Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
PLN
Sortuj
Znaleziono: 378
17,99 zł
Moduł zapłonowy Honda - 188960
36,90 zł
Cewka zapłonowa Tec - TC905.175
308,85 zł
Kompletne sprzęgło + korektor + dzwon 107mm Peugeot Kymco Honda 139QMB GY6 SYM 101 Octane - IP32447
(1)
Posiadamy Części motocyklowe do SYM Red Devil 50
- SYM Red Devil 50 2T 2011
- SYM Red Devil 50 2T 2012
- SYM Red Devil 50 2T 2007
- SYM Red Devil 50 2T 2009
- SYM Red Devil 50 2T 2010
- SYM Red Devil 50 2T 1998
- SYM Red Devil 50 1999
- SYM Red Devil 50 2000
- SYM Red Devil 50 2001
- SYM Red Devil 50 2004
- SYM Red Devil 50 2007
- SYM Red Devil 50 2003
- SYM Red Devil 50 2005
- SYM Red Devil 50 2006
- SYM Red Devil 50 2002
- SYM Red Devil 50 2012
- SYM Red Devil 50 2013
SYM Red Devil 50
SYM Red Devil 50 to miejski skuter z najniższej klasy pojemnościowej, który w dniu premiery w 2007 roku wyróżniał się na tle konkurencji nowoczesnym, wręcz futurystycznym wyglądem. Poza fenomenalnym nadwoziem znajdziemy w nim również mocny silnik dwusuwowy, sprawdzoną przekładnię CVT i wytrzymałe podzespoły, będące podstawą wysokiej jakości wykonania tego modelu.
SYM Red Devil 50 został wyposażony w jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności skokowej 49 ccm. Chłodzony powietrzem silnik dwusuwowy posiada gaźnikowy układ zasilania, zapłon CDI i dwa rozruszniki (nożny i elektryczny). Małolitrażowe serce modelu Red Devil 50 generuje moc maksymalną 4 KM i maksymalny moment obrotowy 3,8 Nm, co przekłada się na bardzo dynamiczne przyspieszenie i prędkość maksymalną ponad 85 km/h. Oczywiście, aby cieszyć się pełnymi możliwościami jednostki napędowej konieczny będzie demontaż blokad fabrycznych, które producent musiał zastosować, aby ograniczyć v-max do ustawowych 45 km/h. Moc i moment obrotowy trafiają na tylne koło za pośrednictwem bezstopniowej, automatycznej przekładni CVT, która przez ostatnie dekady zyskała miano fenomenalnego rozwiązania. Brak konieczności okresowej obsługi, jak w przypadku przeniesienia napędu łańcuchem motocyklowym, bardzo przypadł do gustu początkującym jeźdźcom. Niska masa pojazdu (na sucho SYM waży tylko 98 kilogramów) pozytywnie wpływa nie tylko na osiągi, ale również zużycie paliwa. Średnie spalanie w mieście plasuje się na poziomie 2,5 l/100 kilometrów, co przy 5,5 litrowym zbiorniku paliwa gwarantuje zasięg ponad 200 kilometrów na jednym tankowaniu.
Nad bezpieczeństwem użytkowników czuwa tarczowo-bębnowy układ hamulcowy. Przy przednim kole zamontowano wentylowaną tarczę hamulcową o średnicy 190 mm i dwutłoczkowy zacisk hamulcowy. Z tyłu znajdziemy mechaniczny hamulce bębnowy, które skutecznie uzupełnia pracę frontowego hebla. SYM Red Devil 50 zapewnia również wysoki komfort jazdy i precyzyjne prowadzenie - 12. calowe felgi i szerokie opony szosowe spełniają swój egzamin w mieście.