Części motocyklowe
Triumph Street Triple 675
Wybierz rocznik
Usuń motocykl
Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
PLN
Sortuj
Znaleziono: 1105
-15%
30,52 zł
35,90 zł
Najniższa cena: 35,90 zł
Filtr oleju HifloFiltro HF 204 Honda/Kawasaki - HF204
(22)
6,85 zł
Świeca zapłonowa Awina CR9EK
-10%
152,10 zł
169,00 zł
Najniższa cena: 169,00 zł
Pasuje na przódKlocki hamulcowe EBC FA 226 HH (2 szt.) - FA226HH
(1)
-5%
13,72 zł
14,44 zł
Najniższa cena: 14,44 zł
Odpowietrznik Tourmax do zacisków Nissin M8 x 1,25 mm - BSC-101
(1)
-10%
91,87 zł
102,08 zł
Najniższa cena: 102,08 zł
Pasuje na tyłKlocki hamulcowe EBC FA 140 (2 szt.) - FA140
(1)
-10%
280,19 zł
311,32 zł
Najniższa cena: 311,32 zł
dostawa 0 złKlocki hamulcowe EBC FA 226 HH komplet - FA226HH
(1)
-10%
41,85 zł
46,50 zł
Najniższa cena: 46,50 zł
Zębatka przód JT JTF520.16RB, 16z rozmiar 525 z tłumikiem drgań - JTF520.16RB
(4)
-5%
130,53 zł
137,40 zł
Najniższa cena: 137,40 zł
Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 598 SV (2 szt.) - MCB598SV
Posiadamy Części motocyklowe do Triumph Street Triple 675
- Triumph Street Triple 675 2011
- Triumph Street Triple 675 R 2011
- Triumph Street Triple 675 2012
- Triumph Street Triple 675 R 2012
- Triumph Street Triple 675 2008
- Triumph Street Triple 675 2009
- Triumph Street Triple 675 R 2009
- Triumph Street Triple 675 2010
- Triumph Street Triple 675 R 2010
- Triumph Street Triple 675 2013
- Triumph Street Triple 675 ABS 2013
- Triumph Street Triple 675 ABS 2014
- Triumph Street Triple 675 ABS 2015
- Triumph Street Triple 675 ABS 2016
- Triumph Street Triple 675 R 2013
- Triumph Street Triple 675 R ABS 2013
- Triumph Street Triple 675 R ABS 2014
- Triumph Street Triple 675 R ABS 2015
- Triumph Street Triple 675 R ABS 2016
- Triumph Street Triple 675 RX ABS 2016
- Triumph Street Triple 675 ABS 2017
- Triumph Street Triple 675 R ABS 2017
- Triumph Street Triple 675 2014
- Triumph Street Triple 675 R 2014
- Triumph Street Triple 675 2015
- Triumph Street Triple 675 R 2015
- Triumph Street Triple 675 2007
- Triumph Street Triple 675 R 2008
other_motorcycle_models
- Triumph Street Triple 765
- Triumph Street Triple 660
- Triumph Tiger 850
- Triumph Speed Four 600
- Triumph TR65 650
- Triumph Bonneville 765
- Triumph Daytona 765
- Triumph Speed Twin 500
- Triumph Rocket III 2300
- Triumph Daytona 500
- Triumph Sport Tiger 500
- Triumph Tiger 1050
- Triumph Rocket III 2500
- Triumph Speed Twin 900
- Triumph Street Twin 900
- Triumph Bonneville 900
- Triumph Tiger 900
- Triumph Scrambler 900
- Triumph Street Scrambler 900
- Triumph Speed Triple 1200
- Triumph Scrambler 1200
- Triumph Bonneville 1200
- Triumph Thruxton 1200
- Triumph Speed Twin 1200
- Triumph Tiger 1200
- Triumph Tiger Explorer 1200
- Triumph Tiger 660
- Triumph Trident 660
- Triumph Bonneville 800
- Triumph T100 865
- Triumph Scrambler 865
- Triumph Trident 900
- Triumph Sprint 900
- Triumph Speed Triple 1050
- Triumph Thruxton 865
- Triumph Legend 900
- Triumph Trophy 1215
- Triumph Trophy 1200
- Triumph Speedmaster 800
- Triumph Speedmaster 865
- Triumph Thunderbird 900
- Triumph Thunderbird 1700
- Triumph Thunderbird 1600
- Triumph Daytona 750
- Triumph Daytona 1000
- Triumph Daytona 955
Triumph Street Triple 675
Triumph Street Triple 675 to zadziorny motocykl klasy naked bike, zaprezentowany przez angielski koncern w 2007 roku. Agresywna stylistyka, niska masa, fenomenalne właściwości jezdne i mocny silnik - czy od jednośladu tej klasy oczekujemy czegoś więcej? Wszystko wskazuje, że nie, bo model Street Triple 675 został ciepło przyjęty przez motocyklistów, jego popularność była coraz większa z roku na rok, a gama Street Triple ma się dobrze do dziś.
Triumph Street Triple 675 został wyposażony w trzycylindrową jednostkę napędową w układzie rzędowym o pojemności skokowej 675 ccm. Chłodzony cieczą silnik czterosuwowy posiada rozrząd DOHC (cztery zawory na cylinder sterowane przez dwa wałki rozrządu), elektroniczny system wtrysku paliwa (wielopunktowy, sekwencyjny), zapłon cyfrowy i elektryczny rozrusznik. Serce modelu Street Triple 675 generuje moc maksymalną 105 KM przy 11 850 obr./min i maksymalny moment obrotowy 68 Nm przy 9750 obr./min, co pozwala rozpędzić 167 kilogramy motocykl (na sucho) do prędkości maksymalnej 223 km/h. Z takim silnikiem w grę wchodzi również dynamiczne przyspieszenie - Triumph na ¼ mili uzyskał wynik 11,6 sek. Moc i moment obrotowy trafiają na tylne koło za pomocą manualnej skrzyni biegów o sześciu przełożeniach, mokrego sprzęgła wielotarczowego i łańcucha napędowego typu O-ring. Triumph Street Triple 675 otrzymał zbiornik paliwa o pojemności 17,4 litra. Przy średnim spalaniu na poziomie 5,1 l/100 kilometrów gwarantuje on zasięg ponad 300 kilometrów na jednym tankowaniu.
Konstrukcja modelu Street Triple 675 opiera się na solidnej ramie grzbietowej i dwustronnym wahaczu wleczonym - oba elementy wykonano z lekkich stopów aluminium. Wygodę i precyzję jazdy zapewnia optymalnie zestrojone zawieszenie. Z przodu użyto widelca teleskopowego USD marki Kayaba (średnica lag - 41 mm), z tyłu zaś, amortyzatora monoshock tego samego producenta, który posiada regulację napięcia wstępnego sprężyny. Nad bezpieczeństwem użytkowników czuwają dwie wentylowane tarcze hamulcowe o średnicy 308 mm i 2-tłoczkowe zaciski hamulcowe marki Nissin (z przodu) oraz 220 mm tarcza i zacisk 1-tłoczkowy (z tyłu). Triumph Street Triple 675 porusza się na aluminiowych felgach o średnicy 17 cali, które obuto w opony szosowe o rozmiarach 120/70 ZR17 i 180/55 ZR17 (przód/tył).