Motorhispania RYZ 50 to motorower klasy supermoto produkowany przez hiszpańską markę od 2007 roku. Jest bliźniaczą wersją terenowego modelu Furia 50, z którym oprócz zastosowanych kół i ogumienia dzieli całą konstrukcję.
Motorhispania RYZ 50 został wyposażony w jednocylindrowy, dwusuwowy silnik o pojemności skokowej 49 ccm. Chłodzona cieczą jednostka napędowa generuje moc maksymalną 4,5 KM i maksymalny moment obrotowy 4 Nm. Satysfakcjonująca specyfikacja serca RYZ 50 gwarantuje użytkownikom dynamiczne przyspieszenia i prędkość maksymalną ponad 85 km/h. Oczywiście, aby cieszyć się takimi wartościami konieczny będzie demontaż blokad fabrycznych hiszpańskiego producenta. Supermoto od Motorhispani to nie tylko osiągi, ale także niskie zużycie paliwa. Średnie spalanie wynosi zaledwie 3 l/100 kilometrów, co przy prawie 8 litrowym zbiorniku paliwa zagwarantuje ponad 250 kilometrów zasięgu na jednym tankowaniu. Model RYZ 50 jest zasilany klasycznym gaźnikiem oraz posiada elektroniczny zapłon CDI, manualną skrzynię biegów o pięciu przełożeniach i mokre, wielotarczowe sprzęgło.
Szkieletem modelu RYZ 50 jest kołyskowa rama z rur stalowych oraz stalowy wahacz wleczony. Amortyzację kół powierzono klasycznemu widelcowi teleskopowemu i centralnej kolumnie resorująco-tłumiącej z regulacją napięcia wstępnego sprężyny. Motorhispania dba o bezpieczeństwo swoich klientów, więc w ich supermoto nie mogło zabraknąć wydajnego układu hamulcowego. Z przodu znajdziemy wentylowaną tarczę hamulcową o średnicy 240 mm i dwutłoczkowy zacisk hydrauliczny, zaś z tyłu - wentylowaną tarczę o średnicy 200 mm i jednotłoczkowy zacisk hamulcowy. Motorhispania RYZ 50 toczy się na 17 calowych szprychowych felgach z obręczami z lekkich stopów aluminium. Oczywiście producent zastosował szosowe ogumienie zbliżone do opon typu slick.