Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
16,47 zł
18,30 zł
Najniższa cena: 18,30 zł
Zębatka przód JT JTF1263.15, 15z rozmiar 428 - JTF1263.15
28,08 zł
31,20 zł
Najniższa cena: 31,20 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 35x48x11 - P40FORK455032
15,11 zł
16,79 zł
Najniższa cena: 16,79 zł
Uszczelka kolektora wydechowego Athena 33x41,5x5,3 - S410510012007
Posiadamy Części motocyklowe do Suzuki DR 125
- Suzuki DR 125 SM 2012
- Suzuki DR 125 SM 2010
- Suzuki DR 125 S 1985
- Suzuki DR 125 SE 1996
- Suzuki DR 125 SE 1997
- Suzuki DR 125 SE 1998
- Suzuki DR 125 SE 1999
- Suzuki DR 125 SM 2008
- Suzuki DR 125 SM 2011
- Suzuki DR 125 S 1983
- Suzuki DR 125 S 1984
- Suzuki DR 125 S 1988
- Suzuki DR 125 S 1989
- Suzuki DR 125 S 1990
- Suzuki DR 125 S 1991
- Suzuki DR 125 S 1992
- Suzuki DR 125 S 1993
- Suzuki DR 125 S 1994
- Suzuki DR 125 SE 2000
- Suzuki DR 125 SM 2009
- Suzuki DR 125 SM 2013
- Suzuki DR 125 S 1982
- Suzuki DR 125 S 1986
- Suzuki DR 125 S 1987
- Suzuki DR 125 SE 1995
- Suzuki DR 125 SE, SEU 1997
- Suzuki DR 125 SM 2014
- Suzuki DR 125 SE 1994
- Suzuki DR 125 1986
- Suzuki DR 125 1987
- Suzuki DR 125 1988
- Suzuki DR 125 1982
- Suzuki DR 125 1983
- Suzuki DR 125 1984
- Suzuki DR 125 1985
- Suzuki DR 125 SE VEHICLE ABE/ KBA-NR: G971 1998
Suzuki DR 125
Suzuki DR 125 to lekki motocykl produkowany w japońskich fabrykach od 1982 roku, który w zależności od wyposażenia i roku produkcji możemy przypisać do klasy Enduro lub Supermoto. Niezależnie od wersji mała DR-ka charakteryzuje się prostą i niezawodną konstrukcją, niskim spalaniem (jak na lata, w których gościła w ofercie Suzuki) oraz doskonałymi właściwościami jezdnymi, dzięki którym stała się jednym z najchętniej wybieranych jednośladów przez początkujących motocyklistów z prawem jazdy kategorii A1.
Model DR 125 został wyposażony w jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności 124 cm³, której osiągi w zupełności wystarczają do postawienia pierwszych kroków w świecie off-road'u lub spróbowaniu swoich sił na torze wyścigowym. Moc maksymalna 12 KM i maksymalny moment obrotowy 11 Nm w połączeniu z niewielką masą motocykla (raptem 101 kilogramów ze wszystkimi płynami) zapewniają satysfakcjonujące przyspieszenia. Ze względu na stosowane ogumienie (w wersji S opony terenowe o agresywnym bieżniku, w wersji SM opony szosowe zbliżone do slick'ów) różnice w prędkości maksymalnej poszczególnych wersji znacząco się różnią, aczkolwiek w przypadku wersji SM użytkownicy nie będą mieli problemu z przekroczeniem 110 km/h. Chłodzony powietrzem czterosuw z dwuzaworową głowicą z pojedynczym wałkiem rozrządu znany jest ze swojej niezawodności. Wraz z manualną skrzynią biegów o sześciu przełożeniach cechuje się niemalże całkowitą bezawaryjnością, a jedyne czynności, jakie będzie musiał wykonywać motocyklista to bieżący serwis i okresowa regulacja luzu zaworowego. Prosta jednostka napędowa charakteryzuje się również ekonomią działania. Gaźnikowy układ zasilania zapewnia spalanie na średnim poziomie 2,5-3 l/100 kilometrów (w cyklu mieszanym), co przy niewielkim zbiorniku paliwa daje możliwość przejechania ponad 200 kilometrów na jednym tankowaniu.
Rdzeń podwozia modelu DR 125 stanowi wytrzymała rama z rur stalowych o znikomej masie, dzięki której kierowca nie musi się martwić o ewentualne uszkodzenia podczas szaleństw w terenie (w wersji S) oraz może być spokojny o sztywność niezbędną do dynamicznego pokonywania zakrętów (w wersji SM). Amortyzacją kół zajmuje się klasyczny widelec teleskopowy oraz centralna kolumna resorująco-tłumiąca osadzona na dwustronnym wahaczu wleczonym. Wyhamowanie pojazdu powierzono klasycznemu zestawowi. Pojedyncza, wentylowana tarcza o średnicy 260 mm i jednotłoczkowy zacisk hydrauliczny przy przednim kole oraz tradycyjny hamulec bębnowy z tyłu (w nowszych wersjach hamulec tarczowy z jednotłoczkowym zaciskiem) doskonale radzą sobie z niewielką masą motocykla, gwarantując odpowiednią drogę hamowania i dużą skuteczność podczas jazdy w terenie.
Suzuki DR 125 to doskonała propozycja dla osób potrzebujących wszechstronnego motocykla, na którym zdobywanie doświadczeń równałoby się z przyjemnością i dobrą zabawą. Bezobsługowa konstrukcja, lekkość i łatwość prowadzenia oraz ergonomiczna pozycja za kierownicą to doskonałe cechy pierwszego motocykla do przecierania szlaków w cięższym off-road'zie lub nauki powerslide'ów na krętych, asfaltowych drogach.