Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
PLN
Sortuj
Znaleziono: 1284

9,99 zł
Żarówka H4 12V 60/55W
-15%

35,28 zł
41,50 zł
Filtr oleju HifloFiltro HF 138 RC Racing

17,10 zł
Nakrętka zębatki M10X1.25 mm

2,16 zł
Żarówka JMP 12V21W BA15S 1szt.
Posiadamy Części motocyklowe do Suzuki RF 600
- Suzuki RF 600 R 1993
- Suzuki RF 600 R 1994
- Suzuki RF 600 R 1995
- Suzuki RF 600 R 1996
- Suzuki RF 600 R 1997
Suzuki RF 600
Suzuki RF 600 to motocykl sportowy produkowany przez japoński koncern w latach 1992-1996. Mocna jednostka napędowa, agresywny wygląd, dobra ochrona przed wiatrem i fenomenalne wrażenia z jazdy - czy od motocykla tej klasy wymaga się czegoś więcej? Chyba nie, skoro model RF 600 zdobył bardzo dużą popularność wśród motocyklistów w całej Europie.
Suzuki RF 600 zostało wyposażone w czterocylindrową jednostkę napędową w układzie rzędowym o pojemności skokowej 599 ccm. Chłodzony cieczą silnik czterosuwowy otrzymał rozrząd DOHC (cztery zawory na cylinder sterowane przez dwa wałki rozrządu), cyfrowy zapłon, elektryczny rozrusznik i gaźnikowy układ zasilania od Mikuni (średnica gardzieli - 36 mm). Serce RF 600 generuje moc maksymalną 100 KM i maksymalny moment obrotowy 64 Nm - takie wartości w tej klasie pojemnościowej w latach 90’ naprawdę robiły wrażenie, a co najważniejsze, zapewniały bardzo dynamiczne przyspieszenie i pozwalały osiągnąć prędkość ponad 235 km/h. Moc i moment obrotowy są przenoszone na tylne koło za pomocą niezastąpionego zestawu: klasycznego łańcucha napędowego, manualnej skrzyni biegów o sześciu przełożeniach i mokrego sprzęgła wielotarczowego. Mimo niskiej masy własnej motocykla (na sucho, bez płynów eksploatacyjnych i paliwa, RF 600 waży tylko 195 kilogramów) nie uzyskano zużycia paliwa na atrakcyjnym poziomie. Średnie spalanie na poziomie 6,8 l/100 kilometrów sprawia, że na zbiorniku paliwa o pojemności 17 litrów użytkownicy pokonają zaledwie 250 kilometrów na jednym tankowaniu.
Komfort jazdy i precyzję na zakrętach zapewnia sprawdzony zestaw: klasyczny widelec teleskopowy (średnica lag - 41 mm) z regulacją napięcia wstępnego i pojedynczy amortyzator olejowy w systemie Pro-Link z regulacją odbicia i napięcia wstępnego sprężyny. Nad bezpieczeństwem użytkowników czuwają dwie wentylowane tarcze hamulcowe o średnicy 290 mm i czterotłoczkowe zaciski hamulcowe (z przodu) oraz wentylowana tarcza hamulcowa o średnicy 240 mm i zacisk dwutłoczkowy (z tyłu).