check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części motocyklowe
Triumph Trident 750

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 531
Świeca zapłonowa NGK DPR8EA-9 - DPR8EA-9 -10%

16,56 zł

18,40 zł

Najniższa cena: 18,40 zł

Świeca zapłonowa NGK DPR8EA-9 - DPR8EA-9

stars    (18)
Ramka do tablicy rejestracyjnej motocykl - 18
Naklejka serwisowa wymiany filtra i oleju - 203300
Magnetyczna śruba spustu oleju M14x1,5
Ramka do tablicy rejestracyjnej metalizowana
Korek zatyczka do wydechu 4T z uchwytem JMP
Zabezpieczenie uszczelniacza przedniego zawieszenia - CIR-3/1 -5%

8,93 zł

9,40 zł

Najniższa cena: 9,40 zł

Zabezpieczenie uszczelniacza przedniego zawieszenia - CIR-3/1

stars    (5)
Łożysko SKF 6204 2RS - 83850

25,04 zł

Łożysko SKF 6204 2RS - 83850

stars    (3)
Filtr oleju HifloFiltro HF 401 Honda/Kawasaki/Yamaha/Triumph  - HF401 -15%

18,79 zł

22,10 zł

Najniższa cena: 22,10 zł

Filtr oleju HifloFiltro HF 401 Honda/Kawasaki/Yamaha/Triumph - HF401

stars    (3)
Świeca zapłonowa NGK DPR8EIX-9 irydowa - DPR8EIX9 -10%

66,42 zł

73,80 zł

Najniższa cena: 73,80 zł

Świeca zapłonowa NGK DPR8EIX-9 irydowa - DPR8EIX9

stars    (6)
Świeca zapłonowa NGK DPR9EA-9 - 5329 -10%

17,01 zł

18,90 zł

Najniższa cena: 18,90 zł

Świeca zapłonowa NGK DPR9EA-9 - 5329

stars    (2)
Automat stopu przód JMP

30,76 zł

Automat stopu przód JMP

stars    (4)
Odpowietrznik Tourmax do zacisków Nissin M8 x 1,25 mm - BSC-101 -5%

13,72 zł

14,44 zł

Najniższa cena: 14,44 zł

Odpowietrznik Tourmax do zacisków Nissin M8 x 1,25 mm - BSC-101

stars    (1)
Płytka zaworowa JMP 25 [2,70 mm]
Świeca Awina DPR8EA-9

6,99 zł

Świeca Awina DPR8EA-9

stars    (3)
Olej do amortyzatorów JMC MAXX 10W Syntetyczny 1 l
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 43x54x11 - P40FORK455056 -10%

26,82 zł

29,80 zł

Najniższa cena: 29,80 zł

Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 43x54x11 - P40FORK455056

stars    (2)
Końcówki Scottoiler Dual Injector Scorpion - SO-5000
Magnetyczna śruba spustu oleju JMP M14x1,50
Łożysko 6005 2RS C3 SKF
Filtr oleju K&N KN401 - KN-401
Filtr oleju MIW Meiwa H1001 HF401 - H1001
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 43x54x11 NOK - P40FORK455093 -10%

62,82 zł

69,80 zł

Najniższa cena: 69,80 zł

Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 43x54x11 NOK - P40FORK455093

stars    (1)
Akumulator żelowy 12V 14 Ah JMT YB14L-A2 (CB14L-A2)
Membrana przepustnicy gaźnikowej Tourmax - VCC-301 -5%

69,13 zł

72,77 zł

Najniższa cena: 72,77 zł

Membrana przepustnicy gaźnikowej Tourmax - VCC-301

stars    (1)
Świeca zapłonowa NGK DPR9EIX9 irydowa - 5545 -10%

62,82 zł

69,80 zł

Najniższa cena: 69,80 zł

Świeca zapłonowa NGK DPR9EIX9 irydowa - 5545

Podkładka aluminiowa 14x23x3 mm
Wyłącznik główny zasilania  - BA18
Przyrząd do odczytu rozmiaru łańcucha JMP
Łożysko 6304 2RS C3 SKF

Posiadamy Części motocyklowe do Triumph Trident 750

  • Triumph Trident 750 1995
  • Triumph Trident 750 1997
  • Triumph Trident 750 T160V 1975-1976
  • Triumph Trident 750 1998
  • Triumph Trident 750 1992
  • Triumph Trident 750 1993
  • Triumph Trident 750 1994
  • Triumph Trident 750 1996
  • Triumph Trident 750 T150 1968
  • Triumph Trident 750 T150 1973
  • Triumph Trident 750 T150 1974
  • Triumph Trident 750 T160 1976
  • Triumph Trident 750 T160 1977

Inne modele

Triumph Trident 750

Triumph Trident 750 to motocykl klasy naked produkowany przez angielski koncern w latach 1990-1998. Podczas projektowania tego jednośladu wykorzystano rozwiązania z większych modeli (m.in. Daytona 1000 i Trident 900), co zaowocowało bardzo udaną konstrukcją, która na zakrętach przynosi kierowcy dużo satysfakcji i radości z jazdy. Na pokładzie znajdziemy mocny silnik, skuteczny układ hamulcowy i duży zbiornik paliwa, który zachęca do dłuższych przejażdżek. Triumph Trident 750 został wyposażony w trzycylindrową jednostkę napędową w układzie rzędowym o pojemności skokowej 749 ccm. Chłodzony cieczą silnik czterosuwowy posiada rozrząd DOHC (cztery zawory na cylinder sterowane przez dwa wałki rozrządu), gaźnikowy układ zasilania (3 gaźniki o 36 mm średnicy gardzieli, typ BST CV), cyfrowy zapłon i rozrusznik elektryczny. Jednostka modelu Trident 750 generuje moc maksymalną 97 KM przy 8750 obr./min i maksymalny moment obrotowy 66 Nm przy 8500 obr./min. Przy masie własnej motocykla na poziomie 213 kilogramów (na sucho), takie osiągi pozwalają na dość dynamiczne przyspieszenia (na ¼ mili Triumph uzyskał czas 12 sekund) i jazdę z prędkością maksymalną 214,5 km/h. Moc i moment obrotowy trafiają na tylne koło za pomocą manualnej skrzyni biegów o sześciu przełożeniach, klasycznego łańcucha napędowego i mokrego sprzęgła wielotarczowego. Na pokładzie Triumpha Trident 750 znalazł się zbiornik paliwa o pojemności aż 25 litrów. Przy średnim spalaniu na poziomie 5 l/100 kilometrów gwarantuje on zasięg 500 kilometrów na jednym tankowaniu, co zdradza lekko turystyczny charakter motocykla. Szkieletem Triumpha Trident 750 jest grzbietowa rama ze stali i dwustronny wahacz wleczony z lekkich stopów aluminium. Osadzono na nim zawieszenie pozwalające na precyzyjną i komfortową jazdę oraz wydajny układ hamulcowy, który skutecznie poskramia niemal 100 KM. Z przodu zamontowano klasyczny widelec teleskopowy (średnica lag - 43 mm) i dwie wentylowane tarcze hamulcowe o średnicy 296 mm z 2-tłoczkowymi zaciskami hamulcowymi. Z tyłu znajdziemy gazowy amortyzator typu Monoshock z regulacją napięcia wstępnego sprężyny i jedną tarczę o średnicy 255 mm z zaciskiem 1-tłoczkowym. Triumph Trident 750 porusza się na 17 i 18 calowych felgach z aluminium, które obuto w opony szosowe o rozmiarach 120/70-17 i 160/60-18 (przód/tył).