Inne modele
- Romet Arkus Ogar 202 50
- Romet Arkus Mini Cross 110
- Romet Arkus Caffe 125
- Romet Arkus Ogar 50
- Romet Arkus Pony 50
- Romet Arkus Classic 400
- Romet Arkus Ogar Legend 125
- Romet Arkus Zetka 125
- Romet Arkus ZXT 125
- Romet Arkus SCMB 125
- Romet Arkus ZXT 50
- Romet Arkus Z-One 125
- Romet Arkus Z 175
- Romet Arkus White City 125
- Romet Arkus Valentine EFI 125
- Romet Arkus White City 50
- Romet Arkus Soft 125
- Romet Arkus SCMB 250
- Romet Arkus RXL 50
- Romet Arkus RXC 125
- Romet Arkus RX Street 125
- Romet Arkus RX Tour 125
- Romet Arkus R 250
- Romet Arkus RCR 125
- Romet Arkus R 125
- Romet Arkus Maxi 250
- Romet Arkus Maxi 125
- Romet Arkus Latte City 50
- Romet Arkus Malibu 320
- Romet Arkus Jet 125
- Romet Arkus Division 250
- Romet Arkus Division 125
- Romet Arkus Delivery 50
- Romet Arkus Crs 200
- Romet Arkus Black City 125
- Romet Arkus Blue City 50
- Romet Arkus Black City 50
- Romet Arkus ADV 150
- Romet Arkus ADV 250
- Romet Arkus ADV 400
- Romet Arkus ADV 125
- Romet Arkus 787 125
- Romet Arkus 767 50
- Romet Arkus 757 50
- Romet Arkus 717 50
- Romet Arkus 700 50
- Romet Arkus Arrow Fly 50
- Romet Arkus Arrow Fly 125
- Romet Arkus RS 50
- Romet Arkus Ogar Caffe 50
Romet Arkus Ogar 202
Romet Arkus Ogar 202 to ciekawa propozycja dla początkujących motocyklistów, którzy szukają taniego motoroweru o klasycznym charakterze. Niska masa, łatwość prowadzenia, prosta konstrukcja umożliwiająca samodzielne naprawy i ekonomiczny silnik czterosuwowy, który nie zrujnuje nastoletniego budżetu.
Romet Arkus Ogar 202 został wyposażony w jednocylindrową jednostkę napędową z poziomym cylindrem o pojemności skokowej 49 ccm. Chłodzony powietrzem silnik czterosuwowy otrzymał elektroniczny system wtrysku paliwa, rozrząd SOHC (dwa zawory na cylinder sterowane za przez jeden wałek rozrządu), elektroniczny zapłon CDI i dwa rozruszniki (nożny i elektryczny). Serce modelu Ogar 202 generuje moc maksymalną 2 KM i maksymalny moment obrotowy 2,5 Nm, co przy tak niskiej masie pojazdu (Romet na sucho waży tylko 75 kilogramów) gwarantuje satysfakcjonujące przyspieszenie i prędkość maksymalną ponad 70 km/h (po demontażu blokad fabrycznych). Moc i moment obrotowy trafiają na tylne koło za pomocą manualnej skrzyni biegów o czterech przełożeniach, mokrego sprzęgła wielotarczowego i klasycznego łańcucha napędowego. Niska masa i nie wysilona jednostka napędowa na co dzień sprawią nabywcy miły prezent w postaci bardzo niskiego zużycia paliwa. Średnie spalanie na poziomie 2 l/100 kilometrów sprawia, że na zbiorniku paliwa o pojemności 8 litrów użytkownicy pokonają dystans 400 kilometrów na jednym tankowaniu.
Szkieletem Romet Arkus Ogar 202 jest rama grzbietowa i dwustronny wahacz wleczony - oba elementy wykonano ze stali, co pozytywnie wpłynęło na finalną cenę motoroweru. Komfort jazdy zapewnia klasyczny widelec teleskopowy i dwa amortyzatory olejowe z regulacją napięcia wstępnego sprężyny. Nad bezpieczeństwem użytkowników czuwają dwa mechaniczne hamulce bębnowe - rozwiązanie dość przestarzałe, jednakże przy tych osiągach i masie jednośladu są zupełnie wystarczające, aby zagwarantować krótką drogę hamowania. Romet Arkus Ogar 202 porusza się na 17. calowych, szprychowych felgach z aluminiowymi obręczami, które obuto w opony szosowe.