check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części motocyklowe
Triumph Sprint 900

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 150
Świeca zapłonowa NGK DPR8EA-9 - DPR8EA-9 -10%

16,56 zł

18,40 zł

Najniższa cena: 18,40 zł

Świeca zapłonowa NGK DPR8EA-9 - DPR8EA-9

stars    (18)
Filtr oleju HifloFiltro HF 401 Honda/Kawasaki/Yamaha/Triumph  - HF401 -15%

18,79 zł

22,10 zł

Najniższa cena: 22,10 zł

Filtr oleju HifloFiltro HF 401 Honda/Kawasaki/Yamaha/Triumph - HF401

stars    (3)
Świeca zapłonowa NGK DPR8EIX-9 irydowa - DPR8EIX9 -10%

66,42 zł

73,80 zł

Najniższa cena: 73,80 zł

Świeca zapłonowa NGK DPR8EIX-9 irydowa - DPR8EIX9

stars    (6)
Filtr oleju K&N KN401 - KN-401
Klocki hamulcowe EBC FA 236 HH (2 szt.) - FA236HH -10%

142,05 zł

157,83 zł

Najniższa cena: 157,83 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 236 HH (2 szt.) - FA236HH

stars    (1)
Zestaw naprawczy gaźnika Tourmax - CAB-T1 -5%

60,71 zł

63,90 zł

Najniższa cena: 63,90 zł

Zestaw naprawczy gaźnika Tourmax - CAB-T1

Klucz EBC do koszy sprzęgłowych  - CT021 -10%

168,43 zł

187,14 zł

Najniższa cena: 187,14 zł

Klucz EBC do koszy sprzęgłowych - CT021

stars    (1)
Filtr oleju Athena FFC018 (HF401) - FFC018 -10%

17,28 zł

19,20 zł

Najniższa cena: 19,20 zł

Filtr oleju Athena FFC018 (HF401) - FFC018

Klocki hamulcowe EBC FA 236 (2 szt.) - FA236 -10%

91,87 zł

102,08 zł

Najniższa cena: 102,08 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 236 (2 szt.) - FA236

stars    (1)
Zębatka przód JT JTF1180.19RB, 19z rozmiar 530 z tłumikiem drgań - JTF1180.19RB -10%

47,57 zł

52,85 zł

Najniższa cena: 52,85 zł

Zębatka przód JT JTF1180.19RB, 19z rozmiar 530 z tłumikiem drgań - JTF1180.19RB

stars    (1)
Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 595 SV (2 szt.) - MCB595SV -5%

122,50 zł

128,95 zł

Najniższa cena: 128,95 zł

Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 595 SV (2 szt.) - MCB595SV

Śruba do przewodów hamulcowych TRW Lucas MCH951TM 10X1,25 podwójna kolor tytanowy - MCH951T -5%
Klocki hamulcowe EBC FA 215/2 (2 szt.) - FA215/2 -10%

91,87 zł

102,08 zł

Najniższa cena: 102,08 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 215/2 (2 szt.) - FA215/2

Klocki hamulcowe EBC FA 215/2 HH (2 szt.) - FA215/2HH -10%

132,63 zł

147,37 zł

Najniższa cena: 147,37 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 215/2 HH (2 szt.) - FA215/2HH

Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 582 (2 szt.) - MCB582 -5%

107,63 zł

113,29 zł

Najniższa cena: 113,29 zł

Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 582 (2 szt.) - MCB582

Śruba do przewodów hamulcowych TRW Lucas MCH951SM 10X1,25 podwójna kolor czarny - MCH951S -5%
Śruba do przewodów hamulcowych TRW Lucas MCH901CM 10X1,25 kolor stalowy chrom - MCH901C -5%
Zestaw naprawczy gaźnika Tourmax - CAB-T2 -5%

63,56 zł

66,90 zł

Najniższa cena: 66,90 zł

Zestaw naprawczy gaźnika Tourmax - CAB-T2

Śruba do przewodów hamulcowych TRW Lucas MCH901SM 10X1,25 kolor czarny - MCH901S -5%
Filtr powietrza K&N TB-9091 Triumph - TB-9091
Łańcuszek rozrządu SCA0412DHA/146, Tourmax zamknięty - HB2822015146 -5%

264,91 zł

278,85 zł

Najniższa cena: 278,85 zł

dostawa 0 zł

Łańcuszek rozrządu SCA0412DHA/146, Tourmax zamknięty - HB2822015146

Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 604 (2 szt.) - MCB604 -5%

105,01 zł

110,54 zł

Najniższa cena: 110,54 zł

Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 604 (2 szt.) - MCB604

Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 595 (2 szt.) - MCB595 -5%

105,42 zł

110,97 zł

Najniższa cena: 110,97 zł

Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 595 (2 szt.) - MCB595

Zestaw naprawczy kranika Tourmax - FCK-55 -5%

69,26 zł

72,90 zł

Najniższa cena: 72,90 zł

Zestaw naprawczy kranika Tourmax - FCK-55

Komplet naprawczy pompy sprzęgła Tourmax - MSC-701 -5%

105,79 zł

111,36 zł

Najniższa cena: 111,36 zł

Komplet naprawczy pompy sprzęgła Tourmax - MSC-701

Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 582 SH (2 szt.) - MCB582SH -5%

141,29 zł

148,73 zł

Najniższa cena: 148,73 zł

Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 582 SH (2 szt.) - MCB582SH

Śruba do przewodów hamulcowych TRW Lucas MCH951BM 10X1,25 podwójna kolor niebieski - MCH951B -5%
Śruba do przewodów hamulcowych TRW Lucas MCH951AM 10X1,25 podwójna kolor srebrny - MCH951A -5%
Zębatka tył stalowa JT JTR2010.48, 48z rozmiar 530 - JTR2010.48 -10%

129,15 zł

143,50 zł

Najniższa cena: 143,50 zł

Zębatka tył stalowa JT JTR2010.48, 48z rozmiar 530 - JTR2010.48

Klocki hamulcowe EBC FA 215 (2 szt.) - FA215 -10%

91,87 zł

102,08 zł

Najniższa cena: 102,08 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 215 (2 szt.) - FA215

Filtr oleju K&N KN192  - KN-192
Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 615 SV (2 szt.) - MCB615SV -5%

128,73 zł

135,50 zł

Najniższa cena: 135,50 zł

Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 615 SV (2 szt.) - MCB615SV

Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 582 SV (2 szt.) - MCB582SV -5%

133,07 zł

140,07 zł

Najniższa cena: 140,07 zł

Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 582 SV (2 szt.) - MCB582SV

Klocki hamulcowe EBC FA 214 (2 szt.) - FA214 -10%

88,11 zł

97,90 zł

Najniższa cena: 97,90 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 214 (2 szt.) - FA214

Klocki hamulcowe EBC FA 215 HH (2 szt.) - FA215HH -10%

129,38 zł

143,76 zł

Najniższa cena: 143,76 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 215 HH (2 szt.) - FA215HH

Posiadamy Części motocyklowe do Triumph Sprint 900

  • Triumph Sprint 900 gaźnik 1993
  • Triumph Sprint 900 gaźnik 1994
  • Triumph Sprint 900 gaźnik 1995
  • Triumph Sprint 900 gaźnik 1996
  • Triumph Sprint 900 gaźnik 1998
  • Triumph Sprint 900 1997

Triumph Sprint 900

Części motocyklowe

Triumph Sprint 900 to sportowo-turystyczny motocykl brytyjskiej marki produkowany w latach 1991-1998. Mocna jednostka napędowa, ergonomiczna pozycja za kierownicą, dobry układ hamulcowy i komfortowe zawieszenie pozwalające na dynamiczną jazdę- oto zestaw dzięki któremu Brytyjczycy zyskali popularność wśród dalekodystansowych podróżników.

Sprint 900 został wyposażony w trzycylindrowy silnik o pojemności 885 cm³, który w tamtych czasach mogliśmy zobaczyć w wielu jednośladach Triumpha (np. w bardzo udanym modelu Trident 900). Chłodzona cieczą, czterosuwowa jednostka napędowa posiadała 4 zawory na cylinder i podwójny wałek rozrządu, co w połączeniu ze specyficznym charakterem rzędowej "trójki" zapewniało wysoką kulturę pracy. Precyzyjna skrzynia biegów o sześciu przełożeniach współpracowała z mokrym, wielotarczowym sprzęgłem zapewniając dobrą elastyczność, w efekcie przyczyniając się do nader przyjemnej eksploatacji. W kwestii osiągów Sprint również zadowalał użytkownika, dając mu do dyspozycji moc maksymalną 98 KM i maksymalny moment obrotowy 80 Nm. Dzięki temu, że Sprint posiadał jeden cylinder mniej niż porównywalnie mocni konkurenci z tej klasy pojemnościowej udało się uzyskać masę własną na bardzo niskim poziomie, co pozwoliło wykorzystać w pełni potencjał egzotycznej jednostki napędowej. I tak, na prostej Sprint rozpędzał się do imponujących 230 km/h, a pierwszą "setkę" na prędkościomierzu rejestrował już po upływnie 4 sekund. Na początku lat 90' ubiegłego wieku takie wartości robiły wrażenie nawet na posiadaczach japońskich motocykli sportowych z królewskiej klasy pojemnościowej.

Pod względem konstrukcji podwozia Sprint nie wypadał już tak korzystnie na tle konkurencyjnych maszyn, aczkolwiek zastosowanie sprawdzonych rozwiązań pociągało za sobą same korzyści. Silnik osadzono w stalowej ramie grzbietowej, co zapewniło odpowiednią sztywność przy dużych przeciążeniach i zmniejszyło koszty produkcji. Przednie koło amortyzuje klasyczny widelec teleskopowy z masywnymi goleniami o średnicy 45 mm, tylne zaś- amortyzator typu Monoshock oparty na stalowym wahaczu wleczonym. W obu elementach przewidziano podstawowy zakres regulacji tłumienia kompresji i odbicia. Wyhamowanie pojazdu powierzono efektywnemu układowi hamulcowemu, w którego skład wchodzą dwie tarcze o średnicy 320 mm i jedna, 220 milimetrowa oraz cztero- i dwutłoczkowe zaciski hydrauliczne. Mimo, że w tamtych czasach taki zestaw nie robił na nikim ogromnego wrażenia, to fakt, że dziś, prawie 30 lat po premierze Sprint'a, nadal używa się tych rozwiązań świadczy o ich skuteczności w motocyklach nastawionych na piekielnie szybką turystykę.

"900-tka" dała początek wyjątkowym modelom ST i to właśnie głównie z nimi kojarzy się dziś nazwę Sprint, niesłusznie pomijając pierwsze modele tej serii. Sprint 900 to w obecnych czasach nadal wyjątkowy motocykl, który nawet według współczesnych standardów da użytkownikom ogromną radość z jazdy oraz zapewni wysoki poziom komfortu i bezpieczeństwa na drogach o każdej nawierzchni.