Menu

Części motocyklowe
Suzuki DR 650 R 1994

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 523
Łożysko SKF 6202 2RS

22,90 zł

Łożysko SKF 6202 2RS

   (3)
Łożysko 6202 2RSC3 SKF

20,02 zł

Łożysko 6202 2RSC3 SKF

   (5)
Automat stopu przód JMP

26,99 zł

Automat stopu przód JMP

   (4)
-10% Świeca zapłonowa NGK DPR9EA-9

17,01 zł

18,90 zł

Świeca zapłonowa NGK DPR9EA-9

   (2)
-10% Uszczelniacz zaworowy Athena

7,56 zł

8,40 zł

Uszczelniacz zaworowy Athena

   (1)
-5% Komplet łożysk główki ramy Tourmax

153,34 zł

161,41 zł

Komplet łożysk główki ramy Tourmax

   (2)

Suzuki DR 650

Suzuki DR 650 to kultowy motocykl klasy enduro, produkowany przez japoński koncern od 1990 roku. Mocna i prosta konstrukcja, bezawaryjny silnik i fenomenalne właściwości terenowe - oto idealny przepis na jednoślad, którym zapaleni miłośnicy przygód będą mogli realizować najodważniejsze plany. Gdy dodamy do tego niską cenę zakupu - zarówno kiedyś, jak i dziś, na rynku wtórnym - otrzymamy sprzęt ponadczasowy, który nadal posiada dużą grupę fanów. Suzuki DR 650 zostało wyposażone w jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności skokowej 640 ccm. Chłodzony powietrzem silnik czterosuwowy otrzymał rozrząd SOHC (cztery zawory na cylinder sterowane przez jeden wałek rozrządu), gaźnikowy układ zasilania renomowanej marki Mikuni (średnica gardzieli - 40 mm), zapłon cyfrowy i mechaniczny rozrusznik nożny (kickstarter). Serce modelu DR 650 generuje moc maksymalną 45 KM i maksymalny moment obrotowy 57 Nm. Moc i moment obrotowy są przenoszone na tylne koło za pomocą manualnej skrzyni biegów o sześciu przełożeniach, mokrego sprzęgła wielotarczowego i klasycznego łańcucha napędowego. Niska masa powoduje, że taka specyfikacja daje dużo możliwości - zarówno w terenie, jak i na asfaltowej trasie. Dynamiczne przyspieszenie i prędkość maksymalna ponad 160 km/h z całą pewnością przydadzą się podczas wakacyjnych wojaży. Jednocześnie model DR 650 cechuje się niskim zużyciem paliwa. Średnie spalanie w cyklu mieszanym wynosi 4,5 l/100 kilometrów, co przy zbiorniku paliwa o pojemności aż 21 litrów zapewnia zasięg ponad 400 kilometrów na jednym tankowaniu. Sprawność w terenie i komfort podróżowania zapewnia miękko zestrojone zawieszenie, w którego skład wchodzi: klasyczny widelec teleskopowy i gazowy amortyzator z regulacją napięcia wstępnego i tłumienia. Nad bezpieczeństwem użytkowników czuwają dwie wentylowane tarcze hamulcowe (przód - 280 mm, tył - 230 mm) i dwutłoczkowe zaciski hamulcowe. Taki zestaw przy tak niskiej masie motocykla wykonuje fenomenalną pracę, zapewniając krótką drogę hamowania.