Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
PLN
Sortuj
Znaleziono: 1390
-15%
30,06 zł
35,37 zł
Najniższa cena: 35,37 zł
Filtr oleju HifloFiltro HF 138 Aprilia/Cagiva/Kymco/Suzuki - hf138
(24)
-5%
83,41 zł
87,80 zł
Najniższa cena: 87,80 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód z kapturkami Tourmax 41x54x11 - FSD-009
(11)
6,85 zł
Świeca zapłonowa Awina CR9EK
-10%
29,52 zł
32,80 zł
Najniższa cena: 32,80 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 41x54x11 - P40FORK455054
(6)
-10%
15,11 zł
16,79 zł
Najniższa cena: 16,79 zł
Uszczelka kolektora wydechowego Athena 33x41,5x5,3 - S410510012007
(2)
10,99 zł
Żarówka H4 12V 60/55W
-5%
8,93 zł
9,40 zł
Najniższa cena: 9,40 zł
Zabezpieczenie uszczelniacza przedniego zawieszenia - CIR-1/1
(3)
-10%
16,03 zł
17,81 zł
Najniższa cena: 17,81 zł
Uszczelka kolektora wydechowego Athena 35x41,7x5 - S410510012035
56,41 zł
Czujnik sprzęgła JMT Suzuki
Posiadamy Części motocyklowe do Suzuki GSX 600
- Suzuki GSX 600 F 1990
- Suzuki GSX 600 F 1991
- Suzuki GSX 600 F 1992
- Suzuki GSX 600 F 1993
- Suzuki GSX 600 F 1994
- Suzuki GSX 600 F 1995
- Suzuki GSX 600 F 1996
- Suzuki GSX 600 F 1997
- Suzuki GSX 600 F 1998
- Suzuki GSX 600 F 1988
- Suzuki GSX 600 F 1989
- Suzuki GSX 600 F 1999
- Suzuki GSX 600 F 2000
- Suzuki GSX 600 F 2001
- Suzuki GSX 600 F 2002
- Suzuki GSX 600 F
- Suzuki GSX 600 F 2004
- Suzuki GSX 600 F 2005
- Suzuki GSX 600 F 2006
- Suzuki GSX 600 F Katana 2002
- Suzuki GSX 600 F Katana 2001
- Suzuki GSX 600 F Katana 2000
- Suzuki GSX 600 F Katana 1999
- Suzuki GSX 600 F Katana 1998
- Suzuki GSX 600 F Katana 2006
- Suzuki GSX 600 F Katana 2005
- Suzuki GSX 600 F Katana 2003
- Suzuki GSX 600 F Katana 1995
- Suzuki GSX 600 F Katana 1993
- Suzuki GSX 600 F Katana 1992
- Suzuki GSX 600 F Katana 1991
- Suzuki GSX 600 F Katana 1990
- Suzuki GSX 600 F Katana 1989
- Suzuki GSX 600 F Katana 1997
- Suzuki GSX 600 F Katana 2007
- Suzuki GSX 600 F Katana 1996
- Suzuki GSX 600 F Katana 1988
Inne modele
- Suzuki GSX 400
- Suzuki GSX 1100
- Suzuki GSX 250
- Suzuki GSX 1300 Hayabusa
- Suzuki GSX 750
- Suzuki GSX 550
- Suzuki GSX 500
- Suzuki GSX 1200 Inazuma
- Suzuki GSX 1200
- Suzuki GSX 1400
- Suzuki GSX 1000 Katana
- Suzuki GSX 750 Katana
- Suzuki GSX 750 Inazuma
- Suzuki GSX 1100 Katana
- Suzuki GSX 650
- Suzuki GSX 400 Katana
- Suzuki GSX 1250
- Suzuki GSX 1300 B-King
- Suzuki GSX 750 Silver Suzi
- Suzuki GSX-S 950
- Suzuki GSX-8S 800
- Suzuki GSX-R 400
- Suzuki GSX-R 1100
- Suzuki GSX-R 250
- Suzuki GSX-S 125
- Suzuki GSX-R 125
- Suzuki GSX-R 600
- Suzuki GSX-R 1000
- Suzuki GSX-S 1000
- Suzuki GSX-R 750
- Suzuki GSX-S 750
- Suzuki GSX-R 50
- Suzuki GSX-S 1000 Katana
- Suzuki LT-A 450
- Suzuki GW 250
- Suzuki T21 250
- Suzuki T20 250
- Suzuki GV 1200
- Suzuki GSF 1250
- Suzuki GS 425
- Suzuki DR 370
- Suzuki LT-F 230
- Suzuki LT 160 Quadrunner
- Suzuki LT-Z 90 Quadsport
- Suzuki GT 380
- Suzuki TC 305
- Suzuki TC 120
- Suzuki T 350
Suzuki GSX 600
Suzuki GSX 600 to motocykl sportowo-turystyczny, produkowany przez japoński koncern w latach 1988-2004. Dynamiczna stylistyka, mocna jednostka napędowa, bezawaryjna konstrukcja i atrakcyjna cena zakupu (zarówno kiedyś, w salonie, jak i dziś na rynku wtórnym) to tylko kilka zalet modelu GSX 600, dzięki którym cieszy się on dużą popularnością wśród zapalonych motocyklistów do dziś.
Suzuki GSX 600 zostało wyposażone w czterocylindrową jednostkę napędową w układzie rzędowym o pojemności skokowej 599 ccm. Chłodzony powietrzem i olejem silnik czterosuwowy otrzymał gaźnikowy układ zasilania renomowanej marki Mikuni (średnica gardzieli - 32 mm, model BST32), elektryczny rozrusznik, zapłon tranzystorowy i rozrząd DOHC (cztery zawory na cylinder sterowane przez dwa wałki rozrządu). Na pokładzie GSX 600 nie zabrakło sprawdzonego, gruntownie przetestowanego układu przeniesienia napędu, czyli manualnej skrzyni biegów o sześciu przełożeniach, klasycznego łańcucha napędowego i mokrego sprzęgła wielotarczowego. Serce Suzuki generuje moc maksymalną 87 KM i maksymalny moment obrotowy 60 Nm, które przy masie 200 kilogramów (na sucho, bez płynów eksploatacyjnych i paliwa) zapewniają dynamiczne przyspieszenie i pozwalają osiągnąć prędkość ponad 220 km/h. Imponująca specyfikacja nie koliduje z niskim zużyciem paliwa. Średnie spalanie na poziomie 5,4 l/100 kilometrów sprawia, że na zbiorniku paliwa o pojemności 20 litrów użytkownicy będą mogli pokonać prawie 400 kilometrów na jednym tankowaniu.
O komfort podróżowania na długich dystansach dba optymalnie zestrojone zawieszenie, w którego skład wchodzą: widelec teleskopowy (średnica goleni - 41 mm) z bezstopniową regulacją tłumienia odbicia i centralna kolumna z amortyzatorem olejowym opartym na dwustronnym wahaczu wleczonym z lekkich stopów aluminium, który również został wyposażony w regulację - 4. stopniowe tłumienie odbicia i 7. stopniowe napięcie wstępne sprężyny. Nad bezpieczeństwem użytkowników czuwa tarczowy układ hamulcowy z dwutłoczkowymi zaciskami hamulcowymi.