Posiadamy Części motocyklowe do Sachs Speedjet 50
- Sachs Speedjet 50 RS LC 2011
- Sachs Speedjet 50 R 2011
- Sachs Speedjet 50 2011
- Sachs Speedjet 50 RS LC 2012
- Sachs Speedjet 50 R 2012
- Sachs Speedjet 50 2012
- Sachs Speedjet 50 2007
- Sachs Speedjet 50 2008
- Sachs Speedjet 50 2009
- Sachs Speedjet 50 RS LC 2009
- Sachs Speedjet 50 RS LC 2010
- Sachs Speedjet 50 R 2008
- Sachs Speedjet 50 2010
- Sachs Speedjet 50 R 2009
- Sachs Speedjet 50 R 2010
Inne modele
- Sachs Optima 50
- Sachs MadAss 50
- Sachs 49er 50
- Sachs SX1 50
- Sachs Futuro 125
- Sachs Speedforce 50
- Sachs XTC-N 125
- Sachs XTC 125
- Sachs Bee 50
- Sachs Roadster 125
- Sachs Bee 125
- Sachs ZZ 125
- Sachs ZX 50
- Sachs X-Road 125
- Sachs T-Rex 50
- Sachs T-Rex 100
- Sachs Swing 50
- Sachs SR 80 Samba
- Sachs SR 50 Samba
- Sachs Splinter 50
- Sachs SR 125 Samba
- Sachs Reggae 50
- Sachs Prima 25
- Sachs MX-1 25
- Sachs MadAss 125
- Sachs Limbo 50
- Sachs Helix 150
- Sachs KX 50
- Sachs B 805
- Sachs 4Rock 250
- Sachs 4Rock 150
- Sachs ZX 125
- Sachs Roadster 650
- Sachs Roadster 800
- Sachs Quattrocento 400
- Sachs MX-1 125
- Sachs Limbo 25
- Sachs Eagle 50
- Sachs K 180
- Sachs Eagle 125
- Sachs SX2 50
- Sachs ATV 650
- Sachs 4Rock 450
- Sachs Dirty Devil 125
- Sachs Helix 100
- Sachs Squab 50
- Sachs Prima-E 0
Sachs Speedjet 50
Sachs Speedjet 50 to sportowy skuter miejski z najniższej klasy pojemnościowej, produkowany przez niemiecki koncern w latach 2007-2012. Dynamiczna linia nadwozia, agresywne wersje kolorystyczne, wysoka jakość wykonania i mocny silnik - czy od pierwszego jednośladu można chcieć czegoś więcej? Popularność modelu Speedjet 50 udowadnia, że taki zestaw cech bardzo przypadł do gustu początkującym motocyklistom.
Sachs Speedjet 50 został wyposażony w jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności skokowej 49 ccm, więc mogą go prowadzić posiadacze prawa jazdy kategorii AM lub osoby pełnoletnie, legitymujące się ważnym dowodem osobistym. Chłodzony powietrzem silnik dwusuwowy posiada gaźnikowy układ zasilania, zapłon CDI, dwa rozruszniki (nożny/kopniak i elektryczny) oraz układ wydechowy z katalizatorem. Małolitrażowy singiel generuje moc maksymalną 3,1 KM przy 6000 obr./min i maksymalny moment obrotowy 4 Nm przy 5250 obr./min, co przy masie 90 kilogramów pozwala na dynamiczne przyspieszenia i umożliwia jazdę z prędkością maksymalną 85 km/h (po demontażu blokad fabrycznych, ograniczających v-max do ustawowych 45 km/h). Moc i moment obrotowy są przenoszone na tylne koło za pomocą bezstopniowej przekładni automatycznej CVT, w której pracują pasek napędowy, sprzęgło odśrodkowe i wariator. Na pokładzie skutera Sachs Speedjet 50 znajdziemy zbiornik paliwa o pojemności 6 litrów, który zapewnia zasięg 200 kilometrów na jednym tankowaniu (spalanie 3l/100 kilometrów).
Konstrukcja Sachs Speedjet 50 opiera się na wytrzymałej ramie kołyskowej z rur stalowych, na której osadzono optymalnie zestrojone zawieszenie i skuteczny układ hamulcowy. Z przodu znajdziemy konwencjonalny widelec teleskopowy i wentylowaną tarczę hamulcową o średnicy 190 mm z 1-tłoczkowym zaciskiem hamulcowym. Z tyłu zastosowano jeden amortyzator hydrauliczny i mechaniczny hamulec bębnowy. Sachs Speedjet 50 porusza się na 12 calowych felgach z lekkich stopów aluminium, które obuto w opony szosowe o rozmiarze 120/70-12.