check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części motocyklowe
Rieju SMX 50

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 1596
Nakrętka szpilki cylindra M7

4,99 zł

Nakrętka szpilki cylindra M7

stars    (19)
Cewko-fajka cewka zapłonowa GY6 4T - 56886
Świeca zapłonowa NGK BR9ES - BR9ES -10%

16,47 zł

18,30 zł

Najniższa cena: 18,30 zł

Świeca zapłonowa NGK BR9ES - BR9ES

stars    (23)
Uszczelki silnika kpl AM6 - 91187
Naklejka serwisowa wymiany filtra i oleju - 203300
Simering - uszczelniacz 20x35x7 - 62313
Komplet simeringów silnika AM6 - 161281
Gaźnik PHBG 21 ssanie ręczne AM6 - 80131
Cylinder z głowicą 90cm3 AM6 Malina - 77166
Klocki hamulcowe FA115 - 77360

17,99 zł

Klocki hamulcowe FA115 - 77360

stars    (13)
Klin wału korbowego 3x12 AM6 50ccm - 63335
Simering - uszczelniacz SKF 20x35x7
Cewka zapłonowa 2T - 59475

30,49 zł

Cewka zapłonowa 2T - 59475

stars    (13)
Uszczelki cylindra Aprilia AM6 90ccm - 75683
Cewka zapłonowa + fajka 4T - 234664
Uszczelki cylindra Aprilia AM6 70ccm - 75682
Moduł zapłonowy 4T - 188932

17,99 zł

Moduł zapłonowy 4T - 188932

stars    (2)
Łożysko korbowodu 12/15/14 AM6 - 63344
Rozrusznik elektryczny AM6 - 75679
Membrana zawór membranowy - 63347
Tarcze sprzęgła AM6 kpl 4 szt. - 63366
Cylinder z głowicą 70cm3 AM6 - 77005
Klocki hamulcowe FA 194 - 81469
Szpilka cylindra AM6 - 63365

7,99 zł

Szpilka cylindra AM6 - 63365

stars    (2)
Pokrywa zębatki zdawczej silnika AM6 - 63356
Tłok AM6 90cm3 49mm - 75661

25,52 zł

Tłok AM6 90cm3 49mm - 75661

stars    (8)
Świeca zapłonowa NGK BR9EIX irydowa - BR9EIX -10%

59,31 zł

65,90 zł

Najniższa cena: 65,90 zł

Świeca zapłonowa NGK BR9EIX irydowa - BR9EIX

stars    (11)
Komplet łożysk silnika SKF AM6
Uszczelka membrany AM6 - 75680

11,99 zł

Uszczelka membrany AM6 - 75680

stars    (4)
Dźwignia włączająca sprzęgło AM6 - 63331
Łożysko korbowodu TopRacing 12x15x15
Zębatka przód JT JTF1120.11, 11z rozmiar 420 - JTF1120.11 -10%

28,08 zł

31,20 zł

Najniższa cena: 31,20 zł

Zębatka przód JT JTF1120.11, 11z rozmiar 420 - JTF1120.11

stars    (12)
Dźwignia zmiany biegów Vicma AM6 - VIC-824PL
Wał korbowy AM6 - 140510
Komplet łożysk silnika AM6 - 161379
Wałek zmiany biegów AM6 - 63385
Uszczelka pokrywy prawej silnika AM6 - 63370
Cewka zapłonowa RMS 24 601 0040 - Rms 24 601 0040
Nakrętka wału lewa M10 AM6 - 63348

Posiadamy Części motocyklowe do Rieju SMX 50

  • Rieju SMX 50 2003
  • Rieju SMX 50 Top 2004
  • Rieju SMX 50 2004
  • Rieju SMX 50 Top 2006
  • Rieju SMX 50 Top 2007
  • Rieju SMX 50 Top 2008
  • Rieju SMX 50 Top 2009
  • Rieju SMX 50 Pro Supermoto 2004
  • Rieju SMX 50 Pro Top 2004
  • Rieju SMX 50 Supermoto 2005
  • Rieju SMX 50 Top Supermoto 2005
  • Rieju SMX 50 Top Supermoto 2007
  • Rieju SMX 50 Top Supermoto 2009
  • Rieju SMX 50 Supermoto 2002
  • Rieju SMX 50 2001
  • Rieju SMX 50 2006
  • Rieju SMX 50 2007
  • Rieju SMX 50 2008
  • Rieju SMX 50 2009
  • Rieju SMX 50 1999
  • Rieju SMX 50 2000
  • Rieju SMX 50 2002
  • Rieju SMX 50 2005
  • Rieju SMX 50 Pro 2007
  • Rieju SMX 50 Pro 2008
  • Rieju SMX 50 Pro 2009

Inne modele

Rieju SMX 50

Rieju SMX 50 to motorower klasy supermoto produkowany przez hiszpański koncern w latach 2002-2009. Fenomenalne właściwości jezdne, mocna jednostka napędowa i wyposażenie, którego nie powstydziłby się motocykl klasy 125/250 - oto cechy, które zadecydowały o sukcesie modelu SMX 50 i uznaniu wśród najmłodszych motocyklistów. Rieju SMX 50 został wyposażony w jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności skokowej 49 ccm, więc mogą go prowadzić osoby posiadające prawo jazdy kategorii AM (dawniej Karta Motorowerowa) lub dowód osobisty (dotyczy osób pełnoletnich). Chłodzony cieczą silnik dwusuwowy posiada układ wydechowy z dyfuzorem, gaźnikowy układ zasilania renomowanej marki Dell’Orto, rozrusznik elektryczny i zapłon CDI. Małolitrażowy singiel generuje moc maksymalną 5,5 KM przy 6750 obr./min i maksymalny moment obrotowy 6 Nm przy 5500 obr./min. Przy masie własnej na poziomie 94,5 kilograma takie osiągi pozwalają na bardzo dynamiczne przyspieszenie i umożliwiają jazdę z prędkością maksymalną ponad 85 km/h (po demontażu blokad ograniczających v-max do ustawowych 45 km/h). Moc i moment obrotowy trafiają na tylne koło za pośrednictwem manualnej skrzyni biegów o sześciu przełożeniach, mokrego sprzęgła wielotarczowego i klasycznego łańcucha napędowego. Na pokładzie Rieju SMX 50 znajdziemy zbiornik paliwa o pojemności 8,4 litra. Przy dynamicznej jeździe spalanie wzrasta do ponad 4 l/100 kilometrów, więc można się spodziewać zasięgu około 200 kilometrów na jednym tankowaniu. Konstrukcja Rieju SMX 50 opiera się na ramie grzbietowej i dwustronnym wahaczu wleczonym - oba elementy wykonano z lekkich stopów aluminium, co zaowocowało niską masą własną motocykla. Na lekkim szkielecie osadzono optymalnie zestrojone zawieszenie i wydajny układ hamulcowy. Z przodu zastosowano widelec teleskopowy upside-down i wentylowaną tarczę hamulcową o średnicy 260 mm z 2-tłoczkowym zaciskiem hamulcowym. Z tyłu znajdziemy centralny amortyzator monoshock (progresywny) i 200 mm tarczę z zaciskiem 1-tłoczkowym. Rieju SMX 50 porusza się na szprychowych felgach o średnicy 17 cali, które obuto w opony szosowe o rozmiarach 100/80-17 i 130/70-17 (przód/tył).