Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
PLN
Sortuj
Znaleziono: 305
-20%
159,02 zł
198,78 zł
Najniższa cena: 198,78 zł
Łańcuch napędowy DID 428 HD 132 G&G otwarty z zapinką złoty - DID428HDG&G-132
(19)
-10%
16,03 zł
17,81 zł
Najniższa cena: 17,81 zł
Uszczelka kolektora wydechowego Athena 35x41,7x5 - S410510012035
-10%
28,71 zł
31,90 zł
Najniższa cena: 31,90 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 30x40,5x10,5 - P40FORK455012
(5)
3,99 zł
Żarówka 12V 21W BA15s czerwona
-20%
86,74 zł
108,42 zł
Najniższa cena: 108,42 zł
Łańcuch napędowy DID 428 D 132 otwarty z zapinką - DID428D-132
(13)
-15%
84,72 zł
99,67 zł
Najniższa cena: 99,67 zł
Łańcuch napędowy RK 428 HSB 132 otwarty z zapinką - 428HSB-132-CL
(10)
Posiadamy Części motocyklowe do Suzuki RG 80 Gamma
- Suzuki RG 80 C Gamma 1985
- Suzuki RG 80 C Gamma 1987
- Suzuki RG 80 Gamma 1988
- Suzuki RG 80 Gamma 1991
- Suzuki RG 80 Gamma 1989
- Suzuki RG 80 Gamma 1990
- Suzuki RG 80 Gamma 1992
- Suzuki RG 80 Gamma 1993
- Suzuki RG 80 Gamma 1994
- Suzuki RG 80 Gamma 1995
- Suzuki RG 80 C Gamma 1986
Inne modele
- Suzuki RG 500
- Suzuki RG 50
- Suzuki RG 400
- Suzuki RG 125
- Suzuki RG 250
- Suzuki RG 250 Gamma
- Suzuki RG 500 Gamma
- Suzuki RGV 250
- Suzuki RGV 120
- Suzuki LT-A 450
- Suzuki GW 250
- Suzuki T21 250
- Suzuki T20 250
- Suzuki GV 1200
- Suzuki GSF 1250
- Suzuki GS 425
- Suzuki GSX-S 950
- Suzuki DR 370
- Suzuki LT-F 230
- Suzuki LT 160 Quadrunner
- Suzuki LT-Z 90 Quadsport
- Suzuki GT 380
- Suzuki TC 305
- Suzuki TC 120
- Suzuki T 350
- Suzuki SG 350
- Suzuki GV 700
- Suzuki GS 700
- Suzuki TS 90
- Suzuki TC 90
- Suzuki DL 1050
- Suzuki LT-F 250 Quadrunner
- Suzuki DS 250
- Suzuki LT 250 Quadrunner
- Suzuki T 250
- Suzuki TV 250
- Suzuki F 150
- Suzuki UH 150 Burgman
- Suzuki R 150
- Suzuki AN 150 Burgman
- Suzuki FXR 150
- Suzuki UH 200 Burgman
- Suzuki T 200
- Suzuki SP 200
- Suzuki RV 200 Van Van
- Suzuki DR 200
- Suzuki RM 85
- Suzuki AH 80
- Suzuki TS 75
Suzuki RG 80 Gamma
Suzuki RG 80 to małolitrażowy motocykl sportowy, produkowany przez japoński koncern w latach 1985-1996. Mimo niewielkiej pojemności skokowej silnika zastosowano w nim kilka nowoczesnych rozwiązań, które w tamtych latach robiły wrażenie. Układ chłodzenia cieczą, automatyczny dozownik oleju do mieszanki paliwowej, aluminiowe felgi obute w bezdętkowe opony i skrzynia biegów o sześciu przełożeniach - biorąc pod uwagę fakt, że RG 80 to prawie motorower, to jest to naprawdę niezły zestaw, który może zapewnić nastolatkom mocne wrażenia na drodze.
Suzuki RG 80 zostało wyposażone w jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności skokowej 79 ccm. Chłodzony cieczą silnik dwusuwowy cechuje się fenomenalną specyfikacją - generuje moc 10 KM przy 6500 obr./min i moment obrotowy 11,8 Nm przy 7000 obr./min. Przy masie zaledwie 100 kilogramów pozwala to na jazdę z prędkością ponad 120 km/h i bardzo dobre, jak na tę klasę pojemnościową, przyspieszenie. Moc i moment obrotowy trafiają na tylne koło za pomocą manualnej, sekwencyjnej skrzyni biegów o sześciu przełożeniach, mokrego sprzęgła wielotarczowego i klasycznego łańcucha napędowego. Serce modelu RG 80 posiada rozrusznik elektryczny, zapłon TCI i gaźnikowy układ zasilania.
Konstrukcja Suzuki RG 80 została oparta na stalowej ramie kołyskowej i dwustronnym wahaczu wleczonym z lekkich stopów aluminium. Aby w pełni wykorzystać możliwości jednostki napędowej w podwoziu zastosowano rozwiązania z większych motocykli sportowych. Sztywno zestrojone zawieszenie (klasyczny widelec teleskopowy i centralna kolumna z amortyzatorem wyposażonym w regulacją napięcia wstępnego) i tarczowo-bębnowy układ hamulcowy z dużą wentylowaną tarczą i 2-tłoczkowym zaciskiem hamulcowym przy przednim kole to smaczki, których na próżno szukać u konkurencyjnych modeli. Suzuki RG 80 porusza się na aluminiowych felgach o średnicy 16 i 18 cali, które obuto w opony szosowe o rozmiarach 80/100-16 i 90/90-18 (przód/tył).