check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części motocyklowe
Suzuki GSR 600

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 923
Podkładka miedziana 14x22x1.5 mm JMT - 4001796055720
Ramka do tablicy rejestracyjnej motocykl - 18
Naklejka serwisowa wymiany filtra i oleju - 203300
Kołek montażowy do owiewek (1 szt.) - RVT-PR01 -5%

3,65 zł

3,84 zł

Najniższa cena: 3,84 zł

Kołek montażowy do owiewek (1 szt.) - RVT-PR01

stars    (9)
Filtr oleju HifloFiltro HF 138 Aprilia/Cagiva/Kymco/Suzuki - hf138 -15%

30,06 zł

35,37 zł

Najniższa cena: 35,37 zł

Filtr oleju HifloFiltro HF 138 Aprilia/Cagiva/Kymco/Suzuki - hf138

stars    (24)
Żarówka 12V 5W T10 Tako - 230741
Przerywacz kierunkowskazów 12V 7 pinów - 192186
Ramka do tablicy rejestracyjnej metalizowana
Świeca zapłonowa NGK CR9E - CR9E -10%

31,05 zł

34,50 zł

Najniższa cena: 34,50 zł

Świeca zapłonowa NGK CR9E - CR9E

stars    (5)
Uszczelniacz śruby pokrywy zaworowej - S410510015042 -10%

15,21 zł

16,90 zł

Najniższa cena: 16,90 zł

Uszczelniacz śruby pokrywy zaworowej - S410510015042

stars    (1)
Magnetyczna śruba spustu oleju M14x1,25
Świeca zapłonowa NGK CR9EIX irydowa - CR9EIX -10%

60,12 zł

66,80 zł

Najniższa cena: 66,80 zł

Świeca zapłonowa NGK CR9EIX irydowa - CR9EIX

stars    (3)
Korek zatyczka do wydechu 4T z uchwytem JMP
Zabezpieczenie uszczelniacza przedniego zawieszenia - CIR-3/1 -5%

8,93 zł

9,40 zł

Najniższa cena: 9,40 zł

Zabezpieczenie uszczelniacza przedniego zawieszenia - CIR-3/1

stars    (5)
Akumulator żelowy 12V 10 Ah WM YTX12-BS
Filtr oleju K&N KN138 - KN-138

38,99 zł

Filtr oleju K&N KN138 - KN-138

stars    (12)
Automat stopu przód JMP

30,76 zł

Automat stopu przód JMP

stars    (4)
Uszczelka kolektora wydechowego Athena 33x41,5x5,3 - S410510012007 -10%

15,11 zł

16,79 zł

Najniższa cena: 16,79 zł

Uszczelka kolektora wydechowego Athena 33x41,5x5,3 - S410510012007

stars    (2)
Żarówka H4 12V 60/55W
Żarówka Osram 12V 5W W2,1x9,5d
Akumulator żelowy 12V 9 Ah JMT YTX9-BS (WP9-BS)
Filtr oleju HifloFiltro HF 138 RC Racing  - HF138RC -15%

35,28 zł

41,50 zł

Najniższa cena: 41,50 zł

Filtr oleju HifloFiltro HF 138 RC Racing - HF138RC

Klocki hamulcowe EBC FA 158 HH (2 szt.) - FA158HH -10%

132,63 zł

147,37 zł

Najniższa cena: 147,37 zł

Pasuje na przód

Klocki hamulcowe EBC FA 158 HH (2 szt.) - FA158HH

stars    (5)
Przerywacz Kierunkowskazów Suzuki 12V - 7 konektorów
Nakrętka zębatki M10X1.25 mm
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód z kapturkami Tourmax 43x55x9,5/10,5 - FSD-043R -5%

71,16 zł

74,90 zł

Najniższa cena: 74,90 zł

Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód z kapturkami Tourmax 43x55x9,5/10,5 - FSD-043R

stars    (1)
Olej do amortyzatorów JMC MAXX 10W Syntetyczny 1 l
Płytka zaworowa ProX 7,5 [1,90 mm] - 29.748190
Łożysko SKF 6205 2RS C3

34,56 zł

Łożysko SKF 6205 2RS C3

stars    (1)
Komplet oslon teleskopu czarny

39,98 zł

Komplet oslon teleskopu czarny

stars    (2)
Klocki hamulcowe EBC FA 158 (2 szt.) - FA158 -10%

91,87 zł

102,08 zł

Najniższa cena: 102,08 zł

Pasuje na przód

Klocki hamulcowe EBC FA 158 (2 szt.) - FA158

stars    (5)
Płytka zaworowa JMP 7,5 [1,95 mm]
Uszczelka wydechu łącząca Athena 45x50x30 - S410210012032 -10%

43,16 zł

47,95 zł

Najniższa cena: 47,95 zł

Uszczelka wydechu łącząca Athena 45x50x30 - S410210012032

stars    (1)
Filtr oleju HifloFiltro HF 975 Suzuki  - HF975 -15%

25,31 zł

29,78 zł

Najniższa cena: 29,78 zł

Filtr oleju HifloFiltro HF 975 Suzuki - HF975

Posiadamy Części motocyklowe do Suzuki GSR 600

  • Suzuki GSR 600 2006
  • Suzuki GSR 600 A ABS 2007
  • Suzuki GSR 600 A ABS 2008
  • Suzuki GSR 600 2007
  • Suzuki GSR 600 2008
  • Suzuki GSR 600 A ABS 2009
  • Suzuki GSR 600 2009
  • Suzuki GSR 600 A ABS 2010
  • Suzuki GSR 600 2010
  • Suzuki GSR 600 A ABS 2011

Inne modele

Suzuki GSR 600

Części motocyklowe

Suzuki GSR 600 to lekki motocykl szosowy typu naked, który większość założeń stylistycznych i konstrukcyjnych dzieli z większym modelem B-King. Podczas projektowania mniejszej wersji najmocniejszego "golasa" na rynku, Japończyków porwała ta sama idea, dlatego GSR posiada niesamowicie mocny silnik zamontowany w stabilnym podwoziu, dopracowany układ hamulcowy i agresywną stylistykę o muskularnych kształtach.

Czterocylindrowy, chłodzony cieczą silnik w układzie rzędowym o pojemności 599 cm ³ zapożyczono z wyczynowego SuperSporta GSX-R 600. Aby dopasować wysiloną, wysokoobrotową jednostkę do charakterystyki i przeznaczenia nakeda, poprawiono oddawanie mocy w niskim i średnim zakresie obrotów. Dzięki temu jednoślad przyspiesza żwawiej, a jedyne straty mocy można zaobserwować daleko na czerwonym polu obrotomierza. Mimo że prędkość maksymalna zmalała o kilkadziesiąt km/h, to i tak wynosi zatrważające 220 km/h. Pierwsza "setka" zostanie wyświetlona na ciekłokrystalicznym prędkościomierzu już po 3,5 sekundach, a na pojawienie się kolejnej potrzeba dodatkowych dziesięciu. Taka wartość w połączeniu z nieobudowanym motocyklem powoduje ataki paniki nawet u doświadczonych jeźdźców. Serce maszyny generuje moc 98 KM i moment obrotowy 65 Nm, za zasilanie odpowiada elektroniczny system wtrysku paliwa z podwójnymi przepustnicami, a przeniesieniem mocy na tylne koło zajmuje się mokre, wielotarczowe sprzęgło i precyzyjna, sześciostopniowa skrzynia biegów.

Takie osiągi byłyby bezużyteczne, gdyby nie towarzyszył im doskonały układ hamulcowy i zawieszenia gwarantujące dużą stabilność. Na przedniej osi zainstalowano dwie ogromne tarcze o średnicy 310 mm i czterotłoczkowe zaciski, z tyłu zaś widnieje jedna, 240 mm tarcza i dwutłoczkowy zacisk pływający. Jest to zestaw przejęty od GSX-R 600, więc skuteczność wystarczająca przy większych osiągach świetnie sprawdza się w słabszym modelu. Tradycyjne przednie zawieszenie teleskopowe i tylna, centralna kolumna resorująco-tłumiąca oparta na aluminiowym wahaczu co prawda nie mają regulacji, ale są na tyle "sztywno" zestrojone, aby w szybkich zakrętach i powyżej bariery 200 km/h dawać zadowalającą stateczność motocykla.

Wraz z imponującymi właściwościami jezdnymi i spektakularnymi osiągami w parzę idzie atrakcyjny dizajn. Atletyczna, centralna część pojazdu z wyeksponowanym odlewem aluminiowej ramy i pojemnym zbiornikiem paliwa tworzy spójną całość z masywnym układem wydechowym poprowadzonym pod kanapą, która dzięki dwukolorowym przeszyciom również zwiększa dynamikę motocykla. Przedni reflektor i kierunkowskazy wkomponowane w boczne panele wiernie nawiązują do B-Kinga, także tłumiki okalające tylną lampę i ażurowy wahacz łudząco przypominają budowę większego modelu. Całość prezentuje się zawadiacko i zachęca do agresywnej jazdy, która dzięki masie zaledwie 210 kilogramów jest jak najbardziej możliwa.

Od czasu premiery w 2006 roku GSR zdążył sobie wyrobić ugruntowaną pozycję na rynku. Doświadczeni wielbiciele mocnych wrażeń docenili osiągi przejęte ze sportowej maszyny, łatwość prowadzenia przy dużych prędkościach, zadziorny wygląd oraz ponadprzeciętną skuteczność hamulców. Stara szkoła budowania motocykli której uosobieniem jest GSR 600, mimo że nie uwzględnia zmiennych map zapłonu, systemów kontroli trakcji i innych elektronicznych innowacji, z pewnością znajdzie dziś niejednego amatora, który utrze nosa motocyklistom na współcześnie produkowanej konkurencji.