check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części motocyklowe
Triumph Adventurer 900

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 594
Świeca zapłonowa NGK DPR8EA-9 - DPR8EA-9 -10%

16,56 zł

18,40 zł

Najniższa cena: 18,40 zł

Świeca zapłonowa NGK DPR8EA-9 - DPR8EA-9

stars    (18)
Ramka do tablicy rejestracyjnej motocykl - 18
Naklejka serwisowa wymiany filtra i oleju - 203300
Magnetyczna śruba spustu oleju M14x1,5
Ramka do tablicy rejestracyjnej metalizowana
Korek zatyczka do wydechu 4T z uchwytem JMP
Zabezpieczenie uszczelniacza przedniego zawieszenia - CIR-3/1 -5%

8,93 zł

9,40 zł

Najniższa cena: 9,40 zł

Zabezpieczenie uszczelniacza przedniego zawieszenia - CIR-3/1

stars    (5)
Łożysko SKF 6204 2RS - 83850

25,04 zł

Łożysko SKF 6204 2RS - 83850

stars    (3)
Filtr oleju HifloFiltro HF 401 Honda/Kawasaki/Yamaha/Triumph  - HF401 -15%

18,79 zł

22,10 zł

Najniższa cena: 22,10 zł

Filtr oleju HifloFiltro HF 401 Honda/Kawasaki/Yamaha/Triumph - HF401

stars    (3)
Świeca zapłonowa NGK DPR8EIX-9 irydowa - DPR8EIX9 -10%

66,42 zł

73,80 zł

Najniższa cena: 73,80 zł

Świeca zapłonowa NGK DPR8EIX-9 irydowa - DPR8EIX9

stars    (6)
Automat stopu przód JMP

30,76 zł

Automat stopu przód JMP

stars    (4)
Świeca Awina DPR8EA-9

6,99 zł

Świeca Awina DPR8EA-9

stars    (3)
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 43x54x11 - P40FORK455056 -10%

26,82 zł

29,80 zł

Najniższa cena: 29,80 zł

Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 43x54x11 - P40FORK455056

stars    (2)
Klocki hamulcowe EBC FA 196 (2 szt.) - FA196 -10%

91,87 zł

102,08 zł

Najniższa cena: 102,08 zł

Pasuje na przód i tył

Klocki hamulcowe EBC FA 196 (2 szt.) - FA196

stars    (5)
Końcówki Scottoiler Dual Injector Scorpion - SO-5000
Magnetyczna śruba spustu oleju JMP M14x1,50
Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 598 SV (2 szt.) - MCB598SV -5%

130,53 zł

137,40 zł

Najniższa cena: 137,40 zł

Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 598 SV (2 szt.) - MCB598SV

Łożysko 6005 2RS C3 SKF
Filtr oleju K&N KN401 - KN-401
Filtr oleju MIW Meiwa H1001 HF401 - H1001
Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 598 (2 szt.) - MCB598 -5%

110,60 zł

116,42 zł

Najniższa cena: 116,42 zł

Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 598 (2 szt.) - MCB598

Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 43x54x11 NOK - P40FORK455093 -10%

62,82 zł

69,80 zł

Najniższa cena: 69,80 zł

Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 43x54x11 NOK - P40FORK455093

stars    (1)
Akumulator żelowy 12V 14 Ah JMT YB14L-A2 (CB14L-A2)
Membrana przepustnicy gaźnikowej Tourmax - VCC-301 -5%

69,13 zł

72,77 zł

Najniższa cena: 72,77 zł

Membrana przepustnicy gaźnikowej Tourmax - VCC-301

stars    (1)
Łańcuch napędowy YBN 530H 110 ogniw
Podkładka aluminiowa 14x23x3 mm
Wyłącznik główny zasilania  - BA18
Przyrząd do odczytu rozmiaru łańcucha JMP
Klocki hamulcowe EBC FA 196 V (2 szt.) - FA196V -10%

101,75 zł

113,05 zł

Najniższa cena: 113,05 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 196 V (2 szt.) - FA196V

stars    (5)

Posiadamy Części motocyklowe do Triumph Adventurer 900

  • Triumph Adventurer 900 1996
  • Triumph Adventurer 900 1997
  • Triumph Adventurer 900 1998
  • Triumph Adventurer 900 1999
  • Triumph Adventurer 900 2000
  • Triumph Adventurer 900 2001

other_motorcycle_models

Triumph Adventurer 900

Części motocyklowe

Triumph Adventurer 900 to motocykl szosowo-turystyczny stylizowany na "custom'a" stworzony w angielskiej fabryce w Hinckley. Jak sama nazwa wskazuje został stworzony do przemierzania długich dystansów i wprowadzania swoich właścicieli w świat przygody. Jest to jeden z powodów przez który o wytrzymałość, bezawaryjną konstrukcję i duży komfort jazdy nie powinien się martwić nikt, kto ma zamiar sięgnąć akurat po ten model koncernu z najdłuższymi tradycjami w Europie.

Na ogólnoświatowej scenie pojawił się w 1996 roku, choć dla pasjonatów marki ta nazwa bynajmniej nie brzmiała obco. Na początku lat 70' ubiegłego wieku Triumph posiadał w ofercie podobną maszynę (TR5), tyle że wyposażoną w mniejszy silnik o pojemności 500 cm³.

Współczesny "poszukiwacz przygód" został obdażony jednostką napędową o pojemności skokowej 885 cm³ znaną m.in. z Thunderbird'a 900, która dla lepszego dopasowania do ogólnej stylizacji motocykla została prawie w całości pokryta połyskującym chromem. Po bliźniaczym modelu Adventurer dostał także solidną ramę z rur stalowych, przedni widelec teleskopowy, szprychowe koła oddające ducha dawnych lat oraz tarczowy układ hamulcowy, który swoją drogą przez dużą masę własną pojazdu nie charakteryzował się zbyt dużą skutecznością. Pochodne podzespoły znajdziemy również w zawieszeniu tylnego koła, jednakże w tym przypadku centralna kolumna resorująco-tłumiąca typu Monoshock została wyposażona w podstawowy zakres regulacji. Dzięki niej motocykliści mogli dobrać odpowiednie parametry do aktualnego obciążenia maszyny, co w rasowym "turystyku" często objuczonym licznymi bagażami było niezastąpionym udogodnieniem.

To co najbardziej wyróżniało Adventurer'a na tle pozostałych wariacji modelu Thunderbird to zdecydowanie stylistyka. Wysoko wyprofilowana kierownica zapewniała pewny chwyt i nadawała kierowcy dziarskiego wyglądu, pojedyncze siedzenie oferowało niesamowitą wygodę i możliwość montażu większej ilości bagaży w tylnej części pojazdu, zaś niecodziennie szeroki błotnik tylnego koła ochraniał przed zabrudzeniem przewożone ładunki i dodawał uroku masywnej sylwetce. Kolejną znaczącą różnicę stanowił ogromny układ wydechowy, który dzięki "megafonowym" tłumikom zapewniał basową symfonię umilającą czas podczas wielogodzinnych wojaży, ale po mocniejszym szarpnięciu manetki "gazu" pokazywał prawdziwe oblicze "poszukiwacza".

Mocny silnik gwarantował zapas siły na każdą okazję, aczkolwiek jednocześnie cechował się dosyć ekonomicznym spalaniem. Chłodzony cieczą, trzycylindrowy motor skrywał w głowicy dwanaście zaworów sterowanych przez podwójny wałek rozrządu, zapewniał dużą (jak na "rzędową trójkę") kulturę pracy i bardzo dobrą elastyczność, dzięki którym podróżowanie stało się jeszcze przyjemniejsze. Kompaktowa jednostka napędowa generowała moc 68 KM i moment obrotowy 70 Nm, co w połączeniu z pięciobiegową skrzynią o "krótkich" przełożeniach pozwalało na osiągnięcie prędkości prawie 200 km/h w zaskakująco krótkim czasie.

Wszystkie zalety Adventurer'a sprawiły, że w latach 90' ubiegłego wieku był to najlepiej sprzedający się motocykl ze stajni Triumph'a, co było najtrafniejszym odzwierciedleniem dopracowania konstrukcji i ogromnego zadowolenia użytkowników.