Producent
Promocje
Tylko dostępne
Sortuj
30,52 zł
35,90 zł
Najniższa cena: 35,90 zł
Filtr oleju HifloFiltro HF 204 Honda/Kawasaki - HF204
91,87 zł
102,08 zł
Najniższa cena: 102,08 zł
Pasuje na przódKlocki hamulcowe EBC FA 142 (2 szt.) - FA142
130,53 zł
137,40 zł
Najniższa cena: 137,40 zł
Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 598 SV (2 szt.) - MCB598SV
Posiadamy Części motocyklowe do Triumph Thruxton 865
- Triumph Thruxton 865 2011
- Triumph Thruxton 865 2004
- Triumph Thruxton 865 2005
- Triumph Thruxton 865 2006
- Triumph Thruxton 865 2012
- Triumph Thruxton 865 2007
- Triumph Thruxton 865 2008
- Triumph Thruxton 865 2009
- Triumph Thruxton 865 2010
- Triumph Thruxton 865 EFI 2011
- Triumph Thruxton 865 EFI 2013
- Triumph Thruxton 865 EFI 2014
- Triumph Thruxton 865 EFI 2015
- Triumph Thruxton 865 ACE EFI 2015
- Triumph Thruxton 865 EFI 2016
- Triumph Thruxton 865 EFI 2008
- Triumph Thruxton 865 EFI 2009
- Triumph Thruxton 865 EFI 2010
- Triumph Thruxton 865 EFI 2012
Triumph Thruxton 900
Marka Triumph rozpoczęła działalność ponad 135 lat temu i od kilkudziesięciu lat raczy motocyklistów coraz to bardziej wyjątkowymi jednośladami. W długiej historii modele Thruxton pojawiały się w ofercie trzykrotnie. Pierwszym z nich był Thruxton Bonneville, który od 1965 został wyprodukowany w niewielkiej liczbie 52 sztuk. Taka ilość pozwoliła uzyskać mu status motocykla z produkcji seryjnej i tym samym dopuściła do startów w krajowych wyścigach wytrzymałościowych. Sama nazwa maszyny pochodzi od toru Thruxton Circuit w południowej Anglii, na którym zawodnicy dosiadający Triumph'y trzy razy stawali na najwyższym miejscu podium. Mimo dobrego powodzenia na zawodach produkcję przerwano na kilkadziesiąt lat, a nowe wcielenie Thruxton'a wróciło do sprzedaży dopiero w 2004 roku pod postacią modelu 900. Co ciekawe to właśnie ta seria wyścigów i startujące w nich maszyny (m.in. Triumph) w dużym stopniu przyczyniły się do powstania kultowych Cafe Racer'ów, które w ostatnim czasie przeżywają prawdziwy renesans i w szaleńczym tempie zyskują na popularności.
Trzecim wcieleniem Thruxton'a jest wersja 1200 zastępująca "900-tkę" w 2016 roku. Jednakże przez bardziej współczesny design, multum elektroniki i nowoczesne podzespoły przez wielu motocyklistów nie jest uznawana za kontynuatora legendarnej serii. Jej przeciwieństwem jest model 900 bez opamiętania oddający się klasycznym rozwiązaniom i przedpotopowej stylistyce. Nie znajdziemy w nim innowacyjnych systemów, futurystycznych rozwiązań i komponentów z ultralekkich materiałów. Można stwierdzić że Thruxton 900 jest schludny, ale konstruktorzy zbudowali go z prawdziwą klasą i elegancją.
W stalowej ramie kołyskowej umieszczono dwucylindrowy silnik o pojemności 865 cm³, którego kadłub, głowica oraz wszelakie pokrywy (w zależności od wersji) pokrywa połyskujący chrom lub głęboka czerń matowego lakieru. Źródłem napędu jest zmodyfikowany silnik z modelu Bonneville w którym największej zmianie uległ układ korbowo-tłokowy i krzywki wałka rozrządu. Po modyfikacjach serce jednośladu generuje moc 70 KM oraz moment obrotowy 72 Nm i mimo tradycyjnych rozwiązań konstrukcyjnych rozpędza Triumph’a w zaskakująco szybkim tempie, dzięki czemu pierwszą "setkę" na analogowym prędkościomierzu kierowcy zarejestrują już po upływie 4,9 sekundy. Jest to jednostka dopracowana i dynamiczna, pozwalająca na wystrzelenie 231 kilogramowego Anglika do ponad 200 km/h. Na pierwszy rzut oka większość przechodniów pomyśli że współczesny Thruxton zasilany jest tradycyjnym gaźnikiem, aczkolwiek dopiero po bliższym przyjrzeniu dostrzegą elektroniczny system wtrysku paliwa opakowany w dość mylące obudowy. Za przeniesienie napędu odpowiada skrzynia biegów o pięciu przełożeniach i klasyczny łańcuch.
W zawieszeniu dostrzegamy kolejne odniesienia do tradycji. Na przedzie widnieje klasyczny widelec teleskopowy z masywnymi goleniami o średnicy 41 mm, z tyłu zaś dwa amortyzatory osadzone na dwustronnym wahaczu. Oba "zawiasy" oferują podstawowy zakres regulacji (napięcia wstępnego sprężyny). Tarczowy układ hamulcowy to również duch dawnych czasów, mimo to zapewnia poziom bezpieczeństwa nieodstający od obecnie obowiązujących standardów. Przy przednim kole znajduje się jedna tarcza o średnicy 320 mm, a przy tylnym 255 mm dysk. Obie tarcze trzyma w ryzach dwutłoczkowy zacisk hydrauliczny dostarczany przez lidera na tej płaszczyźnie- Brembo.
Jednakże to co robi w Thruxton'ie największe wrażenie to do bólu klasyczny wygląd. Szprychowe koła z chromowanymi obręczami, krótki "zadupek", klasyczne oświetlenie przeplatające się z kierunkowskazami w kształcie "łzy", zadarty układ wydechowy z wysokogatunkowej stali oraz jeszcze więcej detali oddających klimat lat 60'. Thruxton jest najlepszym przykładem doświadczenia Triumph'a w dziedzinie tworzenia ponadczasowych motocykli, które nie tylko roztaczają koło siebie niezwykłą aurę, ale też spełniają wszystkie wymogi i standardy dzisiejszych czasów. To właśnie dzięki takiemu podejściu angielski koncern przetrwał próbę czasu i miejmy nadzieje, że jeszcze nie raz zaskoczy motocyklistów swoimi wyjątkowymi produktami.