Producent
Promocje
Tylko dostępne
Sortuj
19,17 zł
21,30 zł
Najniższa cena: 21,30 zł
Zębatka przód JT JTF259.16, 16z rozmiar 428 - JTF259.16
20,75 zł
23,06 zł
Najniższa cena: 23,06 zł
Uszczelka kolektora wydechowego Athena 31,5x40x4 miedziana - S410210012002
28,35 zł
31,50 zł
Najniższa cena: 31,50 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 33x46x11 - P40FORK455026
25,99 zł
Łożysko 6301 2RS SKF - 6301 2RSH
58,05 zł
64,50 zł
Najniższa cena: 64,50 zł
Zębatka tył stalowa JT JTR838.45, 45z rozmiar 428 - JTR838.45
113,05 zł
Wyłącznik główny zasilania - BA18
23,32 zł
Łożysko 6002 2RS SKF - 6002 2RSH
Posiadamy Części motocyklowe do SYM XS 125
- SYM XS 125 /K 2007
- SYM XS 125 2012
- SYM XS 125 2007
- SYM XS 125 2009
- SYM XS 125 2010
- SYM XS 125 2016
- SYM XS 125 /K 2008
- SYM XS 125 /K 2009
- SYM XS 125 /K 2010
- SYM XS 125 /K 2011
- SYM XS 125 /K 2012
- SYM XS 125 /K 2013
- SYM XS 125 /K 2014
- SYM XS 125 /K 2015
- SYM XS 125 /K 2016
SYM XS 125
SYM XS to ciekawa propozycja dla początkujących motocyklistów z prawem jazdy kat. A1 poszukujących wytrzymałego i niedrogiego "narzędzia", które wprowadzi ich w podstawowe tajniki jazdy jednośladem.
Źródłem napędu XS-a jest sprawdzony jednocylindrowy silnik o pojemności 124 cm³ generujący zadowalającą moc 10 KM i moment obrotowy na poziomie 8 Nm. Klasyczny układ zasilania z wykorzystaniem gaźnika, bezpośrednie chłodzenie powietrzem oraz precyzyjna skrzynia biegów o pięciu przełożeniach czynią tak prostą budowę jednostki, że ewentualne naprawy lub bieżący serwis nie będą stwarzały kłopotów niedoświadczonym majsterkowiczom. Czterosuwowa charakterystyka napędu pozwoli na bardzo ekonomiczną jazdę, dzięki czemu 13 litrowy zbiornik paliwa zapewni zasięg przekraczający 400 kilometrów na jednym tankowaniu.
Na solidnej ramie z rur stalowych oparto nieco przestarzałe, aczkolwiek bezawaryjne komponenty podwozia. Za amortyzację kół odpowiada klasyczny widelec teleskopowy oraz dwa amortyzatory olejowe osadzone na dwustronnym wahaczu wleczonym. Taki zestaw zapewnia podstawowy komfort podróżowania, który sprawdzi się na krótkich dystansach miejskiej i poza miastowej włóczęgi. O bezpieczeństwo dba tarczowo-bębnowy układ hamulcowy zapewniający przepisową drogę hamowania i intuicyjną siłę dozowania.
Dzięki dużym, 18 calowym kołom z prowadzeniem poradzą sobie nawet kompletni nowicjusze, którzy przedtem niemieli szansy spróbować swoich sił na motocyklu. Pozycja za kierownicą jest wyprostowana, kanapa i podnóżki pozwalają przybrać odpowiednią postawę, a podstawowy zestaw wskaźników zapewni niezbędne informację o jednośladzie. Dla zapominalskich przewidziano nawet wyświetlacz zapiętego biegu, zaś dla rządnych przygód prędkościomierz wyskalowany do aż 160 km/h. Taka wartość oczywiście o wiele za dużo wykracza poza możliwości XS-a. W trasie SYM czuje się najlepiej przy przelotach rzędu 80 km/h, lecz w razie potrzeby przyspieszy do ponad 100 km/h.
Za tak niewygórowaną kwotę SYM XS 125 wydaje się być rozsądną propozycją na pierwszy motocykl. Atrakcyjna linia nadwozia, dbałość o detale oraz kilka wersji kolorystycznych stanowią kolejne argumenty do zaufania azjatyckiej marce. Wielu użytkowników w naszym kraju odniosło pozytywne zaskoczenie, choć popularność SYM-a nadal plasuje go w grupie niszowych producentów na polskim rynku.