Producent
Promocje
Tylko dostępne
Sortuj
Znaleziono: 1448
-15%
30,06 zł
35,37 zł
Najniższa cena: 35,37 zł
Filtr oleju HifloFiltro HF 138 Aprilia/Cagiva/Kymco/Suzuki - hf138
(24)
-5%
8,93 zł
9,40 zł
Najniższa cena: 9,40 zł
Zabezpieczenie uszczelniacza przedniego zawieszenia - CIR-3/1
(5)
6,85 zł
Świeca zapłonowa Awina CR9EK
10,99 zł
Żarówka H4 12V 60/55W
-5%
13,72 zł
14,44 zł
Najniższa cena: 14,44 zł
Odpowietrznik Tourmax do zacisków Nissin M8 x 1,25 mm - BSC-101
(1)
-10%
16,03 zł
17,81 zł
Najniższa cena: 17,81 zł
Uszczelka kolektora wydechowego Athena 35x41,7x5 - S410510012035
56,41 zł
Czujnik sprzęgła JMT Suzuki
-10%
91,87 zł
102,08 zł
Najniższa cena: 102,08 zł
Pasuje na przódKlocki hamulcowe EBC FA 142 (2 szt.) - FA142
(4)
-10%
26,82 zł
29,80 zł
Najniższa cena: 29,80 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 41x53x8/9,5 - P40FORK455052
(3)
Posiadamy Części motocyklowe do Suzuki GSF 600 Bandit
- Suzuki GSF 600 Bandit 1995
- Suzuki GSF 600 Bandit 1996
- Suzuki GSF 600 Bandit 1997
- Suzuki GSF 600 Bandit 1998
- Suzuki GSF 600 S Bandit 1996
- Suzuki GSF 600 S Bandit 1997
- Suzuki GSF 600 S Bandit 1998
- Suzuki GSF 600 Bandit 1999
- Suzuki GSF 600 S Bandit 1999
- Suzuki GSF 600 Bandit 2001
- Suzuki GSF 600 S Bandit 2001
- Suzuki GSF 600 Bandit 2002
- Suzuki GSF 600 S Bandit 2002
- Suzuki GSF 600 S Bandit 2003
- Suzuki GSF 600 Bandit 2003
- Suzuki GSF 600 Bandit 2004
- Suzuki GSF 600 S Bandit 2004
- Suzuki GSF 600 Bandit 2000
- Suzuki GSF 600 S Bandit 2000
Inne modele
- Suzuki GSF 1250
- Suzuki GSF 400
- Suzuki GSF 250
- Suzuki GSF 400 Bandit
- Suzuki GSF 600
- Suzuki GSF 1200
- Suzuki GSF 1200 Bandit
- Suzuki GSF 650 Bandit
- Suzuki GSF 1250 Bandit
- Suzuki LT-A 450
- Suzuki GW 250
- Suzuki T21 250
- Suzuki T20 250
- Suzuki GV 1200
- Suzuki GS 425
- Suzuki GSX-S 950
- Suzuki DR 370
- Suzuki LT-F 230
- Suzuki LT 160 Quadrunner
- Suzuki LT-Z 90 Quadsport
- Suzuki GT 380
- Suzuki TC 305
- Suzuki TC 120
- Suzuki T 350
- Suzuki SG 350
- Suzuki GV 700
- Suzuki GS 700
- Suzuki TS 90
- Suzuki TC 90
- Suzuki DL 1050
- Suzuki LT-F 250 Quadrunner
- Suzuki DS 250
- Suzuki LT 250 Quadrunner
- Suzuki T 250
- Suzuki TV 250
- Suzuki F 150
- Suzuki UH 150 Burgman
- Suzuki R 150
- Suzuki AN 150 Burgman
- Suzuki FXR 150
- Suzuki UH 200 Burgman
- Suzuki T 200
- Suzuki SP 200
- Suzuki RV 200 Van Van
- Suzuki DR 200
- Suzuki RM 85
- Suzuki AH 80
- Suzuki TS 75
Suzuki GSF 600 Bandit
Suzuki GSF 600 Bandit to motocykl klasy naked produkowany przez japoński koncern w latach 1995-2004. Prosta konstrukcja, duży zapas mocy i wysoka jakość wykonania - oto cechy, dzięki którym model GSF 600 Bandit zdobył dużą popularność na całym świecie. Gdy dodamy do tej listy niską cenę zakupu - zarówno kiedyś, jak i dziś na rynku wtórnym - otrzymamy motocykl, któremu ciężko się oprzeć.
Suzuki GSF 600 Bandit zostało wyposażone w czterocylindrową jednostkę napędową w układzie rzędowym o pojemności skokowej 599 ccm. Chłodzony powietrzem i olejem silnik czterosuwowy otrzymał rozrząd DOHC (cztery zawory na cylinder sterowane przez dwa wałki rozrządu), gaźnikowy układ zasilania renomowanej marki Keihin (model CVR32, średnica gardzieli - 32 mm), cyfrowy zapłon tranzystorowy i elektryczny rozrusznik. Kompaktowe serce GSF 600 Bandit generuje moc maksymalną 77 KM i maksymalny moment obrotowy 54 Nm. Przy niewielkiej masie motocykla - na sucho, bez płynów eksploatacyjnych i paliwa, Suzuki waży tylko 196 kilogramów - taka specyfikacja zapewnia zarówno wysoką prędkość maksymalną (211 km/h), jak i bardzo dobre przyspieszenie. Moc i moment obrotowy trafiają na tylne koło za pośrednictwem mokrego sprzęgła wielotarczowego, manualnej skrzyni biegów o sześciu przełożeniach i klasycznego łańcucha napędowego. Czy prosta konstrukcja, duża moc i niska masa to połączenie, które nie koliduje z niskim zużyciem paliwa? GSF 600 Bandit pokazuje, że tak. Średnie spalanie w cyklu mieszanym na poziomie 5,3 l/100 kilometrów sprawia, że na zbiorniku paliwa o pojemności 20 litrów użytkownicy będą mogli pokonać dystans prawie 400 kilometrów na jednym tankowaniu.
Szkieletem Suzuki GSF 600 Bandit, na którym oparto optymalnie zestrojone zawieszenie i skuteczny układ hamulcowy, jest stalowa rama kołyskowa (podwójna). Z przodu motocykla znajdziemy klasyczny widelec teleskopowy (średnica goleni - 41 mm) i dwie wentylowane tarcze hamulcowe o średnicy 290 mm z dwutłoczkowymi zaciskami hamulcowymi. Z tyłu zaś zamontowano amortyzatory Monoshock i jedną tarczę o średnicy 240 mm z zaciskiem jednotłoczkowym.