Producent
Promocje
Tylko dostępne
Sortuj
30,06 zł
35,37 zł
Najniższa cena: 35,37 zł
Filtr oleju HifloFiltro HF 138 Aprilia/Cagiva/Kymco/Suzuki - hf138
10,99 zł
Żarówka H4 12V 60/55W
8,93 zł
9,40 zł
Najniższa cena: 9,40 zł
Zabezpieczenie uszczelniacza przedniego zawieszenia - CIR-1/1
92,14 zł
96,99 zł
Najniższa cena: 96,99 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód z kapturkami Tourmax 43x54x11 - FSD-037R
26,82 zł
29,80 zł
Najniższa cena: 29,80 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 43x54x11 - P40FORK455056
Posiadamy Części motocyklowe do Suzuki DL 1000 V-Strom
- Suzuki DL 1000 V-Strom 2002
- Suzuki DL 1000 V-Strom 2003
- Suzuki DL 1000 V-Strom 2004
- Suzuki DL 1000 V-Strom 2005
- Suzuki DL 1000 V-Strom 2006
- Suzuki DL 1000 V-Strom 2007
- Suzuki DL 1000 V-Strom 2008
- Suzuki DL 1000 V-Strom 2009
- Suzuki DL 1000 V-Strom 2010
- Suzuki DL 1000 A V-Strom ABS 2014
- Suzuki DL 1000 A V-Strom Big ABS 2014
- Suzuki DL 1000 A V-Strom ABS 2015
- Suzuki DL 1000 A V-Strom ABS 2016
- Suzuki DL 1000 A V-Strom ABS 2017
- Suzuki DL 1000 XTA V-Strom ABS 2017
- Suzuki DL 1000 A V-Strom ABS 2018
- Suzuki DL 1000 A V-Strom ABS 2019
- Suzuki DL 1000 XTA V-Strom ABS 2018
- Suzuki DL 1000 XTA V-Strom ABS 2019
- Suzuki DL 1000 A V-Strom ABS 2020
- Suzuki DL 1000 XTA V-Strom koła szprychowe ABS 2020
Suzuki DL 1000 V-Strom
Mocniejszy nie zawsze znaczy lepszy
Suzuki V-Strom 1000 to motocykl klasy Adventure, który od wielu lat wykorzystywany jest przez motocyklistów z całego świata jako narzędzie do realizacji nawet najambitniejszych podróżniczych marzeń. Nie jest to kwestia przypadku czy udanych działań marketingowych specjalistów z Suzuki, lecz zasługa wielu składowych V-Strom'a, które na dużych dystansach pokazują swoje prawdziwe oblicze. Mocna konstrukcja, doskonała sprawność w lekkim terenie, wytrzymałe podwozie i duża ładowność to niezastąpione cechy w momentach, kiedy kierowca jest zdany wyłącznie na siebie i na swój motocykl. Co ciekawe, największy przedstawiciel gamy DL odniósł rynkowy sukces mimo teoretycznie niewielkich osiągów jednostki napędowej. Na tle innych motocykl turystycznych z tej samej klasy pojemnościowej V-Strom wypada niekorzystnie, ponieważ w niektórych przypadkach jest słabszy od rywali nawet o 50 % oferowanej mocy. W praktyce okazuje się jednak, że generowana moc ponad 100 KM jest w pełni wystarczająca do dynamicznej jazdy w pełnym rynsztunku, a niepowtarzalny charakter V-Twin'a dodaje uroku każdemu przejechanemu kilometrowi za kierownicą Suzuki.
Przygotowany na każdą podróż
Model V-Strom 1000 został wyposażony w dwucylindrową jednostkę napędową w układzie V (kąt rozwidlenia cylindrów równy 90 stopni) o pojemności skokowej 1037 cm³. Oferowane przez nią osiągi idealnie sprawdzą się na długich trasach, gdzie dynamiczne przyspieszenia i poruszanie się z prędkością maksymalną ponad 200 km/h nie będzie kolidowało z dwójką podróżujących na pokładzie i solidnym ekwipunkiem wyprawowym. Moc maksymalna 101 KM, maksymalny moment obrotowy 101 Nm i niska masa własna pojazdu (232 kilogramy ze wszystkimi płynami, w tym 20-litrami benzyny) to optymalne połączenie w motocyklu klasy Adventure. Niezawodność na długich dystansach i w ciężkim terenie zapewnia V-Strom'owi nowoczesna konstrukcja silnika. Chłodzony cieczą twin posiada czterozaworowe głowice z podwójnymi wałkami rozrządu, współpracuje z manualną skrzynią biegów o sześciu przełożeniach i jest zasilany wydajnym systemem wtrysku paliwa, nad którym pieczę trzyma zaawansowana elektronika. To właśnie dzięki niemu średnie spalanie utrzymuje się na atrakcyjnym poziomie ok. 4,5-5 l/100 kilometrów (w cyklu mieszanym), a 20-litrowy zbiornik paliwa w najbardziej optymistycznym scenariuszu może zapewnić użytkownikom ponad 400 kilometrów zasięgu na jednym tankowaniu, co z dala od utartych szlaków nie raz jest najważniejszym parametrem dosiadanej maszyny.
Off-road'owe aspiracje
Podwozie V-Strom'a 1000 zostało przygotowane do ciężkiej pracy pod dużym obciążeniem w niesprzyjających warunkach. Na solidnej ramie z rur stalowych i elementów z lekkich stopów aluminium osadzono wytrzymałe zawieszenie oraz efektywny układ hamulcowy współpracujący z przeciwpoślizgowym systemem ABS. Amortyzację kół powierzono masywnemu widelcowi teleskopowemu typu Upside-down oraz centralnej kolumnie resorująco-tłumiącej opartej na dwustronnym wahaczu wleczonym ze stali. Wyhamowaniem pojazdu zajmują się dwie wentylowane tarcze hamulcowe o średnicy 320 mm i czterotłoczkowe zaciski hydrauliczne (z przodu) oraz pojedyncza, 240-mm tarcza i zacisk dwutłoczkowy (z tyłu). Przy tak niskiej masie ich praca jest wręcz fenomenalna, co przekłada się na krótką drogę hamowania i poczucie znaczącej kontroli nad przebiegiem nieoczekiwanych sytuacji na drodze. Dodatkowo w wersji XT (zarówno w modelu 1000, jak i 650) znajdziemy szprychowe koła z obręczami z lekkiego aluminium, które pomagają w amortyzacji nierówności trasy podczas niespiesznej jazdy w terenie.
Dostosowany do Twoich potrzeb
Motocykliści wybierający model V-Strom 1000 mogą być pewni bogatego wyposażenia seryjnego, nowoczesnych układów i systemów ułatwiających życie w podróży oraz długiej listy akcesoriów wyprawowych. W cenie bazowego modelu na pokładzie znajdzie się m.in. system kontroli trakcji zwiększający bezpieczeństwo jazdy w trudnych warunkach, gniazdo 12 V do podłączenia nawigacji/telefonu komórkowego, system Suzuki Easy Start ułatwiający rozruch silnika, wielofunkcyjny wyświetlacz LCD o niezliczonej liczbie przekazywanych informacji, wysoka szyba z możliwością regulacji wysokości bez użycia narzędzi, Asystent Niskich Obrotów eliminujący ryzyko zgaśnięcia jednostki podczas ruszania i powolnej jazdy oraz regulowane zawieszenie, dzięki któremu kierowca będzie mógł dostosować jego działanie do aktualnego obciążenia motocykla i rodzaju pokonywanej drogi.
Warto zwrócić uwagę również na akcesoria, jakie Suzuki przygotowało z myślą o długich wyprawach. Kufer centralny w połączeniu z kuframi bocznymi zapewni aż 90 litrów przestrzeni bagażowej, stopka centralna pozwoli bezpiecznie postawić motocykl na niepewnym gruncie, podgrzewane manetki zapewnią komfort w chłodniejsze dni, gmole zabezpieczą silnik przed uszkodzeniem podczas upadku, zaś dodatkowe oświetlenie wykorzystujące technologię LED zapewni lepszą widoczność podczas jazdy po nieprzetartych szlakach. Wybierając droższą wersję XT (za którą przyjdzie dopłacić zaledwie 2 500 złotych) nabywcy otrzymają wspomniane szprychowe koła, osłony dłoni (handbary) oraz osłonę silnika- każde z nich przydatne podczas off-road'owych przygód.
Przygoda = V-Strom
Suzuki V-Strom 1000 to doskonała propozycja dla doświadczonych motocyklistów, którzy potrzebują jednośladu godnego ich ambitnych planów wyprawowych. Zarówno jego konstrukcja, jak i nowoczesne rozwiązania oraz atrakcyjna stylistyka idealnie wpiszą się w każdą podróż, zapewniając użytkownikom wszystko, czego będą potrzebowali na dalekim wyjeździe. Niezależnie od pokonywanej trasy, rodzaju nawierzchni czy własnych preferencji obierania kursu podróży- Suzuki V-Strom na pewno nie zawiedzie motocyklistów, którzy mianowali go na towarzysza swojej przygody.