Producent
Promocje
Tylko dostępne
Sortuj
Znaleziono: 779
-15%
30,06 zł
35,37 zł
Najniższa cena: 35,37 zł
Filtr oleju HifloFiltro HF 138 Aprilia/Cagiva/Kymco/Suzuki - hf138
(23)
-5%
8,93 zł
9,40 zł
Najniższa cena: 9,40 zł
Zabezpieczenie uszczelniacza przedniego zawieszenia - CIR-3/1
(5)
3,99 zł
Żarówka 12V 21W BA15s czerwona
-10%
34,65 zł
38,50 zł
Najniższa cena: 38,50 zł
Zębatka przód JT JTF513.15, 15z rozmiar 530 - JTF513.15
(5)
-15%
44,46 zł
52,30 zł
Najniższa cena: 52,30 zł
Filtr oleju HifloFiltro HF 138 C Chromowany Aprilia/Cagiva/Kymco/Suzuki - HF138C
(1)
-10%
26,82 zł
29,80 zł
Najniższa cena: 29,80 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 43x55,1x9,5/10 - P40FORK455057
-10%
287,10 zł
319,00 zł
Najniższa cena: 319,00 zł
dostawa 0 złKlocki hamulcowe EBC FA 158 HH komplet - FA158HH
-5%
65,08 zł
68,50 zł
Najniższa cena: 68,50 zł
Zestaw naprawczy pompy hamulcowej przód Tourmax MSB-303 - MSB-303
113,05 zł
Wyłącznik główny zasilania - BA18
-10%
33,75 zł
37,50 zł
Najniższa cena: 37,50 zł
Zębatka przód JT JTF513.13, 13z rozmiar 530 - JTF513.13
(5)
Posiadamy Części motocyklowe do Suzuki TL 1000
- Suzuki TL 1000 S 1999
- Suzuki TL 1000 R 1999
- Suzuki TL 1000 S 2000
- Suzuki TL 1000 R 1998
- Suzuki TL 1000 S 1997
- Suzuki TL 1000 S 1998
- Suzuki TL 1000 R 2000
- Suzuki TL 1000 R 2001
- Suzuki TL 1000 R 2002
- Suzuki TL 1000 S 2001
Suzuki TL 1000
Suzuki TL 1000 to motocykl sportowo-turystyczny produkowany przez japoński koncern w latach 1990-1998. Motocykliści polubili go głównie za mocną jednostkę napędową, dziką reakcję na ruch manetki gazu i dużą przyjemność z jazdy przy dużych prędkościach. Według opinii właścicieli, mniej doświadczeni kierowcy mogą mieć problem z opanowaniem modelu TL 1000, na co wpływa “oporne” prowadzenie w zakrętach.
Suzuki TL 1000 zostało wyposażone w dwucylindrową jednostkę napędową w układzie widlastym o pojemności skokowej 996 ccm. Chłodzony cieczą silnik czterosuwowy posiada rozrząd DOHC (cztery zawory na cylinder sterowane za pomocą dwóch wałków rozrządu), elektroniczny system wtrysku paliwa i układ wydechowy z regulowanym katalizatorem. Serce Suzuki TL 1000 generuje moc maksymalną 125 KM przy 8500 obr./min i maksymalny moment obrotowy 105 Nm przy 7800 obr./min, co pozwala na jazdę z prędkością nawet 260 km/h i przyspieszenie od 0 do 100 km/h na poziomie 3,2 sekundy. Moc i moment obrotowy trafiają na tylne koło za pomocą klasycznego łańcucha napędowego, mokrego sprzęgła wielotarczowego i manualnej skrzyni biegów o sześciu przełożeniach. Na pokładzie modelu TL 1000 znajdziemy zbiornik paliwa o pojemności 17 litrów, co pozwala na pokonanie około 250 kilometrów na jednym tankowaniu.
Szkieletem Suzuki TL 1000 jest rama grzbietowa z lekkich stopów aluminium, na której oparto sztywno zestrojone zawieszenie, zapewniające precyzję prowadzenia, i skuteczny układ hamulcowy, który dobrze radzi sobie zarówno z masą, jak i osiągami motocykla. Z przodu znajdziemy widelec teleskopowy Upside-down (golenie o średnicy 43 mm) z regulacją napięcia wstępnego, odbicia i kompresji, a z tyłu - wahacz z progresywny tłumieniem i izolowaną sprężyną. Tylne zawieszenie również posiada regulację naprężenia wstępnego, kompresji i odbicia. Nad bezpieczeństwem użytkowników czuwają dwie tarcze o średnicy 320 mm i 6-tłoczkowe zaciski hamulcowe (z przodu) oraz jedną tarczę o średnicy 220 mm i zacisk 2-tłoczkowy (z tyłu).