check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części motocyklowe
Triumph Speed Four 600

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 559
Ramka do tablicy rejestracyjnej motocykl - 18
Naklejka serwisowa wymiany filtra i oleju - 203300
Filtr oleju HifloFiltro HF 204 Honda/Kawasaki  - HF204 -15%

30,52 zł

35,90 zł

Najniższa cena: 35,90 zł

Filtr oleju HifloFiltro HF 204 Honda/Kawasaki - HF204

stars    (22)
Magnetyczna śruba spustu oleju M14x1,5
Ramka do tablicy rejestracyjnej metalizowana
Świeca zapłonowa NGK CR9EIX irydowa - CR9EIX -10%

60,12 zł

66,80 zł

Najniższa cena: 66,80 zł

Świeca zapłonowa NGK CR9EIX irydowa - CR9EIX

stars    (3)
Korek zatyczka do wydechu 4T z uchwytem JMP
Zabezpieczenie uszczelniacza przedniego zawieszenia - CIR-3/1 -5%

8,93 zł

9,40 zł

Najniższa cena: 9,40 zł

Zabezpieczenie uszczelniacza przedniego zawieszenia - CIR-3/1

stars    (5)
Łożysko SKF 6204 2RS - 83850

25,04 zł

Łożysko SKF 6204 2RS - 83850

stars    (3)
Akumulator żelowy 12V 10 Ah WM YTX12-BS
Świeca zapłonowa Awina CR9EK
Świeca zapłonowa NGK CR9EK - CR9EK -10%

43,65 zł

48,50 zł

Najniższa cena: 48,50 zł

Świeca zapłonowa NGK CR9EK - CR9EK

stars    (2)
Filtr oleju K&N KN204-1 - KN-204-1
Filtr oleju HifloFiltro HF 204 RC Racing  - HF204RC -15%

37,47 zł

44,08 zł

Najniższa cena: 44,08 zł

Filtr oleju HifloFiltro HF 204 RC Racing - HF204RC

stars    (22)
Automat stopu przód JMP

30,76 zł

Automat stopu przód JMP

stars    (4)
Łożysko 6004 2RS SKF

27,70 zł

Łożysko 6004 2RS SKF

stars    (2)
Odpowietrznik Tourmax do zacisków Nissin M8 x 1,25 mm - BSC-101 -5%

13,72 zł

14,44 zł

Najniższa cena: 14,44 zł

Odpowietrznik Tourmax do zacisków Nissin M8 x 1,25 mm - BSC-101

stars    (1)
Klucz do filtrów oleju 65mm 14 boków HF553 HF303
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód z kapturkami Tourmax 43x55x9,5/10,5 - FSD-043R -5%

71,16 zł

74,90 zł

Najniższa cena: 74,90 zł

Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód z kapturkami Tourmax 43x55x9,5/10,5 - FSD-043R

stars    (1)
Olej do amortyzatorów JMC MAXX 10W Syntetyczny 1 l
Filtr oleju K&N KN204 - KN-204

58,00 zł

Filtr oleju K&N KN204 - KN-204

stars    (22)
Płytka zaworowa JMP 7,5 [1,95 mm]
Klocki hamulcowe EBC FA 140 (2 szt.) - FA140 -10%

91,87 zł

102,08 zł

Najniższa cena: 102,08 zł

Pasuje na tył

Klocki hamulcowe EBC FA 140 (2 szt.) - FA140

stars    (1)
Filtr paliwa Mahle KL145 8 mm - KL 145
Końcówki Scottoiler Dual Injector Scorpion - SO-5000
Magnetyczna śruba spustu oleju JMP M14x1,50
Łożysko 6004 2RSC3 SKF - 6004 2RSH/C3
Akumulator bezobsługowy 12V 9 Ah Yuasa YTX9-BS -10%

239,72 zł

266,36 zł

Najniższa cena: 266,36 zł

Akumulator bezobsługowy 12V 9 Ah Yuasa YTX9-BS

stars    (47)
Filtr oleju MIW Meiwa H1015 HF204 - H1015
Łożysko 6204 2RSC3 SKF  - 6204 2RSH/C3
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 43x55,1x9,5/10 - P40FORK455057 -10%
Uszczelniacz zaworowy Athena - M739000001308 -10%

15,39 zł

17,10 zł

Najniższa cena: 17,10 zł

Uszczelniacz zaworowy Athena - M739000001308

Posiadamy Części motocyklowe do Triumph Speed Four 600

  • Triumph Speed Four 600 2005
  • Triumph Speed Four 600 2002
  • Triumph Speed Four 600 2003
  • Triumph Speed Four 600 2004
  • Triumph Speed Four 600 2006

other_motorcycle_models

Triumph Speed Four 600

Części motocyklowe

Triumph Speed Four to motocykl szosowo-turystyczny produkowany w angielskich fabrykach w latach 2002-2006. Przez charakterystyczną aparycję większość motocyklistów uważa go za rozwinięcie bądź odłam serii Speed Triple, choć "Czwórka" jest tak naprawdę nieoczywistym następcą wyczynowego modelu TT600.

Wygląd seryjnego streetfighter'a rodzi sportowe emocje i podjudza do chuligaństwa. Potężny układ wydechowy z wysokogatunkowej stali wydaje z siebie niepokojący bulgot, muskularne kształty przeplatają się z aerodynamicznymi owiewkami, zaś wyeksponowana jednostka napędowa budzi postrach wśród konkurencji. Speed Four prowokuje wyglądem do ulicznych wyścigów, jednocześnie uosabiając europejskie pojęcie bezkompromisowego naked'a.

Sercem motocykla jest czterocylindrowy silnik w układzie rzędowym o pojemności 599 cm³, będący zmodyfikowaną jednostką ze sportowego TT600. Największe zmiany wprowadzono w rozrządzie, mapach zapłonowych oraz układzie zasilania, zmniejszono także stopień sprężania. W dniu premiery Speed Four zasilany był najnowocześniejszym elektronicznym systemem wtrysku paliwa, w jego głowicy pracowało szesnaście zaworów sterowanych podwójnym wałkiem rozrządu, zaś pośrednim przeniesieniem mocy na tylne koło zajmowała się precyzyjna skrzynia biegów o sześciu przełożeniach. Mimo znacznego osłabienia źródła napędu Angielscy konstruktorzy utrzymali moc na poziomie 98 KM i moment obrotowy 68 Nm. Tak duże parametry w maszynie o znikomej wadze poskutkowały niesamowitymi osiągami. Suchą masę własną w granicach 170 kilogramów uzyskano głównie dzięki ramie z lekkich stopów aluminium oraz wahaczowi i felgom z tego samego materiału. I tak gotowy do jazdy Speed Four waży jedynie 204 kilogramy, przez co przyspieszenie do "setki" nie zajmuje mu więcej niż 4 sekundy, a jego prędkość maksymalna przekracza 215 km/h. Wysokie wyniku udało się pogodzić z ekonomicznym spalaniem, dlatego mimo zadziornego charakteru Triumph nadaje się również do dalszej turystyki. Na 17 litrowym zbiorniku paliwa zasięg wynosi ponad 300 kilometrów, co jak na narowistego streetfihter'a jest całkowicie zadowalającym wynikiem.

Podwozie Speed Four to również spuścizna po TT600. Oznacza to, że zarówno klasyczny przedni widelec teleskopowy o solidnych goleniach, jak i tylna centralna kolumna-resorująco tłumiąca posiadają pełen zakres regulacji oraz dość "sztywną" charakterystykę. Dzięki temu przy prędkościach maksymalnych i na dynamicznych zakrętach motocykliści mogą być pewni całkowitej stabilności i efektywnego działania tych podzespołów. Brytyjski koncern od początków swego istnienia dba także o wysoki poziom bezpieczeństwa jazdy, dostarczając "swoim" motocyklistom maszyny z wyśmienitymi układami hamulcowymi. Speed Four nie jest na tej płaszczyźnie wyjątkiem. Na przedniej osi zainstalowano dwie tarcze o średnicy 320 mm i hydrauliczne zaciski czterotłoczkowe, zaś na tylnej- jeden dysk o średnicy 220 mm i zacisk dwutłoczkowy. Doskonałe podwozie, niebanalna stylistyka i mocarny silnik. Jak taki zestaw wypada na tle konkurencji? Mimo dużego grona rywali z ofert najlepszych marek (w postaci Yamahy FZ6, Kawasaki Z750, Hondy Hornet 600, Suzuki SV 650 oraz Ducati Monster  620) Speed Four otrzymał pierwsze miejsce w opiniotwórczym magazynie Rider za najlepsze podwozie i jednostkę napędową w swojej klasie pojemnościowej. Co ciekawe drugie miejsce nie przypadło żadnemu z wyżej wymienionych zawodników, a bratniemu modelowi Daytona 675.

Jak pokazują wyniki sprzedaży Triumpha bardzo dobry produkt zdobędzie ogromną popularność nawet za znacznie wyższą cenę niż pokrewne propozycje innych koncernów. Dopracowana linia nadwozia, sportowy rodowód i doskonała jakość wykonania stały się gwarantem umiłowania wśród europejskich motocyklistów z nieokiełznaną duszą i bardziej zasobnym portfelem.