Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
30,52 zł
35,90 zł
Najniższa cena: 35,90 zł
Filtr oleju HifloFiltro HF 204 Honda/Kawasaki - HF204
27,04 zł
Łożysko SKF 6005 2RS - 6005-2RSH SKF
13,72 zł
14,44 zł
Najniższa cena: 14,44 zł
Odpowietrznik Tourmax do zacisków Nissin M8 x 1,25 mm - BSC-101
133,18 zł
166,47 zł
Najniższa cena: 166,47 zł
Łańcuch napędowy DID 520 112 otwarty z zapinką - DID520-112
91,87 zł
102,08 zł
Najniższa cena: 102,08 zł
Pasuje na przódKlocki hamulcowe EBC FA 196 (2 szt.) - FA196
130,53 zł
137,40 zł
Najniższa cena: 137,40 zł
Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 598 SV (2 szt.) - MCB598SV
30,27 zł
Łożysko 6005 2RS C3 SKF
Posiadamy Części motocyklowe do Triumph America 865
- Triumph America 865 2011
- Triumph America 865 2012
- Triumph America 865 2007
- Triumph America 865 2008
- Triumph America 865 2009
- Triumph America 865 2010
- Triumph America 865 EFI 2011
- Triumph America 865 EFI 2013
- Triumph America 865 EFI 2014
- Triumph America 865 EFI 2015
- Triumph America 865 EFI 2016
- Triumph America 865 LT EFI 2014
- Triumph America 865 LT EFI 2015
- Triumph America 865 LT EFI 2016
- Triumph America 865 EFI 2017
- Triumph America 865 LT EFI 2017
- Triumph America 865 EFI 2008
- Triumph America 865 EFI 2009
- Triumph America 865 EFI 2010
- Triumph America 865 EFI 2018
- Triumph America 865 EFI 2012
Triumph America 900
Model America 900 został stworzony w celu poprawy popularności marki Triumph na motoryzacyjnym rynku Stanów Zjednoczonych. Masywny cruiser został wyposażony w dwucylindrową jednostkę napędową o pojemności, która w docelowym kraju sprzedaży w klasie krążowników należy do jednej z najmniejszych. Mimo to motocykl prezentuje się okazale, nie zabrakło w nim mnóstwa chromowanych elementów i komponentów powodujących opad szczęki. Jednocześnie konstrukcję cechuje wysublimowane podejście angielskich projektantów, dzięki któremu końcowy produkt nie stał się niesmaczny dla europejskiego klienta o mniej spektakularnym upodobaniom od większości motocyklistów zza oceanu.
W Americe został osadzony dwucylindrowy silnik w układzie rzędowym o pojemności 865 cm³, który niczym nie odstaje od nowoczesnych konstrukcji z krajów dalekiej Azji. W jego głowicy pracuje osiem zaworów sterowanych podwójnym wałkiem rozrządu, przeniesieniem mocy na tylne koło zajmuje się pięciostopniowa skrzynia biegów, zaś za zasilanie odpowiada nowoczesny system wtrysku paliwa sterowany "inteligentną" elektroniką. Chłodzona cieczą jednostka napędowa generuje moc 61 KM i moment obrotowy 72 Nm. Obiecujące parametry pozwalają rozpędzić dosyć ciężkiego kolosa (masa własna 226 kilogramów) do prędkości maksymalnej prawie 190 km/h. Taka wartość w cruiser'ze stworzonym do niespiesznej jazdy w stronę zachodzącego słońca wydaje się aż nadto wystarczająca.
Niemałe osiągi trzymają w ryzach nowoczesne układy, zapewniające bezpieczeństwo i komfort jazdy w nawet najmniej sprzyjających warunkach drogowych i pogodowych. Takie marki jak Kayaba i Nissin nie od dziś dostarczają podzespoły najwyższej jakość maszynom o dużo większych możliwościach, tak więc użycie ich w Americe powinno powodować u motocyklistów błogi spokój. Z przodu pojazdy widnieje jedna tarcza hamulcowa o średnicy 320 mm współpracująca z dwutłoczkowym zaciskiem hydraulicznym oraz solidny widelec teleskopowy z goleniami o 41 mm średnicy. Z tyłu zaś dostrzeżemy nieco mniejszy dysk o średnicy 240 mm i również dwutłoczkowy zacisk oraz dwa amortyzatory z piękną, chromowaną sprężyną oparty na dwuramiennym wahaczu, które oferują regulację napięcia wstępnego.
Surowa forma podzespołów i wysmakowane detale komponentów tworzą spójną całość, co więcej nie zaburzają najważniejszych atutów klasy cruiser. Triumph posiada bardzo szeroką kierownicę, wysunięte do przodu podnóżki oraz obszerną kanapę dla dwóch osób. Taki zestaw daje niebywale wygodną pozycję za sterami, co w dalekodystansowym krążowniku wydaje się być nieodzownym atrybutem każdego przedstawiciela tego segmentu.
Doskonały silnik, dopracowana konstrukcja i ponadczasowa stylistyka to główne zalety Americi. A więc, czy Triumph dopuścił się jakiś niedopatrzeń? Największymi wadami jest z pewnością niewyraźna deska rozdzielcza oraz niektóre odcinki układu elektrycznego, które w pewnych miejscach bardziej pasowałyby do marketowego "chińczyka" z najniższej kategorii cenowej, a nie do markowego motocykla.
Mimo drobnych niedoskonałości Triumph America 900 to maszyna niezwykle interesująca, w której każdy miłośnik gatunku cruiser odnajdzie odzwierciedlenie nawet najbardziej wybrednych wymagań.