Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
PLN
Sortuj
Znaleziono: 851
-15%
30,06 zł
35,37 zł
Najniższa cena: 35,37 zł
Filtr oleju HifloFiltro HF 138 Aprilia/Cagiva/Kymco/Suzuki - hf138
(23)
10,99 zł
Żarówka H4 12V 60/55W
-5%
14,54 zł
15,31 zł
Najniższa cena: 15,31 zł
Tuleja gumowa do zacisku hamulcowego Tourmax 45133-MA3-006 - 45133-MA3-006
(2)
-10%
91,87 zł
102,08 zł
Najniższa cena: 102,08 zł
Pasuje na tyłKlocki hamulcowe EBC FA 174 (2 szt.) - FA174
(2)
-5%
13,72 zł
14,44 zł
Najniższa cena: 14,44 zł
Odpowietrznik Tourmax do zacisków Nissin M8 x 1,25 mm - BSC-101
(1)
-10%
128,16 zł
142,40 zł
Najniższa cena: 142,40 zł
Pasuje na tyłKlocki hamulcowe EBC FA 174 HH (2 szt.) - FA174HH
(2)
-10%
132,63 zł
147,37 zł
Najniższa cena: 147,37 zł
Pasuje na przódKlocki hamulcowe EBC FA 158 HH (2 szt.) - FA158HH
(5)
17,18 zł
Nakrętka zębatki M10X1.25 mm
Posiadamy Części motocyklowe do Suzuki SV 1000
- Suzuki SV 1000 2004
- Suzuki SV 1000 2005
- Suzuki SV 1000 S 2003
- Suzuki SV 1000 S 2004
- Suzuki SV 1000 2003
- Suzuki SV 1000 S 2005
- Suzuki SV 1000 SZ 2005
- Suzuki SV 1000 S 2006
- Suzuki SV 1000 SZ 2006
- Suzuki SV 1000 2006
- Suzuki SV 1000 2007
- Suzuki SV 1000 S 2007
Suzuki SV 1000
Suzuki SV 1000 to motocykl sportowo turystyczny (w wersji S) lub klasy naked (w wersji podstawowej), produkowany przez japoński koncern w latach 2003-2007. Duża moc płynąca z silnika z królewskiej klasy pojemnościowej, atrakcyjna stylistyka, fenomenalne prowadzenie i jakość wykonania, której nie można nic zarzucić - oto główne powody dla których model SV 1000 stał się ulubieńcem tysięcy motocyklistów na całym świecie.
Suzuki SV 1000 zostało wyposażone w dwucylindrową jednostkę napędową w układzie widlastym o pojemności skokowej 996 ccm. Chłodzony cieczą silnik czterosuwowy otrzymał elektroniczny system wtrysku paliwa z podwójnymi przepustnicami, cyfrowy zapłon tranzystorowy, elektryczny rozrusznik i rozrząd DOHC (cztery zawory na cylinder sterowane dwoma wałkami rozrządu). Moc maksymalna 123,5 KM i maksymalny moment obrotowy 102 Nm są przenoszone na tylne koło za pomocą mokrego sprzęgła wielotarczowego (sterowanego hydraulicznie), klasycznego łańcucha napędowego i manualnej skrzyni biegów o sześciu przełożeniach. Takie osiągi w motocyklu o masie własnej na poziomie 185 kilogramów (na sucho, bez płynów eksploatacyjnych i paliwa) gwarantują prędkość maksymalną 230 km/h i bardzo dynamiczne przyspieszenia. Niska waga jednośladu i wtrysk paliwa zaowocowały również niskim zużyciem benzyny. Średnie spalanie na poziomie 5,5 l/100 kilometrów sprawia, że na zbiorniku paliwa o pojemności 17 litrów użytkownicy będą mogli pokonać dystans ponad 300 kilometrów na jednym tankowaniu.
Suzuki SV 1000 zostało wyposażone we wszystko, co potrzebne do szybkiej i bezpiecznej jazdy, więc nie znajdziemy w nim tylko mocnego silnika, ale również optymalnie zestrojone zawieszenie i skuteczny układ hamulcowy. Z przodu zamontowano widelec teleskopowy z regulacją napięcia wstępnego, kompresji i odbicia oraz dwie wentylowane tarcze hamulcowe o średnicy 310 mm i czterotłoczkowe zaciski hamulcowe. Z tyłu zaś znajdziemy centralną kolumnę z amortyzatorem olejowym z 7-stopniową regulacją napięcia wstępnego sprężyny oraz wentylowaną tarczę hamulcową o średnicy 220 mm i zacisk dwutłoczkowy.