check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części motocyklowe
Triumph Daytona 675

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 1195
Ramka do tablicy rejestracyjnej motocykl - 18
Naklejka serwisowa wymiany filtra i oleju - 203300
Filtr oleju HifloFiltro HF 204 Honda/Kawasaki  - HF204 -15%

30,52 zł

35,90 zł

Najniższa cena: 35,90 zł

Filtr oleju HifloFiltro HF 204 Honda/Kawasaki - HF204

stars    (22)
Magnetyczna śruba spustu oleju M14x1,5
Ramka do tablicy rejestracyjnej metalizowana
Świeca zapłonowa NGK CR9EIX irydowa - CR9EIX -10%

60,12 zł

66,80 zł

Najniższa cena: 66,80 zł

Świeca zapłonowa NGK CR9EIX irydowa - CR9EIX

stars    (3)
Korek zatyczka do wydechu 4T z uchwytem JMP
Łożysko SKF 6204 2RS - 83850

25,04 zł

Łożysko SKF 6204 2RS - 83850

stars    (3)
Świeca zapłonowa Awina CR9EK
Świeca zapłonowa NGK CR9EK - CR9EK -10%

43,65 zł

48,50 zł

Najniższa cena: 48,50 zł

Świeca zapłonowa NGK CR9EK - CR9EK

stars    (2)
Filtr oleju K&N KN204-1 - KN-204-1
Filtr oleju HifloFiltro HF 204 RC Racing  - HF204RC -15%

37,47 zł

44,08 zł

Najniższa cena: 44,08 zł

Filtr oleju HifloFiltro HF 204 RC Racing - HF204RC

stars    (22)
Automat stopu przód JMP

30,76 zł

Automat stopu przód JMP

stars    (4)
Łożysko 6004 2RS SKF

27,70 zł

Łożysko 6004 2RS SKF

stars    (2)
Odpowietrznik Tourmax do zacisków Nissin M8 x 1,25 mm - BSC-101 -5%

13,72 zł

14,44 zł

Najniższa cena: 14,44 zł

Odpowietrznik Tourmax do zacisków Nissin M8 x 1,25 mm - BSC-101

stars    (1)
Akumulator żelowy 12V 9 Ah JMT YTX9-BS (WP9-BS)
Klucz do filtrów oleju 65mm 14 boków HF553 HF303
Świeca zapłonowa NGK CR9EIA-9 irydowa - CR9EIA-9 -10%

56,52 zł

62,80 zł

Najniższa cena: 62,80 zł

Świeca zapłonowa NGK CR9EIA-9 irydowa - CR9EIA-9

stars    (1)
Łańcuch napędowy DID 520 114 otwarty z zapinką - DID520-114 -20%

135,55 zł

169,44 zł

Najniższa cena: 169,44 zł

Łańcuch napędowy DID 520 114 otwarty z zapinką - DID520-114

stars    (7)
Olej do amortyzatorów JMC MAXX 10W Syntetyczny 1 l
Filtr oleju K&N KN204 - KN-204

58,00 zł

Filtr oleju K&N KN204 - KN-204

stars    (22)
Klocki hamulcowe EBC FA 213 (2 szt.) - FA213 -10%

91,87 zł

102,08 zł

Najniższa cena: 102,08 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 213 (2 szt.) - FA213

stars    (2)
Akumulator żelowy 12V 6,5Ah WM YT7B-BS
Płytka zaworowa JMP 7,5 [1,95 mm]
Klocki hamulcowe EBC FA 140 (2 szt.) - FA140 -10%

91,87 zł

102,08 zł

Najniższa cena: 102,08 zł

Pasuje na tył

Klocki hamulcowe EBC FA 140 (2 szt.) - FA140

stars    (1)
Filtr paliwa Mahle KL145 8 mm - KL 145
Końcówki Scottoiler Dual Injector Scorpion - SO-5000
Magnetyczna śruba spustu oleju JMP M14x1,50
Zębatka przód JT JTF520.16RB, 16z rozmiar 525 z tłumikiem drgań - JTF520.16RB -10%

41,85 zł

46,50 zł

Najniższa cena: 46,50 zł

Zębatka przód JT JTF520.16RB, 16z rozmiar 525 z tłumikiem drgań - JTF520.16RB

stars    (4)
Łożysko 6004 2RSC3 SKF - 6004 2RSH/C3
Akumulator bezobsługowy 12V 9 Ah Yuasa YTX9-BS -10%

239,72 zł

266,36 zł

Najniższa cena: 266,36 zł

Akumulator bezobsługowy 12V 9 Ah Yuasa YTX9-BS

stars    (47)
Uszczelniacz zaworowy Athena - P400210420048 -10%

7,56 zł

8,40 zł

Najniższa cena: 8,40 zł

Uszczelniacz zaworowy Athena - P400210420048

Posiadamy Części motocyklowe do Triumph Daytona 675

  • Triumph Daytona 675 2011
  • Triumph Daytona 675 R 2011
  • Triumph Daytona 675 2006
  • Triumph Daytona 675 2012
  • Triumph Daytona 675 R 2012
  • Triumph Daytona 675 2007
  • Triumph Daytona 675 2008
  • Triumph Daytona 675 2009
  • Triumph Daytona 675 2010
  • Triumph Daytona 675 2013
  • Triumph Daytona 675 ABS 2013
  • Triumph Daytona 675 ABS 2014
  • Triumph Daytona 675 ABS 2015
  • Triumph Daytona 675 ABS 2016
  • Triumph Daytona 675 R ABS 2013
  • Triumph Daytona 675 R ABS 2014
  • Triumph Daytona 675 R ABS 2015
  • Triumph Daytona 675 R ABS 2016
  • Triumph Daytona 675 ABS 2017
  • Triumph Daytona 675 R ABS 2017
  • Triumph Daytona 675 2014
  • Triumph Daytona 675 2015

other_motorcycle_models

Triumph Daytona 675

Części motocyklowe

Daytona 675 to angielski zawodnik który przytarł nosa japońskich bolidom z Wielkiej Czwórki. Poprzez ten model Triumph udowodnił, że na ringu jest jeszcze miejsce dla nowych jednośladów sportowych i klienci nie są skazani na ofertę Yamahy, Kawasaki, Suzuki oraz Hondy. Już w pierwszym roku obecności na rynku okazało się że wyczynowa "600-tka" nie musi posiadać czterocylindrowego silnika, aby generować naprawdę szalone emocje.

Dopracowana trzycylindrowa konstrukcja niczym nie ustępuje konwencjonalnym rozwiązaniom. Chłodzona cieczą jednostka napędowa o pojemności 675 cm³ generuje moc 128 KM i moment obrotowy na poziomie 72 Nm dając nieprawdopodobną dynamikę jazdy i prędkość maksymalną ponad 265 km/h. W jej głowicy ukryto dwanaście zaworów sterowanych za pomocą podwójnego wałka rozrządu, zaś do zasilania użyto innowacyjnego układu. Elektroniczny, wielopunktowy system wtrysku paliwa posiada dynamiczny system doładowania powietrza, dzięki któremu ruch przepustnicy przenosi kierowcę w inny wymiar i bezdyskusyjnie wykonuje jego wszystkie polecenia. Zastosowanie tego typu źródła napędu niesie ze sobą kolejne zalety. W porównaniu do powszechnej budowy silnik Daytony jest o jeden cylinder węższy, co nie tylko pozwala nadać konstrukcji mniejszą szerokość i uzyskać lepszy kąt nachylenia w zakrętach, ale także znacząco ogranicza masę własną. I tak sucha waga "675-tki" (z nowym układem hamulcowym o lżejszej pompie i nowymi zaciskami typu Monoblock) wynosi tylko 162 kilogramy i pod tym względem plasuje Daytone w czołówce swojej klasy.

Jednakże dobry motocykl sportowy to nie tylko kompaktowy silnik o dużych osiągach, ale też dopracowane podwozie, które równie dobrze sprawdzi się na torze i podczas codziennej eksploatacji. Zawieszenia Triumph'a to optymalny kompromis pomiędzy twardością niezbędną podczas szybkiej gonitwy i komfortu wymaganego w zwykłych przejażdżkach. Przedni widelec teleskopowy typu Upside-down i tylna kolumna resorująco-tłumiąca oparta na aluminiowym wahaczu posiadają pełen zakres regulacji, co pozwoli dobrać ich charakterystykę do przewidywanego stylu jazdy.

Spektakularną specyfikację musi okiełznać skuteczny układ hamulcowy zapewniający dobre rezultaty podczas wyścigu oraz całkowite bezpieczeństwo w trudnych warunkach pogodowych. Na przedniej osi znajdziemy dwie tarcze o średnicy 308 mm i czterotłoczkowe, radialne zaciski hydrauliczne, na tylnej zaś pojedynczy dysk o 220 mm średnicy i zacisk jednotłoczkowy.

Dzięki niskiej masie, wytrzymałej i bezawaryjnej konstrukcji oraz ergonomicznej pozycji za kierownicą wersja 675 stałą się najbardziej popularnym motocyklem z serii Daytona. Nie bez znaczenia jest również wygląd jednośladu, który nawet na postoju robi fantastyczne wrażenie. Ostre linie nadwozia poprzecinane licznymi przetłoczeniami sprawiają że obok angielskiego produktu nie da się przejść obojętnie. Taka karoseria ma również swoje zadanie podczas jazdy. Rozbudowane owiewki z niską szybą dadzą kierowcy zadowalającą ochronę przed wiatrem i deszczem, a dzięki wielu godzinom spędzonym w tunelu aerodynamicznym powodują nieziemsko niski współczynnik oporu powietrza.

Triumph'a Daytone 675 możemy określić w trzech słowach: szybko, pięknie i funkcjonalnie. To ostatnie użytkownicy docenią w codziennej eksploatacji, bowiem 17,5 litrowy zbiornik paliwa i niewygórowane spalanie dają w połączeniu ponad 300 kilometrów zasięgu na jednym tankowaniu. Taka wartość czyni Daytone niezwykle uniwersalną, bowiem można będzie ją wykorzystać do małej turystyki z niecodziennie szybkim tempem pokonywanych kilometrów.