check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części motocyklowe
Triumph Thruxton 865

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Sortuj

Znaleziono: 945
Świeca zapłonowa NGK DPR8EA-9 - DPR8EA-9 -10%

16,56 zł

18,40 zł

Najniższa cena: 18,40 zł

Świeca zapłonowa NGK DPR8EA-9 - DPR8EA-9

stars    (18)
Ramka do tablicy rejestracyjnej motocykl - 18
Naklejka serwisowa wymiany filtra i oleju - 203300
Filtr oleju HifloFiltro HF 204 Honda/Kawasaki  - HF204 -15%

30,52 zł

35,90 zł

Najniższa cena: 35,90 zł

Filtr oleju HifloFiltro HF 204 Honda/Kawasaki - HF204

stars    (22)
Ramka do tablicy rejestracyjnej Gmoto.pl
Magnetyczna śruba spustu oleju M14x1,5
Ramka do tablicy rejestracyjnej metalizowana
Korek zatyczka do wydechu 4T z uchwytem JMP
Akumulator żelowy 12V 10 Ah WM YTX12-BS
Filtr oleju K&N KN204-1 - KN-204-1
Świeca zapłonowa NGK DPR8EIX-9 irydowa - DPR8EIX9 -10%

66,42 zł

73,80 zł

Najniższa cena: 73,80 zł

Świeca zapłonowa NGK DPR8EIX-9 irydowa - DPR8EIX9

stars    (6)
Filtr oleju HifloFiltro HF 204 RC Racing  - HF204RC -15%

37,47 zł

44,08 zł

Najniższa cena: 44,08 zł

Filtr oleju HifloFiltro HF 204 RC Racing - HF204RC

stars    (22)
Automat stopu przód JMP

30,76 zł

Automat stopu przód JMP

stars    (4)
Płytka zaworowa JMP 25 [2,75 mm]
Świeca Awina DPR8EA-9

6,99 zł

Świeca Awina DPR8EA-9

stars    (3)
Klucz do filtrów oleju 65mm 14 boków HF553 HF303
Klocki hamulcowe EBC FA 142 (2 szt.) - FA142 -10%

91,87 zł

102,08 zł

Najniższa cena: 102,08 zł

Pasuje na przód

Klocki hamulcowe EBC FA 142 (2 szt.) - FA142

stars    (4)
Linka prędkościomierza

32,84 zł

Linka prędkościomierza

stars    (1)
Filtr oleju K&N KN204 - KN-204

58,00 zł

Filtr oleju K&N KN204 - KN-204

stars    (22)
Olej do amortyzatorów JMC MAXX 10W Syntetyczny 1 l
Akumulator żelowy 12V 10Ah JMT YT12B-BS (WP12B-4)
Filtr paliwa Mahle KL145 8 mm - KL 145
Komplet łożysk główki ramy Koyo Craft
Końcówki Scottoiler Dual Injector Scorpion - SO-5000
Magnetyczna śruba spustu oleju JMP M14x1,50
Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 598 SV (2 szt.) - MCB598SV -5%

130,53 zł

137,40 zł

Najniższa cena: 137,40 zł

Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 598 SV (2 szt.) - MCB598SV

Komplet łożysk główki ramy Tourmax - SSH903R -5%

160,55 zł

169,00 zł

Najniższa cena: 169,00 zł

Komplet łożysk główki ramy Tourmax - SSH903R

stars    (1)
Akumulator żelowy 12V 12 Ah JMT YTX12-BS (WP12-BS)

Posiadamy Części motocyklowe do Triumph Thruxton 865

  • Triumph Thruxton 865 2011
  • Triumph Thruxton 865 2004
  • Triumph Thruxton 865 2005
  • Triumph Thruxton 865 2006
  • Triumph Thruxton 865 2012
  • Triumph Thruxton 865 2007
  • Triumph Thruxton 865 2008
  • Triumph Thruxton 865 2009
  • Triumph Thruxton 865 2010
  • Triumph Thruxton 865 EFI 2011
  • Triumph Thruxton 865 EFI 2013
  • Triumph Thruxton 865 EFI 2014
  • Triumph Thruxton 865 EFI 2015
  • Triumph Thruxton 865 ACE EFI 2015
  • Triumph Thruxton 865 EFI 2016
  • Triumph Thruxton 865 EFI 2008
  • Triumph Thruxton 865 EFI 2009
  • Triumph Thruxton 865 EFI 2010
  • Triumph Thruxton 865 EFI 2012

Triumph Thruxton 900

Części motocyklowe

Marka Triumph rozpoczęła działalność ponad 135 lat temu i od kilkudziesięciu lat raczy motocyklistów coraz to bardziej wyjątkowymi jednośladami. W długiej historii modele Thruxton pojawiały się w ofercie trzykrotnie. Pierwszym z nich był Thruxton Bonneville, który od 1965 został wyprodukowany w niewielkiej liczbie 52 sztuk. Taka ilość pozwoliła uzyskać mu status motocykla z produkcji seryjnej i tym samym dopuściła do startów w krajowych wyścigach wytrzymałościowych. Sama nazwa maszyny pochodzi od toru Thruxton Circuit w południowej Anglii, na którym zawodnicy dosiadający Triumph'y trzy razy stawali na najwyższym miejscu podium. Mimo dobrego powodzenia na zawodach produkcję przerwano na kilkadziesiąt lat, a nowe wcielenie Thruxton'a wróciło do sprzedaży dopiero w 2004 roku pod postacią modelu 900. Co ciekawe to właśnie ta seria wyścigów i startujące w nich maszyny (m.in. Triumph) w dużym stopniu przyczyniły się do powstania kultowych Cafe Racer'ów, które w ostatnim czasie przeżywają prawdziwy renesans i w szaleńczym tempie zyskują na popularności.

Trzecim wcieleniem Thruxton'a jest wersja 1200 zastępująca "900-tkę" w 2016 roku. Jednakże przez bardziej współczesny design, multum elektroniki i nowoczesne podzespoły przez wielu motocyklistów nie jest uznawana za kontynuatora legendarnej serii. Jej przeciwieństwem jest model 900 bez opamiętania oddający się klasycznym rozwiązaniom i przedpotopowej stylistyce. Nie znajdziemy w nim innowacyjnych systemów, futurystycznych rozwiązań i komponentów z ultralekkich materiałów. Można stwierdzić że Thruxton 900 jest schludny, ale konstruktorzy zbudowali go z prawdziwą klasą i elegancją.

W stalowej ramie kołyskowej umieszczono dwucylindrowy silnik o pojemności 865 cm³, którego kadłub, głowica oraz wszelakie pokrywy (w zależności od wersji) pokrywa połyskujący chrom lub głęboka czerń matowego lakieru. Źródłem napędu jest zmodyfikowany silnik z modelu Bonneville w którym największej zmianie uległ układ korbowo-tłokowy i krzywki wałka rozrządu. Po modyfikacjach serce jednośladu generuje moc 70 KM oraz moment obrotowy 72 Nm i mimo tradycyjnych rozwiązań konstrukcyjnych rozpędza Triumph’a w zaskakująco szybkim tempie, dzięki czemu pierwszą "setkę" na analogowym prędkościomierzu kierowcy zarejestrują już po upływie 4,9 sekundy. Jest to jednostka dopracowana i dynamiczna, pozwalająca na wystrzelenie 231 kilogramowego Anglika do ponad 200 km/h. Na pierwszy rzut oka większość przechodniów pomyśli że współczesny Thruxton zasilany jest tradycyjnym gaźnikiem, aczkolwiek dopiero po bliższym przyjrzeniu dostrzegą elektroniczny system wtrysku paliwa opakowany w dość mylące obudowy. Za przeniesienie napędu odpowiada skrzynia biegów o pięciu przełożeniach i klasyczny łańcuch.

W zawieszeniu dostrzegamy kolejne odniesienia do tradycji. Na przedzie widnieje klasyczny widelec teleskopowy z masywnymi goleniami o średnicy 41 mm, z tyłu zaś dwa amortyzatory osadzone na dwustronnym wahaczu. Oba "zawiasy" oferują podstawowy zakres regulacji (napięcia wstępnego sprężyny). Tarczowy układ hamulcowy to również duch dawnych czasów, mimo to zapewnia poziom bezpieczeństwa nieodstający od obecnie obowiązujących standardów. Przy przednim kole znajduje się jedna tarcza o średnicy 320 mm, a przy tylnym 255 mm dysk. Obie tarcze trzyma w ryzach dwutłoczkowy zacisk hydrauliczny dostarczany przez lidera na tej płaszczyźnie- Brembo.

Jednakże to co robi w Thruxton'ie największe wrażenie to do bólu klasyczny wygląd. Szprychowe koła z chromowanymi obręczami, krótki "zadupek", klasyczne oświetlenie przeplatające się z kierunkowskazami w kształcie "łzy", zadarty układ wydechowy z wysokogatunkowej stali oraz jeszcze więcej detali oddających klimat lat 60'. Thruxton jest najlepszym przykładem doświadczenia Triumph'a w dziedzinie tworzenia ponadczasowych motocykli, które nie tylko roztaczają koło siebie niezwykłą aurę, ale też spełniają wszystkie wymogi i standardy dzisiejszych czasów. To właśnie dzięki takiemu podejściu angielski koncern przetrwał próbę czasu i miejmy nadzieje, że jeszcze nie raz zaskoczy motocyklistów swoimi wyjątkowymi produktami.