Producent
Promocje
Tylko dostępne
Sortuj
Znaleziono: 0
Wystąpił problem, spróbuj za chwilę.
Posiadamy Części motocyklowe do Suzuki GSX-R 600
- Suzuki GSX-R 600 1997
- Suzuki GSX-R 600 1999
- Suzuki GSX-R 600 2001
- Suzuki GSX-R 600 2002
- Suzuki GSX-R 600 2003
- Suzuki GSX-R 600 2005
- Suzuki GSX-R 600 2004
- Suzuki GSX-R 600 X Anniversay 2005
- Suzuki GSX-R 600 2006
- Suzuki GSX-R 600 2012
- Suzuki GSX-R 600 2011
- Suzuki GSX-R 600 2007
- Suzuki GSX-R 600 2008
- Suzuki GSX-R 600 2009
- Suzuki GSX-R 600 2010
- Suzuki GSX-R 600 2013
- Suzuki GSX-R 600 2014
- Suzuki GSX-R 600 2015
- Suzuki GSX-R 600 2016
- Suzuki GSX-R 600 30th Anniversary 2016
- Suzuki GSX-R 600 2017
- Suzuki GSX-R 600 1998
- Suzuki GSX-R 600 2000
- Suzuki GSX-R 600 1992
- Suzuki GSX-R 600 1993
- Suzuki GSX-R 600 1994
- Suzuki GSX-R 600 1995
- Suzuki GSX-R 600 1996
- Suzuki GSX-R 600 Special Edition 2001
- Suzuki GSX-R 600 Special Edition 2002
- Suzuki GSX-R 600 Special Edition
- Suzuki GSX-R 600 Special Edition 2004
- Suzuki GSX-R 600 Special Edition 2005
- Suzuki GSX-R 600 2018
- Suzuki GSX-R 600 2023
- Suzuki GSX-R 600 2022
- Suzuki GSX-R 600 2021
- Suzuki GSX-R 600 2020
- Suzuki GSX-R 600 2019
- Suzuki GSX-R 600 100th Anniversary Edition 2021
- Suzuki GSX-R 600 Z 2023
- Suzuki GSX-R 600 Z 2022
Suzuki GSX-R 600
Suzuki GSX-R 600 to motocykl sportowy produkowany przez japoński koncern od 1992 roku do dziś. Dopracowana konstrukcja, nowoczesne rozwiązania, duża moc i agresywna stylistyka to tylko początek długiej listy zalet tego modelu, dzięki którym nieprzerwanie, od ponad 20 lat nadal można spotkać go w salonach Suzuki.
Suzuki GSX-R 600 zostało wyposażone w czterocylindrową jednostkę napędową w układzie rzędowym o pojemności skokowej 599 ccm. Chłodzony cieczą silnik czterosuwowy otrzymał elektroniczny system wtrysku paliwa EFI (średnica gardzieli - 40 mm, wtrysk posiada system zarządzania silnikiem S-DMS), zaawansowany układ wydechowy SAES spełniający najnowsze normy emisji spalin Euro, cyfrowy zapłon CDI oraz rozrząd DOHC (cztery zawory na cylinder sterowane przez dwa wałki rozrządu). Serce modelu GSX-R 600 generuje moc maksymalną 125 KM i maksymalny moment obrotowy 68 Nm, które trafiają na tylne koło za pośrednictwem manualnej skrzyni biegów o sześciu przełożeniach, mokrego sprzęgła wielotarczowego i klasycznego łańcucha napędowego. Osiągi oferowane przez czterosuw przy tak niskiej masie własnej motocykla - na sucho, bez płynów eksploatacyjnych i paliwa, Suzuki waży tylko 163 kilogramy - gwarantują bardzo dynamiczne przyspieszenie i prędkość maksymalną ponad 250 km/h. Dopracowana konstrukcja, niska masa i nowoczesne zasilanie zaowocowały niskim zużyciem paliwa. Średnie spalanie na poziomie 5,4 l/100 kilometrów sprawia, że na zbiorniku paliwa o pojemności 17 litrów użytkownicy będą mogli cieszyć się zasięgiem ponad 300 kilometrów na jednym tankowaniu.
Szkieletem modelu GSX-R 600 jest tłoczona rama grzbietowa i dwustronny wahacz wleczony - oba elementy zostały wykonane z lekkich stopów aluminium. Osadzono na nich optymalnie zestrojone zawieszenie renomowanej marki Showa, zapewniające precyzję w zakrętach i komfort na dłuższych dystansach, oraz skuteczny układ hamulcowy, który w każdej chwili jest gotów ujarzmić potencjał jednostki napędowej.