tarcze sprzęgła AM6 kpl 4 szt. - 63366
Cylinder z głowicą 70cm3 AM6 - 77005
Szpilka cylindra AM6 - 63365

7,99 zł

Szpilka cylindra AM6 - 63365

stars    (2)
Pokrywa zębatki zdawczej silnika AM6 - 63356
Tłok AM6 90cm3 49mm - 75661

25,52 zł

Tłok AM6 90cm3 49mm - 75661

stars    (8)
Świeca zapłonowa NGK BR9EIX irydowa - BR9EIX -10%

59,31 zł

65,90 zł

Najniższa cena: 65,90 zł

Świeca zapłonowa NGK BR9EIX irydowa - BR9EIX

stars    (11)
Uszczelka membrany AM6 - 75680

11,99 zł

Uszczelka membrany AM6 - 75680

stars    (4)
Dźwignia włączająca sprzęgło AM6 - 63331
Komplet łożysk silnika SKF AM6
Łożysko korbowodu TopRacing 12x15x15
Zębatka przód JT JTF1120.11, 11z rozmiar 420 - JTF1120.11 -10%

28,08 zł

31,20 zł

Najniższa cena: 31,20 zł

Zębatka przód JT JTF1120.11, 11z rozmiar 420 - JTF1120.11

stars    (12)
Dźwignia zmiany biegów Vicma AM6 - VIC-824PL
Wał korbowy AM6 - 140510
Komplet łożysk silnika AM6 - 161379
Wałek zmiany biegów AM6 - 63385
Uszczelka pokrywy prawej silnika AM6 - 63370
Cewka zapłonowa RMS 24 601 0040 - Rms 24 601 0040
Nakrętka wału lewa M10 AM6 - 63348

Posiadamy Części motocyklowe do Rieju RR 50

  • Rieju RR 50 Sport 2003
  • Rieju RR 50 Sport Edition 2003
  • Rieju RR 50 Sport 2005
  • Rieju RR 50 Racing Special Edition 2002
  • Rieju RR 50 Spyke 2001
  • Rieju RR 50 Spyke 2002
  • Rieju RR 50 Sport 2006
  • Rieju RR 50 Supermoto
  • Rieju RR 50 Castrol 2000
  • Rieju RR 50 Thunder 1997
  • Rieju RR 50 X 2006
  • Rieju RR 50 Sport Edition Enduro 2004
  • Rieju RR 50 Spike Sport Edition Supermoto 2004
  • Rieju RR 50 Cross 1998
  • Rieju RR 50 Supermoto 1998
  • Rieju RR 50 Spike Supermoto 1999
  • Rieju RR 50 6V 2000
  • Rieju RR 50 Spike Supermoto 2000
  • Rieju RR 50 Spike Supermoto 2004
  • Rieju RR 50 Spike Sport 2004
  • Rieju RR 50 Spike Sport Edition Supermoto 2005
  • Rieju RR 50 Spike Sport Edition Supermoto 2006
  • Rieju RR 50 Cross 1997
  • Rieju RR 50 Supermoto 1997
  • Rieju RR 50 6V 1999
  • Rieju RR 50 Cross 2002
  • Rieju RR 50 1996
  • Rieju RR 50 1997
  • Rieju RR 50 1998
  • Rieju RR 50 2001
  • Rieju RR 50 2002
  • Rieju RR 50
  • Rieju RR 50 2004
  • Rieju RR 50 2005
  • Rieju RR 50 SE 2001

Rieju RR 50

Części motocyklowe

Rieju RR 50 to bezkompromisowa maszyna off-road'owa prosto ze słonecznej Hiszpanii. Mimo że wielu motocyklistów nie traktuje w jeździe enduro motorowerów na poważnie, to użyte w Rieju zawieszenie, układ hamulcowy, porządna rama i mocna jednostka napędowa nie pozwalają go traktować bez szacunku nawet przez największych wyjadaczy tego tematu. Model RR 50, dzięki możliwości użytkowania od najmłodszych lat z prawem jazdy kat. AM, będzie odpowiednim, aczkolwiek surowym, nauczycielem w niesprzyjającym terenie i pozwoli nabyć początkującym motocyklistom wielu umiejętności niezbędnych do dosiadania mocniejszych jednośladów o większej pojemności skokowej silnika. 

Jak w większości swoich modeli Rieju użyło do napędu RR 50 dwusuwowego silnika z oferty legendarnych fabryk Minarelli. Chłodzona cieczą, wysokoobrotowa jednostka napędowa o pojemności 49 cm³ po demontażu fabrycznych blokad producenta generuje moc niespełna 8 KM i moment obrotowy na poziomie 7,5 Nm. Co więcej tuleja aluminiowego cylindra została pokryta powłoką Nicasil (poprawiającą wytrzymałość układu korbowo-tłokowego i zmniejszającą tarcie), a zasilanie odbywa się za pośrednictwem klasycznego gaźnika renomowanej marki Dell'Orto. Przeniesieniem mocy na tylne koło zajmuje się wytrzymały łańcuch firmy DID oraz skrzynia biegów o sześciu przełożeniach dobranych tak, aby kosztem prędkości maksymalnej zwiększyć możliwości użytkowników poza utwardzonymi drogami. To właśnie z tego powodu po odblokowaniu silnika prędkość maksymalna ustępuje większości jednośladów z tej klasy pojemnościowej, a właściciele będą musieli się pogodzić z marnym wynikiem 75 km/h. Niemniej jednak takie osiągi w zestawieniu z niewielką masą motocykla przejawiają ogromny potencjał do amatorskich wyczynów w niesprzyjającym terenie. Suchą masę niespełna 80 kilogramów udało się osiągnąć dzięki okrojeniu wyposażenia standardowego. I tak, na pokładzie nie znajdziemy na przykład akumulatora i elektrycznego rozrusznika. 

Na niemniejszą uwagę zasługuje reszta konstrukcji. Zawieszenie typu upside-down i pojedynczy element resorująco-tłumiący z systemem PRS pochodzi z asortymentu marki Showa, więc o jakość i skok zawieszeń możemy być spokojni w większości trudnych sytuacji. Układ hamulcowy z tarczami o rozmiarach 240 i 200 mm oraz jednotłoczkowymi zaciskami hydraulicznymi zapewnia bezpieczeństwo i stuprocentową skuteczność zarówno podczas szybkich przejazdów po asfaltowych szlakach, jak i poruszania się poza nimi. Doskonałą budowę RR 50 dopełnia rama i wahacz z komponentów metalowych oraz koła w rozmiarze 21 i 18 cali obute w kostkowe opony renomowanej marki Pirelli.

Rieju, jak mało która marka na świecie, posiada nieomal 80 letnie doświadczenie w projektowaniu i budowie motocykli przeznaczonych do amatorskiej i zawodowej jazdy w terenie. Nic więc dziwnego w tym, że nawet produkt dla najmłodszych motocyklistów został dopracowany nawet w najmniejszym detalu. Atrakcyjna stylistyka, wytrzymała konstrukcja, mocna jednostka o zadowalającym spalaniu oraz szeroki wachlarz części tuningowych dostępnych u samego producenta sprawiają, że w krajach zachodnioeuropejskich cieszy się on ogromnym uznaniem. Popularność Rieju nie ma jeszcze niestety dobrego odzwierciedlenia na polskim rynku motoryzacyjnym, co patrząc na stosunek ceny do jakości wydaje się być bardzo dziwnym zjawiskiem.