Posiadamy Części motocyklowe do Royal Enfield Bullet 500
- Royal Enfield Bullet 500 1993
- Royal Enfield Bullet 500 1994
- Royal Enfield Bullet 500 1995
- Royal Enfield Bullet 500 1996
- Royal Enfield Bullet 500 1997
- Royal Enfield Bullet 500 1998
- Royal Enfield Bullet 500 1999
- Royal Enfield Bullet 500 2000
- Royal Enfield Bullet 500 2002
- Royal Enfield Bullet 500 2001
- Royal Enfield Bullet 500 2003
- Royal Enfield Bullet 500 Silverstar 2003
- Royal Enfield Bullet 500 2004
- Royal Enfield Bullet 500 Silverstar 2004
- Royal Enfield Bullet 500 2005
- Royal Enfield Bullet 500 Silverstar 2005
- Royal Enfield Bullet 500 Sixty-Five 2005
- Royal Enfield Bullet 500 2006
- Royal Enfield Bullet 500 ES 2006
- Royal Enfield Bullet 500 Sixty-Five 2006
- Royal Enfield Bullet 500 Electra 2006
- Royal Enfield Bullet 500 2007
- Royal Enfield Bullet 500 Sixty-Five 2007
- Royal Enfield Bullet 500 Electra 2007
- Royal Enfield Bullet 500 2008
- Royal Enfield Bullet 500 ES 2008
- Royal Enfield Bullet 500 Sixty-Five 2008
- Royal Enfield Bullet 500 Electra 2008
- Royal Enfield Bullet 500 EFI Deluxe 2009
- Royal Enfield Bullet 500 EFI Classic 2009
- Royal Enfield Bullet 500 EFI Classic 2010
- Royal Enfield Bullet 500 EFI Deluxe 2010
- Royal Enfield Bullet 500 EFI Classic 2011
- Royal Enfield Bullet 500 EFI Classic 2012
- Royal Enfield Bullet 500 EFI Military 2012
- Royal Enfield Bullet 500 EFI Classic Chrom 2012
- Royal Enfield Bullet 500 EFI Classic Chrom 2011
- Royal Enfield Bullet 500 EFI 2011
- Royal Enfield Bullet 500 EFI 2012
- Royal Enfield Bullet 500 EFI Deluxe 2011
- Royal Enfield Bullet 500 EFI Deluxe 2012
- Royal Enfield Bullet 500 EFI Electra 2009
- Royal Enfield Bullet 500 EFI Electra 2010
- Royal Enfield Bullet 500 EFI Electra 2011
- Royal Enfield Bullet 500 EFI Electra 2012
- Royal Enfield Bullet 500 Standard rozrusznik elektryczny 2003
- Royal Enfield Bullet 500 Sixty-Five rozrusznik elektryczny 2005
- Royal Enfield Bullet 500 EFI Standard 2011
- Royal Enfield Bullet 500 EFI Standard 2015
- Royal Enfield Bullet 500 EFI Standard 2016
- Royal Enfield Bullet 500 EFI Standard ABS 2017
- Royal Enfield Bullet 500 EFI Standard ABS 2018
- Royal Enfield Bullet 500 ES rozrusznik elektryczny 2006
- Royal Enfield Bullet 500 Deluxe 1994
- Royal Enfield Bullet 500 Standard 1994
- Royal Enfield Bullet 500 Deluxe 1995
- Royal Enfield Bullet 500 Standard 1995
- Royal Enfield Bullet 500 Deluxe 1996
- Royal Enfield Bullet 500 Standard 1996
- Royal Enfield Bullet 500 Deluxe 1997
- Royal Enfield Bullet 500 Standard 1997
- Royal Enfield Bullet 500 Deluxe 1998
- Royal Enfield Bullet 500 Standard 1998
- Royal Enfield Bullet 500 Deluxe 2000
- Royal Enfield Bullet 500 Standard 2000
- Royal Enfield Bullet 500 Deluxe 2001
- Royal Enfield Bullet 500 Standard 2001
- Royal Enfield Bullet 500 Deluxe 2002
- Royal Enfield Bullet 500 Standard 2002
- Royal Enfield Bullet 500 Deluxe 2003
- Royal Enfield Bullet 500 Standard 2003
- Royal Enfield Bullet 500 Deluxe 2004
- Royal Enfield Bullet 500 Deluxe rozrusznik elektryczny 2004
- Royal Enfield Bullet 500 Silverstar rozrusznik elektryczny 2004
- Royal Enfield Bullet 500 Standard 2004
- Royal Enfield Bullet 500 Standard rozrusznik elektryczny 2004
- Royal Enfield Bullet 500 Deluxe 2005
- Royal Enfield Bullet 500 Deluxe rozrusznik elektryczny 2005
- Royal Enfield Bullet 500 Silverstar rozrusznik elektryczny 2005
- Royal Enfield Bullet 500 Standard 2005
- Royal Enfield Bullet 500 Standard rozrusznik elektryczny 2005
- Royal Enfield Bullet 500 Silverstar 2006
- Royal Enfield Bullet 500 Silverstar rozrusznik elektryczny 2006
- Royal Enfield Bullet 500 Sixty-Five rozrusznik elektryczny 2006
- Royal Enfield Bullet 500 Standard 2006
- Royal Enfield Bullet 500 Standard rozrusznik elektryczny 2006
- Royal Enfield Bullet 500 Sixty-Five rozrusznik elektryczny 2007
- Royal Enfield Bullet 500 Standard 2007
- Royal Enfield Bullet 500 Standard rozrusznik elektryczny 2007
- Royal Enfield Bullet 500 Sixty-Five rozrusznik elektryczny 2008
- Royal Enfield Bullet 500 Standard 2008
- Royal Enfield Bullet 500 Standard rozrusznik elektryczny 2008
- Royal Enfield Bullet 500 EFI Standard 2012
- Royal Enfield Bullet 500 EFI Deluxe 2013
- Royal Enfield Bullet 500 EFI Electra 2013
- Royal Enfield Bullet 500 EFI Standard 2013
- Royal Enfield Bullet 500 EFI Deluxe 2014
- Royal Enfield Bullet 500 EFI Electra 2014
- Royal Enfield Bullet 500 EFI Standard 2014
- Royal Enfield Bullet 500 EFI Standard ABS 2019
- Royal Enfield Bullet 500 ES 2007
- Royal Enfield Bullet 500 ES rozrusznik elektryczny 2007
- Royal Enfield Bullet 500 ES rozrusznik elektryczny 2008
- Royal Enfield Bullet 500 EFI Trials ABS 2020
- Royal Enfield Bullet 500 EFI Standard ABS 2020
- Royal Enfield Bullet 500 Deluxe 1999
- Royal Enfield Bullet 500 Deluxe 2006
- Royal Enfield Bullet 500 Deluxe 2007
- Royal Enfield Bullet 500 EFI Electra Deluxe 2010
- Royal Enfield Bullet 500 EFI Electra Deluxe 2011
- Royal Enfield Bullet 500 EFI Electra Deluxe 2012
- Royal Enfield Bullet 500 EFI Electra Deluxe 2013
- Royal Enfield Bullet 500 EFI 2017
- Royal Enfield Bullet 500 EFI Electra Deluxe 2009
- Royal Enfield Bullet 500 2016
- Royal Enfield Bullet 500 Trials 2019
- Royal Enfield Bullet 500 2019
- Royal Enfield Bullet 500 2020
- Royal Enfield Bullet 500 1992
- Royal Enfield Bullet 500 1991
- Royal Enfield Bullet 500 1990
- Royal Enfield Bullet 500 G5 Electra Deluxe 2015
- Royal Enfield Bullet 500 G5 Electra Military 2010
- Royal Enfield Bullet 500 G5 Electra Military 2009
- Royal Enfield Bullet 500 G5 Electra X 2009
- Royal Enfield Bullet 500 G5 Electra X 2008
- Royal Enfield Bullet 500 G5 Electra X 2007
- Royal Enfield Bullet 500 G5 Electra 2005
- Royal Enfield Bullet 500 C5 Military 2014
- Royal Enfield Bullet 500 C5 Military 2013
- Royal Enfield Bullet 500 C5 Military 2011
- Royal Enfield Bullet 500 C5 Military 2008
- Royal Enfield Bullet 500 C5 Military 2007
- Royal Enfield Bullet 500 C5 Military 2006
- Royal Enfield Bullet 500 B5 2015
- Royal Enfield Bullet 500 B5 2014
- Royal Enfield Bullet 500 B5 2013
- Royal Enfield Bullet 500 EFI 2013
- Royal Enfield Bullet 500 EFI ABS 2020
- Royal Enfield Bullet 500 C5 Deluxe 2008
- Royal Enfield Bullet 500 Electra 2005
Royal Enfield Bullet 500
Royal Enfield Bullet 500 to motocykl szosowy produkowany przez brytyjski koncern w latach 1993-2014. Klasyczna stylistyka, nieskomplikowana konstrukcja wykorzystująca nowoczesne rozwiązania, satysfakcjonujące osiągi i to, co wyróżnia ten jednoślad na tle konkurencyjnych modeli - bogate dziedzictwo marki. Oto cechy, dzięki którym Royal Enfield Bullet 500 nie traci na popularności i w nowej odsłonie jest produkowany do dzisiaj.
Royal Enfield Bullet 500 został wyposażony w jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności skokowej 499 ccm. Chłodzony powietrzem silnik czterosuwowy posiada 4-zaworowy rozrząd OHV, elektroniczny system wtrysku paliwa (EFI), układ wydechowy spełniający wymagania normy emisji spalin Euro 3, dwa rozruszniki (nożny/kopniak i elektryczny) i elektroniczny zapłon renomowanej marki Keihin. Singiel generuje moc maksymalną 27,2 KM przy 5200 obr./min i maksymalny moment obrotowy 41,3 Nm przy 4000 obr./min, co przy masie na poziomie 187 kilogramów (na mokro, ze wszystkimi płynami eksploatacyjnymi i paliwem) zapewnia wystarczająco dynamiczne przyspieszenie i umożliwia jazdę z prędkością maksymalną 140 km/h. Moc i moment obrotowy trafiają na tylne koło za pomocą manualnej skrzyni biegów o pięciu przełożeniach, mokrego sprzęgła wielotarczowego i klasycznego łańcucha napędowego. Na pokładzie Royal Enfielda Bullet 500 znajdziemy zbiornik paliwa o pojemności 14,5 litra. Niewysilona konstrukcja silnika i stosunkowo niewielka waga przyczyniają się do niskiego spalania (tylko 4 l/100 kilometrów w cyklu mieszanym), dzięki czemu bak gwarantuje zasięg ponad 350 kilometrów na jednym tankowaniu.
Konstrukcja Royal Enfielda Bullet 500 opiera się na ramie grzbietowej (silnik jest elementem spinającym szkielet motocykla) i dwustronnym wahaczu wleczonym - oba elementy wykonano ze stali. Z przodu znajdziemy hydrauliczny widelec teleskopowy (skok przedniego zawieszenia - 130 mm) i wentylowaną tarczę hamulcową o średnicy 280 mm z 2-tłoczkowym zaciskiem hamulcowym. Z tyłu zastosowano dwa amortyzatory gazowe z 5-stopniową regulacją napięcia wstępnego sprężyny (skok tylnego zawieszenia - 80 mm) i mechaniczny hamulec bębnowy o średnicy 152 mm. Royal Enfield Bullet 500 porusza się na szprychowych kołach o średnicy 19 cali, które obuto w opony szosowe o rozmiarach 3,25 x 19 i 3.5 x 19 (przód/tył).