Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
PLN
Sortuj
Znaleziono: 637
-10%
81,73 zł
90,81 zł
Najniższa cena: 90,81 zł
Pasuje na przódKlocki hamulcowe EBC FA 181 TT (2 szt.) - FA181TT
(3)
-5%
63,67 zł
67,02 zł
Najniższa cena: 67,02 zł
Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 648 EC (2 szt.) - MCB648EC
(2)
-10%
132,63 zł
147,37 zł
Najniższa cena: 147,37 zł
Pasuje na przódKlocki hamulcowe EBC FA 181 HH (2 szt.) - FA181HH
(3)
113,05 zł
Wyłącznik główny zasilania - BA18
-5%
63,76 zł
67,12 zł
Najniższa cena: 67,12 zł
Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 575 EC (2 szt.) - MCB575EC
Posiadamy Części motocyklowe do TM Racing MX 250
- TM Racing MX 250 2T 2011
- TM Racing MX 250 Fi 2011
- TM Racing MX 250 2T 2012
- TM Racing MX 250 Fi 2012
- TM Racing MX 250 F 2010
- TM Racing MX 250 2T 2005
- TM Racing MX 250 F 2005
- TM Racing MX 250 2T 2006
- TM Racing MX 250 F 2006
- TM Racing MX 250 2T 2007
- TM Racing MX 250 F 2007
- TM Racing MX 250 2T 2008
- TM Racing MX 250 F 2008
- TM Racing MX 250 2T 2009
- TM Racing MX 250 F 2009
- TM Racing MX 250 Fi 2010
- TM Racing MX 250 2T 2010
- TM Racing MX 250 E N 2004
- TM Racing MX 250 E N 2003
- TM Racing MX 250 E N 2002
- TM Racing MX 250 E N 2001
- TM Racing MX 250 E N 2000
- TM Racing MX 250 2013
- TM Racing MX 250 2014
- TM Racing MX 250 2015
- TM Racing MX 250 2016
- TM Racing MX 250 2017
- TM Racing MX 250 Fi 4T 2013
- TM Racing MX 250 Fi 4T 2014
- TM Racing MX 250 Fi 4T 2015
- TM Racing MX 250 Fi 4T 2016
- TM Racing MX 250 Fi KS 4T 2017
- TM Racing MX 250 2T 2018
- TM Racing MX 250 2T 2019
- TM Racing MX 250 Fi 2018
- TM Racing MX 250 Fi 2019
- TM Racing MX 250 Fi 2020
- TM Racing MX 250 F 2002
- TM Racing MX 250 4T 2003
- TM Racing MX 250 F 2003
- TM Racing MX 250 F 2004
- TM Racing MX 250 2020
- TM Racing MX 250 ES 2T 2021
- TM Racing MX 250 Fi 4T 2021
- TM Racing MX 250 1994
- TM Racing MX 250 F 2001
- TM Racing MX 250 F 2013
Inne modele
- TM Racing MX 125
- TM Racing MX 530
- TM Racing MX 100
- TM Racing MX 450
- TM Racing MX 144
- TM Racing MX 400
- TM Racing MX 85
- TM Racing MX 80
- TM Racing MX 300
- TM Racing TM MX 85
- TM Racing TM MX 450
- TM Racing TM MX 144
- TM Racing TM MX 530
- TM Racing TM MX 300
- TM Racing TM MX 250
- TM Racing TM MX 125
- TM Racing TM SMX 85
- TM Racing TM FT 450
- TM Racing TM SMR 450
- TM Racing TM SMK 450
- TM Racing TM EN 144
- TM Racing TM EN 450
- TM Racing SMX 530
- TM Racing TM SMR 300
- TM Racing FT 300
- TM Racing TM EN 300
- TM Racing CC 250
- TM Racing TM EN 250
- TM Racing SMR 125
- TM Racing TM SMR 125
- TM Racing EN 125
- TM Racing TM EN 125
- TM Racing TM 125
- TM Racing SMM 530
- TM Racing EN 530
- TM Racing SMX 450
- TM Racing SMX 250
- TM Racing SMX 125
- TM Racing EN 250
TM Racing MX 250
TM Racing MX 250 to motocykl klasy cross produkowany przez włoski koncern w latach 2000-2019. Niska masa, podzespoły z górnej półki (m.in. zawieszenie Kayaba i Ohlins, hamulce Brembo i gaźnik Keihin) i mocny silnik dwusuwowy to cechy, dzięki którym doświadczeni zawodnicy będą mogli zawalczyć o wysokie miejsca na podium. Model MX 250 to maszyna dla profesjonalistów, którzy zjedli zęby na najbardziej wymagających torach motocrossowych.
TM Racing MX 250 zostało wyposażone w jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności 249 ccm. Chłodzony cieczą silnik dwusuwowy posiada gaźnikowy układ zasilania, rozrząd V-Force Reed, autorski układ zapłonowy z jednostką ECU i dwoma mapami, a także wyścigowy układ wydechowy z dyfuzorem. Moc i moment obrotowy generowany przez dwusuw trafia na tylne koło za pomocą mokrego sprzęgła wielotarczowego ze sterowaniem hydraulicznym, manualnej skrzyni biegów o pięciu przełożeniach i klasycznego łańcucha napędowego. Na pokładzie TM Racing MX 250 znajdziemy 9 litrowy zbiornik paliwa z tworzywa sztucznego (opcjonalnie o pojemności 12 litrów).
Konstrukcja motocykla TM Racing MX 250 opiera się na ramie kołyskowej i dwustronnym wahaczu wleczonym - oba elementy wykonano z lekkich stopów aluminium. Na takim szkielecie osadzono optymalnie zestrojone zawieszenie o dużym skoku i wydajny układ hamulcowy, który fenomenalnie radzi sobie z niską masą i dużymi osiągami MX 250. Z przodu znajdziemy widelec teleskopowy upside-down marki Kayaba (średnica lag - 48 mm) i wentylowaną tarczę hamulcową typu Wave z 2-tłoczkowym zaciskiem hamulcowym. Z tyłu zastosowano centralną kolumnę z amortyzatorem hydraulicznym (w opcji dostępny jest amortyzator Ohlins TTX FLOW) i tarczę hamulcową Wave z zaciskiem 1-tłoczkowym. TM Racing MX 250 porusza się na 21 i 19 calowych felgach szprychowych (przód/tył), które obuto w opony terenowe o rozmiarach 80/100x21 i 110/90x19 (przód/tył).