check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części motocyklowe
Suzuki DL 250 A V-Strom ABS 2021

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 10

Inne modele

Suzuki DL 250 V-Strom

Części motocyklowe

Suzuki V-Strom 250 to lekki motocykl sportowo-turystyczny stworzony dla osób, które mimo młodego wieku chcą odbywać co raz to śmielsze i dalsze wyprawy w nieznane strony. Urzeka surową stylistyką, w której widać nawiązania do protoplastów serii DL. Jak zapewnia producent przedni reflektor to ukłon w stronę dziś już legendarnego modelu DR BIG, zaś cała reszta odnosi się do pozostałych członków gamy V-Strom, która nieprzerwanie jest częścią gamy japońskiego koncernu od niespełna 20 lat.

Model V-Strom 250 został wyposażony w dwucylindrową jednostkę napędową w układzie rzędowym o pojemności skokowej 248 cm³, dzięki której najmniejszym członkiem współczesnej gamy DL mogą poruszać się motocykliści legitymujący się prawem jazdy kategorii A2. Chłodzony cieczą czterosuw posiada czterozaworową głowicę z pojedynczym wałkiem rozrządu, manualną skrzynię biegów o sześciu przełożeniach oraz układ zasilania elektronicznym systemem wtrysku paliwa, który zapewnia żwawą reakcję na ruch manetki gazu oraz ekonomiczne spalanie. Moc maksymalna 25 KM i maksymalny moment obrotowy 23,5 Nm w jednośladzie o nie tak małej masie własnej (prawie 188 kilogramów ze wszystkimi płynami, w tym 17-litrami paliwa) są gwarantem doskonałego przyspieszenia i prędkości maksymalnej ponad 160 km/h. Niewielkiego twin'a cechuje również niskie zużycie paliwa. Średnie spalanie plasuje się na poziomie 3,5 l/100 kilometrów (w cyklu mieszanym), co przy zbiorniku paliwa o pojemności 17 litrów w najlepszym przypadku zapewni podróżującym ponad 480 kilometrów zasięgu na jednym tankowaniu. Jak widać, zarówno osiągi, waga motocykla i dostępny dystans bez zajeżdżania na stację benzynową czyni z małego V-Strom'a idealnego kompana do pełnowymiarowej turystyki. Warto zaznaczyć, że dzięki nowoczesnemu układowi wydechowemu z trójdrożnym katalizatorem i sondą lambda "250-tka" została przystosowana do najnowszych norm emisji spalin Euro 4.

Rdzeniem podwozia modelu V-Strom 250 jest solidna rama z rur stalowych o optymalnej sztywności, dzięki której dynamiczne pokonywanie zakrętów i stabilna jazda na wprost z dużą prędkością przyniosą kierowcom dużo przyjemności. Zarówno zawieszenie, jak i układ hamulcowy to dobrze znane i powszechnie stosowane rozwiązania, choć przeciwpoślizgowy system ABS od renomowanej firmy Bosch to już rzadkość w tej klasie pojemnościowej. Amortyzację 17-calowych kół powierzono klasycznemu widelcowi teleskopowemu o dość filigranowej budowie oraz centralnej kolumnie resorująco-tłumiącej opartej na dwustronnym wahaczu wleczonym ze stali. Zarówno z przodu jak i z tyłu znajdziemy pojedynczą, wentylowaną tarczę hamulcową oraz dwutłoczkowe zaciski hydrauliczne. Mimo, że w podwoziu V-Strom'a 250 nie znajdziemy żadnych innowacji, to gwarantuje ono wysoki komfort i bezpieczeństwo jazdy, co w motocyklu turystycznym jest niezastąpioną zaletą.

Suzuki V-Strom 250 to doskonała propozycja dla osób, które nie ograniczają się jedynie do asfaltowych szlaków. Zastosowane zawieszenie i wytrzymała rama pozwolą na przygody w lekkim terenie, zaś dual-sport'owe opony dadzą mnóstwo przyjemności zarówno na szutrze, jak i asfalcie.