check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części motocyklowe
Suzuki GSF 600

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 143
Uszczelka pokrywy zaworów Athena - S410510015018 -10%

102,51 zł

113,90 zł

Najniższa cena: 113,90 zł

Uszczelka pokrywy zaworów Athena - S410510015018

stars    (1)
Zestaw naprawczy kranika Tourmax - FCK-21 -5%

84,08 zł

88,50 zł

Najniższa cena: 88,50 zł

Zestaw naprawczy kranika Tourmax - FCK-21

Zestaw naprawczy pompy hamulcowej przód Tourmax MSB-303 - MSB-303 -5%

65,08 zł

68,50 zł

Najniższa cena: 68,50 zł

Zestaw naprawczy pompy hamulcowej przód Tourmax MSB-303 - MSB-303

Zestaw naprawczy gaźnika Tourmax - CAB-S37 -5%

46,46 zł

48,90 zł

Najniższa cena: 48,90 zł

Zestaw naprawczy gaźnika Tourmax - CAB-S37

Zestaw naprawczy pompy hamulcowej tył Tourmax MSR-303 - MSR-303 -5%

94,05 zł

99,00 zł

Najniższa cena: 99,00 zł

Zestaw naprawczy pompy hamulcowej tył Tourmax MSR-303 - MSR-303

Tłoczek zacisku hamulcowego z uszczelniaczami Tourmax CPK-311 - CPK-311 -5%

66,75 zł

70,26 zł

Najniższa cena: 70,26 zł

Tłoczek zacisku hamulcowego z uszczelniaczami Tourmax CPK-311 - CPK-311

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Tourmax BCR-304 - BCR-304 -5%

100,94 zł

106,25 zł

Najniższa cena: 106,25 zł

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Tourmax BCR-304 - BCR-304

Tarcza hamulcowa NG tył NG240 Suzuki GSF GSR SV RF - NG240
Komplet łożysk wahacza Suzuki - SAB-313 -5%

169,96 zł

178,90 zł

Najniższa cena: 178,90 zł

Komplet łożysk wahacza Suzuki - SAB-313

Tarcza hamulcowa NG przód NG239X - NG239X
Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Tourmax BCF-325 - BCF-325 -5%

169,01 zł

177,90 zł

Najniższa cena: 177,90 zł

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Tourmax BCF-325 - BCF-325

Łańcuszek rozrządu SCA0412DHA/144, Tourmax zamknięty - HB2822015144 -5%

261,33 zł

275,08 zł

Najniższa cena: 275,08 zł

dostawa 0 zł

Łańcuszek rozrządu SCA0412DHA/144, Tourmax zamknięty - HB2822015144

Regulator napięcia Electrosport Kawasaki - ESR025
Sprężyny sprzęgła Tourmax - HSP-310-4 -5%

55,82 zł

58,76 zł

Najniższa cena: 58,76 zł

Sprężyny sprzęgła Tourmax - HSP-310-4

Tuleja rolgazu Motion Pro - 01-1045
Komplet tarcz sprzęgła Newfren F2941A - F2941A
Stacyjka Suzuki DR GS GSF GSX RF 500-1100 80- - VIC-6542
Króciec tylnej pompy hamulcowej tył Tourmax MCK-301 - MCK-301 -5%

33,95 zł

35,74 zł

Najniższa cena: 35,74 zł

Króciec tylnej pompy hamulcowej tył Tourmax MCK-301 - MCK-301

Komplet uszczelek silnikowych Top-End Athena - P400510600604/1 -10%

678,46 zł

753,84 zł

Najniższa cena: 753,84 zł

dostawa 0 zł

Komplet uszczelek silnikowych Top-End Athena - P400510600604/1

Filtr powietrza BMC FM294/02 - FM294/02
Komplet tarcz sprzęgłowych Ferodo FCD1310  - FCD1310
Crash pady Renner X-Pads komplet z mocowaniem  - X10317

Posiadamy Części motocyklowe do Suzuki GSF 600

  • Suzuki GSF 600 S Bandit 1995
  • Suzuki GSF 600 Bandit Special Edition 2004

Inne modele

Suzuki GSF 600 Bandit

Suzuki GSF 600 Bandit to motocykl klasy naked produkowany przez japoński koncern w latach 1995-2004. Prosta konstrukcja, duży zapas mocy i wysoka jakość wykonania - oto cechy, dzięki którym model GSF 600 Bandit zdobył dużą popularność na całym świecie. Gdy dodamy do tej listy niską cenę zakupu - zarówno kiedyś, jak i dziś na rynku wtórnym - otrzymamy motocykl, któremu ciężko się oprzeć. Suzuki GSF 600 Bandit zostało wyposażone w czterocylindrową jednostkę napędową w układzie rzędowym o pojemności skokowej 599 ccm. Chłodzony powietrzem i olejem silnik czterosuwowy otrzymał rozrząd DOHC (cztery zawory na cylinder sterowane przez dwa wałki rozrządu), gaźnikowy układ zasilania renomowanej marki Keihin (model CVR32, średnica gardzieli - 32 mm), cyfrowy zapłon tranzystorowy i elektryczny rozrusznik. Kompaktowe serce GSF 600 Bandit generuje moc maksymalną 77 KM i maksymalny moment obrotowy 54 Nm. Przy niewielkiej masie motocykla - na sucho, bez płynów eksploatacyjnych i paliwa, Suzuki waży tylko 196 kilogramów - taka specyfikacja zapewnia zarówno wysoką prędkość maksymalną (211 km/h), jak i bardzo dobre przyspieszenie. Moc i moment obrotowy trafiają na tylne koło za pośrednictwem mokrego sprzęgła wielotarczowego, manualnej skrzyni biegów o sześciu przełożeniach i klasycznego łańcucha napędowego. Czy prosta konstrukcja, duża moc i niska masa to połączenie, które nie koliduje z niskim zużyciem paliwa? GSF 600 Bandit pokazuje, że tak. Średnie spalanie w cyklu mieszanym na poziomie 5,3 l/100 kilometrów sprawia, że na zbiorniku paliwa o pojemności 20 litrów użytkownicy będą mogli pokonać dystans prawie 400 kilometrów na jednym tankowaniu. Szkieletem Suzuki GSF 600 Bandit, na którym oparto optymalnie zestrojone zawieszenie i skuteczny układ hamulcowy, jest stalowa rama kołyskowa (podwójna). Z przodu motocykla znajdziemy klasyczny widelec teleskopowy (średnica goleni - 41 mm) i dwie wentylowane tarcze hamulcowe o średnicy 290 mm z dwutłoczkowymi zaciskami hamulcowymi. Z tyłu zaś zamontowano amortyzatory Monoshock i jedną tarczę o średnicy 240 mm z zaciskiem jednotłoczkowym.