check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części motocyklowe
Triumph Speed Triple 1050

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 1258
Ramka do tablicy rejestracyjnej motocykl - 18
Naklejka serwisowa wymiany filtra i oleju - 203300
Filtr oleju HifloFiltro HF 204 Honda/Kawasaki  - HF204 -15%

30,52 zł

35,90 zł

Najniższa cena: 35,90 zł

Filtr oleju HifloFiltro HF 204 Honda/Kawasaki - HF204

stars    (22)
Ramka do tablicy rejestracyjnej Gmoto.pl
Magnetyczna śruba spustu oleju M14x1,5
Świeca zapłonowa NGK CR8EIX irydowa - CR8EIX -10%

59,85 zł

66,50 zł

Najniższa cena: 66,50 zł

Świeca zapłonowa NGK CR8EIX irydowa - CR8EIX

stars    (7)
Ramka do tablicy rejestracyjnej metalizowana
Korek zatyczka do wydechu 4T z uchwytem JMP
Akumulator żelowy 12V 12Ah WM YTX14-BS
Łożysko SKF 6204 2RS - 83850

25,04 zł

Łożysko SKF 6204 2RS - 83850

stars    (3)
Akumulator żelowy 12V 10 Ah WM YTX12-BS
Filtr oleju K&N KN204-1 - KN-204-1
Filtr oleju HifloFiltro HF 204 RC Racing  - HF204RC -15%

37,47 zł

44,08 zł

Najniższa cena: 44,08 zł

Filtr oleju HifloFiltro HF 204 RC Racing - HF204RC

stars    (22)
Uszczelniacz zaworowy Athena - P400210420730 -10%

9,72 zł

10,80 zł

Najniższa cena: 10,80 zł

Uszczelniacz zaworowy Athena - P400210420730

stars    (1)
Automat stopu przód JMP

30,76 zł

Automat stopu przód JMP

stars    (4)
Łożysko 6004 2RS SKF

27,70 zł

Łożysko 6004 2RS SKF

stars    (2)
Akumulator żelowy 12V 11.2 Ah WM Motor WTZ14S YTZ14S
Łożysko SKF 6005 2RS - 6005-2RSH SKF
Odpowietrznik Tourmax do zacisków Nissin M8 x 1,25 mm - BSC-101 -5%

13,72 zł

14,44 zł

Najniższa cena: 14,44 zł

Odpowietrznik Tourmax do zacisków Nissin M8 x 1,25 mm - BSC-101

stars    (1)
Klucz do filtrów oleju 65mm 14 boków HF553 HF303
Świeca zapłonowa NGK CR9EIA-9 irydowa - CR9EIA-9 -10%

56,52 zł

62,80 zł

Najniższa cena: 62,80 zł

Świeca zapłonowa NGK CR9EIA-9 irydowa - CR9EIA-9

stars    (1)
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód z kapturkami Tourmax 43x54x11 - FSD-037R -5%

92,14 zł

96,99 zł

Najniższa cena: 96,99 zł

Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód z kapturkami Tourmax 43x54x11 - FSD-037R

stars    (4)
Filtr oleju K&N KN204 - KN-204

58,00 zł

Filtr oleju K&N KN204 - KN-204

stars    (22)
Olej do amortyzatorów JMC MAXX 10W Syntetyczny 1 l
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 43x54x11 - P40FORK455056 -10%

26,82 zł

29,80 zł

Najniższa cena: 29,80 zł

Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 43x54x11 - P40FORK455056

stars    (2)
Akumulator żelowy 12V 12Ah JMT YTX14-BS (WP14-BS)

280,43 zł

dostawa 0 zł

Akumulator żelowy 12V 12Ah JMT YTX14-BS (WP14-BS)

stars    (22)
Świeca zapłonowa NGK CR8EK - 3478 -10%

45,63 zł

50,70 zł

Najniższa cena: 50,70 zł

Świeca zapłonowa NGK CR8EK - 3478

stars    (1)
Akumulator żelowy 12V 11.2 Ah JMT YTZ14S WPZ14S

266,23 zł

dostawa 0 zł

Akumulator żelowy 12V 11.2 Ah JMT YTZ14S WPZ14S

stars    (7)
Filtr paliwa Mahle KL145 8 mm - KL 145
Końcówki Scottoiler Dual Injector Scorpion - SO-5000
Magnetyczna śruba spustu oleju JMP M14x1,50
Płytka zaworowa ProX 9,5 [1,75 mm] - 29.948175
Łożysko 6004 2RSC3 SKF - 6004 2RSH/C3

Posiadamy Części motocyklowe do Triumph Speed Triple 1050

  • Triumph Speed Triple 1050 2011
  • Triumph Speed Triple 1050 ABS 2011
  • Triumph Speed Triple 1050 2005
  • Triumph Speed Triple 1050 2006
  • Triumph Speed Triple 1050 2012
  • Triumph Speed Triple 1050 ABS 2012
  • Triumph Speed Triple 1050 R 2012
  • Triumph Speed Triple 1050 R ABS 2012
  • Triumph Speed Triple 1050 2007
  • Triumph Speed Triple 1050 2008
  • Triumph Speed Triple 1050 2009
  • Triumph Speed Triple 1050 2010
  • Triumph Speed Triple 1050 ABS 2013
  • Triumph Speed Triple 1050 ABS 2014
  • Triumph Speed Triple 1050 ABS 2015
  • Triumph Speed Triple 1050 94 ABS 2015
  • Triumph Speed Triple 1050 94 ABS 2016
  • Triumph Speed Triple 1050 R ABS 2013
  • Triumph Speed Triple 1050 R ABS 2014
  • Triumph Speed Triple 1050 R ABS 2015
  • Triumph Speed Triple 1050 R ABS 2016
  • Triumph Speed Triple 1050 R ABS 2017
  • Triumph Speed Triple 1050 R 94 ABS 2015
  • Triumph Speed Triple 1050 RS ABS 2018
  • Triumph Speed Triple 1050 S ABS 2016
  • Triumph Speed Triple 1050 S ABS 2017
  • Triumph Speed Triple 1050 S ABS 2018
  • Triumph Speed Triple 1050 2013
  • Triumph Speed Triple 1050 ABS 2016
  • Triumph Speed Triple 1050 R ABS 2018
  • Triumph Speed Triple 1050 R 94 ABS 2016
  • Triumph Speed Triple 1050 RS ABS 2019
  • Triumph Speed Triple 1050 S ABS 2019
  • Triumph Speed Triple 1050 2014
  • Triumph Speed Triple 1050 2015
  • Triumph Speed Triple 1050 RS ABS 2020
  • Triumph Speed Triple 1050 S ABS 2020
  • Triumph Speed Triple 1050 R ABS 2011
  • Triumph Speed Triple 1050 RS 2021
  • Triumph Speed Triple 1050 S 2021

Triumph Speed Triple 1050

Części motocyklowe

Speed Triple 1050 to najmocniejszy naked z oferty Triumpha. Przez wiele lat cechowała go specyficzna stylistyka z dwoma charakterystycznymi przednimi reflektorami, nadającymi mu nieco groteskowego wyglądu. Pierwsza generacja przez 17 lat zaskarbiła sobie wielu wielbicieli, aczkolwiek dopiero w 2011 roku model po faceliftingu wzbił szosowego zawadiakę Brytyjczyków na poziom popularności zbliżony do konkurencyjnych zawodników. Nowi dizajn odznaczał się dwoma frontowymi lampami o dość niepokornym kształcie, dzięki czemu "1050-tka" skutecznie imitowała rasowe streetfightery domowej produkcji.

Druga generacja to także zwrot w stronę niższej masy. Kompletnie nowa rama została wykonana z aluminium, a przez dodatkowe obniżenie oraz zwężenie jej konstrukcji nie dość że ucięto kolejne gramy, to ponadto dostosowano jednoślad do potrzeb mniej rosłych użytkowników. Mniej kilogramów to także zasługa nowych felg i krótszego wahacza, oczywiście wykonanych z lekkich stopów.

Gdy posiadacz pierwotnego Speed Triple zasiądzie za sterami nowej wersji od razu poczuję tę różnicę, tym bardziej że wraz ze spadkiem masy wzrosła moc i moment obrotowy. Poprzez zmiany w układzie dolotowym i wydechowym uzyskano przyrost 5 KM i 8 Nm, co z kolei zaowocowało zwiększeniem prędkości maksymalnej do ponad 200 km/h. Optymalizacje w kierunku większych osiągów wymusiły zastosowanie lepszego ogumienia oraz wytrzymalszych zawieszeń. Na tych podzespołach brytyjscy księgowi postanowili nie oszczędzać, co poskutkowało oponami Metzeler Racetec 3 oraz widelcem Upside-down i tylnym układem typu Monoshock z najwyższej półki marki Showa.

Największy naked Triumpha to bardzo wszechstronna maszyna. Pozycja za kierownicą jest komfortowa, podnóżki nie zostały zbyt cofnięte, więc motocykl nie zmusza do jazdy w pełnym pochyleniu. Z drugiej strony rzędowy, trzycylindrowy silnik chłodzony cieczą o mocy 135 KM i momencie 111 Nm zachęca do ostrej jazdy i agresywnego "brania" winkli. Konstruktorzy więc w pewnym sensie połączyli dwa skrajne żywioły, co w przypadku maszyn produkowanych w Europie jest coraz popularniejszym trendem. Nawet sama jednostka napędowa cechuje się pozytywnym "rozdwojeniem jaźni". Jej charakterystykę można umieścić pomiędzy silnikiem V2 a czterocylindrowym "rzędowcem". Już od 2000 obr/min oddaje moc i moment bardzo liniowo, a spadek odczuwalny jest dopiero daleko na czerwonym polu obrotomierza. Jak przystało na układ R3 od Triumpha sześciostopniowa skrzynia biegów i sprzęgło pracuje ciężko i głośno, kolejne biegi wpinane są z wyraźnie zaakcentowanym zgrzytem. Jest to typowa dolegliwość tych podzespołów, co niestety niesłusznie odstrasza wielu motocyklistów podczas zakupu używanego jednośladu.

Nad ponad przeciętną mocą czuwa układ hamulcowywyposażony w zaciski firmy Brembo, który zaskakuje skutecznością przy bardzo intuicyjnym dozowaniu siły hamowania. Co więcej za dodatkową opłatą istnieje możliwość dokupienia systemu antypoślizgowego ABS, który według użytkowników nie psuje zabawy podczas szaleństw o niewątpliwie dyskusyjnej legalności na publicznych drogach.

Najnowszy Speed Triple 1050 to z pewnością idealna maszyna dla niezdecydowanych, nie mogących wybrać pomiędzy typowo szosowym motocyklem użytkowym, a sportowym "litrem". Jest połączeniem najlepszych cech tych skrajnych światów, a dzięki elektronicznemu systemowi wtrysku paliwa oferuje spalanie na poziomie zbliżone do spokojnych "600-tek" o trzykrotnie mniejszej mocy.