Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
PLN
Sortuj
Znaleziono: 24
-10%
35,90 zł
39,89 zł
Najniższa cena: 39,89 zł
Niedostępny
Pierścień tłoka Athena 41x1,5mm chrom - 073416/R
Posiadamy Części motocyklowe do Suzuki AY 50
- Suzuki AY 50 W Katana 2000
- Suzuki AY 50 S Katana
- Suzuki AY 50 S Katana 2004
Inne modele
- Suzuki AY 50 Katana
- Suzuki LT-A 450
- Suzuki GW 250
- Suzuki T21 250
- Suzuki T20 250
- Suzuki GV 1200
- Suzuki GSF 1250
- Suzuki GS 425
- Suzuki GSX-S 950
- Suzuki DR 370
- Suzuki LT-F 230
- Suzuki LT 160 Quadrunner
- Suzuki LT-Z 90 Quadsport
- Suzuki GT 380
- Suzuki TC 305
- Suzuki TC 120
- Suzuki T 350
- Suzuki SG 350
- Suzuki GV 700
- Suzuki GS 700
- Suzuki TS 90
- Suzuki TC 90
- Suzuki DL 1050
- Suzuki LT-F 250 Quadrunner
- Suzuki DS 250
- Suzuki LT 250 Quadrunner
- Suzuki T 250
- Suzuki TV 250
- Suzuki F 150
- Suzuki UH 150 Burgman
- Suzuki R 150
- Suzuki AN 150 Burgman
- Suzuki FXR 150
- Suzuki UH 200 Burgman
- Suzuki T 200
- Suzuki SP 200
- Suzuki RV 200 Van Van
- Suzuki DR 200
- Suzuki RM 85
- Suzuki AH 80
- Suzuki TS 75
- Suzuki TM 75
- Suzuki PE 175
- Suzuki RS 175
- Suzuki GS 300
- Suzuki LT 300
- Suzuki LT-F 300
- Suzuki VS 1400 Intruder
- Suzuki GV 1400
Suzuki AY 50 Katana
Suzuki AY 50 Katana to kompaktowy skuter miejski produkowany przez japoński koncern w latach 1997-2005. Sportowy charakter jednośladu zdradza dynamiczna linia nadwozia, sztywno zestrojone zawieszenie i mocny silnik dwusuwowy, który po odblokowaniu znacząco przekracza ustawową prędkość maksymalną. W 1998 roku do oferty wprowadzono limitowaną wersję Performance o jeszcze większej mocy maksymalnej, która została wyprodukowana jedynie w 500 sztukach.
Suzuki AY 50 Katana otrzymała jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności skokowej 49 ccm. Chłodzony powietrzem silnik dwusuwowy generuje moc maksymalną 3,5 KM (w wersji Performance 4,5 KM) i maksymalny moment obrotowy 4 Nm, które zamknięte w tak lekkiej konstrukcji gwarantują naprawdę dynamiczne przyspieszenie i umożliwiają rozpędzenie się do ponad 85 km/h (po demontażu blokad fabrycznych). Na pokładzie modelu AY 50 Katana znajdziemy m.in. gaźnikowy układ zasilania renomowanej marki Dell’Orto, zapłon CDI i dwa rozruszniki (nożny i elektryczny). Moc i moment obrotowy trafiają na tylne koło za pomocą bezstopniowej przekładni automatycznej CVT, która zapewnia cichą i bezobsługową eksploatację przez wiele tysięcy kilometrów. Jak przystało na prawdziwego dwusuwa Katana swoje spala. Średnie zużycie paliwa wynosi aż 3,5 l/100 kilometrów, co przy 5,5 litrowym baku zapewnia zasięg tylko 150 kilometrów na jednym tankowaniu.
Komfort i bezpieczeństwo miejskich podróży zapewnia miękko zestrojone zawieszenie i skuteczny układ hamulcowy. Z przodu znajdziemy klasyczny widelec teleskopowy i wentylowaną tarczę hamulcową o średnicy 190 mm z jednotłoczkowym zaciskiem hamulcowym. Z tyłu zamontowano amortyzator olejowy z regulacją napięcia wstępnego sprężyny i mechaniczny hamulec bębnowy. Taki zestaw w skuterze o tak małej masie własnej (na sucho Katana waży tylko 84 kilogramy) sprawdza się fenomenalnie. Suzuki AY 50 Katana porusza się na 12. calowych felgach z lekkich stopów aluminium, które obuto w opony szosowe o rozmiarach 120/70-12 i 130/70-12.