Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
30,06 zł
35,37 zł
Najniższa cena: 35,37 zł
Filtr oleju HifloFiltro HF 138 Aprilia/Cagiva/Kymco/Suzuki - hf138
8,93 zł
9,40 zł
Najniższa cena: 9,40 zł
Zabezpieczenie uszczelniacza przedniego zawieszenia - CIR-3/1
19,98 zł
23,50 zł
Najniższa cena: 23,50 zł
Filtr oleju HifloFiltro HF 133 Suzuki GR GS GSF GSX - HF133
15,11 zł
16,79 zł
Najniższa cena: 16,79 zł
Uszczelka kolektora wydechowego Athena 33x41,5x5,3 - S410510012007
10,99 zł
Żarówka H4 12V 60/55W
13,72 zł
14,44 zł
Najniższa cena: 14,44 zł
Odpowietrznik Tourmax do zacisków Nissin M8 x 1,25 mm - BSC-101
17,18 zł
Nakrętka zębatki M10X1.25 mm
Posiadamy Części motocyklowe do Suzuki GSR 750
- Suzuki GSR 750 A ABS 2012
- Suzuki GSR 750 2011
- Suzuki GSR 750 E 2011
- Suzuki GSR 750 A ABS 2011
- Suzuki GSR 750 2012
- Suzuki GSR 750 2013
- Suzuki GSR 750 A ABS 2013
- Suzuki GSR 750 A ABS 2016
- Suzuki GSR 750 Z 2014
- Suzuki GSR 750 Z 2015
- Suzuki GSR 750 ZA ABS 2014
- Suzuki GSR 750 ZA ABS 2015
- Suzuki GSR 750 A ABS 2014
- Suzuki GSR 750 A ABS 2015
- Suzuki GSR 750 A ABS 2017
- Suzuki GSR 750 2016
- Suzuki GSR 750 2015
- Suzuki GSR 750 2014
other_motorcycle_models
- Suzuki GSR 400
- Suzuki GSR 1000 Virus
- Suzuki GSR 600
- Suzuki LT-A 450
- Suzuki GW 250
- Suzuki T21 250
- Suzuki T20 250
- Suzuki GV 1200
- Suzuki GSF 1250
- Suzuki GS 425
- Suzuki GSX-S 950
- Suzuki DR 370
- Suzuki LT-F 230
- Suzuki LT 160 Quadrunner
- Suzuki LT-Z 90 Quadsport
- Suzuki GT 380
- Suzuki TC 305
- Suzuki TC 120
- Suzuki T 350
- Suzuki SG 350
- Suzuki GV 700
- Suzuki GS 700
- Suzuki TS 90
- Suzuki TC 90
- Suzuki DL 1050
- Suzuki LT-F 250 Quadrunner
- Suzuki DS 250
- Suzuki LT 250 Quadrunner
- Suzuki T 250
- Suzuki TV 250
- Suzuki F 150
- Suzuki UH 150 Burgman
- Suzuki R 150
- Suzuki AN 150 Burgman
- Suzuki FXR 150
- Suzuki UH 200 Burgman
- Suzuki T 200
- Suzuki SP 200
- Suzuki RV 200 Van Van
- Suzuki DR 200
- Suzuki RM 85
- Suzuki AH 80
- Suzuki TS 75
- Suzuki TM 75
- Suzuki PE 175
- Suzuki RS 175
- Suzuki GS 300
- Suzuki LT 300
- Suzuki LT-F 300
Suzuki GSR 750
W 2012 roku Suzuki zaprezentowała następcę kultowego modelu GSR 600 , który dzięki swojemu nieujarzmionemu charakterowi i muskularnej sylwetce zdobył uznanie szerokiego grona motocyklistów. Powiększony GSR 750 zyskał na sile oraz otrzymał nową stylizację, co najlepsze nie tracąc przy tym właściwości godnych szosowo-turystycznego jednośladu klasy naked.
Paradoksalnie model 750, mimo większej pojemności i osiągów, zachęca do mniejszych szaleństw niż jego narwany poprzednik. Tamten prowokował do jazdy na granicy szaleństwa i zakresu obrotomierza, a ten pokazuje najlepsze strony w dolnym i średnim zakresie obrotów. Co więcej dodatkowe 15 KM i 16 Nm momentu obrotowego nie gwarantuje radykalnych zmian na czerwonym polu. Moc oddawana jest liniowo, dzięki czemu nowy GSR wydaję się przyjemniejszy dla użytkownika.
Chłodzona cieczą jednostka napędowa generuje teraz moc 106 KM i 80 Nm momentu obrotowego. W głowicy rzędowego silnika czterocylindrowego pracuje podwójny wałek rozrządu, który steruje pracą czterech zaworów przypadających na każdy cylinder. Za przeniesienie napędu odpowiada sześciostopniowa skrzynia biegów o niecodziennej elastyczności i podręcznikowej precyzji działania. Nad zasilaniem "golasa" ważącego ponad 210 kilogramów czuwa elektroniczny system wtrysku paliwa, co nie tylko jest gwarantem niezawodności, ale także niższego spalania.
W pierwszych latach produkcji "750-tka" przejawiała pewne choroby wieku dziecięcego, co stawiało ją w niekorzystnym świetle w odniesieniu do poprzednika. Przy większych prędkościach i ostrzejszym traktowaniu przedni widelec Upside-down wykazywał zbyt miękkie ustawienie, przy gwałtownym hamowaniu przód nurkował na niedorzecznym poziomie. Pojawiła się także nowa rama i wahacz ze stali, które wyparły stosowane dotychczas podzespoły z lekkich stopów aluminium. Niestety, ale konstruktorzy przy projektowaniu tego motocykla zapomnieli chyba, że wraz z wzrostem osiągów powinno się także zwiększyć pozostałe parametry pojazdu.
Kolejne niedociągnięcia widać gołym okiem. Kierunkowskazy zintegrowane ze zbiornikiem paliwa zostały przeniesione w klasyczne miejsce po obu stronach lampy, co było dizajnerskim krokiem wstecz. Także układ wydechowy, który w "650-tce" skierowano wysoko ku niebu, teraz został poprowadzony tradycyjnie nisko przy ziemi. Mimo że producenci tłumaczą to obniżeniem środka ciężkości, to wygląda to dość nieatrakcyjnie. Ogromna puszka z nieco niechlujnymi spawami umieszczona pod silnikiem zniechęca do dalszych oględzin, choć wiadomo że taki zabieg można przeprowadzić ze smakiem, tak jak np. w KTM Duke 690 pierwszej generacji.
Choć w zestawieniu z konkurencyjnymi street fighterami GSR 750 niczym się nie wyróżnia, to nie można nazwać go brzydkim. Ostre linie nadwozia, stalowa rama imitująca odlew z lekkich stopów, kanciasta przednia lampa wyglądająca niczym "gęba" transformera czy ponętny "zadupek" robią pozytywne wrażenie. Drapieżny dizajn nie niweluje walorów użytkowych, przez co w komfortową podróż można się wybrać także we dwoje.
GSR 750 niezaprzeczalnie ma kilka wad, choć zapewne większość z nich wytykane jest przez pryzmat niezwykle udanego poprzednika. Jeżeli jednak spojrzelibyśmy na niego jako na zupełnie oddzielny jednoślad, to oprócz defektów podwozia i ramy, ujrzelibyśmy jednostkę napędową o dużym potencjale, dopracowany układ hamulcowy i stylistyczne smaczki. I mimo że nie jest to najbardziej udany model z serii GSR, to jest to na pewno motocykl godny uwagi.