Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
PLN
Sortuj
Znaleziono: 1222
-15%
30,06 zł
35,37 zł
Najniższa cena: 35,37 zł
Filtr oleju HifloFiltro HF 138 Aprilia/Cagiva/Kymco/Suzuki - hf138
(24)
-5%
8,93 zł
9,40 zł
Najniższa cena: 9,40 zł
Zabezpieczenie uszczelniacza przedniego zawieszenia - CIR-3/1
(5)
6,85 zł
Świeca zapłonowa Awina CR9EK
-10%
132,63 zł
147,37 zł
Najniższa cena: 147,37 zł
Pasuje na przódKlocki hamulcowe EBC FA 158 HH (2 szt.) - FA158HH
(5)
17,18 zł
Nakrętka zębatki M10X1.25 mm
-5%
71,16 zł
74,90 zł
Najniższa cena: 74,90 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód z kapturkami Tourmax 43x55x9,5/10,5 - FSD-043R
(1)
Posiadamy Części motocyklowe do Suzuki TL 1000
- Suzuki TL 1000 S 1999
- Suzuki TL 1000 R 1999
- Suzuki TL 1000 S 2000
- Suzuki TL 1000 R 1998
- Suzuki TL 1000 S 1997
- Suzuki TL 1000 S 1998
- Suzuki TL 1000 R 2000
- Suzuki TL 1000 R 2001
- Suzuki TL 1000 R 2002
- Suzuki TL 1000 S 2001
Suzuki TL 1000
Suzuki TL 1000 to motocykl sportowo-turystyczny produkowany przez japoński koncern w latach 1990-1998. Motocykliści polubili go głównie za mocną jednostkę napędową, dziką reakcję na ruch manetki gazu i dużą przyjemność z jazdy przy dużych prędkościach. Według opinii właścicieli, mniej doświadczeni kierowcy mogą mieć problem z opanowaniem modelu TL 1000, na co wpływa “oporne” prowadzenie w zakrętach.
Suzuki TL 1000 zostało wyposażone w dwucylindrową jednostkę napędową w układzie widlastym o pojemności skokowej 996 ccm. Chłodzony cieczą silnik czterosuwowy posiada rozrząd DOHC (cztery zawory na cylinder sterowane za pomocą dwóch wałków rozrządu), elektroniczny system wtrysku paliwa i układ wydechowy z regulowanym katalizatorem. Serce Suzuki TL 1000 generuje moc maksymalną 125 KM przy 8500 obr./min i maksymalny moment obrotowy 105 Nm przy 7800 obr./min, co pozwala na jazdę z prędkością nawet 260 km/h i przyspieszenie od 0 do 100 km/h na poziomie 3,2 sekundy. Moc i moment obrotowy trafiają na tylne koło za pomocą klasycznego łańcucha napędowego, mokrego sprzęgła wielotarczowego i manualnej skrzyni biegów o sześciu przełożeniach. Na pokładzie modelu TL 1000 znajdziemy zbiornik paliwa o pojemności 17 litrów, co pozwala na pokonanie około 250 kilometrów na jednym tankowaniu.
Szkieletem Suzuki TL 1000 jest rama grzbietowa z lekkich stopów aluminium, na której oparto sztywno zestrojone zawieszenie, zapewniające precyzję prowadzenia, i skuteczny układ hamulcowy, który dobrze radzi sobie zarówno z masą, jak i osiągami motocykla. Z przodu znajdziemy widelec teleskopowy Upside-down (golenie o średnicy 43 mm) z regulacją napięcia wstępnego, odbicia i kompresji, a z tyłu - wahacz z progresywny tłumieniem i izolowaną sprężyną. Tylne zawieszenie również posiada regulację naprężenia wstępnego, kompresji i odbicia. Nad bezpieczeństwem użytkowników czuwają dwie tarcze o średnicy 320 mm i 6-tłoczkowe zaciski hamulcowe (z przodu) oraz jedną tarczę o średnicy 220 mm i zacisk 2-tłoczkowy (z tyłu).