Producent
Promocje
Tylko dostępne
Sortuj
13,72 zł
14,44 zł
Najniższa cena: 14,44 zł
Odpowietrznik Tourmax do zacisków Nissin M8 x 1,25 mm - BSC-101
133,18 zł
166,47 zł
Najniższa cena: 166,47 zł
Łańcuch napędowy DID 520 112 otwarty z zapinką - DID520-112
37,96 zł
39,96 zł
Najniższa cena: 39,96 zł
Trzpień zacisku do mocowania klocków Tourmax PPS-902 - PPS-902
50,93 zł
Cewka zapłonowa JMP High Power
39,36 zł
41,43 zł
Najniższa cena: 41,43 zł
Trzpień zacisku do mocowania klocków Tourmax PPS-903 - PPS-903
87,74 zł
92,36 zł
Najniższa cena: 92,36 zł
Tłoczek zacisku hamulcowego z uszczelniaczami Tourmax CPK-108 - CPK-108
223,50 zł
279,37 zł
Najniższa cena: 279,37 zł
Łańcuch napędowy DID 520 NZ 112 otwarty z zapinką - DID520NZ-112
124,06 zł
130,59 zł
Najniższa cena: 130,59 zł
Tłoczek zacisku hamulcowego z uszczelniaczami Tourmax CPK-901 - CPK-901
82,56 zł
86,90 zł
Najniższa cena: 86,90 zł
Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Tourmax BCF-116 - BCF-116
Posiadamy Części motocyklowe do Suzuki DR-Z 400
- Suzuki DR-Z 400 E 2006
- Suzuki DR-Z 400 E 2007
- Suzuki DR-Z 400 S 2007
- Suzuki DR-Z 400 S 2008
- Suzuki DR-Z 400 SM 2007
- Suzuki DR-Z 400 2000
- Suzuki DR-Z 400 S 2002
- Suzuki DR-Z 400 E 2001
- Suzuki DR-Z 400 S 2004
- Suzuki DR-Z 400 SM 2008
- Suzuki DR-Z 400 S 2009
- Suzuki DR-Z 400 S 2010
- Suzuki DR-Z 400 E 2009
- Suzuki DR-Z 400 E 2010
- Suzuki DR-Z 400 E 2011
- Suzuki DR-Z 400 SM 2005
- Suzuki DR-Z 400 2004
- Suzuki DR-Z 400 E 2004
- Suzuki DR-Z 400 2001
- Suzuki DR-Z 400 2002
- Suzuki DR-Z 400 2003
- Suzuki DR-Z 400 E 2000
- Suzuki DR-Z 400 E 2002
- Suzuki DR-Z 400 E 2003
- Suzuki DR-Z 400 E 2005
- Suzuki DR-Z 400 S 2000
- Suzuki DR-Z 400 S 2001
- Suzuki DR-Z 400 S 2003
- Suzuki DR-Z 400 S 2005
- Suzuki DR-Z 400 S 2006
- Suzuki DR-Z 400 SM 2006
- Suzuki DR-Z 400 E 2008
- Suzuki DR-Z 400 S 2012
- Suzuki DR-Z 400 S 2013
- Suzuki DR-Z 400 S 2014
- Suzuki DR-Z 400 SM 2009
- Suzuki DR-Z 400 SM 2010
- Suzuki DR-Z 400 SM 2011
- Suzuki DR-Z 400 SM 2012
- Suzuki DR-Z 400 SM 2013
- Suzuki DR-Z 400 SM 2014
- Suzuki DR-Z 400 SM 2015
- Suzuki DR-Z 400 SM 2016
- Suzuki DR-Z 400 SM 2017
- Suzuki DR-Z 400 SM 2023
- Suzuki DR-Z 400 SM 2022
- Suzuki DR-Z 400 SM 2021
- Suzuki DR-Z 400 SM 2020
- Suzuki DR-Z 400 SM 2019
- Suzuki DR-Z 400 SM 2018
- Suzuki DR-Z 400 S 2019
- Suzuki DR-Z 400 S 2018
- Suzuki DR-Z 400 S 2017
- Suzuki DR-Z 400 S 2016
- Suzuki DR-Z 400 S 2015
- Suzuki DR-Z 400 S 2023
- Suzuki DR-Z 400 S 2022
- Suzuki DR-Z 400 S 2021
- Suzuki DR-Z 400 S 2020
- Suzuki DR-Z 400 2005
Suzuki DR-Z 400
Suzuki DR-Z 400 to następca kultowego modelu DR-Z 350, którego produkcja rozpoczęła się w 2000 roku. Jak przystało na motocykl z segmentu Dual-Sport "400-tka" charakteryzuje się bardzo dużą wszechstronnością, którą potęgują cztery odmienne wersje fabryczne dostosowane do potrzeb motocyklistów z różnych środowisk.
Najbardziej terenowa wersja Y została zbudowana dla wymagających off-road'owców zapalonych na starty w zawodach klasy Hard Enduro, zaś odmiany E i S pozwolą obieżyświatom na odbycie najcięższych wypraw w niezbadane zakątki ziemi i bezkompromisową eksploatację w miejskiej dżungli. Na drogi o nieskazitelnej jakości asfaltu powstała wersja SM, która umożliwi udane wyjazdy na tor i pozwoli zasmakować wrażeń zarezerwowanych wyłącznie dla klasy supermoto.
Każda z odmian oparta jest na tej samej konstrukcji, aczkolwiek pełno w nich zmiennych na płaszczyźnie układu hamulcowego, zawieszeń i układu zasilania, a nawet w samej ramie. W wersji Y i E pod błotnikiem znajdziemy stalowy wspornik o bardzo solidnej budowie, który umożliwi zamocowanie zestawu ciężkich kufrów. W S i SM jego miejsce zastępuje aluminiowy stelaż, który nie nadaje się do przyjęcia dużego obciążenia.
Wszystkie modele wyposażono w zawieszenia renomowanej marki Showa. W wersjach Y, E i S widnieje klasyczny widelec teleskopowy o skoku 288 mm oraz centralna kolumna resorująco-tłumiąca oparta na aluminiowym wahaczu z 295 mm zakresem pracy. W supermoto zainstalowano widelec typu Upside-down o skoku zmniejszonym do 260 mm. Oczywiście wszystkie zastosowane "zawiasy" posiadają pełen zakres regulacji.
Układ hamulcowy z asortymentu japońskiej firmy Nissin w każdej z wersji zapewnia wysoki stopień bezpieczeństwa i całkowitą skuteczność na każdej nawierzchni. Do trzech wersji (S, Y, E) zamontowano podstawowy zestaw, w którego skład wchodzą dwie tarcze o średnicy 250 i 220 mm trzymane w ryzach przez dwu- i jednotłoczkowe zaciski hydrauliczne. W SM z racji dużo większych przeciążeń wynikających z ostrego stylu jazdy powiększono średnicę dysków do 310 mm (przód) i 240 mm (tył).
Doświadczeni zawodnicy supermoto zawsze ubolewali z braku przewodów w stalowym oplocie, na co szybko zareagowali producenci części akcesoryjnych.
W układzie zasilania również na próżno szukać podobieństw, przez co poszczególne wersje różnią się poziomem generowanej mocy. W najsłabszych wersjach S i SM zastosowano podciśnieniowy gaźnik z oferty Mikuni, zaś w mocniejszych Y i E pojawił się Keihin z gardzielą o większej średnicy. Niewielkie zmiany w układzie zasilania spowodowały wzrost mocy o 9 KM, co w motocyklu o tak niewygórowanych osiągach robiło kolosalną różnicę.Niezależnie od wybranej wersji użytkownicy będą mogli cieszyć się dość mocną jednostką napędową, która w modelu S i SM dodatkowo posiada rozrusznik elektryczny. Chłodzony cieczą, czterosuwowy singiel z dwoma wałkami rozrządu w głowicy charakteryzuje się dużą kulturą pracy oraz długimi przebiegami pomiędzy serwisami technicznymi. Jednocylindrowy silnik o pojemności 398 cm ³ wytwarza zauważalne wibracje, aczkolwiek dostępna moc 40 KM (w wersji Y i E 49 KM) wynagradza pewne niedogodności na płaszczyźnie komfortu. W drogowych wersjach na trasie o dobrej nawierzchni prędkość maksymalna wynosi 160 km/h, zaś bardziej wyczynowe modele ze względu na specyficzne ogumienie i inny zestaw napędowy ograniczają się do 120 km/h.
Suzuki DR-Z 400 przez lata produkcji cieszyła użytkowników swoją wszechstronnością, konstrukcja wyjściowa była na tyle dobra, że oparte na niej konkretne wersje przez długi czas nie doczekały się większych zmian. Solidna rama, wytrzymałe zawieszenia, skuteczne hamulce i trwały silnik stały się najlepszym kompanem na dalekich wyprawach i w ciężkim terenie. Duża popularność wśród bezkompromisowych podróżników i zawodników biorących udział w wymagających zawodach potwierdzają wszystkie pozytywne opinie na temat DR-Z, na które łatwo natknąć sie zarówno na forach jak i w pieczołowitych testach długodystansowych zagranicznej prasy.