Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
PLN
Sortuj
Znaleziono: 531
-5%
8,93 zł
9,40 zł
Najniższa cena: 9,40 zł
Zabezpieczenie uszczelniacza przedniego zawieszenia - CIR-3/1
(5)
-15%
18,79 zł
22,10 zł
Najniższa cena: 22,10 zł
Filtr oleju HifloFiltro HF 401 Honda/Kawasaki/Yamaha/Triumph - HF401
(3)
-5%
13,72 zł
14,44 zł
Najniższa cena: 14,44 zł
Odpowietrznik Tourmax do zacisków Nissin M8 x 1,25 mm - BSC-101
(1)
-10%
26,82 zł
29,80 zł
Najniższa cena: 29,80 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 43x54x11 - P40FORK455056
(2)
30,27 zł
Łożysko 6005 2RS C3 SKF
39,62 zł
Filtr oleju K&N KN401 - KN-401
-10%
62,82 zł
69,80 zł
Najniższa cena: 69,80 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 43x54x11 NOK - P40FORK455093
(1)
8,06 zł
Podkładka aluminiowa 14x23x3 mm
113,05 zł
Wyłącznik główny zasilania - BA18
37,90 zł
Łożysko 6304 2RS C3 SKF
Posiadamy Części motocyklowe do Triumph Trident 750
- Triumph Trident 750 1995
- Triumph Trident 750 1997
- Triumph Trident 750 T160V 1975-1976
- Triumph Trident 750 1998
- Triumph Trident 750 1992
- Triumph Trident 750 1993
- Triumph Trident 750 1994
- Triumph Trident 750 1996
- Triumph Trident 750 T150 1968
- Triumph Trident 750 T150 1973
- Triumph Trident 750 T150 1974
- Triumph Trident 750 T160 1976
- Triumph Trident 750 T160 1977
Inne modele
- Triumph Trident 660
- Triumph Trident 900
- Triumph Trident 1200
- Triumph Sprint Trident 900
- Triumph T150 750 Trident
- Triumph T160 750 Trident
- Triumph Tiger 850
- Triumph Speed Four 600
- Triumph TR65 650
- Triumph Bonneville 765
- Triumph Daytona 765
- Triumph Street Triple 765
- Triumph Speed Twin 500
- Triumph Rocket III 2300
- Triumph Daytona 500
- Triumph Sport Tiger 500
- Triumph Tiger 1050
- Triumph Rocket III 2500
- Triumph Speed Twin 900
- Triumph Street Twin 900
- Triumph Bonneville 900
- Triumph Tiger 900
- Triumph Scrambler 900
- Triumph Street Scrambler 900
- Triumph Speed Triple 1200
- Triumph Scrambler 1200
- Triumph Bonneville 1200
- Triumph Thruxton 1200
- Triumph Speed Twin 1200
- Triumph Tiger 1200
- Triumph Tiger Explorer 1200
- Triumph Tiger 660
- Triumph Street Triple 660
- Triumph Bonneville 800
- Triumph T100 865
- Triumph Scrambler 865
- Triumph Sprint 900
- Triumph Speed Triple 1050
- Triumph Street Triple 675
- Triumph Thruxton 865
- Triumph Legend 900
- Triumph Trophy 1215
- Triumph Trophy 1200
- Triumph Speedmaster 800
- Triumph Speedmaster 865
- Triumph Thunderbird 900
- Triumph Thunderbird 1700
Triumph Trident 750
Triumph Trident 750 to motocykl klasy naked produkowany przez angielski koncern w latach 1990-1998. Podczas projektowania tego jednośladu wykorzystano rozwiązania z większych modeli (m.in. Daytona 1000 i Trident 900), co zaowocowało bardzo udaną konstrukcją, która na zakrętach przynosi kierowcy dużo satysfakcji i radości z jazdy. Na pokładzie znajdziemy mocny silnik, skuteczny układ hamulcowy i duży zbiornik paliwa, który zachęca do dłuższych przejażdżek.
Triumph Trident 750 został wyposażony w trzycylindrową jednostkę napędową w układzie rzędowym o pojemności skokowej 749 ccm. Chłodzony cieczą silnik czterosuwowy posiada rozrząd DOHC (cztery zawory na cylinder sterowane przez dwa wałki rozrządu), gaźnikowy układ zasilania (3 gaźniki o 36 mm średnicy gardzieli, typ BST CV), cyfrowy zapłon i rozrusznik elektryczny. Jednostka modelu Trident 750 generuje moc maksymalną 97 KM przy 8750 obr./min i maksymalny moment obrotowy 66 Nm przy 8500 obr./min. Przy masie własnej motocykla na poziomie 213 kilogramów (na sucho), takie osiągi pozwalają na dość dynamiczne przyspieszenia (na ¼ mili Triumph uzyskał czas 12 sekund) i jazdę z prędkością maksymalną 214,5 km/h. Moc i moment obrotowy trafiają na tylne koło za pomocą manualnej skrzyni biegów o sześciu przełożeniach, klasycznego łańcucha napędowego i mokrego sprzęgła wielotarczowego. Na pokładzie Triumpha Trident 750 znalazł się zbiornik paliwa o pojemności aż 25 litrów. Przy średnim spalaniu na poziomie 5 l/100 kilometrów gwarantuje on zasięg 500 kilometrów na jednym tankowaniu, co zdradza lekko turystyczny charakter motocykla.
Szkieletem Triumpha Trident 750 jest grzbietowa rama ze stali i dwustronny wahacz wleczony z lekkich stopów aluminium. Osadzono na nim zawieszenie pozwalające na precyzyjną i komfortową jazdę oraz wydajny układ hamulcowy, który skutecznie poskramia niemal 100 KM. Z przodu zamontowano klasyczny widelec teleskopowy (średnica lag - 43 mm) i dwie wentylowane tarcze hamulcowe o średnicy 296 mm z 2-tłoczkowymi zaciskami hamulcowymi. Z tyłu znajdziemy gazowy amortyzator typu Monoshock z regulacją napięcia wstępnego sprężyny i jedną tarczę o średnicy 255 mm z zaciskiem 1-tłoczkowym. Triumph Trident 750 porusza się na 17 i 18 calowych felgach z aluminium, które obuto w opony szosowe o rozmiarach 120/70-17 i 160/60-18 (przód/tył).