Triumph Sprint 1050 rocznik: 2008 części

Filtruj

moc: 98/126 km, 72/93 kw, kod ramy: 215NA

-
Triumph Sprint 1050 Części motocyklowe: Ramka do tablicy rejestracyjne motocykl

ID produktu: 18

Ramka do tablicy rejestracyjne motocykl

8.99 PLN

Triumph Sprint 1050 Części motocyklowe: Magnetyczna śruba spustu oleju M14x1,5

ID produktu: 9828

Magnetyczna śruba spustu oleju M14x1,5

18.50 PLN

Triumph Sprint 1050 Części motocyklowe: Ramka do tablicy rejestracyjnej Gmoto.pl

ID produktu: 16

Ramka do tablicy rejestracyjnej Gmoto.pl

6.99 PLN

Triumph Sprint 1050 Części motocyklowe: Filtr oleju HifloFiltro HF 204 Honda/Kawasaki

ID produktu: 1386

Filtr oleju HifloFiltro HF 204 Honda/Kawasaki

26.68 PLN
31.39 PLN - 0 %

Triumph Sprint 1050 Części motocyklowe: Ramka do tablicy rejestracyjnej metalizowana

ID produktu: 17

Ramka do tablicy rejestracyjnej metalizowana

20.00 PLN

Triumph Sprint 1050 Części motocyklowe: Świeca zapłonowa NGK CR8EIX irydowa

ID produktu: 130

Świeca zapłonowa NGK CR8EIX irydowa

62.55 PLN
69.50 PLN - 0 %

Triumph Sprint 1050 Części motocyklowe: Odpowietrznik zacisku hamulcowego Nissin JMP M8x1,25 mm nissin

ID produktu: 147146

Odpowietrznik zacisku hamulcowego Nissin JMP M8x1,25 mm nissin

11.70 PLN

Triumph Sprint 1050 Części motocyklowe: Filtr oleju MotoFiltro MF204 (HF204) Honda Kawasaki

ID produktu: 82066

Filtr oleju MotoFiltro MF204 (HF204) Honda Kawasaki

22.00 PLN

Triumph Sprint 1050 Części motocyklowe: Uszczelniacz zaworowy

ID produktu: 1524

Uszczelniacz zaworowy

9.27 PLN
10.30 PLN - 0 %

Triumph Sprint 1050 Części motocyklowe: Automat stopu przód JMP

ID produktu: 4780

Automat stopu przód JMP

25.89 PLN

Triumph Sprint 1050 Części motocyklowe: Filtr oleju Mahle OC575

ID produktu: 24247

Filtr oleju Mahle OC575

25.99 PLN

Triumph Sprint 1050 Części motocyklowe: Łożysko SKF 6005 2RS

ID produktu: 86849

Łożysko SKF 6005 2RS

16.40 PLN

Triumph Sprint 1050 Części motocyklowe: Akumulator żelowy Moretti YTX12-BS + ładowarka

ID produktu: 85784

Akumulator żelowy Moretti YTX12-BS + ładowarka

129.00 PLN

Triumph Sprint 1050 Części motocyklowe: Odpowietrznik Tourmax do zacisków Nissin M8 x 1,25 mm

ID produktu: 9661

Odpowietrznik Tourmax do zacisków Nissin M8 x 1,25 mm

12.34 PLN
12.99 PLN - 0 %

Triumph Sprint 1050 Części motocyklowe: Korek zatyczka do wydechu 4T z uchwytem JMP

ID produktu: 149132

Korek zatyczka do wydechu 4T z uchwytem JMP

21.99 PLN

Triumph Sprint 1050 Części motocyklowe: Filtr oleju HifloFiltro HF 204 RC Racing

ID produktu: 142291

Filtr oleju HifloFiltro HF 204 RC Racing

34.37 PLN
40.43 PLN - 0 %

Triumph Sprint 1050 Części motocyklowe: Świeca zapłonowa NGK CR8EK

ID produktu: 3269

Świeca zapłonowa NGK CR8EK

45.90 PLN
51.00 PLN - 0 %

Triumph Sprint 1050 Części motocyklowe: Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 43x54x11

ID produktu: 1215

Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 43x54x11

27.81 PLN
30.90 PLN - 0 %

Triumph Sprint 1050 Części motocyklowe: Urządzenie do kontroli osiowości łańcucha Profi D-CAT

ID produktu: 16821

Urządzenie do kontroli osiowości łańcucha Profi D-CAT

250.49 PLN

Triumph Sprint 1050 Części motocyklowe: Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód z kapturkami Tourmax 43x54x11

ID produktu: 182885

Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód z kapturkami Tourmax 43x54x11

100.69 PLN
105.99 PLN - 0 %

Triumph Sprint 1050 Części motocyklowe: Świeca zapłonowa C U24ETR - CR8EK

ID produktu: 185002

Świeca zapłonowa C U24ETR - CR8EK

28.15 PLN

Triumph Sprint 1050 Części motocyklowe: Filtr paliwa Mahle KL145 8 mm

ID produktu: 1697

Filtr paliwa Mahle KL145 8 mm

111.00 PLN

Triumph Sprint 1050 Części motocyklowe: Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód ARI 43x54x11 ARI053

ID produktu: 64929

Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód ARI 43x54x11 ARI053

29.09 PLN

Triumph Sprint 1050 Części motocyklowe: Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód z kapturkami All Balls 43x54x11

ID produktu: 88862

Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód z kapturkami All Balls 43x54x11

114.00 PLN
114.00 PLN - 0 %

Triumph Sprint 1050 Części motocyklowe: Filtr oleju K&N KN204

ID produktu: 92064

Filtr oleju K&N KN204

40.00 PLN

Triumph Sprint 1050 Części motocyklowe: Akumulator żelowy JMT YTX12-BS (WP12-BS)

ID produktu: 145

Akumulator żelowy JMT YTX12-BS (WP12-BS)

207.00 PLN

Triumph Sprint 1050 Części motocyklowe: Filtr oleju K&N KN204-1

ID produktu: 167576

Filtr oleju K&N KN204-1

43.46 PLN

Triumph Sprint 1050 Części motocyklowe: Filtr oleju MIW Meiwa Kawasaki H1015 HF204

ID produktu: 1385

Filtr oleju MIW Meiwa Kawasaki H1015 HF204

22.00 PLN

Triumph Sprint 1050 Części motocyklowe: Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 43x54x11 NOK

ID produktu: 1216

Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 43x54x11 NOK

77.31 PLN
85.90 PLN - 0 %

Triumph Sprint 1050 Części motocyklowe: Przyrząd do montażu uszczelniaczy przedniego zawieszenia 43mm JMP

ID produktu: 13978

Przyrząd do montażu uszczelniaczy przedniego zawieszenia 43mm JMP

134.39 PLN

Triumph Sprint 1050 Części motocyklowe: Akumulator bezobsługowy YUASA YTX12-BS

ID produktu: 147

Akumulator bezobsługowy YUASA YTX12-BS

250.19 PLN
277.99 PLN - 0 %

Triumph Sprint 1050 Części motocyklowe: Wyłącznik główny zasilania

ID produktu: 151906

Wyłącznik główny zasilania

84.99 PLN

Triumph Sprint 1050 Części motocyklowe: Filtr oleju HifloFiltro HF 204 C chromowany

ID produktu: 1387

Filtr oleju HifloFiltro HF 204 C chromowany

43.01 PLN
50.60 PLN - 0 %

Triumph Sprint 1050 Części motocyklowe: Płytka zaworowa ProX 9,5 [1,75 mm]

ID produktu: 122559

Płytka zaworowa ProX 9,5 [1,75 mm]

7.90 PLN

Triumph Sprint 1050 Części motocyklowe: Automat stopu przód JMP

ID produktu: 4794

Automat stopu przód JMP

28.99 PLN

Triumph Sprint 1050 Części motocyklowe: Płytka zaworowa ProX 9,5 [1,80 mm]

ID produktu: 98869

Płytka zaworowa ProX 9,5 [1,80 mm]

7.90 PLN

Triumph Sprint 1050 Części motocyklowe: Końcówki Scottoiler Dual Injector Scorpion

ID produktu: 212367

Końcówki Scottoiler Dual Injector Scorpion

134.99 PLN

Triumph Sprint 1050 Części motocyklowe: Klocki hamulcowe EBC FA 236 HH (2 szt.)

ID produktu: 4993

Klocki hamulcowe EBC FA 236 HH (2 szt.) przód

126.89 PLN
140.99 PLN - 0 %

Triumph Sprint 1050 Części motocyklowe: Elektroniczny czujnik monitorujący akumulator JMP Battery Monitor

ID produktu: 145096

Elektroniczny czujnik monitorujący akumulator JMP Battery Monitor

124.99 PLN

Triumph Sprint 1050 Części motocyklowe: Komplet kapturków przeciwpyłowych All Balls 43x54,2x11

ID produktu: 104664

Komplet kapturków przeciwpyłowych All Balls 43x54,2x11

60.00 PLN
60.00 PLN - 0 %

Triumph Sprint 1050 Części motocyklowe: Płytka zaworowa JMP 9,5 [2,00 mm]

ID produktu: 175793

Płytka zaworowa JMP 9,5 [2,00 mm]

6.79 PLN

Triumph Sprint 1050 Części motocyklowe: Płytka zaworowa ProX 9,5 [1,65 mm]

ID produktu: 98864

Płytka zaworowa ProX 9,5 [1,65 mm]

7.90 PLN

Triumph Sprint 1050 Części motocyklowe: Płytka zaworowa ProX 9,5 [1,70 mm]

ID produktu: 122558

Płytka zaworowa ProX 9,5 [1,70 mm]

7.90 PLN

Triumph Sprint 1050 Części motocyklowe: Zapinka do łańcuszka rozrządu 92RH 2015, Tourmax

ID produktu: 19881

Zapinka do łańcuszka rozrządu 92RH 2015, Tourmax

10.45 PLN
11.00 PLN - 0 %

Triumph Sprint 1050 Części motocyklowe: Manetki podgrzewane JMT 5 stopni otwarte 22 mm

ID produktu: 148188

Manetki podgrzewane JMT 5 stopni otwarte 22 mm

215.00 PLN

Triumph Sprint 1050 Części motocyklowe: Płytka zaworowa JMP 9,5 [2,50 mm]

ID produktu: 175803

Płytka zaworowa JMP 9,5 [2,50 mm]

6.79 PLN

Triumph Sprint 1050 Części motocyklowe: Płytka zaworowa ProX 9,5 [1,90 mm]

ID produktu: 175454

Płytka zaworowa ProX 9,5 [1,90 mm]

7.90 PLN

Triumph Sprint 1050 Części motocyklowe: Płytka zaworowa ProX 9,5 [2,65 mm]

ID produktu: 175481

Płytka zaworowa ProX 9,5 [2,65 mm]

7.90 PLN

Triumph Sprint 1050 Części motocyklowe: Tankpad osłona zbiornika paliwa 177x109mm  przezroczysta

ID produktu: 12204

Tankpad osłona zbiornika paliwa 177x109mm przezroczysta

54.70 PLN

Triumph Sprint 1050 Części motocyklowe: Akumulator bezobsługowy JMT TX12-BS (WP12-B)

ID produktu: 144

Akumulator bezobsługowy JMT TX12-BS (WP12-B)

180.99 PLN

Charakterystyka Triumph Sprint 1050

Zdjęcie

Sprint 1050 ST pojawił się w ofercie angielskiego producenta w 2005 roku. Był propozycją konstruktorów z Wysp Brytyjskich na szybkiego kompana do dalekich podróży po trasach o idealnej nawierzchni. Miał mocny silnik o dużej elastyczności, rozbudowaną owiewkę zapewniającą osłonę przed pędem powietrza oraz dopracowane podwozie, pozwalające chłonąć najlepsze wrażenia z dynamicznej jazdy na dwóch kołach.

Wersja z jednostką napędową o pojemności 1050 cm ³ jest następcą modelu Sprint 995, aczkolwiek jej korzeni trzeba się doszukiwać dużo dalej, bo w sportowym Tridencie produkowanym przed 1999 rokiem. Jego protoplasta był zawodnikiem z segmentu SuperSport, dlatego szosowo-turystyczny Sprint ST posiada solidny, sportowy rodowód. Motocykliści dosiadający początkowe modele musieli przyjąć bardzo pochyloną pozycję, która umożliwiała, królujące w tym modelu, duże prędkości przelotowe. W trakcie kilkunastoletniej ewolucji tracił wyczynowe aspiracje na rzecz wielkiej turystyki, aczkolwiek tempo dyktowanej jazdy nie spadało. Trzecia generacja gamy Sprint ST zapoczątkowała obraz jednośladu w takiej formie, jaka pozostała do końca produkcji w 2011 roku. Podniesiono wtedy szybę i zwiększono powierzchnię kanapy, a z roku na rok postawa za sterami robiła się coraz bardziej wyprostowana. W 2008 roku do wyposażenia seryjnego weszły pojemne kufry boczne. Od tego czasu długodystansowcy którzy nie mają wiele czasu na wakacje, a obrali sobie bardzo ambitne cele podróży, zaczęli masowo gustować w dynamicznym Triumphie.

Sprint nie odstawał zaawansowaniem konstrukcji od markowych rywali z dalekiej Azji czy śródziemnomorskich krajów Europy. Co więcej swego czasu zażarcie konkurował z dopracowaną Hondą VFR, a wyjście z tego starcia obronną ręką świadczy o nim wiele dobrego. Grzbietowa rama i jednostronny wahacz z lekkich stopów aluminium oraz elektroniczny wtrysk paliwa windowały "Anglika" na szczyt segmentu maszyn turystycznych. W 2007 roku wprowadzono trójdrożny katalizator, dlatego Triumph nie dość że dostosował się do obowiązującej normy emisji spalin Euro 3, to dołączył do grona producentów idących za trendem Eco.

Trzycylindrowa jednostka napędowa stała się znakiem rozpoznawczym angielskiej marki, dlatego nie mogło jej zabraknąć na pokładzie flagowego krążownika. Chłodzony cieczą silnik w układzie rzędowym o pojemności 1050 cm ³ generował moc 125 KM i maksymalny moment obrotowy 104 Nm. Takie osiągi nie kolidowały z przewidywalnym oddawaniem mocy, aczkolwiek R3 charakteryzował się dość szorstką kulturą pracy. Doświadczeni motocykliści przyzwyczajeni do gładkiej maniery japońskich i włoskich "czterocylindrówek" początkowo będą mieli sceptyczne podejście do układu R3, jednakże minie ono po pierwszych przejechanych kilometrach i poznaniu mocy drzemiącej w specyficznej budowie. Sześciostopniowa skrzynia biegów o "długich" przełożeniach pozwoli na osiągnięcie ponad 260 km/h, i mimo że w dzisiejszych czasach taka wartość nikomu nie imponuje, to na początku XXI robiła niemałe wrażenie. Ogromnej prędkości maksymalnej wtórują przyspieszenia. Sprint ST pierwszą "setkę" osiąga w niecałe 3,5 sekundy, zaś drugą po kolejnych 6,5. Takie osiągi w motocyklu nastawionym na daleką turystykę rozpalały wyobraźnię potencjalnych nabywców do tego stopnia, że Triumph stał się jedną z najbardziej popularnych maszyn po podróżowania w Europie.

Podwozie Sprinta jest udanym kompromisem pomiędzy komfortem, a sztywnością potrzebną do dynamicznej jazdy. Z przodu zastosowano tradycyjny widelec teleskopowy o 130 mm skoku, zaś z tyłu centralny element resorująco-tłumiący oparty na aluminiowym, jednostronnym wahaczu. Układ hamulcowy na przedniej osi składa się z dwóch tarcz o średnicy 320 mm i czterotłoczkowych zacisków, od 2006 roku na liście wyposażenia akcesoryjnego pojawił się system ABS. Na drugiej zamontowano jedną tarczę o średnicy 255 mm, którą w ryzach trzyma dwutłoczkowy zacisk pływający. Taka kompilacja w zestawie z 17 calowymi kołami świetnie wpływa na stabilność jazdy oraz daje duże pole do popisu na ciasnych łukach i podczas agresywnej jazdy po drogach szybkiego ruchu.

Podczas projektowania modelu Sprint ST konstruktorzy Triumpha chcieli stworzyć motocykl o szerokim spektrum zastosowania, który wszechstronnością odciągnął by klientów rozwijającej się oferty konkurencji. Po 19 latach od premiery turystycznej gamy bezdyskusyjnie można stwierdzić, że się im to w pełni udało.


Posiadamy części do Triumph Sprint 1050:

  • Triumph Sprint 1050 ST 98/126 km 215NA 2008
ładuje
Proszę czekać...
tel: 17 247 22 20
Kościuszki 78, Łańcut


Napisz wiadomość Sklep stacjonarnyDane kontaktowe