Producent
Promocje
Tylko dostępne
Sortuj
Znaleziono: 984
-5%
8,93 zł
9,40 zł
Najniższa cena: 9,40 zł
Zabezpieczenie uszczelniacza przedniego zawieszenia - CIR-1/1
(3)
-10%
16,03 zł
17,81 zł
Najniższa cena: 17,81 zł
Uszczelka kolektora wydechowego Athena 35x41,7x5 - S410510012035
-20%
130,79 zł
163,49 zł
Najniższa cena: 163,49 zł
Łańcuch napędowy DID 520 110 otwarty z zapinką - DID520-110
(6)
-5%
92,14 zł
96,99 zł
Najniższa cena: 96,99 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód z kapturkami Tourmax 43x54x11 - FSD-037R
(4)
-10%
26,82 zł
29,80 zł
Najniższa cena: 29,80 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 43x54x11 - P40FORK455056
(2)
-10%
62,82 zł
69,80 zł
Najniższa cena: 69,80 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 43x54x11 NOK - P40FORK455093
(1)
-5%
82,56 zł
86,90 zł
Najniższa cena: 86,90 zł
Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Tourmax BCF-116 - BCF-116
(2)
Posiadamy Części motocyklowe do Suzuki DR 350
- Suzuki DR 350 1990
- Suzuki DR 350 1991
- Suzuki DR 350 1992
- Suzuki DR 350 S 1993
- Suzuki DR 350 S 1994
- Suzuki DR 350 SE 1994
- Suzuki DR 350 SE 1998
- Suzuki DR 350 SE 1999
- Suzuki DR 350 1993
- Suzuki DR 350 1994
- Suzuki DR 350 1995
- Suzuki DR 350 S 1990
- Suzuki DR 350 S 1991
- Suzuki DR 350 S 1992
- Suzuki DR 350 SE 1995
- Suzuki DR 350 SE 1996
- Suzuki DR 350 SE 1997
- Suzuki DR 350 SH 1992
- Suzuki DR 350 SH 1993
- Suzuki DR 350 SH 1994
- Suzuki DR 350 1996
- Suzuki DR 350 1997
- Suzuki DR 350 1998
- Suzuki DR 350 1999
Suzuki DR 350
Suzuki DR 350 to kultowy motocykl klasy enduro, produkowany przez japoński koncern w latach 1990-1999 (w Polsce wszedł do sprzedaży dopiero w 1995 roku). Zawieszenie o dużym skoku, bezawaryjny silnik oraz prosta, “kuloodporna” konstrukcja - to głównie te cechy spowodowały, że model DR 350 zdobył dużą popularność zarówno wśród miłośników wypadów do lasu, jak i amatorów dalekich wypraw.
Suzuki DR 350 zostało wyposażone w jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności skokowej 349 ccm. Chłodzony powietrzem silnik czterosuwowy posiada rozrząd SOHC (cztery zawory na cylinder sterowane przez jeden wałek rozrządu), gaźnikowy układ zasilania renomowanej marki Mikuni, cyfrowy zapłon CDI i mechaniczny rozrusznik (kickstarter). Serce modelu DR 350 generuje moc maksymalną 30 KM i maksymalny moment obrotowy 29 Nm, co przy tak niskiej masie motocykla - na sucho, bez płynów eksploatacyjnych i paliwa, Suzuki waży tylko 130 kilogramów - zapewnia dynamiczne przyspieszenie i prędkość maksymalną prawie 150 km/h. Moc i moment obrotowy są przenoszone na tylne koło za pomocą manualnej skrzyni biegów o sześciu przełożeniach, mokrego sprzęgła wielotarczowego i klasycznego łańcucha napędowego. Niska masa i nie wysilona jednostka napędowa dały w efekcie atrakcyjne zużycie paliwa. Średnie spalanie w cyklu mieszanym wynosi 5,5 l/100 kilometrów, co przy zbiorniku paliwa o skromnej pojemności 9 litrów zapewnia użytkownikom ponad 150 kilometrów zasięgu na jednym tankowaniu.
Szkieletem Suzuki DR 350 jest stalowa rama typu Diamond i dwustronny wahacz wleczony z lekkich stopów aluminium. Komfort podróżowania i duża sprawność w terenie to zasługa sprawdzonego zestawu: widelca teleskopowego z 13. stopniową regulacją kompresji i 17. stopniową regulacją odbicia oraz w pełni regulowanego amortyzatora olejowego. Nad bezpieczeństwem użytkowników czuwa tarczowy układ hamulcowy. Z przodu zamontowano wentylowaną tarczę hamulcową o średnicy 250 mm i dwutłoczkowy zacisk hamulcowy, zaś z tyłu - wentylowaną tarczę hamulcową o średnicy 220 mm i zacisk jednotłoczkowy.