Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
30,52 zł
35,90 zł
Najniższa cena: 35,90 zł
Filtr oleju HifloFiltro HF 204 Honda/Kawasaki - HF204
8,93 zł
9,40 zł
Najniższa cena: 9,40 zł
Zabezpieczenie uszczelniacza przedniego zawieszenia - CIR-3/1
6,85 zł
Świeca zapłonowa Awina CR9EK
13,72 zł
14,44 zł
Najniższa cena: 14,44 zł
Odpowietrznik Tourmax do zacisków Nissin M8 x 1,25 mm - BSC-101
71,16 zł
74,90 zł
Najniższa cena: 74,90 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód z kapturkami Tourmax 43x55x9,5/10,5 - FSD-043R
91,87 zł
102,08 zł
Najniższa cena: 102,08 zł
Pasuje na tyłKlocki hamulcowe EBC FA 140 (2 szt.) - FA140
26,82 zł
29,80 zł
Najniższa cena: 29,80 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 43x55,1x9,5/10 - P40FORK455057
Posiadamy Części motocyklowe do Triumph Speed Four 600
- Triumph Speed Four 600 2005
- Triumph Speed Four 600 2002
- Triumph Speed Four 600 2003
- Triumph Speed Four 600 2004
- Triumph Speed Four 600 2006
other_motorcycle_models
- Triumph Tiger 850
- Triumph TR65 650
- Triumph Bonneville 765
- Triumph Daytona 765
- Triumph Street Triple 765
- Triumph Speed Twin 500
- Triumph Rocket III 2300
- Triumph Daytona 500
- Triumph Sport Tiger 500
- Triumph Tiger 1050
- Triumph Rocket III 2500
- Triumph Speed Twin 900
- Triumph Street Twin 900
- Triumph Bonneville 900
- Triumph Tiger 900
- Triumph Scrambler 900
- Triumph Street Scrambler 900
- Triumph Speed Triple 1200
- Triumph Scrambler 1200
- Triumph Bonneville 1200
- Triumph Thruxton 1200
- Triumph Speed Twin 1200
- Triumph Tiger 1200
- Triumph Tiger Explorer 1200
- Triumph Tiger 660
- Triumph Street Triple 660
- Triumph Trident 660
- Triumph Bonneville 800
- Triumph T100 865
- Triumph Scrambler 865
- Triumph Trident 900
- Triumph Sprint 900
- Triumph Speed Triple 1050
- Triumph Street Triple 675
- Triumph Thruxton 865
- Triumph Legend 900
- Triumph Trophy 1215
- Triumph Trophy 1200
- Triumph Speedmaster 800
- Triumph Speedmaster 865
- Triumph Thunderbird 900
- Triumph Thunderbird 1700
- Triumph Thunderbird 1600
- Triumph Daytona 750
- Triumph Daytona 1000
- Triumph Daytona 955
- Triumph Daytona 650
- Triumph Daytona 600
Triumph Speed Four 600
Triumph Speed Four to motocykl szosowo-turystyczny produkowany w angielskich fabrykach w latach 2002-2006. Przez charakterystyczną aparycję większość motocyklistów uważa go za rozwinięcie bądź odłam serii Speed Triple, choć "Czwórka" jest tak naprawdę nieoczywistym następcą wyczynowego modelu TT600.
Wygląd seryjnego streetfighter'a rodzi sportowe emocje i podjudza do chuligaństwa. Potężny układ wydechowy z wysokogatunkowej stali wydaje z siebie niepokojący bulgot, muskularne kształty przeplatają się z aerodynamicznymi owiewkami, zaś wyeksponowana jednostka napędowa budzi postrach wśród konkurencji. Speed Four prowokuje wyglądem do ulicznych wyścigów, jednocześnie uosabiając europejskie pojęcie bezkompromisowego naked'a.
Sercem motocykla jest czterocylindrowy silnik w układzie rzędowym o pojemności 599 cm³, będący zmodyfikowaną jednostką ze sportowego TT600. Największe zmiany wprowadzono w rozrządzie, mapach zapłonowych oraz układzie zasilania, zmniejszono także stopień sprężania. W dniu premiery Speed Four zasilany był najnowocześniejszym elektronicznym systemem wtrysku paliwa, w jego głowicy pracowało szesnaście zaworów sterowanych podwójnym wałkiem rozrządu, zaś pośrednim przeniesieniem mocy na tylne koło zajmowała się precyzyjna skrzynia biegów o sześciu przełożeniach. Mimo znacznego osłabienia źródła napędu Angielscy konstruktorzy utrzymali moc na poziomie 98 KM i moment obrotowy 68 Nm. Tak duże parametry w maszynie o znikomej wadze poskutkowały niesamowitymi osiągami. Suchą masę własną w granicach 170 kilogramów uzyskano głównie dzięki ramie z lekkich stopów aluminium oraz wahaczowi i felgom z tego samego materiału. I tak gotowy do jazdy Speed Four waży jedynie 204 kilogramy, przez co przyspieszenie do "setki" nie zajmuje mu więcej niż 4 sekundy, a jego prędkość maksymalna przekracza 215 km/h. Wysokie wyniku udało się pogodzić z ekonomicznym spalaniem, dlatego mimo zadziornego charakteru Triumph nadaje się również do dalszej turystyki. Na 17 litrowym zbiorniku paliwa zasięg wynosi ponad 300 kilometrów, co jak na narowistego streetfihter'a jest całkowicie zadowalającym wynikiem.
Podwozie Speed Four to również spuścizna po TT600. Oznacza to, że zarówno klasyczny przedni widelec teleskopowy o solidnych goleniach, jak i tylna centralna kolumna-resorująco tłumiąca posiadają pełen zakres regulacji oraz dość "sztywną" charakterystykę. Dzięki temu przy prędkościach maksymalnych i na dynamicznych zakrętach motocykliści mogą być pewni całkowitej stabilności i efektywnego działania tych podzespołów. Brytyjski koncern od początków swego istnienia dba także o wysoki poziom bezpieczeństwa jazdy, dostarczając "swoim" motocyklistom maszyny z wyśmienitymi układami hamulcowymi. Speed Four nie jest na tej płaszczyźnie wyjątkiem. Na przedniej osi zainstalowano dwie tarcze o średnicy 320 mm i hydrauliczne zaciski czterotłoczkowe, zaś na tylnej- jeden dysk o średnicy 220 mm i zacisk dwutłoczkowy. Doskonałe podwozie, niebanalna stylistyka i mocarny silnik. Jak taki zestaw wypada na tle konkurencji? Mimo dużego grona rywali z ofert najlepszych marek (w postaci Yamahy FZ6, Kawasaki Z750, Hondy Hornet 600, Suzuki SV 650 oraz Ducati Monster 620) Speed Four otrzymał pierwsze miejsce w opiniotwórczym magazynie Rider za najlepsze podwozie i jednostkę napędową w swojej klasie pojemnościowej. Co ciekawe drugie miejsce nie przypadło żadnemu z wyżej wymienionych zawodników, a bratniemu modelowi Daytona 675.
Jak pokazują wyniki sprzedaży Triumpha bardzo dobry produkt zdobędzie ogromną popularność nawet za znacznie wyższą cenę niż pokrewne propozycje innych koncernów. Dopracowana linia nadwozia, sportowy rodowód i doskonała jakość wykonania stały się gwarantem umiłowania wśród europejskich motocyklistów z nieokiełznaną duszą i bardziej zasobnym portfelem.