check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części motocyklowe
Suzuki DR-Z 400

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 1811
Żarówka 12V 4W BA9S postojówka - 83184
Podkładka miedziana 12x18x1.5 mm JMT - 4001796055690
Ramka do tablicy rejestracyjnej motocykl - 18
Naklejka serwisowa wymiany filtra i oleju - 203300
Ramka do tablicy rejestracyjnej Gmoto.pl
Świeca zapłonowa NGK CR8E - CR8E -10%

32,31 zł

35,90 zł

Najniższa cena: 35,90 zł

Świeca zapłonowa NGK CR8E - CR8E

stars    (8)
Świeca zapłonowa NGK CR8EIX irydowa - CR8EIX -10%

59,85 zł

66,50 zł

Najniższa cena: 66,50 zł

Świeca zapłonowa NGK CR8EIX irydowa - CR8EIX

stars    (7)
Ramka do tablicy rejestracyjnej metalizowana
Przerywacz kierunkowskazów 12V 7 pinów - 192186
Uszczelniacz śruby pokrywy zaworowej - S410510015042 -10%

15,21 zł

16,90 zł

Najniższa cena: 16,90 zł

Uszczelniacz śruby pokrywy zaworowej - S410510015042

stars    (1)
Świeca zapłonowa Denso U24ESRN - CR8E - U24ESRN
Żarówka Osram 12V 21W BA15s

7,00 zł

Żarówka Osram 12V 21W BA15s

stars    (3)
Korek zatyczka do wydechu 4T z uchwytem JMP
Żarówka Osram 12V 4W BA9s

6,44 zł

Żarówka Osram 12V 4W BA9s

stars    (4)
Żarówka Osram 12V 21/5W BAY15d
Uszczelniacz zaworowy Athena - P400210420730 -10%

9,72 zł

10,80 zł

Najniższa cena: 10,80 zł

Uszczelniacz zaworowy Athena - P400210420730

stars    (1)
Automat stopu przód JMP

30,76 zł

Automat stopu przód JMP

stars    (4)
Żarówka H4 12V 60/55W
Łożysko 6004 2RS SKF

27,70 zł

Łożysko 6004 2RS SKF

stars    (2)
Klocki hamulcowe EBC FA 185 TT (2 szt.) - FA185TT -10%

81,73 zł

90,81 zł

Najniższa cena: 90,81 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 185 TT (2 szt.) - FA185TT

Filtr oleju HifloFiltro HF 139 Kawasaki/Suzuki  - HF139 -15%

14,58 zł

17,15 zł

Najniższa cena: 17,15 zł

Filtr oleju HifloFiltro HF 139 Kawasaki/Suzuki - HF139

Odpowietrznik Tourmax do zacisków Nissin M8 x 1,25 mm - BSC-101 -5%

13,72 zł

14,44 zł

Najniższa cena: 14,44 zł

Odpowietrznik Tourmax do zacisków Nissin M8 x 1,25 mm - BSC-101

stars    (1)
Łańcuch napędowy DID 520 110 otwarty z zapinką - DID520-110 -20%

130,79 zł

163,49 zł

Najniższa cena: 163,49 zł

Łańcuch napędowy DID 520 110 otwarty z zapinką - DID520-110

stars    (7)
Linka prędkościomierza

35,42 zł

Linka prędkościomierza

stars    (2)
Przerywacz Kierunkowskazów Suzuki 12V - 7 konektorów
Zaworek iglicowy Tourmax - K5 -5%

30,98 zł

32,61 zł

Najniższa cena: 32,61 zł

Zaworek iglicowy Tourmax - K5

stars    (1)
Magnetyczna śruba spustu oleju M12x1,25
Klocki hamulcowe EBC FA 185 R (2 szt.) - FA185R -10%

102,84 zł

114,27 zł

Najniższa cena: 114,27 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 185 R (2 szt.) - FA185R

Akumulator żelowy 12V 6,5Ah WM YT7B-BS
Uszczelka napinacza łańcuszka rozrządu Athena -10%

14,27 zł

15,85 zł

Najniższa cena: 15,85 zł

Uszczelka napinacza łańcuszka rozrządu Athena

Żarówka 12V 21W BA15s czerwona
Płytka zaworowa ProX 9,5 [1,75 mm] - 29.948175
Łożysko 6004 2RSC3 SKF - 6004 2RSH/C3
Klocki hamulcowe EBC FA 131 TT (2 szt.) - FA131TT -10%

81,73 zł

90,81 zł

Najniższa cena: 90,81 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 131 TT (2 szt.) - FA131TT

Posiadamy Części motocyklowe do Suzuki DR-Z 400

  • Suzuki DR-Z 400 E 2006
  • Suzuki DR-Z 400 E 2007
  • Suzuki DR-Z 400 S 2007
  • Suzuki DR-Z 400 S 2008
  • Suzuki DR-Z 400 SM 2007
  • Suzuki DR-Z 400 2000
  • Suzuki DR-Z 400 S 2002
  • Suzuki DR-Z 400 E 2001
  • Suzuki DR-Z 400 S 2004
  • Suzuki DR-Z 400 SM 2008
  • Suzuki DR-Z 400 S 2009
  • Suzuki DR-Z 400 S 2010
  • Suzuki DR-Z 400 E 2009
  • Suzuki DR-Z 400 E 2010
  • Suzuki DR-Z 400 E 2011
  • Suzuki DR-Z 400 SM 2005
  • Suzuki DR-Z 400 2004
  • Suzuki DR-Z 400 E 2004
  • Suzuki DR-Z 400 2001
  • Suzuki DR-Z 400 2002
  • Suzuki DR-Z 400 2003
  • Suzuki DR-Z 400 E 2000
  • Suzuki DR-Z 400 E 2002
  • Suzuki DR-Z 400 E 2003
  • Suzuki DR-Z 400 E 2005
  • Suzuki DR-Z 400 S 2000
  • Suzuki DR-Z 400 S 2001
  • Suzuki DR-Z 400 S 2003
  • Suzuki DR-Z 400 S 2005
  • Suzuki DR-Z 400 S 2006
  • Suzuki DR-Z 400 SM 2006
  • Suzuki DR-Z 400 E 2008
  • Suzuki DR-Z 400 S 2012
  • Suzuki DR-Z 400 S 2013
  • Suzuki DR-Z 400 S 2014
  • Suzuki DR-Z 400 SM 2009
  • Suzuki DR-Z 400 SM 2010
  • Suzuki DR-Z 400 SM 2011
  • Suzuki DR-Z 400 SM 2012
  • Suzuki DR-Z 400 SM 2013
  • Suzuki DR-Z 400 SM 2014
  • Suzuki DR-Z 400 SM 2015
  • Suzuki DR-Z 400 SM 2016
  • Suzuki DR-Z 400 SM 2017
  • Suzuki DR-Z 400 SM 2023
  • Suzuki DR-Z 400 SM 2022
  • Suzuki DR-Z 400 SM 2021
  • Suzuki DR-Z 400 SM 2020
  • Suzuki DR-Z 400 SM 2019
  • Suzuki DR-Z 400 SM 2018
  • Suzuki DR-Z 400 S 2019
  • Suzuki DR-Z 400 S 2018
  • Suzuki DR-Z 400 S 2017
  • Suzuki DR-Z 400 S 2016
  • Suzuki DR-Z 400 S 2015
  • Suzuki DR-Z 400 S 2023
  • Suzuki DR-Z 400 S 2022
  • Suzuki DR-Z 400 S 2021
  • Suzuki DR-Z 400 S 2020
  • Suzuki DR-Z 400 2005

Suzuki DR-Z 400

Części motocyklowe

Suzuki DR-Z 400 to następca kultowego modelu DR-Z 350, którego produkcja rozpoczęła się w 2000 roku. Jak przystało na motocykl z segmentu Dual-Sport "400-tka" charakteryzuje się bardzo dużą wszechstronnością, którą potęgują cztery odmienne wersje fabryczne dostosowane do potrzeb motocyklistów z różnych środowisk.

Najbardziej terenowa wersja Y została zbudowana dla wymagających off-road'owców zapalonych na starty w zawodach klasy Hard Enduro, zaś odmiany E i S pozwolą obieżyświatom na odbycie najcięższych wypraw w niezbadane zakątki ziemi i bezkompromisową eksploatację w miejskiej dżungli. Na drogi o nieskazitelnej jakości asfaltu powstała wersja SM, która umożliwi udane wyjazdy na tor i pozwoli zasmakować wrażeń zarezerwowanych wyłącznie dla klasy supermoto.

Każda z odmian oparta jest na tej samej konstrukcji, aczkolwiek pełno w nich zmiennych na płaszczyźnie układu hamulcowego, zawieszeń i układu zasilania, a nawet w samej ramie. W wersji Y i E pod błotnikiem znajdziemy stalowy wspornik o bardzo solidnej budowie, który umożliwi zamocowanie zestawu ciężkich kufrów. W S i SM jego miejsce zastępuje aluminiowy stelaż, który nie nadaje się do przyjęcia dużego obciążenia.

Wszystkie modele wyposażono w zawieszenia renomowanej marki Showa. W wersjach Y, E i S widnieje klasyczny widelec teleskopowy o skoku 288 mm oraz centralna kolumna resorująco-tłumiąca oparta na aluminiowym wahaczu z 295 mm zakresem pracy. W supermoto zainstalowano widelec typu Upside-down o skoku zmniejszonym do 260 mm. Oczywiście wszystkie zastosowane "zawiasy" posiadają pełen zakres regulacji.

Układ hamulcowy z asortymentu japońskiej firmy Nissin w każdej z wersji zapewnia wysoki stopień bezpieczeństwa i całkowitą skuteczność na każdej nawierzchni. Do trzech wersji (S, Y, E) zamontowano podstawowy zestaw, w którego skład wchodzą dwie tarcze o średnicy 250 i 220 mm trzymane w ryzach przez dwu- i jednotłoczkowe zaciski hydrauliczne. W SM z racji dużo większych przeciążeń wynikających z ostrego stylu jazdy powiększono średnicę dysków do 310 mm (przód) i 240 mm (tył).

Doświadczeni zawodnicy supermoto zawsze ubolewali z braku przewodów w stalowym oplocie, na co szybko zareagowali producenci części akcesoryjnych.

W układzie zasilania również na próżno szukać podobieństw, przez co poszczególne wersje różnią się poziomem generowanej mocy. W najsłabszych wersjach S i SM zastosowano podciśnieniowy gaźnik z oferty Mikuni, zaś w mocniejszych Y i E pojawił się Keihin z gardzielą o większej średnicy. Niewielkie zmiany w układzie zasilania spowodowały wzrost mocy o 9 KM, co w motocyklu o tak niewygórowanych osiągach robiło kolosalną różnicę.

Niezależnie od wybranej wersji użytkownicy będą mogli cieszyć się dość mocną jednostką napędową, która w modelu S i SM dodatkowo posiada rozrusznik elektryczny. Chłodzony cieczą, czterosuwowy singiel z dwoma wałkami rozrządu w głowicy charakteryzuje się dużą kulturą pracy oraz długimi przebiegami pomiędzy serwisami technicznymi. Jednocylindrowy silnik o pojemności 398 cm ³ wytwarza zauważalne wibracje, aczkolwiek dostępna moc 40 KM (w wersji Y i E 49 KM) wynagradza pewne niedogodności na płaszczyźnie komfortu. W drogowych wersjach na trasie o dobrej nawierzchni prędkość maksymalna wynosi 160 km/h, zaś bardziej wyczynowe modele ze względu na specyficzne ogumienie i inny zestaw napędowy ograniczają się do 120 km/h.

Suzuki DR-Z 400 przez lata produkcji cieszyła użytkowników swoją wszechstronnością, konstrukcja wyjściowa była na tyle dobra, że oparte na niej konkretne wersje przez długi czas nie doczekały się większych zmian. Solidna rama, wytrzymałe zawieszenia, skuteczne hamulce i trwały silnik stały się najlepszym kompanem na dalekich wyprawach i w ciężkim terenie. Duża popularność wśród bezkompromisowych podróżników i zawodników biorących udział w wymagających zawodach potwierdzają wszystkie pozytywne opinie na temat DR-Z, na które łatwo natknąć sie zarówno na forach jak i w pieczołowitych testach długodystansowych zagranicznej prasy.