Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
8,93 zł
9,40 zł
Najniższa cena: 9,40 zł
Zabezpieczenie uszczelniacza przedniego zawieszenia - CIR-3/1
18,79 zł
22,10 zł
Najniższa cena: 22,10 zł
Filtr oleju HifloFiltro HF 401 Honda/Kawasaki/Yamaha/Triumph - HF401
26,82 zł
29,80 zł
Najniższa cena: 29,80 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 43x54x11 - P40FORK455056
91,87 zł
102,08 zł
Najniższa cena: 102,08 zł
Pasuje na przód i tyłKlocki hamulcowe EBC FA 196 (2 szt.) - FA196
130,53 zł
137,40 zł
Najniższa cena: 137,40 zł
Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 598 SV (2 szt.) - MCB598SV
30,27 zł
Łożysko 6005 2RS C3 SKF
39,62 zł
Filtr oleju K&N KN401 - KN-401
62,82 zł
69,80 zł
Najniższa cena: 69,80 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 43x54x11 NOK - P40FORK455093
92,15 zł
Łańcuch napędowy YBN 530H 110 ogniw
8,06 zł
Podkładka aluminiowa 14x23x3 mm
113,05 zł
Wyłącznik główny zasilania - BA18
Posiadamy Części motocyklowe do Triumph Adventurer 900
- Triumph Adventurer 900 1996
- Triumph Adventurer 900 1997
- Triumph Adventurer 900 1998
- Triumph Adventurer 900 1999
- Triumph Adventurer 900 2000
- Triumph Adventurer 900 2001
other_motorcycle_models
- Triumph Tiger 850
- Triumph Speed Four 600
- Triumph TR65 650
- Triumph Bonneville 765
- Triumph Daytona 765
- Triumph Street Triple 765
- Triumph Speed Twin 500
- Triumph Rocket III 2300
- Triumph Daytona 500
- Triumph Sport Tiger 500
- Triumph Tiger 1050
- Triumph Rocket III 2500
- Triumph Speed Twin 900
- Triumph Street Twin 900
- Triumph Bonneville 900
- Triumph Tiger 900
- Triumph Scrambler 900
- Triumph Street Scrambler 900
- Triumph Speed Triple 1200
- Triumph Scrambler 1200
- Triumph Bonneville 1200
- Triumph Thruxton 1200
- Triumph Speed Twin 1200
- Triumph Tiger 1200
- Triumph Tiger Explorer 1200
- Triumph Tiger 660
- Triumph Street Triple 660
- Triumph Trident 660
- Triumph Bonneville 800
- Triumph T100 865
- Triumph Scrambler 865
- Triumph Trident 900
- Triumph Sprint 900
- Triumph Speed Triple 1050
- Triumph Street Triple 675
- Triumph Thruxton 865
- Triumph Legend 900
- Triumph Trophy 1215
- Triumph Trophy 1200
- Triumph Speedmaster 800
- Triumph Speedmaster 865
- Triumph Thunderbird 900
- Triumph Thunderbird 1700
- Triumph Thunderbird 1600
- Triumph Daytona 750
- Triumph Daytona 1000
- Triumph Daytona 955
- Triumph Daytona 650
- Triumph Daytona 600
Triumph Adventurer 900
Triumph Adventurer 900 to motocykl szosowo-turystyczny stylizowany na "custom'a" stworzony w angielskiej fabryce w Hinckley. Jak sama nazwa wskazuje został stworzony do przemierzania długich dystansów i wprowadzania swoich właścicieli w świat przygody. Jest to jeden z powodów przez który o wytrzymałość, bezawaryjną konstrukcję i duży komfort jazdy nie powinien się martwić nikt, kto ma zamiar sięgnąć akurat po ten model koncernu z najdłuższymi tradycjami w Europie.
Na ogólnoświatowej scenie pojawił się w 1996 roku, choć dla pasjonatów marki ta nazwa bynajmniej nie brzmiała obco. Na początku lat 70' ubiegłego wieku Triumph posiadał w ofercie podobną maszynę (TR5), tyle że wyposażoną w mniejszy silnik o pojemności 500 cm³.
Współczesny "poszukiwacz przygód" został obdażony jednostką napędową o pojemności skokowej 885 cm³ znaną m.in. z Thunderbird'a 900, która dla lepszego dopasowania do ogólnej stylizacji motocykla została prawie w całości pokryta połyskującym chromem. Po bliźniaczym modelu Adventurer dostał także solidną ramę z rur stalowych, przedni widelec teleskopowy, szprychowe koła oddające ducha dawnych lat oraz tarczowy układ hamulcowy, który swoją drogą przez dużą masę własną pojazdu nie charakteryzował się zbyt dużą skutecznością. Pochodne podzespoły znajdziemy również w zawieszeniu tylnego koła, jednakże w tym przypadku centralna kolumna resorująco-tłumiąca typu Monoshock została wyposażona w podstawowy zakres regulacji. Dzięki niej motocykliści mogli dobrać odpowiednie parametry do aktualnego obciążenia maszyny, co w rasowym "turystyku" często objuczonym licznymi bagażami było niezastąpionym udogodnieniem.
To co najbardziej wyróżniało Adventurer'a na tle pozostałych wariacji modelu Thunderbird to zdecydowanie stylistyka. Wysoko wyprofilowana kierownica zapewniała pewny chwyt i nadawała kierowcy dziarskiego wyglądu, pojedyncze siedzenie oferowało niesamowitą wygodę i możliwość montażu większej ilości bagaży w tylnej części pojazdu, zaś niecodziennie szeroki błotnik tylnego koła ochraniał przed zabrudzeniem przewożone ładunki i dodawał uroku masywnej sylwetce. Kolejną znaczącą różnicę stanowił ogromny układ wydechowy, który dzięki "megafonowym" tłumikom zapewniał basową symfonię umilającą czas podczas wielogodzinnych wojaży, ale po mocniejszym szarpnięciu manetki "gazu" pokazywał prawdziwe oblicze "poszukiwacza".
Mocny silnik gwarantował zapas siły na każdą okazję, aczkolwiek jednocześnie cechował się dosyć ekonomicznym spalaniem. Chłodzony cieczą, trzycylindrowy motor skrywał w głowicy dwanaście zaworów sterowanych przez podwójny wałek rozrządu, zapewniał dużą (jak na "rzędową trójkę") kulturę pracy i bardzo dobrą elastyczność, dzięki którym podróżowanie stało się jeszcze przyjemniejsze. Kompaktowa jednostka napędowa generowała moc 68 KM i moment obrotowy 70 Nm, co w połączeniu z pięciobiegową skrzynią o "krótkich" przełożeniach pozwalało na osiągnięcie prędkości prawie 200 km/h w zaskakująco krótkim czasie.
Wszystkie zalety Adventurer'a sprawiły, że w latach 90' ubiegłego wieku był to najlepiej sprzedający się motocykl ze stajni Triumph'a, co było najtrafniejszym odzwierciedleniem dopracowania konstrukcji i ogromnego zadowolenia użytkowników.