Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
PLN
Sortuj
Znaleziono: 397
-10%
14,49 zł
16,10 zł
Najniższa cena: 16,10 zł
Uszczelka kolektora wydechowego Athena 38x45x5,3 - S410510012003
(5)
-15%
19,98 zł
23,50 zł
Najniższa cena: 23,50 zł
Filtr oleju HifloFiltro HF 133 Suzuki GR GS GSF GSX - HF133
(3)
-10%
28,35 zł
31,50 zł
Najniższa cena: 31,50 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 33x46x11 - P40FORK455026
-10%
22,05 zł
24,50 zł
Najniższa cena: 24,50 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 33x46x10,5 - P40FORK455025
3,99 zł
Żarówka 12V 21W BA15s czerwona
-10%
34,65 zł
38,50 zł
Najniższa cena: 38,50 zł
Zębatka przód JT JTF513.15, 15z rozmiar 530 - JTF513.15
(5)
-5%
110,30 zł
116,11 zł
Najniższa cena: 116,11 zł
Komplet naprawczy sprzęgła rozrusznika Tourmax - SCK-901
(1)
-5%
64,44 zł
67,83 zł
Najniższa cena: 67,83 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód z kapturkami Tourmax 33x46x10,5 - FSD-016
(3)
-10%
2,43 zł
2,70 zł
Najniższa cena: 2,70 zł
Podkładka śruby spustowej oleju Athena aluminiowa 14x22x1,5 mm - M703414022015
113,05 zł
Wyłącznik główny zasilania - BA18
-5%
8,93 zł
9,40 zł
Najniższa cena: 9,40 zł
Zabezpieczenie uszczelniacza przedniego zawieszenia - CIR-9/1
Posiadamy Części motocyklowe do Suzuki GS 450
- Suzuki GS 450 1980
- Suzuki GS 450 1981
- Suzuki GS 450 E 1988
- Suzuki GS 450 E 1980
- Suzuki GS 450 E 1981
- Suzuki GS 450 L 1985
- Suzuki GS 450 L 1986
- Suzuki GS 450 L 1987
- Suzuki GS 450 L 1980
- Suzuki GS 450 L 1981
- Suzuki GS 450 S 1988
- Suzuki GS 450 S 1980
- Suzuki GS 450 S 1981
- Suzuki GS 450 T 1981
- Suzuki GS 450 L 1982
- Suzuki GS 450 L 1983
- Suzuki GS 450 T 1982
- Suzuki GS 450 T 1983
- Suzuki GS 450 E 1982
- Suzuki GS 450 E 1983
- Suzuki GS 450 E 1984
- Suzuki GS 450 E 1985
- Suzuki GS 450 E 1986
- Suzuki GS 450 E 1987
- Suzuki GS 450 L 1984
- Suzuki GS 450 S 1982
- Suzuki GS 450 S 1983
- Suzuki GS 450 S 1984
- Suzuki GS 450 S 1985
- Suzuki GS 450 S 1986
- Suzuki GS 450 S 1987
- Suzuki GS 450 GA 1985
- Suzuki GS 450 GA 1984
- Suzuki GS 450 GA 1983
- Suzuki GS 450 GA 1982
- Suzuki GS 450 TX 1983
- Suzuki GS 450 TX 1982
- Suzuki GS 450 L Chopper 1982
- Suzuki GS 450 L Chopper 1988
- Suzuki GS 450 L Chopper 1987
- Suzuki GS 450 L Chopper 1986
Suzuki GS 450
Suzuki GS 450 to motocykl klasy naked, produkowany przez japoński koncern w latach 1980-1983. Model GS 450 był odpowiedzią na Hondę CM 400 i CM 450 - oba modele w tamtych latach cieszyły się ogromną popularnością, więc Suzuki postanowiło zabrać konkurencji kawałek rynku. Moda na małolitrażowe motocykle tej klasy skończyła się jednak tak szybko, jak się zaczęła, czego efektem było zakończenie sprzedaży GS 450 zaledwie 3 lata po premierze.
Suzuki GS 450 zostało wyposażone w dwucylindrową jednostkę napędową w układzie rzędowym o pojemności skokowej 448 ccm. Chłodzony powietrzem silnik czterosuwowy generuje moc maksymalną 44 KM i maksymalny moment obrotowy 36 Nm, co przy tak niskiej masie motocykla - na sucho, bez płynów eksploatacyjnych i paliwa, model GS 450 waży tylko 181 kilogramów - gwarantuje dynamiczne przyspieszenia i prędkość maksymalną ponad 150 km/h. Moc i moment obrotowy są przenoszone na tylne koło za pomocą manualnej skrzyni biegów o sześciu przełożeniach, mokrego sprzęgła wielotarczowego i klasycznego łańcucha napędowego. Na pokładzie Suzuki znajdziemy m.in. rozrząd SOHC (dwa zawory na cylinder sterowane przez jeden wałek rozrządu), elektryczny rozrusznik, zapłon tranzystorowy i gaźnikowy układ zasilania renomowanej marki Mikuni (średnica gardzieli - 34 mm, model BS34SS). Niska masa, dopracowana konstrukcja i nie wysilona jednostka - oto cechy, dzięki którym użytkownicy GS 450 mogą cieszyć się niskim zużyciem paliwa. Średnie spalanie w cyklu mieszanym wynosi 4,3 l/100 kilometrów, co przy zbiorniku paliwa o pojemności 15 litrów zapewnia ponad 300 kilometrów zasięgu na jednym tankowaniu.
Komfort i bezpieczeństwo jazdy zapewnia optymalnie zestrojone zawieszenie i skuteczny układ hamulcowy. Z przodu znajdziemy powietrzny widelec teleskopowy (średnica goleni - 33 mm) i wentylowaną tarczę hamulcową o średnicy 272 mm z dwutłoczkowym zaciskiem hamulcowym, z tyłu zaś - dwa amortyzatory olejowe i mechaniczny hamulec bębnowy.