Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
PLN
Sortuj
Znaleziono: 1104
-10%
16,47 zł
18,30 zł
Najniższa cena: 18,30 zł
Zębatka przód JT JTF1263.15, 15z rozmiar 428 - JTF1263.15
(23)
-10%
26,82 zł
29,80 zł
Najniższa cena: 29,80 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 37x50x11 - P40FORK455042
(5)
-5%
94,05 zł
99,00 zł
Najniższa cena: 99,00 zł
Zestaw naprawczy pompy hamulcowej tył Tourmax MSR-303 - MSR-303
-5%
8,93 zł
9,40 zł
Najniższa cena: 9,40 zł
Zabezpieczenie uszczelniacza przedniego zawieszenia - CIR-12/1
(3)
23,32 zł
Łożysko 6002 2RS SKF - 6002 2RSH
-5%
121,64 zł
128,04 zł
Najniższa cena: 128,04 zł
Korek chłodnicy 1.8 bar Twin Air Honda/Kawasaki/Suzuki/Yamaha - 177900
(1)
-10%
19,31 zł
21,45 zł
Najniższa cena: 21,45 zł
Zębatka przód JT JTF425.14, 14z rozmiar 428 - JTF425.14
(4)
-5%
206,06 zł
216,90 zł
Najniższa cena: 216,90 zł
Komplet tarcz sprzęgłowych TRW Lucas MCC 302-5 - MCC302-5
-10%
85,32 zł
94,80 zł
Najniższa cena: 94,80 zł
Zębatka tył stalowa JT JTR798.52, 52z rozmiar 428 - JTR798.52
Posiadamy Części motocyklowe do Suzuki RM 85
- Suzuki RM 85 2012
- Suzuki RM 85 L duże koła 2012
- Suzuki RM 85 2007
- Suzuki RM 85 L duże koła 2007
- Suzuki RM 85 L duże koła 2004
- Suzuki RM 85 2008
- Suzuki RM 85 L duże koła 2008
- Suzuki RM 85 2009
- Suzuki RM 85 L duże koła 2009
- Suzuki RM 85 2010
- Suzuki RM 85 L duże koła 2010
- Suzuki RM 85 L duże koła 2016
- Suzuki RM 85 L duże koła 2018
- Suzuki RM 85 2011
- Suzuki RM 85 2013
- Suzuki RM 85 L duże koła 2011
- Suzuki RM 85 L duże koła 2013
- Suzuki RM 85 L duże koła 2014
- Suzuki RM 85 L duże koła 2015
- Suzuki RM 85 L duże koła 2017
- Suzuki RM 85 L duże koła 2019
- Suzuki RM 85 L duże koła 2020
- Suzuki RM 85 2002
- Suzuki RM 85 2003
- Suzuki RM 85 2004
- Suzuki RM 85 2005
- Suzuki RM 85 2006
- Suzuki RM 85 L duże koła 2003
- Suzuki RM 85 L duże koła 2005
- Suzuki RM 85 L duże koła 2006
- Suzuki RM 85 małe koła 2019
- Suzuki RM 85 małe koła 2018
- Suzuki RM 85 małe koła 2017
- Suzuki RM 85 małe koła 2016
- Suzuki RM 85 małe koła 2014
- Suzuki RM 85 małe koła 2015
- Suzuki RM 85 L duże koła 2002
- Suzuki RM 85 małe koła 2020
- Suzuki RM 85 L duże koła 2021
- Suzuki RM 85 małe koła 2021
- Suzuki RM 85 małe koła 2023
- Suzuki RM 85 małe koła 2022
Inne modele
- Suzuki RM 80
- Suzuki RM 60
- Suzuki RM 50
- Suzuki RM 370
- Suzuki RM 125
- Suzuki RM 100
- Suzuki RM 250
- Suzuki RM 65
- Suzuki RM 500
- Suzuki RM 465
- Suzuki RM 400
- Suzuki RM-Z 450
- Suzuki RM-Z 250
- Suzuki RM-X 250
- Suzuki RM-X 50
- Suzuki RM-X 450
- Suzuki LT-A 450
- Suzuki GW 250
- Suzuki T21 250
- Suzuki T20 250
- Suzuki GV 1200
- Suzuki GSF 1250
- Suzuki GS 425
- Suzuki GSX-S 950
- Suzuki DR 370
- Suzuki LT-F 230
- Suzuki LT 160 Quadrunner
- Suzuki LT-Z 90 Quadsport
- Suzuki GT 380
- Suzuki TC 305
- Suzuki TC 120
- Suzuki T 350
- Suzuki SG 350
- Suzuki GV 700
- Suzuki GS 700
- Suzuki TS 90
- Suzuki TC 90
- Suzuki DL 1050
- Suzuki LT-F 250 Quadrunner
- Suzuki DS 250
- Suzuki LT 250 Quadrunner
- Suzuki T 250
- Suzuki TV 250
- Suzuki F 150
- Suzuki UH 150 Burgman
- Suzuki R 150
- Suzuki AN 150 Burgman
- Suzuki FXR 150
- Suzuki UH 200 Burgman
Suzuki RM 85
Suzuki RM 85 to małolitrażowy motocykl klasy cross - następca kultowego modelu RM 80, na którym swoje umiejętności szlifowali zawodnicy w latach 1978-1998 - produkowany przez japoński koncern od 2002 roku. Fenomenalna jak na tę klasę pojemnościową moc silnika, niska masa, wytrzymała konstrukcja i podwodzie, któremu nic nie brakuje - tak przedstawia się jednoślad dla początkujących miłośników motocrossu, będący w czołówce swojej klasy pojemnościowej. W niektórych krajach europejskich i USA jest sprzedawany do dziś, a z polskich salonów został wycofany w 2019 roku.
Suzuki RM 85 zostało wyposażone w jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności skokowej 85 ccm. Chłodzony cieczą silnik dwusuwowy otrzymał gaźnikowy układ zasilania renomowanej marki Keihin (średnica gardzieli - 28 mm, model PE28), elektroniczny zapłon CDI i rozrusznik mechaniczny (kickstarter). Serce modelu RM 85 generuje moc maksymalną ponad 15 KM i maksymalny moment obrotowy ponad 13 Nm, które przy tak niskiej masie motocykla - na sucho, bez płynów eksploatacyjnych i paliwa, RM 85 waży tylko 69 kilogramów - gwarantują drastyczne przyspieszenie, ogromny zapas mocy niezależnie od sytuacji i prędkość maksymalną ponad 110 km/h. Moc i moment obrotowy są przenoszone na tylne koło przez manualną skrzynię biegów o sześciu przełożeniach, mokre sprzęgło wielotarczowe i klasyczny łańcuch napędowy.
Suzuki RM 85 posiada stalową ramę kołyskową (pojedynczą) i dwustronny wahacz wleczony z lekkich stopów aluminium, na których osadzono skuteczny układ hamulcowy i optymalnie zestrojone zawieszenie o dużym skoku. Z przodu motocykla znajdziemy klasyczny widelec teleskopowy i wentylowaną tarczę hamulcową z jednotłoczkowym zaciskiem hamulcowym, z tyłu zaś - centralną kolumnę z amortyzatorem olejowym z regulacją napięcia wstępnego sprężyny i wentylowaną tarczę hamulcową z zaciskiem jednotłoczkowym. Suzuki RM 85 porusza się na szprychowych felgach z aluminiowymi obręczami o rozmiarze 17. i 14 cali (przód/tył).