Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
579,00 zł
Gmole osłony silnika Givi TN3116 Suzuki V-Strom 250 17-18 - TN3116
Inne modele
- Suzuki DL 1050
- Suzuki DL 800
- Suzuki DL 650
- Suzuki DL 1000
- Suzuki DL 250
- Suzuki DL 1050 V-Strom
- Suzuki DL 650 V-Strom
- Suzuki DL 650 V-Strom XT
- Suzuki DL 1000 V-Strom
- Suzuki DL 250 V-Strom
- Suzuki LT-A 450
- Suzuki GW 250
- Suzuki T21 250
- Suzuki T20 250
- Suzuki GV 1200
- Suzuki GSF 1250
- Suzuki GS 425
- Suzuki GSX-S 950
- Suzuki DR 370
- Suzuki LT-F 230
- Suzuki LT 160 Quadrunner
- Suzuki LT-Z 90 Quadsport
- Suzuki GT 380
- Suzuki TC 305
- Suzuki TC 120
- Suzuki T 350
- Suzuki SG 350
- Suzuki GV 700
- Suzuki GS 700
- Suzuki TS 90
- Suzuki TC 90
- Suzuki LT-F 250 Quadrunner
- Suzuki DS 250
- Suzuki LT 250 Quadrunner
- Suzuki T 250
- Suzuki TV 250
- Suzuki F 150
- Suzuki UH 150 Burgman
- Suzuki R 150
- Suzuki AN 150 Burgman
- Suzuki FXR 150
- Suzuki UH 200 Burgman
- Suzuki T 200
- Suzuki SP 200
- Suzuki RV 200 Van Van
- Suzuki DR 200
- Suzuki RM 85
- Suzuki AH 80
- Suzuki TS 75
Suzuki DL 250 V-Strom
Suzuki V-Strom 250 to lekki motocykl sportowo-turystyczny stworzony dla osób, które mimo młodego wieku chcą odbywać co raz to śmielsze i dalsze wyprawy w nieznane strony. Urzeka surową stylistyką, w której widać nawiązania do protoplastów serii DL. Jak zapewnia producent przedni reflektor to ukłon w stronę dziś już legendarnego modelu DR BIG, zaś cała reszta odnosi się do pozostałych członków gamy V-Strom, która nieprzerwanie jest częścią gamy japońskiego koncernu od niespełna 20 lat.
Model V-Strom 250 został wyposażony w dwucylindrową jednostkę napędową w układzie rzędowym o pojemności skokowej 248 cm³, dzięki której najmniejszym członkiem współczesnej gamy DL mogą poruszać się motocykliści legitymujący się prawem jazdy kategorii A2. Chłodzony cieczą czterosuw posiada czterozaworową głowicę z pojedynczym wałkiem rozrządu, manualną skrzynię biegów o sześciu przełożeniach oraz układ zasilania elektronicznym systemem wtrysku paliwa, który zapewnia żwawą reakcję na ruch manetki gazu oraz ekonomiczne spalanie. Moc maksymalna 25 KM i maksymalny moment obrotowy 23,5 Nm w jednośladzie o nie tak małej masie własnej (prawie 188 kilogramów ze wszystkimi płynami, w tym 17-litrami paliwa) są gwarantem doskonałego przyspieszenia i prędkości maksymalnej ponad 160 km/h. Niewielkiego twin'a cechuje również niskie zużycie paliwa. Średnie spalanie plasuje się na poziomie 3,5 l/100 kilometrów (w cyklu mieszanym), co przy zbiorniku paliwa o pojemności 17 litrów w najlepszym przypadku zapewni podróżującym ponad 480 kilometrów zasięgu na jednym tankowaniu. Jak widać, zarówno osiągi, waga motocykla i dostępny dystans bez zajeżdżania na stację benzynową czyni z małego V-Strom'a idealnego kompana do pełnowymiarowej turystyki. Warto zaznaczyć, że dzięki nowoczesnemu układowi wydechowemu z trójdrożnym katalizatorem i sondą lambda "250-tka" została przystosowana do najnowszych norm emisji spalin Euro 4.
Rdzeniem podwozia modelu V-Strom 250 jest solidna rama z rur stalowych o optymalnej sztywności, dzięki której dynamiczne pokonywanie zakrętów i stabilna jazda na wprost z dużą prędkością przyniosą kierowcom dużo przyjemności. Zarówno zawieszenie, jak i układ hamulcowy to dobrze znane i powszechnie stosowane rozwiązania, choć przeciwpoślizgowy system ABS od renomowanej firmy Bosch to już rzadkość w tej klasie pojemnościowej. Amortyzację 17-calowych kół powierzono klasycznemu widelcowi teleskopowemu o dość filigranowej budowie oraz centralnej kolumnie resorująco-tłumiącej opartej na dwustronnym wahaczu wleczonym ze stali. Zarówno z przodu jak i z tyłu znajdziemy pojedynczą, wentylowaną tarczę hamulcową oraz dwutłoczkowe zaciski hydrauliczne. Mimo, że w podwoziu V-Strom'a 250 nie znajdziemy żadnych innowacji, to gwarantuje ono wysoki komfort i bezpieczeństwo jazdy, co w motocyklu turystycznym jest niezastąpioną zaletą.
Suzuki V-Strom 250 to doskonała propozycja dla osób, które nie ograniczają się jedynie do asfaltowych szlaków. Zastosowane zawieszenie i wytrzymała rama pozwolą na przygody w lekkim terenie, zaś dual-sport'owe opony dadzą mnóstwo przyjemności zarówno na szutrze, jak i asfalcie.