Posiadamy Części motocyklowe do Sachs 49er 50
- Sachs 49er 50 4T 2006
- Sachs 49er 50 4T 12 cali 2007
- Sachs 49er 50 4T 12 cali 2008
- Sachs 49er 50 II 2T 2009
- Sachs 49er 50 II 2T 2010
- Sachs 49er 50 4T 10 cali 2006
- Sachs 49er 50 4T 12 cali 2009
- Sachs 49er 50 4T 10 cali 2005
- Sachs 49er 50 II 2010
- Sachs 49er 50 II 2011
Inne modele
- Sachs Optima 50
- Sachs MadAss 50
- Sachs SX1 50
- Sachs Futuro 125
- Sachs Speedforce 50
- Sachs XTC-N 125
- Sachs XTC 125
- Sachs Bee 50
- Sachs Roadster 125
- Sachs Bee 125
- Sachs ZZ 125
- Sachs ZX 50
- Sachs X-Road 125
- Sachs T-Rex 50
- Sachs T-Rex 100
- Sachs Swing 50
- Sachs SR 80 Samba
- Sachs SR 50 Samba
- Sachs Splinter 50
- Sachs SR 125 Samba
- Sachs Reggae 50
- Sachs Prima 25
- Sachs MX-1 25
- Sachs MadAss 125
- Sachs Limbo 50
- Sachs Helix 150
- Sachs KX 50
- Sachs B 805
- Sachs 4Rock 250
- Sachs 4Rock 150
- Sachs ZX 125
- Sachs Roadster 650
- Sachs Roadster 800
- Sachs Speedjet 50
- Sachs Quattrocento 400
- Sachs MX-1 125
- Sachs Limbo 25
- Sachs Eagle 50
- Sachs K 180
- Sachs Eagle 125
- Sachs SX2 50
- Sachs ATV 650
- Sachs 4Rock 450
- Sachs Dirty Devil 125
- Sachs Helix 100
- Sachs Squab 50
- Sachs Prima-E 0
Sachs 49er 50
Sachs 49er to kompaktowy skuter miejski z najniższej klasy pojemnościowej, produkowany przez niemiecki koncern w latach 2005-2010. Prosta konstrukcja, sprawdzone rozwiązania, niska cena, ekonomiczna jednostka i stylistyka, która przypadnie do gustu każdemu - oto cechy skutera, który zdobył popularność wśród europejskiej młodzieży i do dzisiaj jest częstym widokiem na drogach.
Sachs 49er został wyposażony w jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności skokowej 49 ccm, co sprawia, że można go prowadzić na podstawie prawa jazdy kategorii AM lub dowodu osobistego. Chłodzony powietrzem silnik czterosuwowy posiada rozrząd SOHC (dwa zawory na cylinder sterowane przez jeden wałek rozrządu), gaźnikowy układ zasilania, dwa rozruszniki (elektryczny i nożny/kopniak) i zapłon CDI. Niewielkie serce modelu 49er generuje moc maksymalną 2,5 KM przy 6500 obr./min i maksymalny moment obrotowy 2,1 Nm przy 6000 obr./min. Takie osiągi przy masie 83 kilogramów umożliwiają jazdę z prędkością maksymalną 70 km/h (po demontażu blokad) i pozwalają na umiarkowanie dynamiczne przyspieszenia. Moc i moment obrotowy trafiają na tylne koło za pomocą bezstopniowej przekładni automatycznej CVT, w której pracują wariator, pasek napędowy i sprzęgło odśrodkowe. Na pokładzie skutera Sachs 49er znajdziemy zbiornik paliwa o pojemności 6,4 litra. Przy średnim spalaniu na poziomie 2,6 l/100 kilometrów zapewnia on zasięg prawie 250 kilometrów na jednym tankowaniu.
Szkieletem Sachsa 49er jest rama kołyskowa z rur stalowych, na której osadzono miękko zestrojone zawieszenie i wydajny układ hamulcowy. Z przodu znajdziemy konwencjonalny widelec teleskopowy i wentylowaną tarczę hamulcową o średnicy 160 mm z 1-tłoczkowym zaciskiem hamulcowym. Z tyłu zastosowano dwa amortyzatory hydrauliczne i mechaniczny hamulec bębnowy. Sachs 49er porusza się na 10 calowych felgach ze stali, które obuto w opony szosowe.