Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
PLN
Sortuj
Znaleziono: 143
-5%
65,08 zł
68,50 zł
Najniższa cena: 68,50 zł
Zestaw naprawczy pompy hamulcowej przód Tourmax MSB-303 - MSB-303
-5%
94,05 zł
99,00 zł
Najniższa cena: 99,00 zł
Zestaw naprawczy pompy hamulcowej tył Tourmax MSR-303 - MSR-303
-5%
66,75 zł
70,26 zł
Najniższa cena: 70,26 zł
Tłoczek zacisku hamulcowego z uszczelniaczami Tourmax CPK-311 - CPK-311
-5%
100,94 zł
106,25 zł
Najniższa cena: 106,25 zł
Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Tourmax BCR-304 - BCR-304
-10%
21,51 zł
23,90 zł
Najniższa cena: 23,90 zł
Uszczelka pokrywy alternatora Athena Suzuki GSX 1100F G 88-96 GSF 600 95-04 GSF 1200 96-06 GSX-R 1100 86-88 GSX-R 750 85-91 GSX 750F 89-06 GSX 600F 88-01 - S410510021006
619,50 zł
Tarcza hamulcowa NG przód NG239 Suzuki GSX600 750F GSF600 95-04 SV650 99-02 - NG239
-5%
169,01 zł
177,90 zł
Najniższa cena: 177,90 zł
Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Tourmax BCF-325 - BCF-325
-5%
261,33 zł
275,08 zł
Najniższa cena: 275,08 zł
dostawa 0 złŁańcuszek rozrządu SCA0412DHA/144, Tourmax zamknięty - HB2822015144
-5%
33,95 zł
35,74 zł
Najniższa cena: 35,74 zł
Króciec tylnej pompy hamulcowej tył Tourmax MCK-301 - MCK-301
-10%
678,46 zł
753,84 zł
Najniższa cena: 753,84 zł
dostawa 0 złKomplet uszczelek silnikowych Top-End Athena - P400510600604/1
429,00 zł
Uniwersalny deflektor MRA Sportowy typ XCSA 9x26 przyciemniany - 4025066139361
Posiadamy Części motocyklowe do Suzuki GSF 600
- Suzuki GSF 600 S Bandit 1995
- Suzuki GSF 600 Bandit Special Edition 2004
Inne modele
- Suzuki GSF 1250
- Suzuki GSF 400
- Suzuki GSF 250
- Suzuki GSF 400 Bandit
- Suzuki GSF 1200
- Suzuki GSF 1200 Bandit
- Suzuki GSF 600 Bandit
- Suzuki GSF 650 Bandit
- Suzuki GSF 1250 Bandit
- Suzuki LT-A 450
- Suzuki GW 250
- Suzuki T21 250
- Suzuki T20 250
- Suzuki GV 1200
- Suzuki GS 425
- Suzuki GSX-S 950
- Suzuki DR 370
- Suzuki LT-F 230
- Suzuki LT 160 Quadrunner
- Suzuki LT-Z 90 Quadsport
- Suzuki GT 380
- Suzuki TC 305
- Suzuki TC 120
- Suzuki T 350
- Suzuki SG 350
- Suzuki GV 700
- Suzuki GS 700
- Suzuki TS 90
- Suzuki TC 90
- Suzuki DL 1050
- Suzuki LT-F 250 Quadrunner
- Suzuki DS 250
- Suzuki LT 250 Quadrunner
- Suzuki T 250
- Suzuki TV 250
- Suzuki F 150
- Suzuki UH 150 Burgman
- Suzuki R 150
- Suzuki AN 150 Burgman
- Suzuki FXR 150
- Suzuki UH 200 Burgman
- Suzuki T 200
- Suzuki SP 200
- Suzuki RV 200 Van Van
- Suzuki DR 200
- Suzuki RM 85
- Suzuki AH 80
- Suzuki TS 75
Suzuki GSF 600 Bandit
Suzuki GSF 600 Bandit to motocykl klasy naked produkowany przez japoński koncern w latach 1995-2004. Prosta konstrukcja, duży zapas mocy i wysoka jakość wykonania - oto cechy, dzięki którym model GSF 600 Bandit zdobył dużą popularność na całym świecie. Gdy dodamy do tej listy niską cenę zakupu - zarówno kiedyś, jak i dziś na rynku wtórnym - otrzymamy motocykl, któremu ciężko się oprzeć.
Suzuki GSF 600 Bandit zostało wyposażone w czterocylindrową jednostkę napędową w układzie rzędowym o pojemności skokowej 599 ccm. Chłodzony powietrzem i olejem silnik czterosuwowy otrzymał rozrząd DOHC (cztery zawory na cylinder sterowane przez dwa wałki rozrządu), gaźnikowy układ zasilania renomowanej marki Keihin (model CVR32, średnica gardzieli - 32 mm), cyfrowy zapłon tranzystorowy i elektryczny rozrusznik. Kompaktowe serce GSF 600 Bandit generuje moc maksymalną 77 KM i maksymalny moment obrotowy 54 Nm. Przy niewielkiej masie motocykla - na sucho, bez płynów eksploatacyjnych i paliwa, Suzuki waży tylko 196 kilogramów - taka specyfikacja zapewnia zarówno wysoką prędkość maksymalną (211 km/h), jak i bardzo dobre przyspieszenie. Moc i moment obrotowy trafiają na tylne koło za pośrednictwem mokrego sprzęgła wielotarczowego, manualnej skrzyni biegów o sześciu przełożeniach i klasycznego łańcucha napędowego. Czy prosta konstrukcja, duża moc i niska masa to połączenie, które nie koliduje z niskim zużyciem paliwa? GSF 600 Bandit pokazuje, że tak. Średnie spalanie w cyklu mieszanym na poziomie 5,3 l/100 kilometrów sprawia, że na zbiorniku paliwa o pojemności 20 litrów użytkownicy będą mogli pokonać dystans prawie 400 kilometrów na jednym tankowaniu.
Szkieletem Suzuki GSF 600 Bandit, na którym oparto optymalnie zestrojone zawieszenie i skuteczny układ hamulcowy, jest stalowa rama kołyskowa (podwójna). Z przodu motocykla znajdziemy klasyczny widelec teleskopowy (średnica goleni - 41 mm) i dwie wentylowane tarcze hamulcowe o średnicy 290 mm z dwutłoczkowymi zaciskami hamulcowymi. Z tyłu zaś zamontowano amortyzatory Monoshock i jedną tarczę o średnicy 240 mm z zaciskiem jednotłoczkowym.