check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części motocyklowe
Suzuki GSF 1200

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 142
Zestaw naprawczy gaźnika Tourmax - CAB-S16 -5%

49,40 zł

52,00 zł

Najniższa cena: 52,00 zł

Zestaw naprawczy gaźnika Tourmax - CAB-S16

Uszczelka komory pływakowej Tourmax 4 szt. - FBG-216 -5%

62,07 zł

65,34 zł

Najniższa cena: 65,34 zł

Uszczelka komory pływakowej Tourmax 4 szt. - FBG-216

stars    (1)
Komplet naprawczy pompy sprzęgła Tourmax - MSC-301 -5%

88,80 zł

93,47 zł

Najniższa cena: 93,47 zł

Komplet naprawczy pompy sprzęgła Tourmax - MSC-301

Czujnik położenia przepustnicy (TPS) Tourmax - TPS-101 -5%

313,70 zł

330,21 zł

Najniższa cena: 330,21 zł

dostawa 0 zł

Czujnik położenia przepustnicy (TPS) Tourmax - TPS-101

Komplet naprawczy siłownika sprzęgła Tourmax - CCK-301 -5%

65,30 zł

68,74 zł

Najniższa cena: 68,74 zł

Komplet naprawczy siłownika sprzęgła Tourmax - CCK-301

Tarcza hamulcowa NG tył NG240 Suzuki GSF GSR SV RF - NG240
Komplet łożysk wahacza Suzuki - SAB-313 -5%

169,96 zł

178,90 zł

Najniższa cena: 178,90 zł

Komplet łożysk wahacza Suzuki - SAB-313

Tarcza hamulcowa NG przód NG120 Suzuki GS GSF GSX - NG120
Łańcuszek rozrządu DID SCA0412ASV-150 zamknięty - DIDSCA0412SV-150 -20%

351,18 zł

438,98 zł

Najniższa cena: 438,98 zł

dostawa 0 zł

Łańcuszek rozrządu DID SCA0412ASV-150 zamknięty - DIDSCA0412SV-150

stars    (1)
Tarcza hamulcowa NG tył NG1200 Peugeot 250 400 500 - NG1200
Łańcuszek rozrządu SCA0412DHA/150, Tourmax zamknięty - HB2822015150 -5%

272,19 zł

286,52 zł

Najniższa cena: 286,52 zł

dostawa 0 zł

Łańcuszek rozrządu SCA0412DHA/150, Tourmax zamknięty - HB2822015150

Zestaw naprawczy gaźnika All Balls  - 26-1699
Tuleja rolgazu Motion Pro - 01-1045
Komplet obniżający zawieszenie tylne Tecnium - 150090098TEC
Uszczelka pod głowicę Cometic - C8279
Komplet tarcz sprzęgła Newfren F2914A - F2914A
Filtr powietrza BMC FM294/02 - FM294/02
Komplet tarcz sprzęgłowych Ferodo FCD1314  - FCD1314
Łańcuch napędowy DID 530 ZVMX2 106 X-Ring G&G otwarty z zakuwką złoty - DID530ZVMX2G&G-106 -20%

618,96 zł

773,70 zł

Najniższa cena: 773,70 zł

dostawa 0 zł

Łańcuch napędowy DID 530 ZVMX2 106 X-Ring G&G otwarty z zakuwką złoty - DID530ZVMX2G&G-106

Posiadamy Części motocyklowe do Suzuki GSF 1200

  • Suzuki GSF 1200 SA Bandit ABS 2001
  • Suzuki GSF 1200 SA Bandit ABS 2002
  • Suzuki GSF 1200 SA Bandit ABS
  • Suzuki GSF 1200 SA Bandit ABS 2004
  • Suzuki GSF 1200 Bandit Special Edition 2004
  • Suzuki GSF 1200 Bandit Special Edition 2005
  • Suzuki GSF 1200 SA Bandit ABS 2005

Inne modele

Suzuki GSF 1200 Bandit

Części motocyklowe
Suzuki GSF 1200 Bandit to motocykl sportowo-turystyczny, produkowany przez japoński koncern w latach 1996-2006. Mocny silnik, najwyższa jakość wykonania, atrakcyjna stylistyka i fenomenalna sprawność na długich dystansach - to cechy, dzięki którym GSF 1200 Bandit zdobył dużą popularność wśród motocyklowych podróżników. Jego następcą (w 2007 roku) został model GSF 1250 Bandit, który jest produkowany do dziś. Suzuki GSF 1200 Bandit zostało wyposażone w czterocylindrową jednostkę napędową w układzie rzędowym o pojemności skokowej 1157 ccm. Chłodzony powietrzem i olejem silnik czterosuwowy otrzymał rozrząd DOHC (cztery zawory na cylinder sterowane za pomocą dwóch wałków rozrządu), gaźnikowy układ zasilania renomowanej marki Mikuni (średnica gardzieli - 36 mm, model BST36), cyfrowy zapłon tranzystorowy i elektryczny rozrusznik. Serce modelu GSF 1200 Bandit generuje moc maksymalną 98 KM i maksymalny moment obrotowy 84 Nm - taka specyfikacja sprawdza się zarówno na długich dystansach, jak i podczas codziennych przejażdżek. Moc i moment obrotowy są przenoszone na tylne koło za pomocą manualnej skrzyni biegów o pięciu przełożeniach, mokrego sprzęgła wielotarczowego i klasycznego łańcucha napędowego. Niska masa motocykla (na sucho, bez płynów eksploatacyjnych i paliwa, Bandit 1200 waży tylko 214 kilogramów) i dopracowana konstrukcja silnika zaowocowały niskim zużyciem paliwa. Średnie spalanie w cyklu mieszanym na poziomie 6,3 l/100 kilometrów sprawia, że na zbiorniku paliwa o pojemności 20 litrów użytkownicy mogą przejechać ponad 300 kilometrów na jednym tankowaniu. Za amortyzację kół odpowiada optymalnie zestrojone zawieszenie, w którego skład wchodzą: klasyczny widelec teleskopowy z regulacją napięcia wstępnego (średnica lag - 43 mm) i centralna kolumna z amortyzatorem olejowym w systemie Pro-Link z regulacją odbicia (4-stopniowa) i regulacją napięcia wstępnego sprężyny (7-stopniowa). Nad bezpieczeństwem użytkowników czuwa tarczowy układ hamulcowy. Z przodu znajdziemy dwie wentylowane tarcze hamulcowe o średnicy 310 mm i czterotłoczkowe zaciski hamulcowe, zaś z tyłu - wentylowaną tarczę o średnicy 240 mm i zacisk dwutłoczkowy.