check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części motocyklowe
Suzuki GN 125

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 824
Żarówka 12V 4W BA9S postojówka - 83184
Podkładka miedziana 14x22x1.5 mm JMT - 4001796055720
Ramka do tablicy rejestracyjnej motocykl - 18
Ramka do tablicy rejestracyjnej Gmoto.pl
Łożysko SKF 6204 C3

23,32 zł

Łożysko SKF 6204 C3

stars    (4)
Filtr oleju HifloFiltro HF 131 - HF131 -15%

13,35 zł

15,70 zł

Najniższa cena: 15,70 zł

Filtr oleju HifloFiltro HF 131 - HF131

stars    (8)
Świeca zapłonowa NGK DR8EA - DR8EA -10%

16,47 zł

18,30 zł

Najniższa cena: 18,30 zł

Świeca zapłonowa NGK DR8EA - DR8EA

stars    (10)
Łożysko SKF 6202 2RS

22,90 zł

Łożysko SKF 6202 2RS

stars    (3)
Łożysko SKF 6302 C3 2RS

31,99 zł

Łożysko SKF 6302 C3 2RS

stars    (5)
Żarówka 12V 45/40W P45T R2 R4 - 76859
Ramka do tablicy rejestracyjnej metalizowana
 Łożysko 6302 FAG C3 2RS - 216475
Magnetyczna śruba spustu oleju M14x1,25
Żarówka Osram 12V 21W BA15s

7,00 zł

Żarówka Osram 12V 21W BA15s

stars    (3)
Uszczelniacz zaworowy Athena - P400210420105 -10%

9,90 zł

11,00 zł

Najniższa cena: 11,00 zł

Uszczelniacz zaworowy Athena - P400210420105

stars    (2)
Świeca zapłonowa NGK DR8ESL - 2923 -10%

15,71 zł

17,46 zł

Najniższa cena: 17,46 zł

Świeca zapłonowa NGK DR8ESL - 2923

stars    (4)
Fajka zapłonowa NGK LD05F - 8060 -10%

16,11 zł

17,90 zł

Najniższa cena: 17,90 zł

Fajka zapłonowa NGK LD05F - 8060

stars    (3)
Korek zatyczka do wydechu 4T z uchwytem JMP
Króciec gaźnika Suzuki GN 125 - 135234
Żarówka Osram 12V 4W BA9s

6,44 zł

Żarówka Osram 12V 4W BA9s

stars    (4)
Filtr oleju HifloFiltro HF 971  - HF971 -15%

10,37 zł

12,20 zł

Najniższa cena: 12,20 zł

Filtr oleju HifloFiltro HF 971 - HF971

Linka sprzęgła Suzuki GN 125 - 135327
Żarówka Osram 12V 21/5W BAY15d
Łożysko 6202 2RSC3 SKF - 6202 2RSH/C3
Automat stopu przód JMP

30,76 zł

Automat stopu przód JMP

stars    (4)
Świeca zapłonowa NGK DR8EIX irydowa - DR8EIX -10%

59,85 zł

66,50 zł

Najniższa cena: 66,50 zł

Świeca zapłonowa NGK DR8EIX irydowa - DR8EIX

stars    (4)
Łańcuch napędowy DID 428 D 124 otwarty z zapinką - DID428D-124 -20%

79,84 zł

99,80 zł

Najniższa cena: 99,80 zł

Łańcuch napędowy DID 428 D 124 otwarty z zapinką - DID428D-124

stars    (13)
Filtr powietrza Suzuki GN 125 - 135005
Kranik paliwa Suzuki GN 125 - 85185
Membrana gaźnika Suzuki GN GS TU 125 - 135640
Gaźnik Suzuki GN 125 - 233655

174,30 zł

Gaźnik Suzuki GN 125 - 233655

stars    (3)
Uszczelka kolektora wydechowego Athena 35x41,7x5 - S410510012035 -10%

16,03 zł

17,81 zł

Najniższa cena: 17,81 zł

Uszczelka kolektora wydechowego Athena 35x41,7x5 - S410510012035

Linka gazu Suzuki GN 125 - 135298
Rozrusznik elektryczny - 135706
Błotnik tył Suzuki GN 125 - 134835
Guma gaźnika filtra Suzuki GN 125 - 135063
Błotnik przód Suzuki GN 125 - 134832
Króciec gaźnika Suzuki GN 125 - 233657
Łożysko 6302 SKF

21,71 zł

Łożysko 6302 SKF

stars    (2)
Uszczelki silnika Suzuki GN 125 1994-1999 - 216794
Zaworek iglicowy z gniazdem Tourmax - FVS-303 -5%

21,76 zł

22,90 zł

Najniższa cena: 22,90 zł

Zaworek iglicowy z gniazdem Tourmax - FVS-303

stars    (3)

Posiadamy Części motocyklowe do Suzuki GN 125

  • Suzuki GN 125 1994
  • Suzuki GN 125 1997
  • Suzuki GN 125 1998
  • Suzuki GN 125 1999
  • Suzuki GN 125 1995
  • Suzuki GN 125 1996
  • Suzuki GN 125 1982
  • Suzuki GN 125 1983
  • Suzuki GN 125 1984
  • Suzuki GN 125 1985
  • Suzuki GN 125 1986
  • Suzuki GN 125 1987
  • Suzuki GN 125 1988
  • Suzuki GN 125 1989
  • Suzuki GN 125 1990
  • Suzuki GN 125 1991
  • Suzuki GN 125 1992
  • Suzuki GN 125 1993
  • Suzuki GN 125 2000
  • Suzuki GN 125 2001
  • Suzuki GN 125 E 1993
  • Suzuki GN 125 E 1992
  • Suzuki GN 125 E 1991
  • Suzuki GN 125 E 1994
  • Suzuki GN 125 E 1995
  • Suzuki GN 125 E 1996
  • Suzuki GN 125 E 1997

Suzuki GN 125

Części motocyklowe

Bezawaryjność, trwałość i dopracowanie. Tak w trzech słowach można opisać legendarne Suzuki GN 125, będące efektem kunsztu japońskiego rzemiosła. Jego produkcja rozpoczęła się w 1982 roku i trwa do dziś, dlatego w niektórych salonach europejskich przedstawicieli nadal można spotkać nowe egzemplarze, ciągle oferowane w niezwykle atrakcyjnej cenie.

Czterosuwowa jednostka napędowa posiada tak doskonałą konstrukcję, że od czasów powstania w późnych latach 70' nie doczekała się jeszcze większych, znaczących zmian. Jednocześnie stała się wzorcem dla większości producentów z Chin i Korei Południowej zajmujących się wyrobem gotowych motocykli lub poszczególnych podzespołów. Dlatego więc często można ją ujrzeć w roli źródła napędu w mało markowych jednośladach. Azjatyckie fabryki nie rzadko bez pardonu kopiują również ogólny wygląd motocykla, dlatego widząc na ulicy GN-a nie zawsze można mieć pewność co do kraju pochodzenia i oryginalności sprzętu. Są to twarde dowody na popularność i dopracowanie legendy z Kubushiki, do których należy dołączyć też sprawność i stan techniczny używanych egzemplarzy na rynku wtórnym oraz wyłącznie pozytywne opinie wieloletnich posiadaczy.

GN 125 to z pewnością doskonała alternatywa dla nowych maszyn z najniższej kategorii cenowej, bowiem za taką samą cenę otrzymujemy kilkunasto- lub kilkudziesięcioletni motocykl zapewniający dużo większą trwałość i bezawaryjność. Mimo, że nabyta maszyna może mieć na karku więcej niż jej nowy właściciel, to na pewno nie nastręczy problemów i nie zepsuje pierwszych sezonów spędzonych w siodle.

W latach swojej świetności, gdy Suzuki podbijała rynek większości krajów azjatyckich, reklamowana była jako najtańszy środek lokomocji. W tym przypadku nie można było zarzucić marketingowcom kłamstwa. Bardzo prosta budowa oraz brak ekskluzywnego wyposażenia i innowacyjnych rozwiązań podyktowały bardzo niską cenę zakupu oraz eksploatacji. Nieskomplikowana konstrukcja dawała szansę na samodzielne wykonanie większości napraw i niewielki rachunek za wykorzystane do nich podzespoły, a ekonomiczna natura czterosuwu zadowalała się niezwykle małymi (jak na tamte czasy) ilościami paliwa. Przy stonowanej jeździe jednocylindrowe, chłodzone powietrzem serce pobierało nie więcej niż 2,2 l benzyny na każde 100 kilometrów, co w dobie królowania klasycznych gaźników robiło niemałe wrażenie. Singiel o pojemności 124 cm ³ został sparowany z pięciostopniową skrzynią biegów, za start jednostki odpowiadał początkowo rozrusznik nożny, dopiero w kolejnych latach do pracy zaprzęgnięto elektrykę, co w jeszcze większym stopniu ułatwiło obsługę jednośladu. GN 125 nigdy nie był traktowany jako "narzędzie" do szybkiego pokonywania dystansów, aczkolwiek 12 KM i 8,5 Nm pozwalały na sprawne poruszanie się w ruchu miejskim i prędkości przelotowe w okolicach 85 km/h. Przyzwoite osiągi uzyskano dzięki dość niskiej masie motocykla gotowego do jazdy. Po zalaniu wszystkich płynów (w tym 10 litrów paliwa) GN osiągał wagę nieco ponad 110 kilogramów, co w klasie "piórkowej" dawało jeden z najlepszych stosunków mocy do masy.

Po zmianach w układzie hamulcowym w 1987 roku podniesiono poziom bezpieczeństwa jazdy, który przed modernizacjami był najsłabszą stroną jednośladu. Początkowe modele z dwoma bębnami hamulcowymi o dość mizernej średnicy nie dawały pełnej skuteczności w podbramkowych sytuacjach. Po pojawieniu się tarczy o średnicy prawie 250 mm i jednotłoczkowego zacisku hydraulicznego problem został wyeliminowany, a tylny hamulec bębnowy pozostał na wyposażeniu do dziś. Klasyczne zawieszenia (widelec teleskopowy i dwa elementy resorująco-tłumiące osadzone na wahaczu wleczonym) od początku zapewniały zadowalający komfort podróżowania i nie wprowadzano w nich żadnych modyfikacji.

W 2001 roku japońscy projektanci podjęli próbę odświeżenia kultowej stylistyki maszyny, aczkolwiek ich posunięcie spotkało się z ogromną dezaprobatą wielbicieli serii i reszty światka motocyklowego. Gdy pojawiły się ażurowe obręcze kół z lekkich stopów aluminium wielu zwiastowało upadek legendy i koniec prawdziwej serii GN, dlatego Suzuki nadzwyczajnie szybko wycofało się ze swoich zamiarów i już na następny sezon w "125-tce" widniały tradycyjne, szprychowe koła. Sezon w którym wprowadzono odlewane felgi był okresem drastycznego spadku sprzedaży i czasem, który znacząco nadszarpną zaufanie do Japończyków oraz zaburzył jednolity obraz serii. To właśnie z tego powodu motocykle z tego rocznika tak rzadko można spotkać w ogłoszeniach na rynku wtórnym.

W najmniejszym modelu z serii GN początkujący motocykliści z pewnością znajdą wszystkiego czego potrzebują. Ergonomiczna pozycja za kierownicą, podstawowy osprzęt, nisko umieszczone siodło i duże koła zapewniające dobrą zwrotność to tylko cześć jego zalet. Dzięki rozległej ofercie na portalach motoryzacyjnych każdy znajdzie egzemplarz dla siebie, którego zakup nie będzie kolidował z szansą na aktywny sezon w siodle oraz pozwoli na komfortową i bezpieczną naukę jazdy bez nadwyrężania domowego budżetu.