Menu

Części motocyklowe
Suzuki RF 600

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 1284
-10% Uszczelniacz zaworowy Athena

9,12 zł

10,13 zł

Uszczelniacz zaworowy Athena

   (4)
-10% Świeca zapłonowa NGK CR9E

31,41 zł

34,90 zł

Świeca zapłonowa NGK CR9E

   (3)
-10% Uszczelniacz śruby pokrywy zaworowej

24,44 zł

27,16 zł

Uszczelniacz śruby pokrywy zaworowej

   (1)
-10% Świeca zapłonowa NGK CR9EIX irydowa

60,12 zł

66,80 zł

Świeca zapłonowa NGK CR9EIX irydowa

   (3)
Filtr oleju K&N KN138

54,53 zł

Filtr oleju K&N KN138

   (12)
Automat stopu przód JMP

26,99 zł

Automat stopu przód JMP

   (4)
Łożysko 6203 2RSC3 SKF

22,51 zł

Łożysko 6203 2RSC3 SKF

   (2)
-10% Klocki hamulcowe EBC FA 142 (2 szt.)

91,87 zł

102,08 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 142 (2 szt.)

   (2)

Posiadamy Części motocyklowe do Suzuki RF 600

  • Suzuki RF 600 R 1993
  • Suzuki RF 600 R 1994
  • Suzuki RF 600 R 1995
  • Suzuki RF 600 R 1996
  • Suzuki RF 600 R 1997

Suzuki RF 600

Suzuki RF 600 to motocykl sportowy produkowany przez japoński koncern w latach 1992-1996. Mocna jednostka napędowa, agresywny wygląd, dobra ochrona przed wiatrem i fenomenalne wrażenia z jazdy - czy od motocykla tej klasy wymaga się czegoś więcej? Chyba nie, skoro model RF 600 zdobył bardzo dużą popularność wśród motocyklistów w całej Europie. Suzuki RF 600 zostało wyposażone w czterocylindrową jednostkę napędową w układzie rzędowym o pojemności skokowej 599 ccm. Chłodzony cieczą silnik czterosuwowy otrzymał rozrząd DOHC (cztery zawory na cylinder sterowane przez dwa wałki rozrządu), cyfrowy zapłon, elektryczny rozrusznik i gaźnikowy układ zasilania od Mikuni (średnica gardzieli - 36 mm). Serce RF 600 generuje moc maksymalną 100 KM i maksymalny moment obrotowy 64 Nm - takie wartości w tej klasie pojemnościowej w latach 90’ naprawdę robiły wrażenie, a co najważniejsze, zapewniały bardzo dynamiczne przyspieszenie i pozwalały osiągnąć prędkość ponad 235 km/h. Moc i moment obrotowy są przenoszone na tylne koło za pomocą niezastąpionego zestawu: klasycznego łańcucha napędowego, manualnej skrzyni biegów o sześciu przełożeniach i mokrego sprzęgła wielotarczowego. Mimo niskiej masy własnej motocykla (na sucho, bez płynów eksploatacyjnych i paliwa, RF 600 waży tylko 195 kilogramów) nie uzyskano zużycia paliwa na atrakcyjnym poziomie. Średnie spalanie na poziomie 6,8 l/100 kilometrów sprawia, że na zbiorniku paliwa o pojemności 17 litrów użytkownicy pokonają zaledwie 250 kilometrów na jednym tankowaniu. Komfort jazdy i precyzję na zakrętach zapewnia sprawdzony zestaw: klasyczny widelec teleskopowy (średnica lag - 41 mm) z regulacją napięcia wstępnego i pojedynczy amortyzator olejowy w systemie Pro-Link z regulacją odbicia i napięcia wstępnego sprężyny. Nad bezpieczeństwem użytkowników czuwają dwie wentylowane tarcze hamulcowe o średnicy 290 mm i czterotłoczkowe zaciski hamulcowe (z przodu) oraz wentylowana tarcza hamulcowa o średnicy 240 mm i zacisk dwutłoczkowy (z tyłu).