check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części motocyklowe
Triumph America 865

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 825
Świeca zapłonowa NGK DPR8EA-9 - DPR8EA-9 -10%

16,56 zł

18,40 zł

Najniższa cena: 18,40 zł

Świeca zapłonowa NGK DPR8EA-9 - DPR8EA-9

stars    (18)
Ramka do tablicy rejestracyjnej motocykl - 18
Naklejka serwisowa wymiany filtra i oleju - 203300
Filtr oleju HifloFiltro HF 204 Honda/Kawasaki  - HF204 -15%

30,52 zł

35,90 zł

Najniższa cena: 35,90 zł

Filtr oleju HifloFiltro HF 204 Honda/Kawasaki - HF204

stars    (22)
Ramka do tablicy rejestracyjnej Gmoto.pl
Magnetyczna śruba spustu oleju M14x1,5
Ramka do tablicy rejestracyjnej metalizowana
Korek zatyczka do wydechu 4T z uchwytem JMP
Łożysko SKF 6204 2RS - 83850

25,04 zł

Łożysko SKF 6204 2RS - 83850

stars    (3)
Akumulator żelowy 12V 10 Ah WM YTX12-BS
Filtr oleju K&N KN204-1 - KN-204-1
Świeca zapłonowa NGK DPR8EIX-9 irydowa - DPR8EIX9 -10%

66,42 zł

73,80 zł

Najniższa cena: 73,80 zł

Świeca zapłonowa NGK DPR8EIX-9 irydowa - DPR8EIX9

stars    (6)
Filtr oleju HifloFiltro HF 204 RC Racing  - HF204RC -15%

37,47 zł

44,08 zł

Najniższa cena: 44,08 zł

Filtr oleju HifloFiltro HF 204 RC Racing - HF204RC

stars    (22)
Automat stopu przód JMP

30,76 zł

Automat stopu przód JMP

stars    (4)
Łożysko SKF 6005 2RS - 6005-2RSH SKF
Odpowietrznik Tourmax do zacisków Nissin M8 x 1,25 mm - BSC-101 -5%

13,72 zł

14,44 zł

Najniższa cena: 14,44 zł

Odpowietrznik Tourmax do zacisków Nissin M8 x 1,25 mm - BSC-101

stars    (1)
Płytka zaworowa JMP 25 [2,75 mm]
Klucz do filtrów oleju 65mm 14 boków HF553 HF303
Klocki hamulcowe EBC FA 142 (2 szt.) - FA142 -10%

91,87 zł

102,08 zł

Najniższa cena: 102,08 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 142 (2 szt.) - FA142

stars    (4)
Łańcuch napędowy DID 520 112 otwarty z zapinką - DID520-112 -20%

133,18 zł

166,47 zł

Najniższa cena: 166,47 zł

Łańcuch napędowy DID 520 112 otwarty z zapinką - DID520-112

stars    (7)
Filtr oleju K&N KN204 - KN-204

58,00 zł

Filtr oleju K&N KN204 - KN-204

stars    (22)
Olej do amortyzatorów JMC MAXX 10W Syntetyczny 1 l
Klocki hamulcowe EBC FA 196 (2 szt.) - FA196 -10%

91,87 zł

102,08 zł

Najniższa cena: 102,08 zł

Pasuje na przód

Klocki hamulcowe EBC FA 196 (2 szt.) - FA196

stars    (5)
Akumulator żelowy 12V 10Ah JMT YT12B-BS (WP12B-4)
Filtr paliwa Mahle KL145 8 mm - KL 145
Komplet łożysk główki ramy Koyo Craft
Końcówki Scottoiler Dual Injector Scorpion - SO-5000
Magnetyczna śruba spustu oleju JMP M14x1,50
Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 598 SV (2 szt.) - MCB598SV -5%

130,53 zł

137,40 zł

Najniższa cena: 137,40 zł

Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 598 SV (2 szt.) - MCB598SV

Łożysko 6005 2RS C3 SKF
Komplet łożysk główki ramy Tourmax - SSH903R -5%

160,55 zł

169,00 zł

Najniższa cena: 169,00 zł

Komplet łożysk główki ramy Tourmax - SSH903R

stars    (1)
Akumulator żelowy 12V 12 Ah JMT YTX12-BS (WP12-BS)

Posiadamy Części motocyklowe do Triumph America 865

  • Triumph America 865 2011
  • Triumph America 865 2012
  • Triumph America 865 2007
  • Triumph America 865 2008
  • Triumph America 865 2009
  • Triumph America 865 2010
  • Triumph America 865 EFI 2011
  • Triumph America 865 EFI 2013
  • Triumph America 865 EFI 2014
  • Triumph America 865 EFI 2015
  • Triumph America 865 EFI 2016
  • Triumph America 865 LT EFI 2014
  • Triumph America 865 LT EFI 2015
  • Triumph America 865 LT EFI 2016
  • Triumph America 865 EFI 2017
  • Triumph America 865 LT EFI 2017
  • Triumph America 865 EFI 2008
  • Triumph America 865 EFI 2009
  • Triumph America 865 EFI 2010
  • Triumph America 865 EFI 2018
  • Triumph America 865 EFI 2012

Triumph America 900

Części motocyklowe

Model America 900 został stworzony w celu poprawy popularności marki Triumph na motoryzacyjnym rynku Stanów Zjednoczonych. Masywny cruiser został wyposażony w dwucylindrową jednostkę napędową o pojemności, która w docelowym kraju sprzedaży w klasie krążowników należy do jednej z najmniejszych. Mimo to motocykl prezentuje się okazale, nie zabrakło w nim mnóstwa chromowanych elementów i komponentów powodujących opad szczęki. Jednocześnie konstrukcję cechuje wysublimowane podejście angielskich projektantów, dzięki któremu końcowy produkt nie stał się niesmaczny dla europejskiego klienta o mniej spektakularnym upodobaniom od większości motocyklistów zza oceanu.

W Americe został osadzony dwucylindrowy silnik w układzie rzędowym o pojemności 865 cm³, który niczym nie odstaje od nowoczesnych konstrukcji z krajów dalekiej Azji. W jego głowicy pracuje osiem zaworów sterowanych podwójnym wałkiem rozrządu, przeniesieniem mocy na tylne koło zajmuje się pięciostopniowa skrzynia biegów, zaś za zasilanie odpowiada nowoczesny system wtrysku paliwa sterowany "inteligentną" elektroniką. Chłodzona cieczą jednostka napędowa generuje moc 61 KM i moment obrotowy 72 Nm. Obiecujące parametry pozwalają rozpędzić dosyć ciężkiego kolosa (masa własna 226 kilogramów) do prędkości maksymalnej prawie 190 km/h. Taka wartość w cruiser'ze stworzonym do niespiesznej jazdy w stronę zachodzącego słońca wydaje się aż nadto wystarczająca.

Niemałe osiągi trzymają w ryzach nowoczesne układy, zapewniające bezpieczeństwo i komfort jazdy w nawet najmniej sprzyjających warunkach drogowych i pogodowych. Takie marki jak Kayaba i Nissin nie od dziś dostarczają podzespoły najwyższej jakość maszynom o dużo większych możliwościach, tak więc użycie ich w Americe powinno powodować u motocyklistów błogi spokój. Z przodu pojazdy widnieje jedna tarcza hamulcowa o średnicy 320 mm współpracująca z dwutłoczkowym zaciskiem hydraulicznym oraz solidny widelec teleskopowy z goleniami o 41 mm średnicy. Z tyłu zaś dostrzeżemy nieco mniejszy dysk o średnicy 240 mm i również dwutłoczkowy zacisk oraz dwa amortyzatory z piękną, chromowaną sprężyną oparty na dwuramiennym wahaczu, które oferują regulację napięcia wstępnego.

Surowa forma podzespołów i wysmakowane detale komponentów tworzą spójną całość, co więcej nie zaburzają najważniejszych atutów klasy cruiser. Triumph posiada bardzo szeroką kierownicę, wysunięte do przodu podnóżki oraz obszerną kanapę dla dwóch osób. Taki zestaw daje niebywale wygodną pozycję za sterami, co w dalekodystansowym krążowniku wydaje się być nieodzownym atrybutem każdego przedstawiciela tego segmentu.

Doskonały silnik, dopracowana konstrukcja i ponadczasowa stylistyka to główne zalety Americi. A więc, czy Triumph dopuścił się jakiś niedopatrzeń? Największymi wadami jest z pewnością niewyraźna deska rozdzielcza oraz niektóre odcinki układu elektrycznego, które w pewnych miejscach bardziej pasowałyby do marketowego "chińczyka" z najniższej kategorii cenowej, a nie do markowego motocykla.

Mimo drobnych niedoskonałości Triumph America 900 to maszyna niezwykle interesująca, w której każdy miłośnik gatunku cruiser odnajdzie odzwierciedlenie nawet najbardziej wybrednych wymagań.