Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
18,79 zł
22,10 zł
Najniższa cena: 22,10 zł
Filtr oleju HifloFiltro HF 401 Honda/Kawasaki/Yamaha/Triumph - HF401
39,62 zł
Filtr oleju K&N KN401 - KN-401
47,57 zł
52,85 zł
Najniższa cena: 52,85 zł
Zębatka przód JT JTF1180.19RB, 19z rozmiar 530 z tłumikiem drgań - JTF1180.19RB
122,50 zł
128,95 zł
Najniższa cena: 128,95 zł
Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 595 SV (2 szt.) - MCB595SV
30,88 zł
32,50 zł
Najniższa cena: 32,50 zł
Śruba do przewodów hamulcowych TRW Lucas MCH951TM 10X1,25 podwójna kolor tytanowy - MCH951T
30,88 zł
32,50 zł
Najniższa cena: 32,50 zł
Śruba do przewodów hamulcowych TRW Lucas MCH951SM 10X1,25 podwójna kolor czarny - MCH951S
31,26 zł
32,90 zł
Najniższa cena: 32,90 zł
Śruba do przewodów hamulcowych TRW Lucas MCH901CM 10X1,25 kolor stalowy chrom - MCH901C
35,17 zł
37,02 zł
Najniższa cena: 37,02 zł
Śruba do przewodów hamulcowych TRW Lucas MCH901SM 10X1,25 kolor czarny - MCH901S
264,91 zł
278,85 zł
Najniższa cena: 278,85 zł
dostawa 0 złŁańcuszek rozrządu SCA0412DHA/146, Tourmax zamknięty - HB2822015146
469,00 zł
Uniwersalny deflektor MRA turystyczny typ XCTA 16x36 bezbarwny - 4025066125036
141,29 zł
148,73 zł
Najniższa cena: 148,73 zł
Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 582 SH (2 szt.) - MCB582SH
24,23 zł
25,50 zł
Najniższa cena: 25,50 zł
Śruba do przewodów hamulcowych TRW Lucas MCH951BM 10X1,25 podwójna kolor niebieski - MCH951B
30,88 zł
32,50 zł
Najniższa cena: 32,50 zł
Śruba do przewodów hamulcowych TRW Lucas MCH951AM 10X1,25 podwójna kolor srebrny - MCH951A
129,15 zł
143,50 zł
Najniższa cena: 143,50 zł
Zębatka tył stalowa JT JTR2010.48, 48z rozmiar 530 - JTR2010.48
35,22 zł
Filtr oleju K&N KN192 - KN-192
128,73 zł
135,50 zł
Najniższa cena: 135,50 zł
Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 615 SV (2 szt.) - MCB615SV
133,07 zł
140,07 zł
Najniższa cena: 140,07 zł
Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 582 SV (2 szt.) - MCB582SV
30,88 zł
32,50 zł
Najniższa cena: 32,50 zł
Śruba do przewodów hamulcowych TRW Lucas MCH951CM 10X1,25 podwójna kolor stalowy chrom - MCH951C
Posiadamy Części motocyklowe do Triumph Sprint 900
- Triumph Sprint 900 gaźnik 1993
- Triumph Sprint 900 gaźnik 1994
- Triumph Sprint 900 gaźnik 1995
- Triumph Sprint 900 gaźnik 1996
- Triumph Sprint 900 gaźnik 1998
- Triumph Sprint 900 1997
Triumph Sprint 900
Triumph Sprint 900 to sportowo-turystyczny motocykl brytyjskiej marki produkowany w latach 1991-1998. Mocna jednostka napędowa, ergonomiczna pozycja za kierownicą, dobry układ hamulcowy i komfortowe zawieszenie pozwalające na dynamiczną jazdę- oto zestaw dzięki któremu Brytyjczycy zyskali popularność wśród dalekodystansowych podróżników.
Sprint 900 został wyposażony w trzycylindrowy silnik o pojemności 885 cm³, który w tamtych czasach mogliśmy zobaczyć w wielu jednośladach Triumpha (np. w bardzo udanym modelu Trident 900). Chłodzona cieczą, czterosuwowa jednostka napędowa posiadała 4 zawory na cylinder i podwójny wałek rozrządu, co w połączeniu ze specyficznym charakterem rzędowej "trójki" zapewniało wysoką kulturę pracy. Precyzyjna skrzynia biegów o sześciu przełożeniach współpracowała z mokrym, wielotarczowym sprzęgłem zapewniając dobrą elastyczność, w efekcie przyczyniając się do nader przyjemnej eksploatacji. W kwestii osiągów Sprint również zadowalał użytkownika, dając mu do dyspozycji moc maksymalną 98 KM i maksymalny moment obrotowy 80 Nm. Dzięki temu, że Sprint posiadał jeden cylinder mniej niż porównywalnie mocni konkurenci z tej klasy pojemnościowej udało się uzyskać masę własną na bardzo niskim poziomie, co pozwoliło wykorzystać w pełni potencjał egzotycznej jednostki napędowej. I tak, na prostej Sprint rozpędzał się do imponujących 230 km/h, a pierwszą "setkę" na prędkościomierzu rejestrował już po upływnie 4 sekund. Na początku lat 90' ubiegłego wieku takie wartości robiły wrażenie nawet na posiadaczach japońskich motocykli sportowych z królewskiej klasy pojemnościowej.
Pod względem konstrukcji podwozia Sprint nie wypadał już tak korzystnie na tle konkurencyjnych maszyn, aczkolwiek zastosowanie sprawdzonych rozwiązań pociągało za sobą same korzyści. Silnik osadzono w stalowej ramie grzbietowej, co zapewniło odpowiednią sztywność przy dużych przeciążeniach i zmniejszyło koszty produkcji. Przednie koło amortyzuje klasyczny widelec teleskopowy z masywnymi goleniami o średnicy 45 mm, tylne zaś- amortyzator typu Monoshock oparty na stalowym wahaczu wleczonym. W obu elementach przewidziano podstawowy zakres regulacji tłumienia kompresji i odbicia. Wyhamowanie pojazdu powierzono efektywnemu układowi hamulcowemu, w którego skład wchodzą dwie tarcze o średnicy 320 mm i jedna, 220 milimetrowa oraz cztero- i dwutłoczkowe zaciski hydrauliczne. Mimo, że w tamtych czasach taki zestaw nie robił na nikim ogromnego wrażenia, to fakt, że dziś, prawie 30 lat po premierze Sprint'a, nadal używa się tych rozwiązań świadczy o ich skuteczności w motocyklach nastawionych na piekielnie szybką turystykę.
"900-tka" dała początek wyjątkowym modelom ST i to właśnie głównie z nimi kojarzy się dziś nazwę Sprint, niesłusznie pomijając pierwsze modele tej serii. Sprint 900 to w obecnych czasach nadal wyjątkowy motocykl, który nawet według współczesnych standardów da użytkownikom ogromną radość z jazdy oraz zapewni wysoki poziom komfortu i bezpieczeństwa na drogach o każdej nawierzchni.